• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Aegean Airlines Πρόγραμμα τακτικών επιβατών Miles + Bonus

paefstra

Member
Μηνύματα
14.142
Likes
45.650
Ναι ρε παιδιά, ποιο είναι το πρόβλημα? Σάμπως έχουμε να κρύψουμε τίποτα από την εφορία? Oh, wait...
Σαμπως θα μοιραστουν τα φορολογικα βαρη οσων κρυβουν τιποτε απο την εφορια σε αυτους που δεν κρυβουν? Oh, wait...
 

Leftris B

Member
Μηνύματα
1.839
Likes
1.216
Επόμενο Ταξίδι
τοσκάνη
Ταξίδι-Όνειρο
japan
Χιλιαδες μιλια μαζευεις καθε μηνα απο το σουπερμαρκετ και τα ηλεκτρικα/αναλωσιμα. Αλλα 10 μιλια απο εναν καφε να ξαποστασεις μετα το σουπςρμαρετ πληρωνοντας με καρτα παντα, γιατι παιρνεις κι αλλα μιλια δεν χαλασαν κανεναν.
έτσι ακριβώς είναι κι αυτό κάνω κι εγώ, μάλλον η πολύ βαρεμάρα ένα χρόνο φαγούρα που λένε φταίει για τις ιδέες μου....
 

evi01

Member
Μηνύματα
1.130
Likes
2.007
Ταξίδι-Όνειρο
Η γη ολάκερη!
Κάποιες φορές αργούν να περαστούν τα μίλια, ενώ τα παίρνουν Κυριακή μπορεί να εμφανιστούν μετά από 5-6 ημέρες στο λογαριασμό miles + bonus.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.636
Likes
29.975
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Σημερινό mail:

Αγαπητό μέλος του Miles+Bonus,

Η AEGEAN ενημερώθηκε από τη SITA (Société Internationale de Télécommunications Aéronautiques), εξωτερικό συνεργάτη άλλης αεροπορικής εταιρείας της Star Alliance, για περιστατικό κυβερνοασφάλειας που επηρέασε ορισμένα δεδομένα επιβατών, που είναι καταχωρημένα στο σύστημα εξυπηρέτησης επιβατών, το οποίο χρησιμοποιείται για επιχειρησιακή υποστήριξη.

Συγκεκριμένα, τα στοιχεία αυτά περιλαμβάνουν το ονοματεπώνυμο, τον αριθμό και τη βαθμίδα μέλους στα προγράμματα τακτικών επιβατών της Star Alliance. Πρόκειται για δεδομένα που διατίθενται από την AEGEAN στην Star Alliance και μέσω της SITA σε άλλες αεροπορικές εταιρείες μέλη του δικτύου της Star Alliance, ώστε να καθίσταται δυνατή η αναγνώριση της βαθμίδας και των προνομίων σας σε όλο τον κόσμο.

Διευκρινίζεται ότι δεν έχουν επηρεαστεί οι προσωπικοί κωδικοί πρόσβασης ή άλλα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα και πληροφορίες (email, κρατήσεις πτήσεων, στοιχεία ταυτότητας ή πληροφορίες σχετικές με κάρτες πληρωμής) των επιβατών, καθώς δεν κοινοποιούνται από την AEGEAN στην εν λόγω βάση δεδομένων.

Δεν υπάρχει ένδειξη που να συνιστά κακόβουλη ενέργεια ή παραβίαση των στοιχείων του λογαριασμού σας και δεν απαιτείται κάποια περαιτέρω δική σας ενέργεια. Επίσης σας διαβεβαιώνουμε ότι τα συστήματα της AEGEAN δεν έχουν επηρεαστεί σε κανένα βαθμό.

Από την πλευρά μας, με αυτή μας την επικοινωνία θέλουμε να σας ενημερώσουμε για το εν λόγω γεγονός και στην περίπτωση που χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες ή επιθυμείτε να αναφέρετε οποιοδήποτε σχετικό ζήτημα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μέσω email στο [email protected].

Με εκτίμηση,

Miles+Bonus
 

taver

Member
Μηνύματα
12.636
Likes
29.975
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Σημερινό mail:

Αγαπητό μέλος του Miles+Bonus,

Η AEGEAN ενημερώθηκε από τη SITA (Société Internationale de Télécommunications Aéronautiques), εξωτερικό συνεργάτη άλλης αεροπορικής εταιρείας της Star Alliance, για περιστατικό κυβερνοασφάλειας που επηρέασε ορισμένα δεδομένα επιβατών, που είναι καταχωρημένα στο σύστημα εξυπηρέτησης επιβατών, το οποίο χρησιμοποιείται για επιχειρησιακή υποστήριξη.

