Καλησπέρα σας !
Προσωπική μου άποψη είναι ότι το να λες σε κάποιον που καλός ή κακός έκλεισε το Χ, Ψ ξενοδοχείο " Τι μαλ@κί@ πήγες και έκανες , είσαι καταδικασμένος , το ξενοδοχείο είναι σάπιο και στη μέση του πουθενά" .... το μόνο που κάνεις είναι εκτός από του να του χαλάς την διάθεση και την χαρά για το ταξίδι , είναι να τον αποθαρρύνεις !
Ο άνθρωπος ζήτησε βοήθεια για τις μετακινήσεις και τα αξιοθέατα !
Εννοείται ότι δεν απαγορεύεται να πει κάποιος την άποψη του και για το ξενοδοχείο αλλά πιστεύω ένα "κατά τη γνώμη μου το ξενοδοχείο είναι μακριά και θα μπορούσες να χες κάνει καλύτερη επιλογή , αν μπορείτε να το ακυρώσετε πείτε να σε βοηθήσουμε να βρεις κάτι καλύτερο" , θα ήταν και υπέρ αρκετό αλλά και ανθρώπινο !
Όπως και στην περίπτωση μου που με το που έβαλα το δωμάτιο ήρθε η καταστροφή ..και κάποιο λάκκο έχει η φάβα και θα είναι τσαρλατάνοι και θα μας κλέψουν τα όργανα! Οκ δεν αντιλέγω μπορεί να συμβούν και όλα αυτά! Αλλά εγώ όπως και πολλοί άλλοι εδώ μέσα δεν έχουμε την εμπειρία σε ταξίδια αλλά προσπαθούμε μέσω του φόρουμ αλλά και μόνοι μας να την αποκτήσουμε !
Εγώ από άτομα που έχουν κάνει 30-40-50 -100 ταξίδια περιμένω να με βοηθήσουν και να με ενθαρρύνουν αλλά και φυσικά να με προειδοποιήσουν όπου το κρίνουν απαραίτητο , αλλά όχι με κάθετο τρόπο και ύφος!
Τώρα για τα 5* ξενοδοχεία κτλ νομίζω ότι αυτό που λέμε οι περισσότεροι είναι ότι μπορεί έστω 5% να πέσεις και εκεί σε περίπτωση ! Δύσκολο αλλά όχι απίθανο ! Δεν θέλω σε καμιά περίπτωση να το παίξω γνώστης η έμπειρος απλά για να γίνω πιο κατανοητός ! Δουλεύω στο ξενοδοχείο του πατέρα μου στα Ιωάννινα ! Οικογενειακή επιχείρηση δλδ! Το ξενοδοχείο μας είναι 2* και πραγματικά το πόσο καθαρό και άνετο θα είναι ένα δωμάτιο δεν έχει να κάνει με τα αστέρια! Αλλά με το πόσο όρεξη και μεράκι έχει ο ιδιοκτήτης !
Τέλος πάντων να μην μακρηγορώ πιστεύω ότι έγινε πολύ ντόρος και χαμός για το τίποτα ! Όπως ο ΑΡΧΑΡΙΟΣ δεν μπήκε στο ποστ κάποιου για να κρίνει το ξενοδοχείο η το αεροπλάνο έτσι και να το κάνει κάποιος σε αυτόν το θεωρώ άσχημο !
αυτά και καλημέρα σας!
Προσωπική μου άποψη είναι ότι το να λες σε κάποιον που καλός ή κακός έκλεισε το Χ, Ψ ξενοδοχείο " Τι μαλ@κί@ πήγες και έκανες , είσαι καταδικασμένος , το ξενοδοχείο είναι σάπιο και στη μέση του πουθενά" .... το μόνο που κάνεις είναι εκτός από του να του χαλάς την διάθεση και την χαρά για το ταξίδι , είναι να τον αποθαρρύνεις !
Ο άνθρωπος ζήτησε βοήθεια για τις μετακινήσεις και τα αξιοθέατα !
Εννοείται ότι δεν απαγορεύεται να πει κάποιος την άποψη του και για το ξενοδοχείο αλλά πιστεύω ένα "κατά τη γνώμη μου το ξενοδοχείο είναι μακριά και θα μπορούσες να χες κάνει καλύτερη επιλογή , αν μπορείτε να το ακυρώσετε πείτε να σε βοηθήσουμε να βρεις κάτι καλύτερο" , θα ήταν και υπέρ αρκετό αλλά και ανθρώπινο !
Όπως και στην περίπτωση μου που με το που έβαλα το δωμάτιο ήρθε η καταστροφή ..και κάποιο λάκκο έχει η φάβα και θα είναι τσαρλατάνοι και θα μας κλέψουν τα όργανα! Οκ δεν αντιλέγω μπορεί να συμβούν και όλα αυτά! Αλλά εγώ όπως και πολλοί άλλοι εδώ μέσα δεν έχουμε την εμπειρία σε ταξίδια αλλά προσπαθούμε μέσω του φόρουμ αλλά και μόνοι μας να την αποκτήσουμε !
Εγώ από άτομα που έχουν κάνει 30-40-50 -100 ταξίδια περιμένω να με βοηθήσουν και να με ενθαρρύνουν αλλά και φυσικά να με προειδοποιήσουν όπου το κρίνουν απαραίτητο , αλλά όχι με κάθετο τρόπο και ύφος!
Τώρα για τα 5* ξενοδοχεία κτλ νομίζω ότι αυτό που λέμε οι περισσότεροι είναι ότι μπορεί έστω 5% να πέσεις και εκεί σε περίπτωση ! Δύσκολο αλλά όχι απίθανο ! Δεν θέλω σε καμιά περίπτωση να το παίξω γνώστης η έμπειρος απλά για να γίνω πιο κατανοητός ! Δουλεύω στο ξενοδοχείο του πατέρα μου στα Ιωάννινα ! Οικογενειακή επιχείρηση δλδ! Το ξενοδοχείο μας είναι 2* και πραγματικά το πόσο καθαρό και άνετο θα είναι ένα δωμάτιο δεν έχει να κάνει με τα αστέρια! Αλλά με το πόσο όρεξη και μεράκι έχει ο ιδιοκτήτης !
Τέλος πάντων να μην μακρηγορώ πιστεύω ότι έγινε πολύ ντόρος και χαμός για το τίποτα ! Όπως ο ΑΡΧΑΡΙΟΣ δεν μπήκε στο ποστ κάποιου για να κρίνει το ξενοδοχείο η το αεροπλάνο έτσι και να το κάνει κάποιος σε αυτόν το θεωρώ άσχημο !
αυτά και καλημέρα σας!