• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Aegean Airlines Πρόγραμμα τακτικών επιβατών Miles + Bonus

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Έχει κάνει εμπειρία για το που θα μπορο
Υσε να είναι η πτήση ώστε να αξιοποιηθεί με τον καλύτερο τρόπο;
Ευχαριστώ
Εκει που τις ημερομηνιες που πετας δεν εχει εθνικη γιορτη/θρησκευτικη αργια/εκθεση/φεστιβαλ κλπ που θα φτασουν τις τιμες των ξενοδοχειων στον ουρανο ακυρωνοντας το κερδος απο το εισιτηριο.
 

pan82

Member
Μηνύματα
744
Likes
960
Πραγματικα λεω κατι πολυ απλο: πηγα στη διαχειριση με τον αριθμο κρατησης και το ονομα μεσω web. Αλλαξα τη μερα κρατησης, δεν δοκιμασα μονο.
Ειναι η 3η φορα σ αυτο το νημα που λεω πως ΔΕΝ πηγα στις κρατησεις μου και ΔΕΝ μπηκα απο το κινητο και ΔΕΝ εκανα log in.
Μετα εκανα ο,τι ζηταει η ιστοσελιδα.
ακόμα και χωρίς να μπεις στο λογαριασμό σου όταν είναι να διαχειριστείς το κομμάτι της αλλαγής πτήσης θα σου ζητήσει αριθμό μέλους και κωδικό πρόσβασης.
διαφορετικά δεν θα σε αφήσει να διαχειριστείς την κράτησης.
Έχετε δίκιο όλοι... Σε δοκιμή σε 5 διαφορετικά εισιτήρια στα δύο απλά φίλων (ενώ είναι βγαλμένα μέσα από το λογαριασμό τους) και χωρίς να Logαρουν σε αφήνει κανονικά το σύστημα να κάνεις αλλαγή και δε βγάζουν καθόλου αυτό στη φώτο του tothemoonandback. Στο τρίτο εισιτήριο κανονικό έβγαλε να κάνεις Log in και σε αυτά με μίλια βγάζει πάντα να κάνεις log in.
Eπίσης σε εισιτηριο που έβγαλα σήμερα με μίλια φυσικά σε αφήνει κανονικά να προχωρήσεις την αλλαγή το σύστημα βγάζει error μόνο σε αυτά που έχουν βγει με περισσότερα μίλια για να μη κάνεις μάλλον κόλπο να τα μεταφέρεις άλλη ημερομηνία να πάρεις πίσω το 30% και να τα ξαναμεταφέρεις πίσω (αυτό πιθανολογώ) όταν τελειώσει η προσφορά πάω στοίχημα θα αλλάζουν κανονικά...
 

Pel

Member
Μηνύματα
783
Likes
4.163
Ταξίδι-Όνειρο
Και πού δεν θέλω;
Εγώ έπεσα σε υπάλληλο που, ελέγχοντας το σύστημα, έβλεπε ότι εγώ μπορώ να κάνω αλλαγή online, ενώ δεν μπορούσα, και επέμενε να πληρώσω το 20ευρω. Με έβαλε να του στείλω print screen για απόδειξη ότι δεν μπορώ να το κάνω online και από Δευτέρα βράδυ ακόμα περιμένω να κάνει την αλλαγή.
Και συνεχίζουμε...
Μόλις πήρα στην εξυπηρέτηση πελατών. Αφού με άφησε στην αναμονή για να ελέγξει αν το "αρμόδιο τμήμα" έλεγξε το αίτημά μου, μου απάντησε ότι "το αρμόδιο τμήμα απάντησε στο συνάδελφο ότι μπορώ να κάνω την αλλαγή online", και άρα για να την κάνω μέσω τηλεφωνικού κέντρου θα χρεωθώ 20€.

Ο "συνάδελφος" πάλι εμένα δεν με ειδοποίησε ποτέ, με άφησε να το μαντέψω. Και σε κάθε περίπτωση, η απάντηση του αρμοδίου τμήματος είναι λάθος, γιατί το σύστημα εξακολουθεί να μη με αφήνει να κάνω αλλαγή online. Η υπάλληλος μου είπε να ξαναστείλω μήνυμα, με εμφανές σημάδι στη φωνή ότι δεν με πιστεύει και ότι με θεωρεί αγενέστατη.