Συγκεκριμένα, τα στοιχεία αυτά περιλαμβάνουν το ονοματεπώνυμο, τον αριθμό και τη βαθμίδα μέλους στα προγράμματα τακτικών επιβατών της Star Alliance. Πρόκειται για δεδομένα που διατίθενται από την AEGEAN στην Star Alliance και μέσω της SITA σε άλλες αεροπορικές εταιρείες μέλη του δικτύου της Star Alliance, ώστε να καθίσταται δυνατή η αναγνώριση της βαθμίδας και των προνομίων σας σε όλο τον κόσμο.

Διευκρινίζεται ότι δεν έχουν επηρεαστεί οι προσωπικοί κωδικοί πρόσβασης ή άλλα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα και πληροφορίες (email, κρατήσεις πτήσεων, στοιχεία ταυτότητας ή πληροφορίες σχετικές με κάρτες πληρωμής) των επιβατών, καθώς δεν κοινοποιούνται από την AEGEAN στην εν λόγω βάση δεδομένων.

Δεν υπάρχει ένδειξη που να συνιστά κακόβουλη ενέργεια ή παραβίαση των στοιχείων του λογαριασμού σας και δεν απαιτείται κάποια περαιτέρω δική σας ενέργεια. Επίσης σας διαβεβαιώνουμε ότι τα συστήματα της AEGEAN δεν έχουν επηρεαστεί σε κανένα βαθμό.

Από την πλευρά μας, με αυτή μας την επικοινωνία θέλουμε να σας ενημερώσουμε για το εν λόγω γεγονός και στην περίπτωση που χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες ή επιθυμείτε να αναφέρετε οποιοδήποτε σχετικό ζήτημα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μέσω email στο [email protected].

Με εκτίμηση,

Miles+Bonus
Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι μόνο η Aegean. Η British Airways μόλις έστειλε αυτό:
Dear Customer,

We take the protection of your data very seriously.

We have been notified of a data breach at global technology company SITA, an IT services provider to many airlines around the world. SITA is not British Airways’ booking and reservations system provider and SITA’s breach does not involve our customers’ financial information or password as SITA does not have access to this data. Please be reassured that this incident was not a breach of British Airways' systems.

Along with many other airlines, we do share limited information with partner airlines in order to enhance your experience when flying with them. We have been notified by SITA that some British Airways Executive Club Members’ names, membership numbers and some of their preferences, such as seating, has been impacted.

The password you use for your account is not held by SITA and has not been put at risk by this breach.

As a precaution, given the potential that customers have re-used passwords used for other websites, we are taking the following action to protect you:
Please log into your account and reset your password
Please create a new password that you have not used elsewhere
Once your password has been reset and you have completed a verification step, you will be able to regain full access to your account

We know fraudsters try to use situations like this to their advantage. We will not contact you by phone and ask for your password - please do not reveal your password to anyone claiming to be from British Airways. If you need to contact us, you can do so via our contact centres.

We are sorry for the inconvenience caused and thank you for your continued support and cooperation in helping us to keep your information safe and secure.

British Airways
 

poised

Member
Μηνύματα
1.071
Likes
8.940
Και η Singapore, το θέμα είναι ότι κανείς (ούτε η SITA) λένε τι ακριβώς έγινε, απλά καλύπτουν την υποχρέωση του GPDR να ενημερωθείς αλλά με τον τρόπο που το κάνουν δεν είμαι σίγουρος ότι είναι στο πνεύμα του GPDR.
 

oasisAthens

Member
Μηνύματα
316
Likes
221
Παιδιά εμένα έχει περάσει σχεδόν μια εβδομάδα και δεν πιστωθηκαν τα μίλια από την μετατροπή της Aegean Bonus Visa... Στους υπόλοιπους τι γίνεται?
 

Leftris B

Member
Μηνύματα
1.839
Likes
1.216
Επόμενο Ταξίδι
τοσκάνη
Ταξίδι-Όνειρο
japan
Παιδιά εμένα έχει περάσει σχεδόν μια εβδομάδα και δεν πιστωθηκαν τα μίλια από την μετατροπή της Aegean Bonus Visa... Στους υπόλοιπους τι γίνεται?
και τα δικά μου το ίδιο...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.744
Μηνύματα
910.747
Μέλη
39.480
Νεότερο μέλος
christinalkp

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom