Defkalion
Administrator
- Μηνύματα
- 11.454
- Likes
- 17.526
- Ταξίδι-Όνειρο
- Αλάσκα
Να κάνω κάπου εδώ την παρέμβασή μου και να θυμίσω τον τίτλο του τόπικ.
Καλώς σας βρήκα. Samion το ξέρω οτι όλο αυτό ήταν μια παρεξήγηση. Θα διαπιστώσεις όμως στο μέλλον ότι είμαι προσεκτικός ως προς τους χαρακτηρισμούς που κάνω. Ουσιαστικά δεν διαφωνούμε. Η Ryanair είναι μια low cost εταιρία με ότι αυτό συνεπάγεται. Σ ευχαριστώ επίσης για το ανέβασμα της προσφοράς της Air One (επίσης low cost εταιρίας) για Βενετία πριν λίγο καιρό. Ηταν σούπερΑγαπητε georgiou, καλως ηρθες κιολας. Μην αναφερεις νουμερα εντυπωσιασμου τυπου τριπλασιες τιμες ετσι γενικα κ αοριστα κι εγω δεν γραφω ουτε πχ ουτε τπτ. Επισης μιας κ εισαι νεο μελος μην θυμιζεις τπυ σε ατομα που δεν ξερεις.τπτ προσωπικο φυσικα.
Να πληρώσεις για να μπεις πρώτος στην Aegean για ποιο λόγο; Γιατί να θέλει κανείς να επιβιβαστεί πρώτος στην Aegean; Μήπως θα φτάσει πιο γρήγορα;Και τελικα ποια η διαφορα αναμεσα στην Αιγαιου και στην ryanair για παραδειγμα στο δρομολογιο Αθηνα-Λονδινο? και οι δυο χρεωνουν την αποσκευη , και στους δυο πρεπει να πληρωσεις για να μπεις πρωτος στο αεροπλανο (στην αιγαιου με την εννοια της χρυσης καρτας που για να την βγαλεις πρεπει να ταξιδευεις πολυ συχνα), το φαγητο μια η αλλη αφου στην Αιγαιου δεν τρωγεται . Για Χιθροου το εισητηριο ειναι πιο ακριβο εκτος και αν διαλεξεις την μεταμεσονυκτια επιστροφη (εκεινο το παλιο αγαπημενο σλοτ της ΟΑ) οπωτε αν θες φθηνο ειστηριο με την αιγαιου Στανσεντ θα καταληξεις. Ας μην παραμυθιαζομαστε. Το ενα και το αυτο εχουν καταντησει (σχεδον) ολες οι ευρωπαικες εταιριες και χαρη στην ryanair (σχεδον) με οποια εταιρια και αν ταξιδεψει καποιος τα ιδια θα τραβηξει. Κολπο γκροσο το παιχνιδι με τα μιλια με παροχες που μεχρι χθες ισχυαν για ολους πλεον να τις απολανβανουν μονο οι επαναλβανομενοι επιβατες. Τελικα η ryanair απλα μας τριβει στα μουτρα αυτο που ολοι οι υπολοιποι σερβιρουν με φανταχτερο περιτυλιγμα.
Τσάμπα τα γράφω μου φαίνεται... ας τα ξαναπώ... ο Λίγδης ή η Easy είναι μια χαρά για να ταξιδεύει κανείς από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη ή από το Λονδίνο στο Δουβλίνο ή από την Ρώμη στο Μιλάνο μια που αυτές οι πτήσεις είναι μία άντε το πολύ δύο ώρες... για παραπάνω ευχαριστώ είπαμε δεν θα πάρουμε. Με αυτή την λογική λοιπόν ναι, ορισμένες εταιρίες μπορεί να στέλνουν μικροστελέχη με loco... τώρα να ταξιδεύουν μεγαλοστελέχη εταιριών με τον Λίγδη ανήκει στην σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας... μην γράφετε κουλά σας παρακαλώ...1. Τα τελευταία χρόνια μεγάλες εταιρίες σε όλη την Ευρώπη εξαιτίας της οικονομικής κρίσης επιλέγουν να στέλνουν το προσωπικό τους, στελέχη κτλ με low-cost εταιρίες, όχι απαραίτητα ryanair αλλά και easyjet, airberlin, vueling κτλ διότι τα ταξίδια που κάνουν συνήθως είναι είτε ημερήσια είτε ολιγοήμερα άρα βαλίτσες, κακό φαγητό κτλ είναι περιττό έξοδο. Αντίστοιχα καθηγητές, ερευνητές κτλ για συνέδρια δεν χρειάζονται βαλίτσα.!
Υποθέτω πως κάνεις πλάκα ή τρολάρεις... μου αρέσει που παίρνεις και το σοβαρό σου παρουσιάζοντας και στοιχεία... αν π.χ πάθει βλάβη ένα από τα δύο αεροσκάφη του Λίγδη στην Αθήνα ποιος θα κάνει τις επόμενες πτήσεις? ο φούφουτος? Αν μείνει ένα αεροσκάφος του Λίγδη στο Μαρόκο ή στην Πάφο οι έρμοι οι επιβάτες πως θα πάνε στο σπίτι τους? με διαστημόπλοιο? Όλες οι regular εταιρίες μέλη της ΙΑΤΑ προωθούν σε περίπτωση στραβής τους επιβάτες τους στον τελικό προορισμό τους με άλλες εταιρίες... ο Λίγδης τους δίνει ένα ξεροκόματο και τους λέει περιμένετε να έρθει όποτε έρθει ένα αεροπλάνο από μια βάση μου και σε 3-4-5 ώρες αν είσαστε τυχεροί, θα πάτε σπίτια σας...2. Το επιχείρημα "ρισκάροντας αναβολή" δεν ισχύει, όσες είναι οι πιθανότητες με κανονική εταιρία είναι και με L.C και το έχουν βρει σαν καραμέλα και το χτυπούν χωρίς να δείχνουν στατιστικά, χωρίς τίποτα, απλά το αναφέρουν, δες στις πτήσεις της Α3 πόσα δρομολόγια κάνει ενα αεροπλάνο .. μερικές φορές και 4 πρωινό μεσημεριανό απογευματινό βραδινό αρα υπάρχει ρίσκο αν συμβεί κάποια μεγάλη καθυστέρηση στο πρωινό να την πατήσουν όλοι. Επιπλέον το " δες τι ώρες είναι οι πτήσεις ξημέρωματα κτλ " επίσης δεν ισχυεί σαν κριτήριο υποβάθμισης των LC.
.. και επειδή δεν μου αρέσει να μιλώ χωρίς στοιχεία, έλεγξε το εχθές 12/4/2014 ενα αεροπλάνο της Α3:
Συνεπώς το επιχείρημα η "low cost" κάνουν πολλά δρομολόγια, 'γερμανικά' δρομολόγια, μεγάλος κίνδυνος αν συμβεί κάτι σε ένα δρομολόγια να καθυστερήσουν όλα τα υπόλοιπα είναι το ίδιο. Επίσης όλα τα αεροδρόμια δουλεύουν με σύγχρονα πληροφοριακά συστήματα.. ίσως μερικοί πιστεύουν οτι δουλεύουν με καρτέλες!! και πόσον μάλλον οι Low - cost εταιρίες που ελαχιστοποιούν το χρόνο που πρέπει να ξοδέψει ο ταξιδιώτης απο την στιγμή που θα μπει στο αεροδρόμιο μέχρι να φτάσει την πύλη.
- Έφυγε στις 5:30 για Αλεξανδρούπολη απο Αθήνα και γύρισε στις 8
- Έφυγε στις 8:45 για Ρώμη και γύρισε στις 13:45
- Έφυγε στις 14:55 για Μυτιλήνη για γύρισε στις 17:00
- Έφυγε στις 18:25 για Θεσσαλονίκη και γύρισε στις 20:35
- Έφυγε στις 22:15 για Ηράκλειο οπου έμεινε στο βράδυ για να φύγει σήμερα το πρωί για Μόσχα.
Ξαναδιάβασε λοιπόν τα παραπάνω και πιστεύω πως σίγουρα θα καταλάβεις τι εστί ταλαιπορία...3. Το "αν είσαι πιτσιρικάς και γουστάρεις να ταλαιπωρηθείς¨ δεν το καταλαβαίνω τι ταλαιπωρία!
Συνήθως τα επαγγελματικά ταξίδια είναι last-minute, όπου η Ryanair είναι αντίστοιχα ή και περισσότερο ακριβή.1. Τα τελευταία χρόνια μεγάλες εταιρίες σε όλη την Ευρώπη εξαιτίας της οικονομικής κρίσης επιλέγουν να στέλνουν το προσωπικό τους, στελέχη κτλ με low-cost εταιρίες, όχι απαραίτητα ryanair αλλά και easyjet, airberlin, vueling κτλ διότι τα ταξίδια που κάνουν συνήθως είναι είτε ημερήσια είτε ολιγοήμερα άρα βαλίτσες, κακό φαγητό κτλ είναι περιττό έξοδο.