Wehaveadream
New Member
- Μηνύματα
- 4
- Likes
- 1
Καλησπέρα!!
Εκλεισα πριν απο 3 περίπου μήνες εισιτήρια για το Μπέργκαμο της Ιταλίας μεσα απο το viva. Με ολα αυτα που συμβαίνουν όμως δεν γίνεται να πραγματοποιηθεί το ταξίδι, οποτε επικοινώνησα με την Viva για να δω αν μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων και με ενημέρωσαν ότι επειδή ειναι "low fair flight" για κατι τετοιο θα πρεπει να επικοινωνήσω με την Ryanair, οπως και εκανα μεσα από το live chat που διαθέτουν στη σελίδα τούς. Αφού έγινε ένας τυπικος έλεγχος σε επιβάτες, μειλ, αριθμός κράτησης δεν αναγνώριζαν την καρτα μου, εβλεπαν καποια αλλη στο σύστημα τους. Μετα απο πολύ κουβέντα και ψάξιμο θεωρήσαμε εγω και ο κυριος απο την εξυπηρέτηση οτι αυτο εχει συμβεί επειδή η κράτηση εγινε μεσα απο το site της Viva, οποτε να μιλήσω μαζι τους για τις σχετικές διορθώσεις.. Την επόμενη μερα μιλαω με την Viva τους αναφέρω το πρόβλημα και μου λένε οτι αυτο δεν μπορεί να εχει συμβεί γιατι ότι στοιχεία δωσω εγω κατα την αγορα αυτα περνάνε και στο σύστημα της Ryanair και ότι θα πρεπει να επικοινωνήσω μαζι τους για να διορθωθεί. Παω παλι στο live chat ξαναλεω ολη την ιστορία απο την αρχή και μου λενε οτι στο σύστημα τους φαίνεται αλλη καρτα οποτε καπου έχει γίνει πρόβλημα με τη Viva, να τους ενημερώσω για να γίνει αλλαγή.. Μιλαω πάλι με την viva μου λένε ότι δεν μπορούν να κάνουν καμια αλλαγή. ΞΑΝΑΣΤΕΛΝΩ στη Ryanair μου λέει οτι η χρέωση εχει γινει σε καποιον με το όνομα Χουλιο κατι (ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΝΈΝΑΝ ΧΟΥΛΙΟΟΟΟΟΟΟΟ ) ... και φυσικά να πω στη viva να διορθώσει το λάθος..
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΩ.... Ο ΕΝΑΣ ΜΕ ΣΤΕΛΝΕΙ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΈΧΩ ΒΓΑΛΕΙ ΑΚΡΗ.
υγ επειδή η επιστροφή χρημάτων γίνεται στη κάρτα πού έγινε και η χρέωση δεν μπορώ να συμπληρώσω τη φόρμα επιστροφής χρημάτων γιατί θα πάνε σε αλλο λογαριασμό.. Παρακαλω πολυ οποιος εχει κάποια ιδέα ή έχει πέρασει κάτι παρόμοιο ας μου πει...
Εκλεισα πριν απο 3 περίπου μήνες εισιτήρια για το Μπέργκαμο της Ιταλίας μεσα απο το viva. Με ολα αυτα που συμβαίνουν όμως δεν γίνεται να πραγματοποιηθεί το ταξίδι, οποτε επικοινώνησα με την Viva για να δω αν μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων και με ενημέρωσαν ότι επειδή ειναι "low fair flight" για κατι τετοιο θα πρεπει να επικοινωνήσω με την Ryanair, οπως και εκανα μεσα από το live chat που διαθέτουν στη σελίδα τούς. Αφού έγινε ένας τυπικος έλεγχος σε επιβάτες, μειλ, αριθμός κράτησης δεν αναγνώριζαν την καρτα μου, εβλεπαν καποια αλλη στο σύστημα τους. Μετα απο πολύ κουβέντα και ψάξιμο θεωρήσαμε εγω και ο κυριος απο την εξυπηρέτηση οτι αυτο εχει συμβεί επειδή η κράτηση εγινε μεσα απο το site της Viva, οποτε να μιλήσω μαζι τους για τις σχετικές διορθώσεις.. Την επόμενη μερα μιλαω με την Viva τους αναφέρω το πρόβλημα και μου λένε οτι αυτο δεν μπορεί να εχει συμβεί γιατι ότι στοιχεία δωσω εγω κατα την αγορα αυτα περνάνε και στο σύστημα της Ryanair και ότι θα πρεπει να επικοινωνήσω μαζι τους για να διορθωθεί. Παω παλι στο live chat ξαναλεω ολη την ιστορία απο την αρχή και μου λενε οτι στο σύστημα τους φαίνεται αλλη καρτα οποτε καπου έχει γίνει πρόβλημα με τη Viva, να τους ενημερώσω για να γίνει αλλαγή.. Μιλαω πάλι με την viva μου λένε ότι δεν μπορούν να κάνουν καμια αλλαγή. ΞΑΝΑΣΤΕΛΝΩ στη Ryanair μου λέει οτι η χρέωση εχει γινει σε καποιον με το όνομα Χουλιο κατι (ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΝΈΝΑΝ ΧΟΥΛΙΟΟΟΟΟΟΟΟ ) ... και φυσικά να πω στη viva να διορθώσει το λάθος..
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΩ.... Ο ΕΝΑΣ ΜΕ ΣΤΕΛΝΕΙ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΈΧΩ ΒΓΑΛΕΙ ΑΚΡΗ.
υγ επειδή η επιστροφή χρημάτων γίνεται στη κάρτα πού έγινε και η χρέωση δεν μπορώ να συμπληρώσω τη φόρμα επιστροφής χρημάτων γιατί θα πάνε σε αλλο λογαριασμό.. Παρακαλω πολυ οποιος εχει κάποια ιδέα ή έχει πέρασει κάτι παρόμοιο ας μου πει...