• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Προσφορές Ακτοπλοικών Εταιριών και δικαιώματα επιβατών.

renata

Member
Μηνύματα
5.544
Likes
1.964
Επόμενο Ταξίδι
μαλαισία


Κορυφώνεται ο ανταγωνισμός στα εισιτήρια των ακτοπλοϊκών εταιριών προκειμένου να προσελκύσουν όλο και μεγαλύτερο μερίδιο των επιβατών ειδικά αυτή την καλοκαιρινή περίοδο, που οι ναυτιλιακές εταιρίες αντιμετωπίζουν με σκεπτισκισμό την οικονομική κρίση που βάλλει ευθέως κατά της βιοσιμότητάς τους. Την ίδια ώρα, οι επιβάτες πρέπει να γνωρίζουν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους ενώ θα πρέπει να είναι ενήμεροι και για τις υποχρεώσεις των ακτοπλοϊκών εταιριών προς αυτούς.
Προσφορές ακτοπλοϊκών εταιριών
Εκπρόσωποι των εταιρειών σημειώνουν ότι οι ναύλοι κυμαίνονται περίπου στα περυσινά επίπεδα, αυξημένοι ελαφρώς από τον ΦΠΑ.
Μάλιστα παρά την οικονομική κρίση και το υψηλό κόστος των καυσίμων οι ακτοπλοϊκές, κρατάνε τις τιμές των εισιτηρίων στα περυσινά επίπεδα προκειμένου να πετύχουν αύξηση της επιβατικής κίνησης, κυρίως κατά τους μήνες Ιούλιο - Αύγουστο, στο ζενίθ δηλαδή της τουριστικής κίνησης.
ΑΝΕΚ
Η ΑΝΕΚ με πλοία στις περισσότερες γραμμές του Αιγαίου, στην Κρήτη και την Ιταλία προσφέρει εκπτωτικά πακέτα για όλους τους προορισμούς που δραστηριοποιείται. Στις γραμμές Ηράκλειο και Χανιά, προσφέρει εισιτήριο 19 ευρώ σε όλα τα βραδινά και ημερήσια δρομολόγια, με την προϋπόθεση ωστόσο ο καταναλωτής να σπεύσει εγκαίρως για κράτηση, καθώς τα εισιτήρια είναι περιορισμένα. Παράλληλα προσφέρει πακέτο για οικογένειες στα ημερήσια με 13 ευρώ και περιλαμβάνει δύο ενήλικες, ένα παιδί μέχρι 4 ετών σε οικονομική θέση και Ι.Χ. αυτοκίνητο.
Στις γραμμές του Βορείου Αιγαίου (Χίος, Λήμνος, Μυτιλήνη και Θεσσαλονίκη) και για Κυκλάδες και Δωδεκάνησα, η εταιρεία προσφέρει 30% έκπτωση στο κατάστρωμα και 50% στις καμπίνες για τα ημερήσια δρομολόγια, δωρεάν το Ι.Χ. για την πρώτη διαδρομή και δωρεάν τα δίκυκλα στα ημερήσια δρομολόγια. Επίσης, παρέχεται 25% έκπτωση για τους ναύλους επιστροφής, 10% έκπτωση σε επιβάτες και οχήματα προερχόμενα από Ιταλία, 20% σε εισιτήρια κοινωνικού τουρισμού και, τέλος, 50% έκπτωση σε οπλίτες, φοιτητές, πολυτέκνους - τριτέκνους, θύματα πολέμου, συνταξιούχους ΝΑΤ, ΑΜΕΑ.
MINOAN LINES
Η εταιρεία Μινωικές Γραμμές καλύπτει τη γραμμή Πειραιάς - Ηράκλειο και Πάτρα - Βενετία και Αγκόνα. Για τον προορισμό του Ηρακλείου προσφέρει καθημερινά εισιτήρια με 19 ευρώ (πολύ μικρός αριθμός εισιτηρίων) με έμφαση ωστόσο στα πρωϊνά δρομολόγια.
Οι εκπτώσεις που παρέχονται είναι οι εξής: 50% σε φοιτητές - σπουδαστές, πολυτέκνους - τριτέκνους, οπλίτες, συνταξιούχους ΝΑΤ, αναπήρους πολέμου, ΑΜΕΑ. Επίσης 20% σε δημοσίους υπαλλήλους, στρατιωτικούς, Σώματα Ασφαλείας. Εκπτωση 30% γίνεται σε κατόχους δελτίων κοινωνικού τουρισμού, 20% στα εισιτήρια με επιστροφή και, τέλος, 50% στα παιδιά από 4 έως 12 ετών.
BLUE STAR - SUPER FAST
Οι δύο θυγατρικές εταιρείες του ομίλου Attica Group εξυπηρετούν καθημερινά τα περισσότερα νησιά των Κυκλάδων, από τον Πειραιά και τη Ραφήνα και τα λιμάνια της Ιταλίας. Για το Ηράκλειο η εταιρεία προσφέρει εισιτήριο 19 ευρώ. Επίσης, το οικονομικό εισιτήριο, με αριθμημένη θέση, είναι 25 ευρώ για τα Χανιά και 29 ευρώ για το Ηράκλειο. Παράλληλα παρέχεται 20% έκπτωση στα εισιτήρια επιστροφής επιβατών και οχημάτων.
Στις οικογενειακές προσφορές η έκπτωση φτάνει το 25% στα εισιτήρια επιβατών σε τετράκλινες καμπίνες σε όλα τα δρομολόγια από και προς Πειραιά για Χανιά και Ηράκλειο. Τα παιδιά έως 4 ετών ταξιδεύουν δωρεάν στην οικονομική θέση. Επίσης έκπτωση 50% παρέχεται στα εισιτήρια επιβατών ειδικών κατηγοριών (πολύτεκνους - τρίτεκνους, φοιτητές, ανάπηρους πολέμου, συνταξιούχους ΝΑΤ, παιδιά 4-10 ετών κ.λπ.).
HELLENIC SEAWAYS
Η εταιρεία καλύπτει το σύνολο των νησιών των Κυκλάδων, τη Χίο τη Μυτιλήνη, ενώ οι τιμές τις καθημερινές είναι διαφορετικές απ' ό,τι το τριήμερο ενώ υπάρχουν και διάφορα εναλλακτικά πακέτα.
Για τη γραμμή Πειραιάς - Πάρος - Κως - Ρόδος, προσφέρονται εισιτήρια με 10 ευρώ για Πάρο και 19 ευρώ για Κω - Ρόδο κατ' άτομο (για περιορισμένο αριθμό στην οικονομική θέση). Παράλληλα παρέχονται εκπτωτικά πακέτα, όπως εισιτήρια μετ' επιστροφής αξίας 76 ευρώ για Κω και Ρόδο για δύο άτομα και ένα μικρό παιδί σε super οικονομική θέση και 229 ευρώ, εάν συμπεριληφθεί και το αυτοκίνητο. Τέλος παρέχεται έκπτωση από 10% έως και 20% επί της ισχύουσας τιμής του εισιτηρίου απλής διαδρομής με την αγορά συγκεκριμένων εισιτηρίων.
AEGEAN SPEED LINES
Η Aegean Speed Lines πραγματοποιεί δρομολόγια από το λιμάνι του Πειραιά προς τα νησιά των Κυκλάδων, Σύρο, Τήνο, Μύκονο, Ιο, Σαντορίνη, Σίκινο, Σέριφο, Σίφνο, Μήλο, Κίμωλο, Φολέγανδρο, Πάρο, Νάξο προσφέροντας 20% έκπτωση στα εισιτήρια επιστροφής στη γραμμή Πειραιάς - Πάρος - Νάξος και 30% στα εισιτήρια της επιστροφής στη γραμμή Πειραιάς - Σύρος - Τήνος - Μύκονος.
ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ
Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου για όλο το καλοκαίρι έως και 31 Οκτωβρίου 2010 προσφέρει ειδικά πακέτα προσφορών για τη γραμμή Λαύριο - Ψαρά - Μεστά Χίου. Μάλιστα με την ταυτόχρονη έκδοση εισιτηρίου μετ' επιστροφής το συνολικό κόστος του εισιτηρίου διαμορφώνεται ως εξής: Επιβάτης 32 ευρώ, παιδί (5-10 ετών) 16 ευρώ, Ι.Χ. αυτοκίνητο έως 3,89 μ. 76 ευρώ, Ι.Χ. έως 4,25 μέτρα 82 ευρώ, Ι.Χ. πάνω από 4,25 μέτρα 96 ευρώ.
Συμβουλές προς επιβάτες
Επιβεβαιώστε την ώρα αναχώρησης του πλοίου σας και ενημερωθείτε για τυχόν καθυστερήσεις στα χρήσιμα τηλέφωνα που αναγράφονται ατο φυλλάδιο. Αν θα ταξιδέψετε με όχημα, ελάτε στο λιμάνι μία ώρα πριν. Στο εισιτήριό σας αναγράφεται ο αριθμός της πύλης που πρέπει να προσέλθετε. Στην αντίθετη περίπτωση ρωτήστε τον πράκτορά σας. Βοηθήστε στην ομαλή λειτουργία και κίνηση του λιμανιού ακολουθώντας τις υποδείξεις των λιμενικών αρχών και αποφύγετε την στάθμευση σε χώρους όπου απαγορεύεται.
Μετακινηθείτε δωρεάν και ξεκούραστα με τα λεωφορεία του Ο.Λ.Π. από την πύλη Ε5 μέχρι και την πύλη Ε1,ταυτόχρονα ενημερωθείτε απο την ηλεκτρονική πινακίδα που βρίσκεται στη στάση, για τον ακριβή χρόνο άφιξης του λεωφορείου σας. Περάστε μια ευχάριστη και δροσερή αναμονή στους 5 κλιματιζόμενους επιβατικούς σταθμούς του Ο.Λ.Π. όπου μπορείτε να απολαύσετε τον καφέ σσς, το αναψυκτικό οας ή κάποιο snack (η κατανάλωση δεν είναι υποχρεωτική), ή επιλέξτε ανάμεσα στους 6 κλειστούς χώρους αναμονής επιβατών που θα βρείτε στον χάρτη. (Όλοι διαθέτουν κλιματισμό και ψύκτη νερού).
Δικαιώματα Επιβατών
Σε περίπτωση καθυστέρησης, ο επιβάτης δικαιούται να διαμείνει στο πλοίο μέχρι τον απόπλου.
Στο ενδεχόμενο δε παράτασης της καθυστέρησης, αλλά και σε περίπτωση ακύρωσης του δρομολογίου με υπαιτιότητα του πλοιοκτήτη, ο επιβάτης μπορεί να ακυρώσει το εισιτήριό του και δικαιούται την επιστροφή των χρημάτων που κατέβαλε.
Εναλλακτικά δικαιούται κάλυψη των εξόδων διαμονής και διατροφής μέχρι τον απόπλου. Στην περίπτωση αυτή περιλαμβάνεται και το δικαίωμα αποζημίωσης.
Εάν επιβάτης που έχει "κόψει" εισιτήριο μείνει εκτός πλοίου λόγω υπεράριθμων κρατήσεων θέσεων, οφείλει να ειδοποιήσει το τοπικό λιμεναρχείο, προκειμένου η λιμενική αρχή είτε να επιβάλει διοικητικό πρόστιμο και να ενημερώσει τον εισαγγελέα για να ασκήσει ποινική δίωξη.
Επίσης, στην περίπτωση βλάβης εν πλω, ο επιβάτης δικαιούται είτε να απαιτήσει επιστροφή του ναύλου ανάλογη προς την απόσταση που δεν διανύθηκε, είτε να παραμείνει στο πλοίο μέχρι την επανάληψη του πλου, εφόσον αυτό είναι δυνατό. Στις περιπτώσεις αυτές θεμελιώνεται και δικαίωμα αποζημίωσης.
Εάν πριν τον απόπλου του πλοίου, ο επιβάτης δηλώσει ότι δεν επιθυμεί να ταξιδέψει, ή ότι για λόγους ασθενείας ή άλλου τυχαίου συμβάντος αδυνατεί να επιβιβαστεί, δικαιούται να του επιστραφεί το μισό αντίτιμο του εισιτηρίου.
Κατά την επιβίβαση, ο επιβάτης οφείλει να επιδεικνύει το εισιτήριό του και δικαιούται να καταλαμβάνει την αντίστοιχη θέση ή καμπίνα που αναγράφεται σε αυτό. Εάν δεν του δοθεί η συμφωνημένη θέση, ο επιβάτης μπορεί να ακυρώσει το εισιτήριό του και να ζητήσει αποζημίωση, εκτός και αν ο πλοιοκτήτης του διαθέσει άλλη ανάλογη θέση ή καμπίνα. Σε περίπτωση που τοποθετείται σε θέση κατώτερη από εκείνη που αναγράφεται στο εισιτήριό του, δικαιούται να εισπράξει τη διαφορά της τιμής.
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, αν ο επιβάτης δεν έχει την εξυπηρέτηση που οφείλει να του παρέχει η πλοιοκτήτρια εταιρεία σύμφωνα με τους όρους μεταφοράς, μπορεί να διατυπώνει το παράπονό του στον πλοίαρχο ή τον ύπαρχο του πλοίου και μετά το τέλος του ταξιδιού μπορεί να απευθυνθεί στις λιμενικές αρχές.
Τέλος, οι επιβάτες που ταξιδεύουν με κάποια ακτοπλοϊκή εταιρεία δικαιούνται πλήρη αποζημίωση, στην περίπτωση ναυτικού ατυχήματος (όπως αυτό ορίζεται από το νόμο).
Ο επιβάτης είναι υπεύθυνος για τη φόρτωση και εκφόρτωση του οχήματός του στο πλοίο. Αν το όχημα υποστεί βλάβη από κακό χειρισμό του πλοιάρχου ενόσω είναι μέσα στο πλοίο, ο επιβάτης δικαιούται αποζημίωση από την πλοιοκτήτρια εταιρεία.
Υποχρεώσεις Επιβατών
Ο επιβάτης θα πρέπει να διαβάζει με προσοχή τους όρους που αναφέρονται στο απόκομμα του εισιτηρίου του.
Ο επιβάτης οφείλει να προσέρχεται στο πλοίο πριν την προγραμματισμένη ώρα απόπλου. Αν είναι κάτοχος οχήματος, τότε οφείλει να βρίσκεται στο χώρο αναμονής φόρτωσης μία ώρα πριν τον απόπλου.
Στην περίπτωση που επιβάτης εφοδιασμένος με εισιτήριο δεν προσέλθει εγκαίρως στο πλοίο (μέχρι την προγραμματισμένη ώρα απόπλου), δεν δικαιούται επιστροφής του αντιτίμου του εισιτηρίου που κατέβαλε.
Η συμμόρφωση με τους κανονισμούς του πλοίου και τις οδηγίες του πλοιάρχου είναι υποχρέωση του επιβάτη.
Εάν ο επιβάτης αποβιβασθεί σε ενδιάμεσο λιμάνι και όχι στον τελικό του προορισμό, καταβάλει ολόκληρο το εισιτήριο που συμφωνήθηκε.
Για τις αποσκευές του επιβάτη οφείλεται ιδιαίτερος ναύλος μόνο στην περίπτωση που αυτές υπερβαίνουν τον όγκο ή το βάρος που αναφέρεται στο εισιτήριο.
Οι επιβάτες πρέπει να έχουν μαζί τους τα αντικείμενα που θα χρειαστούν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, καθώς μετά την αναχώρηση δεν επιτρέπεται η είσοδος στο χώρο των οχημάτων.
Επίσης, οι επιβάτες απαγορεύεται να μεταφέρουν εκρηκτικές, εύφλεκτες και γενικά επικίνδυνες ύλες, ενώ θα πρέπει παράλληλα να τηρούν τις Λιμενικές, Υγειονομικές και Τελωνειακές διατάξεις.
Υποχρεώσεις Ακτοπλοϊκών Εταιριών
Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες οφείλουν να παρέχουν ακριβείς πληροφορίες και πλήρη ενημέρωση στο επιβατικό κοινό. Οι πράκτορες των ακτοπλοϊκών εταιρειών έχουν υποχρέωση να ενημερώνουν το επιβατικό κοινό για τις εναλλακτικές λύσεις, για όλους τους διαθέσιμους ναύλους που προσφέρουν οι διάφορες ναυτιλιακές εταιρείες καθώς και για τις εκπτώσεις που δικαιούται. Ο πλοιοκτήτης υποχρεούται να τηρεί τις υποχρεωτικές εκπτώσεις για ειδικές κατηγορίες πολιτών:
Άποροι - έκπτωση 100% στην οικονομική θέση.
Παιδιά ηλικίας μέχρι 5 ετών - έκπτωση 100% (δικαιούνται μία κλίνη ανά δύο).
Παιδιά ηλικίας 5 με 10 ετών - έκπτωση 50%.
Ανάπηροι πολέμου, θύματα πολέμου, βοηθοί ή συνοδοί και αγωνιστές Εθνικής Αντίσταση- έκπτωση 50% (δικαιούνται υποχρεωτικά κλίνη στη θέση που επιθυμούν να ταξιδέψουν, εφόσον η θέση αυτή διαθέτει κλίνες.
Άτομα με ειδικές ανάγκες με ποσοστό αναπηρίας 80% και άνω- 50% έκπτωση στην οικονομική θέση.
Πολύτεκνοι - 50% έκπτωση στην οικονομική θέση.
Συνταξιούχοι του ΝΑΤ - 50% έκπτωση στην οικονομική θέση.
Στις περιπτώσεις αυτές, ο επιβάτης πρέπει κατά την επιβίβαση να επιδεικνύει το σχετικό αποδεικτικό έγγραφο (δελτίο ειδικής ταυτότητας, πιστοποιητικό γέννησης ανηλίκου, κάρτα πολυτέκνου, απόφαση υγειονομικής αρχής κλπ).
Ο πλοιοκτήτης υποχρεούται να εκτελεί με ακρίβεια τα δρομολόγια, να τα ανακοινώνει δημόσια με κάθε πρόσφορο μέσο και να πληροφορεί έγκαιρα το κοινό σχετικά με την εκτέλεσή τους.
Ιδιαίτερα στις περιπτώσεις ματαίωσης ή διαταραχής των δρομολογίων (π.χ. λόγω βλαβών, δυσμενών καιρικών συνθηκών κλπ), οι πλοιοκτήτριες εταιρείες οφείλουν να λαμβάνουν τα κατάλληλα μέτρα στον τομέα της έγκαιρης ενημέρωσης των επιβατών, σε συνεννόηση με τους συνεργαζόμενους ναυτικούς πράκτορες και Λιμενικές Αρχές. Σε αντίθετη περίπτωση θα επιβάλλονται οι ανώτατες προβλεπόμενες από το νόμο κυρώσεις που ανέρχονται σε:
α) 37.455 ευρώ (για πλημμελή ενημέρωση επιβατικού κοινού και άλλες παραβάσεις κανονισμού λιμένων).
β) 500.000 ευρώ (για θέματα ασφαλείας πλοίων και άλλες παραβάσεις).
Η ακτοπλοϊκή εταιρεία ευθύνεται για την φθορά και απώλεια των αποσκευών εντός των πλοίων, εφόσον παραδίδονται για φύλαξη και εκδίδεται σχετική απόδειξη. Αντίθετα, η εταιρεία δεν είναι υπεύθυνη για κλοπή, βλάβη ή απώλεια των αποσκευών, όταν ο επιβάτης της μεταφέρει μαζί του, εκτός από την περίπτωση υπαίτιας πράξης του πλοιάρχου ή του πληρώματος.
ana-mpa.gr
 

cacofonix

Member
Μηνύματα
81
Likes
3
Δεν μου λέτε εκεί στην ΑΝΕΚ...Πώς γίνεται να διαχωρίζετε τους φοιτητές σε αυτούς που δικαιούνται και σε αυτούς που δεν δικαιούνται φοιτητικό εισιτήριο; Και μιλάω φυσικά για τους φοιτητές του ΕΑΠ. Είναι ή δεν είναι κύριοι το ΕΑΠ το 19ο Πανεπιστήμιο; Οταν ζήτησα όμως εγγράφως να μου δώσετε την εγκύκλιο η οποία λέει ότι δεν εκδίδετε φοιτητικά εισιτήρια μου απαντήσατε να κοιτάξω στο site της εταιρείας σας. Στο site βέβαια, δεν αναγράφει πουθενά ότι αποκλείεται το ΕΑΠ ο οποίο και είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ μιας και το ΕΑΠ είναι Ελληνικό Πανεπιστήμιο.
 

fitziano

Member
Μηνύματα
1.934
Likes
533
Επόμενο Ταξίδι
Αθήνα
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Ζηλανδία
Αφού το ΕΑΠ δε δίνει πάσο...
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Δεν μου λέτε εκεί στην ΑΝΕΚ...Πώς γίνεται να διαχωρίζετε τους φοιτητές σε αυτούς που δικαιούνται και σε αυτούς που δεν δικαιούνται φοιτητικό εισιτήριο;
πάντως η έκπτωση σε φοιτητές δεν είναι υποχρεωτική από κανένα νόμο. προαιρετική προσφορά της εταιρείας.
Αφού το ΕΑΠ δε δίνει πάσο...
όταν την δίνουν δεν χρειάζεται, αρκεί η ταυτότητα.
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.539
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Αφού το ΕΑΠ δε δίνει πάσο...
Δίνει όμως ένα Δελτίο Ταυτότητας Φοιτητή το οποίο δεν έχει μεν φωτογραφία, αλλά αναγράφεται ο αριθμός της αστυνομικής ταυτότητας ή του διαβατηρίου, και παράλληλα αναφέρει "με την ταυτόχρονη επίδειξη της αστυνομικής ταυτότητας ή του διαβατηρίου"
Με αυτό πάντως έβγαλα χθες μειωμένο εισιτήριο στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.
 

soudianos

Member
Μηνύματα
3.755
Likes
6.505
Ταξίδι-Όνειρο
Βερακρούζ
Δίνει όμως ένα Δελτίο Ταυτότητας Φοιτητή το οποίο δεν έχει μεν φωτογραφία, αλλά αναγράφεται ο αριθμός της αστυνομικής ταυτότητας ή του διαβατηρίου, και παράλληλα αναφέρει "με την ταυτόχρονη επίδειξη της αστυνομικής ταυτότητας ή του διαβατηρίου"
Με αυτό πάντως έβγαλα χθες μειωμένο εισιτήριο στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.
'Oπως τα λες είναι.
Κι εμείς δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με το ΔΤΦ ούτε με ΑΝΕΚ ούτε με ΜΙΝΟΑΝ.
50% έκπτωση
 

cacofonix

Member
Μηνύματα
81
Likes
3
πάντως η έκπτωση σε φοιτητές δεν είναι υποχρεωτική από κανένα νόμο. προαιρετική προσφορά της εταιρείας.

όταν την δίνουν δεν χρειάζεται, αρκεί η ταυτότητα.
Από πότε αυτό; Υπάρχει ΦΕΚ του ΥΕΝ που λέει από 1/9 έως 30/6 50% έκπτωση στους φοιτητές. Στο site της ΑΝΕΚ γράφει το εξής:

50% 'Έκπτωση στους Φοιτητές-Σπουδαστές ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΑΕΝ, Στρατιωτικών Σχολών και στους κατόχους κάρτας ISIC.
Ισχύει και για τα ΙΧ αυτοκίνητα και δίκυκλα αυτών, εφόσον το επίθετο που αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας συμπίπτει με το επίθετο του φοιτητή. * Για τη χορήγηση της έκπτωσης είναι απαραίτητη η επίδειξη:
α) για τους φοιτητές/σπουδαστές των ΑΕΙ/ΤΕΙ: της φοιτητικής ταυτότητας ή θεωρημένης βεβαίωσης από την γραμματεία της σχολής, κατ' εξαίρεση για τον φοιτητή/σπουδαστή του 1ου έτους (με ταυτοπροσωπία).
β) για τους φοιτητές/σπουδαστές των ΑΕΝ: της ταυτότητας σπουδών.
γ) για τους φοιτητές/σπουδαστές των Στρατιωτικών Σχολών: της σπουδαστικής-στρατιωτικής ταυτότητας.
δ) για τους κατόχους της κάρτας ISIC: η επίδειξη της φοιτητικής ταυτότητας ISIC ή κάρτα προσωπικού της ISIChellas(STAFF). Η έκπτωση ισχύει έως 31/12/2011.
Η έκπτωση ισχύει σε όλες τις θέσεις εκτός καμπινών κατηγορίας A2 & LUX."
Πού γράφετε κύριοι ότι εξαιρείται το ΕΑΠ; Πουθενά, για να μην μπορούμε να κάνουμε τίποτα.

Αυτά από σήμερα 1/11/2011.
 
Last edited by a moderator:

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
από ότι βλέπω από το 2001. Νόμος 2932 και εναρμόνιση με τον κανονισμό 3577/92 της ΕΕ, όπου δεν υπάρχει καμμία έκπτωση για φοιτητές. υποχρεωτική εννοείται.
για ακόμα μία φορά σήμερα λέω ότι δεν είμαι νομικός, όποιος ξέρει καποιο νέο νόμο ας μας ενημερώσει.
 

cacofonix

Member
Μηνύματα
81
Likes
3
Μόλις επικοινώνησα με το Γραφείο Θαλασσίων Συγκοινωνιών. Το ΦΕΚ υπάρχει και δεν έχει αντικατασταθεί από νεώτερο (438Β). Οι ακτοπλοϊκές έχουν προσφύγει στα δικαστήρια ζητώντας να καταργηθούν οι εκπτώσεις σε όλους (ΝΑΤ, πολυτέκνους, φοιτητές, κλπ). Είπε να πάω στη Λιμενική Αρχή και να καταγγείλω το περιστατικό.

http://www.et.gr/idocs-nph/search/p...iQ_ghh60wC5Od5KqcBuWoHjAwowd_V5Wq2DYsHpgBZQY4.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.244
Μέλη
39.402
Νεότερο μέλος
Nefeli Iakovou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom