kostasdoboj
Member
- Μηνύματα
- 53
- Likes
- 35
- Ταξίδι-Όνειρο
- Κούβα
Έκανα δύο κρατήσεις πτήσεων με τη Ryan. Έλαβα το Itinerary μόνο για τη μία πτήση όμως. Εκτιμώ ότι έκανα λάθος στο email που έδωσα γιατί στο ιστορικό κρατήσεων που έχω κάνει δεν μου εμφανίζει τη συγκεκριμένη κράτηση. Από βλακεία μου επίσης, δεν σημείωσα τον κωδικό της κράτησης για να μπω να κάνω update το mail και να μου ξαναστείλουν το Itinerary. Τα χρήματα για τη συγκεκριμένη κράτηση έχουν δεσμευτεί από την κάρτα μου. Τι μπορώ να κάνω;;;