Yorgos
Member
- Μηνύματα
- 9.957
- Likes
- 52.382
- Επόμενο Ταξίδι
- Umhlanga
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού τότε, τώρα, πάντα
Δεν έχω καταλάβει τι στραβή θα γίνει με τη Ryan που δε θα γινόταν με την easyjet ή κάποια άλλη. Δεν έχει connect ο άνθρωπος. Ακόμη και στο ενδεχόμενο που καθυστερήσει η πτήση (ψιλοαπίθανο στατιστικά) θα κάνει ό,τι έκανε κι αν πετούσε με την OA. Άσχετοι είμαστε όλοι μέχρι να μάθουμε. Και δε χρειάζεται να πετάς με τη Ryan για να μάθεις, άμα σου πέσει το λαχείο, σου έπεσε. Αν δεν πετάξει η Ryan, έχασα...7? και πάω με καμιά άλλη, με το λεωφορείο ή ό,τι να' ναι. Τόσα πράγματα μπορούν να πάνε στραβά σε ένα ταξίδι, αν είναι να ξεκινάω με την υπόθεση πως είμαι ο... Μέρφι θα καθόμουν σπίτι.
Το ποιος είναι άσχετος και το ποιος είναι σχετικός είναι μια μεγάααααλη συζήτηση. Ας πούμε, ο Αλέφαντος θεωρεί όλους τους άλλους άσχετους...(καλά, εξαιρείται ο Τραπατόνι), αυτό δεν τον κάνει και πιο σχετικό ή πιο επιτυχημένο από όλους τους άλλους (εκτός κι αν σέρνεται πίσω του η Μπαρτσελόνα κι ο μπαρμπα-Νίκος αρνείται πεισματικά να αναλάβει τις τύχες της).
Α και μια και μίλησες για εθνικούς μειοδότες για πες μας ρε Γιώργο οι επιδοτήσεις που παίρνει η Ryan για να πετάει στην Ελλάδα είναι καθόλα νόμιμες?
Η Ryan απ' όσο ξέρω τις δηλώνει ως "διαφήμιση του προορισμού στο περιοδικό της". Δηλαδή ο Δήμος της Ρόδου (ή η Νομαρχία, δεν ξέρω ποιος παίρνει την απόφαση, κάποια τοπική αρχή θα είναι) αποφάσισε να καλέσει τη Ryan να κάνει (σχεδόν) τσάμπα πτήσεις προς το νησί, με αντάλλαγμα... να διαφημίζεται στο περιοδικό της ως προορισμός (για το οποίο πληρώνει). Ε και; Ούτε ναρκωτικά πουλάει ούτε παράνομη διακίνηση οργάνων κάνει, Δήμος σε τουριστική περιοχή είναι κι αντί να χαλάει τα κονδύλια διαφήμισης σε αμφιβόλου αποτελεσματικότητας παλαιολιθικές καμπάνιες και χαζοαφίσες ή σποτάκια, προτιμά να εξασφαλίζει σίγουρες αφίξεις που φέρνουν τουριστικό εισόδημα.
Στη δε Ισπανία, που το ξέρω το θέμα λίγο από πιο κοντά, δε γίνεται καν απόκρυψη του ότι πρόκειται για καραμπινάτη επιδότηση από πλευράς του εκάστοτε Υπουργείου Τουρισμού. Μάλιστα βγαίνει και η Υπουργός Τουρισμού της Γαλικίας, της Ανδαλουσίας κλπ και ανακοινώνει πόσο της κόστισε να φέρει τη Ryan και τι κέρδη αποκόμισε. ΕΕ είναι κι εκεί και δε βλέπω κανέναν να σκιάζεται. Δεν φαντάζομαι πως κάνει κάτι διαφορετικό στην Ελλάδα η Ryan απ' ό,τι κάνει στις υπόλοιπες χώρες στις οποίες πετάει.
Τώρα, νομικός δεν είμαι, φαντάζομαι αν υπάρχει κώλυμα θα είναι στα δικαστήρια. Μέχρι τότε, καλές μας πτήσεις με 7?...Όποιος θέλει, όποιος δε θέλει μπορεί να πληρώνει 700?, από κάποιους πρέπει να ζήσουν και οι ακριβές...
Ναι όπως τα λες είναι Γιώργο... το ότι οι θέσεις δεν έχουν ανάκλιση
ΤΡΟ-ΜΕ-ΡΟ.
Πάω να ακυρώσω τα εισιτήρια μου αμέσως... Α, τους αλήτες... Άκου δεν έχουν ανάκλιση, παίζουν με τις ζωές μας, ανάλγητοι παλιάνθρωποι. Αν υποψιαστώ πως δεν έχει και πατάκι για τα πόδια...
στον ίδιο τύπο αεροπλάνου η Ryan στιβάζει είκοσι με τριάντα μοσχάρια συγνώμη επιβάτες παραπάνω από ότι οι νορμάλ εταιρίες
Θα με απασχολούσε ιδιαίτερα αν τους έβαζε στο κάθισμά μου. Εφόσον είναι στη θέση τους, δικό τους θέμα. Πιο μοσχάρια από αυτούς που πετούν με ΟΑ δεν νομίζω να είναι, εκτός κι αν έχεις σχετική μελέτη ποσόστωσης λίπους επιβατών ανά εταιρεία.
εδώ τρως σε βρώμικα στο δρόμο στην Βομβάη και δεν παθαίνεις τίποτε στην Ryan θα κώλωνες...
Κάνω πολύ επικίνδυνη ζωή, δε λέω. Και είμαι και μοναδικός. Μόνο 72 εκατομμύρια επιβάτες διακινεί η εταιρεία κάθε χρόνο. Για το πόσα εκατομμύρια έχουν φάει στα επικά street food stalls της Βομβάης (συνιστάται μέχρι και στα πιο μπανάλ... το wikitravel, τα lonelyplanetάδικα, ακόμη και το Frommer's! Δεν καταλαβαίνω πώς πάει κάποιος στη Βομβάη χωρίς να φάει στο δρόμο, όλο στα τουριστάδικα θα τη βγάζει; ) δεν έχω στατιστικές. Αν δεν πέθαναν επιτόπου, τότε θα τους καθαρίσει η επικίνδυνη RyanAir σίγουρα, δεν τη γλιτώνουν λέμε. Και καλά να πάθουν, που παίζουν τη ζωή τους κορώνα-γράμματα.
Αφού τα' χουμε ξαναπεί. Για κάποιον που θεωρεί την πτήση κάτι παραπάνω από χαμένο χρόνο σε ένα ιπτάμενο ΚΤΕΛ, γούστο και καπέλο του να πληρώνει τα 50πλάσια και να πετάει με όποια εταιρεία θέλει, δεν απαγορεύεται. Για μένα που απλώς θέλω να πάω από το Α στο Β, η Ryan είναι μια πολύ φτηνή επιλογή, που μου επιτρέπει να εξοικονομώ χρήματα για να τα διαθέσω όπου θέλω: από τα εστιατόρια μοριακής κουζίνας, μέχρι τα street stalls της Βομβάης. Δημοκρατία έχουμε. Έστω οικογενειοκρατία...
Το ποιος είναι άσχετος και το ποιος είναι σχετικός είναι μια μεγάααααλη συζήτηση. Ας πούμε, ο Αλέφαντος θεωρεί όλους τους άλλους άσχετους...(καλά, εξαιρείται ο Τραπατόνι), αυτό δεν τον κάνει και πιο σχετικό ή πιο επιτυχημένο από όλους τους άλλους (εκτός κι αν σέρνεται πίσω του η Μπαρτσελόνα κι ο μπαρμπα-Νίκος αρνείται πεισματικά να αναλάβει τις τύχες της).
Α και μια και μίλησες για εθνικούς μειοδότες για πες μας ρε Γιώργο οι επιδοτήσεις που παίρνει η Ryan για να πετάει στην Ελλάδα είναι καθόλα νόμιμες?
Η Ryan απ' όσο ξέρω τις δηλώνει ως "διαφήμιση του προορισμού στο περιοδικό της". Δηλαδή ο Δήμος της Ρόδου (ή η Νομαρχία, δεν ξέρω ποιος παίρνει την απόφαση, κάποια τοπική αρχή θα είναι) αποφάσισε να καλέσει τη Ryan να κάνει (σχεδόν) τσάμπα πτήσεις προς το νησί, με αντάλλαγμα... να διαφημίζεται στο περιοδικό της ως προορισμός (για το οποίο πληρώνει). Ε και; Ούτε ναρκωτικά πουλάει ούτε παράνομη διακίνηση οργάνων κάνει, Δήμος σε τουριστική περιοχή είναι κι αντί να χαλάει τα κονδύλια διαφήμισης σε αμφιβόλου αποτελεσματικότητας παλαιολιθικές καμπάνιες και χαζοαφίσες ή σποτάκια, προτιμά να εξασφαλίζει σίγουρες αφίξεις που φέρνουν τουριστικό εισόδημα.
Στη δε Ισπανία, που το ξέρω το θέμα λίγο από πιο κοντά, δε γίνεται καν απόκρυψη του ότι πρόκειται για καραμπινάτη επιδότηση από πλευράς του εκάστοτε Υπουργείου Τουρισμού. Μάλιστα βγαίνει και η Υπουργός Τουρισμού της Γαλικίας, της Ανδαλουσίας κλπ και ανακοινώνει πόσο της κόστισε να φέρει τη Ryan και τι κέρδη αποκόμισε. ΕΕ είναι κι εκεί και δε βλέπω κανέναν να σκιάζεται. Δεν φαντάζομαι πως κάνει κάτι διαφορετικό στην Ελλάδα η Ryan απ' ό,τι κάνει στις υπόλοιπες χώρες στις οποίες πετάει.
Τώρα, νομικός δεν είμαι, φαντάζομαι αν υπάρχει κώλυμα θα είναι στα δικαστήρια. Μέχρι τότε, καλές μας πτήσεις με 7?...Όποιος θέλει, όποιος δε θέλει μπορεί να πληρώνει 700?, από κάποιους πρέπει να ζήσουν και οι ακριβές...
Ναι όπως τα λες είναι Γιώργο... το ότι οι θέσεις δεν έχουν ανάκλιση
ΤΡΟ-ΜΕ-ΡΟ.
Πάω να ακυρώσω τα εισιτήρια μου αμέσως... Α, τους αλήτες... Άκου δεν έχουν ανάκλιση, παίζουν με τις ζωές μας, ανάλγητοι παλιάνθρωποι. Αν υποψιαστώ πως δεν έχει και πατάκι για τα πόδια...
στον ίδιο τύπο αεροπλάνου η Ryan στιβάζει είκοσι με τριάντα μοσχάρια συγνώμη επιβάτες παραπάνω από ότι οι νορμάλ εταιρίες
Θα με απασχολούσε ιδιαίτερα αν τους έβαζε στο κάθισμά μου. Εφόσον είναι στη θέση τους, δικό τους θέμα. Πιο μοσχάρια από αυτούς που πετούν με ΟΑ δεν νομίζω να είναι, εκτός κι αν έχεις σχετική μελέτη ποσόστωσης λίπους επιβατών ανά εταιρεία.
εδώ τρως σε βρώμικα στο δρόμο στην Βομβάη και δεν παθαίνεις τίποτε στην Ryan θα κώλωνες...
Κάνω πολύ επικίνδυνη ζωή, δε λέω. Και είμαι και μοναδικός. Μόνο 72 εκατομμύρια επιβάτες διακινεί η εταιρεία κάθε χρόνο. Για το πόσα εκατομμύρια έχουν φάει στα επικά street food stalls της Βομβάης (συνιστάται μέχρι και στα πιο μπανάλ... το wikitravel, τα lonelyplanetάδικα, ακόμη και το Frommer's! Δεν καταλαβαίνω πώς πάει κάποιος στη Βομβάη χωρίς να φάει στο δρόμο, όλο στα τουριστάδικα θα τη βγάζει; ) δεν έχω στατιστικές. Αν δεν πέθαναν επιτόπου, τότε θα τους καθαρίσει η επικίνδυνη RyanAir σίγουρα, δεν τη γλιτώνουν λέμε. Και καλά να πάθουν, που παίζουν τη ζωή τους κορώνα-γράμματα.
Αφού τα' χουμε ξαναπεί. Για κάποιον που θεωρεί την πτήση κάτι παραπάνω από χαμένο χρόνο σε ένα ιπτάμενο ΚΤΕΛ, γούστο και καπέλο του να πληρώνει τα 50πλάσια και να πετάει με όποια εταιρεία θέλει, δεν απαγορεύεται. Για μένα που απλώς θέλω να πάω από το Α στο Β, η Ryan είναι μια πολύ φτηνή επιλογή, που μου επιτρέπει να εξοικονομώ χρήματα για να τα διαθέσω όπου θέλω: από τα εστιατόρια μοριακής κουζίνας, μέχρι τα street stalls της Βομβάης. Δημοκρατία έχουμε. Έστω οικογενειοκρατία...