mourohavlos
Member
- Μηνύματα
- 2.568
- Likes
- 4.706
Εν τω μεταξύ σήμερα στο account μου στο section "Intra lounge reward" είδα ότι έχω κουπόνι έκπτωσης στα Attica 10%
Ενα χρονο εχεις. Απλα μεχρι τις 31 Μαιου 2023 υπαρχει προσφορα απο την Aegean για αναβαθμιση με 25% χαμηλοτερα μιλια. Επομενως μεχρι 31 Μαιου χρειαζεσαι 18,000 αντι 24,000 για να αναβαθμιστεις σε gold. Αν δεν εχεις αναβαθμιστει εως τοτε, θα εχεις τη δυνατοτητα μεχρι τον Νοεμβριο αλλα θα χρειαζεσαι 6,000 περισσοτερα μιλια. Το περιεργο ειναι πως (εχω την εντυπωση, αλλα δεν ειμαι 100% βεβαιος) θα επρεπε να σου δινει την ιδια δυνατοτητα και για τη διατηρηση της Silver (να χρειαζεσαι 6,000 μιλια μεχρι 31 Μαιου, αντι 8,000 που ειναι το κανονικο).View attachment 411610
Σύμφωνα με τους ορους της Aegean έχω 12 μήνες για να αναβαθμιστώ σε gold , παρόλα αυτά στο app , έχω 6 μήνες περιθώριο.
Παιδιά ας αποφασίσουμε....
View attachment 411611
Ωχ τι νέο είναι αυτό πάλι?? Όντως ενώ συνδέομαι κανονικά στο Miles & Bonus βάζοντας κωδικό κλπ, με πάει στο προφίλ μου και λέει μια σαχλαμάρα ότι δεν είμαι μέλος πάει τάπαιξε η AegeanKαι σήμερα ψάχνοντας στο ανανεωμένο site της aegean να δω κάτι πτήσεις αν έχει εισιτήρια με μίλια δε κατάφερα να βρω που πάω. Α λεω δε πάω καλά είναι πρωί ακόμα ας δω από το κινητό. Άφαντη η επιλογή... Και στο app αν πατήσεις το κουμπί Miles&bonus και πατήσεις ο λογαριασμός μου σε πετάει στις κρατήσεις μου. Να ανησυχήσω ή να είναι κάποια προσωρινή δυσλειτουργια άραγε;
έχει θέμα.Ωχ τι νέο είναι αυτό πάλι?? Όντως ενώ συνδέομαι κανονικά στο Miles & Bonus βάζοντας κωδικό κλπ, με πάει στο προφίλ μου και λέει μια σαχλαμάρα ότι δεν είμαι μέλος πάει τάπαιξε η Aegean
Πείτε μου σας παρακαλώ αν έχετε κ άλλοι τέτοιο θέμα γιατί έχω αγριευτεί
Αμ δε... Μόλις το είδα (πριν λίγο) πήρα τηλ στην Aegean κ ο υπάλληλος δεν είχε ιδέα.. Μάλιστα μου είπε ότι δε το είχε αναφέρει κανείς άλλοςΦαίνεται πως crashαρει ο κώδικας του Site. Είναι γενικό, οπότε αναμφίβολα το έχουν πάρει χαμπάρι και λογικά το κοιτάνε.
Ε ΟΚ, πάσο τότε... Ας ελπίσουμε να διορθωθεί σύντομαΣιγά μην ξέρει η εξυπηρέτηση πελατών τι κάνει το IT!