paefstra
Member
- Μηνύματα
- 13.937
- Likes
- 44.907
Δεν ειχα καμια αμφβολια οτι θα στεκονταν στο υψος των περιστασεων σε μια τοσο επειγουσα περισταση.Έχω διαφορετική άποψη και εμπειρία. Δύο μήνες πριν, τελευταία στιγμή κυριολεκτικά (δυό ώρες πριν φτάσουμε εκεί) το κατάλυμα που είχαμε κλείσει μας ακύρωσε την κράτηση. Η Booking μας βρήκε άλλο, καλύτερο και πλήρωσε τη διαφορά αμέσως (μόλις έστειλα τη σκαναρισμένη απόδειξη πληρωμής). Και πίστωσε τα μίλια που αντιστοιχούσαν στη δεύτερη, ακριβότερη κράτηση. Γενικά, όποτε έτυχε "στραβή" η εξυπηρέτησή τους ήταν άμεση και παραπάνω από υποδειγματική.
Αλλα συγκρινω το δικο μου περιστατικο με του @spirosninja που εχει ομοιοτητες ως προς το οτι δεν ηταν επειγον, και παρατηρω οτι εμενα μου προτειναν αμέσως εναλλακτικες, ολα ακριβοτερα και επέλεξα ένα απο τα καλυτερα , ενω ο συμφορουμιτης δεν δεχτηκε καμια προταση ούτε να του καλυψουν τη διαφορα.