psilos3
Member
- Μηνύματα
- 6.758
- Likes
- 52.252
- Επόμενο Ταξίδι
- ;
- Ταξίδι-Όνειρο
- Αναζητείται!
Μάλλον είναι στανταράκι το 15%.
Καλοδεχούμενο.
Καλοδεχούμενο.
εισαι σίγουρος ότι αυτό αναφέρεται σε αναβάθμιση θέσης με εξαργύρωση μιλίων;
- Η συλλογή μιλίων είναι δυνατή και γίνεται σύμφωνα με τον αρχικά αγορασμένο ναύλο, και όχι βάσει του ναύλου στον οποίο πραγματοποιήθηκε η πτήση μετά την Αναβάθμιση.
- Tο αίτημα Αναβάθμισης Κατηγορίας Θέσης θα πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί έως και 2 ώρες πριν την αναχώρηση της αντίστοιχης πτήσης και υπόκειται στη διαθεσιμότητα θέσεων της Business Class. Βασική προϋπόθεση η ύπαρξη Business Class στο αεροσκάφος.
- Από 15.09.2020 το εισιτήριο πρέπει να έχει εκδοθεί σε κατηγορία ναύλου Saver, Flex ή Comfort Flex. Εξαιρούνται οι ναύλοι U,P,T.
- Κάθε αίτημα Αναβάθμισης Κατηγορίας Θέσης αφορά μια διαδρομή (segment) και μπορεί να εξυπηρετήσει έως και 4 επιβάτες ανά κράτηση.
- H αναβάθμιση κατηγορίας θέσης μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο μέσω του Τηλεφωνικού Κέντρου της Aegean (στο 801 11 20000 ή στο +30 210 6261000).
Δεν πηγαίνεις...Περιμένεις...Το γράφει ... stay tuned....Και πώς πηγαίνεις στο επόμενο επίπεδο;
Μπες στον λογαριασμό σου απο την εφαρμογή.Και θα το δεις στο τέλος.Your way το γράφει..Που αναγράφεται αυτή η έρευνα my way γιατί δε το βρίσκω στο site ?
Δε το βλέπωΜπες στον λογαριασμό σου απο την εφαρμογή.Και θα το δεις στο τέλος.Your way το γράφει..
Μπες από το κινητό στο appΔε το βλέπω
Απ το App είναι η φωτογραφίαΜπες από το κινητό στο app
Πατάς miles and bonus και μετά ο λογαριασμός μου....Δε το βλέπω
απολύτως.εισαι σίγουρος ότι αυτό αναφέρεται σε αναβάθμιση θέσης με εξαργύρωση μιλίων;