Όλως τυχαίως, μόνο τα εισιτήρια που είναι κλεισμένα με μίλια δεν μ' αφήνει να αλλάξω online... Και ενώ πριν λίγες ημέρες ο υπάλληλος της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης μου άλλαξε χωρίς αποδεικτικό άλλο εισιτήριο, που επίσης δεν μπορούσε να αλλάξει online, τώρα υπάρχει "αρμόδιο τμήμα" που εξετάζει τα αιτήματα και τα απορρίπτει σιωπηρά...
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Και συνεχίζουμε...
Μόλις πήρα στην εξυπηρέτηση πελατών. Αφού με άφησε στην αναμονή για να ελέγξει αν το "αρμόδιο τμήμα" έλεγξε το αίτημά μου, μου απάντησε ότι "το αρμόδιο τμήμα απάντησε στο συνάδελφο ότι μπορώ να κάνω την αλλαγή online", και άρα για να την κάνω μέσω τηλεφωνικού κέντρου θα χρεωθώ 20€.

Ο "συνάδελφος" πάλι εμένα δεν με ειδοποίησε ποτέ, με άφησε να το μαντέψω. Και σε κάθε περίπτωση, η απάντηση του αρμοδίου τμήματος είναι λάθος, γιατί το σύστημα εξακολουθεί να μη με αφήνει να κάνω αλλαγή online. Η υπάλληλος μου είπε να ξαναστείλω μήνυμα, με εμφανές σημάδι στη φωνή ότι δεν με πιστεύει και ότι με θεωρεί αγενέστατη.

Όλως τυχαίως, μόνο τα εισιτήρια που είναι κλεισμένα με μίλια δεν μ' αφήνει να αλλάξω online... Και ενώ πριν λίγες ημέρες ο υπάλληλος της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης μου άλλαξε χωρίς αποδεικτικό άλλο εισιτήριο, που επίσης δεν μπορούσε να αλλάξει online, τώρα υπάρχει "αρμόδιο τμήμα" που εξετάζει τα αιτήματα και τα απορρίπτει σιωπηρά...
Παραφραζοντας τον Ελυτη:
"Οταν το bug συμφερει, λογαριαζε την για πορνη".
 

GALERA

Member
Μηνύματα
92
Likes
98
Καλημέρα!
Εχει κάποιο νόημα να κλείσω με εξαργύρωση πόντων εισιτήριο business απο Ρώμη για Θεσσαλονίκη σε σχέση με το Lounge? Απο την στιγμή που δεν έχω ούτε χρυσή ούτε ασημένια κάρτα μέλους μπορώ να μπώ στο lounge μόνο επειδή το εισιτήριό μου είναι business?:( Γιατί το αναφέρει στα προνόμια του εισιτηρίου business?
Επιπλέον, λέει οτι υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης του εισιτηρίου. Χωρίς επιβάρυνση?
 

orestcrete

Member
Μηνύματα
2.667
Likes
10.332
Επόμενο Ταξίδι
Iceland
Ταξίδι-Όνειρο
New Zealand
Καλημέρα!
Εχει κάποιο νόημα να κλείσω με εξαργύρωση πόντων εισιτήριο business απο Ρώμη για Θεσσαλονίκη σε σχέση με το Lounge? Απο την στιγμή που δεν έχω ούτε χρυσή ούτε ασημένια κάρτα μέλους μπορώ να μπώ στο lounge μόνο επειδή το εισιτήριό μου είναι business?:( Γιατί το αναφέρει στα προνόμια του εισιτηρίου business?
Επιπλέον, λέει οτι υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης του εισιτηρίου. Χωρίς επιβάρυνση?
Ναι μπορείς να μπεις με εισιτήριο business στο Lounge.

Για να ακυρώσεις εισιτήριο εξαργύρωσης θα σου επιστραφούν μίλια και το ποσό που έχεις δώσει, με 20 ευρώ μείον σαν επιβάρυνση ακύρωσης.

Τώρα εάν αξίζει είναι σχετικό αναλόγως την διαφορά σε σχέση με το απλό. Εάν κάνει 6000 το κανονικό εισιτήριο και 12000-15000 το business για Ρώμη-Θεσσαλονίκη, για εμένα δεν αξίζει η διαφορά. Εάν η διαφορά είναι στα 2500-3000, ίσως και να αξίζει, υποκειμενικά είναι όλα.
 

pavlos1985

Member
Μηνύματα
435
Likes
249
Επόμενο Ταξίδι
???
Να ρωτήσω και γω κάτι που δεν το θυμάμαι καλά. Σε μια κράτηση με μίλια υπάρχουν 2 εισιτήρια πήγαινε έλα (εννοώ 2 άτομα). Αν γίνει ακύρωση το πέναλτι ποιο είναι; 80ευρώ;
 

kasiotis

Member
Μηνύματα
128
Likes
195
Ταξίδι-Όνειρο
Roadtrip στις Η.Π.Α.
Να ρωτήσω και γω κάτι που δεν το θυμάμαι καλά. Σε μια κράτηση με μίλια υπάρχουν 2 εισιτήρια πήγαινε έλα (εννοώ 2 άτομα). Αν γίνει ακύρωση το πέναλτι ποιο είναι; 80ευρώ;
Αν είναι σε έναν κωδικό κράτησης είναι 20€ το τέλος ακύρωσης.
 

pluss

Member
Μηνύματα
65
Likes
98
Σε μένα πάντως σε αντίστοιχη περίπτωση πριν 2 χρόνια είχαν κρατήσει συνολικά 40€ (20€ για κάθε εισιτήριο).
 

kasiotis

Member
Μηνύματα
128
Likes
195
Ταξίδι-Όνειρο
Roadtrip στις Η.Π.Α.
Είναι 20 ανά εισιτήριο, οπότε 40 ευρώ συνολικά
Έχεις δίκιο. Λάθος θυμόμουν.



  1. Πολιτική Ακύρωσης Εισιτηρίων Εξαργύρωσης: Μπορεί να πραγματοποιηθεί ακύρωση του εισιτηρίου εξαργύρωσης έως και τριάντα (30) λεπτά πριν από την αναχώρηση της πτήσης. Τα μίλια θα επιστρέφονται στο ακέραιο στο λογαριασμό του μέλους, ενώ για την ακύρωση το μέλος θα επιβαρύνεται με 20 Ευρώ ακυρωτικά ανά εισιτήριο. Η ακύρωση του Εισιτηρίου σε διάστημα μικρότερο των τριάντα (30) λεπτών από την αναχώρηση της πρώτης πτήσης του Εισιτηρίου δεν είναι εφικτή. Διευκρινίζεται ότι ακυρώσεις πραγματοποιούνται αποκλειστικά και μόνο μέσω του τηλεφωνικού κέντρου της Aegean καλώντας 801 11 20000 από σταθερό με αστική χρέωση ή στο (+30) 210 6261000 καλώντας από κινητό ή από το εξωτερικό, σε συνεχή βάση, 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα.
 

Pel

Member
Μηνύματα
783
Likes
4.163
Ταξίδι-Όνειρο
Και πού δεν θέλω;
Και συνεχίζουμε...
Μόλις πήρα στην εξυπηρέτηση πελατών. Αφού με άφησε στην αναμονή για να ελέγξει αν το "αρμόδιο τμήμα" έλεγξε το αίτημά μου, μου απάντησε ότι "το αρμόδιο τμήμα απάντησε στο συνάδελφο ότι μπορώ να κάνω την αλλαγή online", και άρα για να την κάνω μέσω τηλεφωνικού κέντρου θα χρεωθώ 20€.

Ο "συνάδελφος" πάλι εμένα δεν με ειδοποίησε ποτέ, με άφησε να το μαντέψω. Και σε κάθε περίπτωση, η απάντηση του αρμοδίου τμήματος είναι λάθος, γιατί το σύστημα εξακολουθεί να μη με αφήνει να κάνω αλλαγή online. Η υπάλληλος μου είπε να ξαναστείλω μήνυμα, με εμφανές σημάδι στη φωνή ότι δεν με πιστεύει και ότι με θεωρεί αγενέστατη.

Όλως τυχαίως, μόνο τα εισιτήρια που είναι κλεισμένα με μίλια δεν μ' αφήνει να αλλάξω online... Και ενώ πριν λίγες ημέρες ο υπάλληλος της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης μου άλλαξε χωρίς αποδεικτικό άλλο εισιτήριο, που επίσης δεν μπορούσε να αλλάξει online, τώρα υπάρχει "αρμόδιο τμήμα" που εξετάζει τα αιτήματα και τα απορρίπτει σιωπηρά...
Μετά από 10 τηλέφωνα και emails (με print screens ότι δεν μπορώ να αλλάξω online αυτό που οι ίδιοι έβλεπαν ότι μπορώ να αλλάξω online) άλλαξαν τελικά τις πτήσεις, με την υπάλληλο να παραδέχεται στο τηλέφωνο ότι δεν μπορώ να κάνω online αλλαγή επειδή τρέχει η προσφορά εξαργύρωσης με μειωμένα μίλια [Οι όροι και προϋποθέσεις όμως της προσφοράς δεν λένε κάτι τέτοιο - αν το έλεγαν κανένα πρόβλημα].
Και επειδή στο μεταξύ, μέχρι να αντιδράσουν, δεν είχε πια διαθεσιμότητα στην πτήση που ήθελα να αλλάξω, ρώτησαν τον προϊστάμενο, προώθησαν το αίτημα στο "αρμόδιο τμήμα" και τελικά με πήραν τηλέφωνο να μου πουν ότι βρέθηκε θέση στην πτήση που ήθελα. Αχ βαχ
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.158
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom