Ryanair Ποιά η γνώμη σας για τη Ryanair;

Yorgos

Member
Μηνύματα
10.019
Likes
52.798
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Δεν έχω καταλάβει τι στραβή θα γίνει με τη Ryan που δε θα γινόταν με την easyjet ή κάποια άλλη. Δεν έχει connect ο άνθρωπος. Ακόμη και στο ενδεχόμενο που καθυστερήσει η πτήση (ψιλοαπίθανο στατιστικά) θα κάνει ό,τι έκανε κι αν πετούσε με την OA. Άσχετοι είμαστε όλοι μέχρι να μάθουμε. Και δε χρειάζεται να πετάς με τη Ryan για να μάθεις, άμα σου πέσει το λαχείο, σου έπεσε. Αν δεν πετάξει η Ryan, έχασα...7? και πάω με καμιά άλλη, με το λεωφορείο ή ό,τι να' ναι. Τόσα πράγματα μπορούν να πάνε στραβά σε ένα ταξίδι, αν είναι να ξεκινάω με την υπόθεση πως είμαι ο... Μέρφι θα καθόμουν σπίτι.

Το ποιος είναι άσχετος και το ποιος είναι σχετικός είναι μια μεγάααααλη συζήτηση. Ας πούμε, ο Αλέφαντος θεωρεί όλους τους άλλους άσχετους...(καλά, εξαιρείται ο Τραπατόνι), αυτό δεν τον κάνει και πιο σχετικό ή πιο επιτυχημένο από όλους τους άλλους (εκτός κι αν σέρνεται πίσω του η Μπαρτσελόνα κι ο μπαρμπα-Νίκος αρνείται πεισματικά να αναλάβει τις τύχες της).

Α και μια και μίλησες για εθνικούς μειοδότες για πες μας ρε Γιώργο οι επιδοτήσεις που παίρνει η Ryan για να πετάει στην Ελλάδα είναι καθόλα νόμιμες?


Η Ryan απ' όσο ξέρω τις δηλώνει ως "διαφήμιση του προορισμού στο περιοδικό της". Δηλαδή ο Δήμος της Ρόδου (ή η Νομαρχία, δεν ξέρω ποιος παίρνει την απόφαση, κάποια τοπική αρχή θα είναι) αποφάσισε να καλέσει τη Ryan να κάνει (σχεδόν) τσάμπα πτήσεις προς το νησί, με αντάλλαγμα... να διαφημίζεται στο περιοδικό της ως προορισμός (για το οποίο πληρώνει). Ε και; Ούτε ναρκωτικά πουλάει ούτε παράνομη διακίνηση οργάνων κάνει, Δήμος σε τουριστική περιοχή είναι κι αντί να χαλάει τα κονδύλια διαφήμισης σε αμφιβόλου αποτελεσματικότητας παλαιολιθικές καμπάνιες και χαζοαφίσες ή σποτάκια, προτιμά να εξασφαλίζει σίγουρες αφίξεις που φέρνουν τουριστικό εισόδημα.

Στη δε Ισπανία, που το ξέρω το θέμα λίγο από πιο κοντά, δε γίνεται καν απόκρυψη του ότι πρόκειται για καραμπινάτη επιδότηση από πλευράς του εκάστοτε Υπουργείου Τουρισμού. Μάλιστα βγαίνει και η Υπουργός Τουρισμού της Γαλικίας, της Ανδαλουσίας κλπ και ανακοινώνει πόσο της κόστισε να φέρει τη Ryan και τι κέρδη αποκόμισε. ΕΕ είναι κι εκεί και δε βλέπω κανέναν να σκιάζεται. Δεν φαντάζομαι πως κάνει κάτι διαφορετικό στην Ελλάδα η Ryan απ' ό,τι κάνει στις υπόλοιπες χώρες στις οποίες πετάει.

Τώρα, νομικός δεν είμαι, φαντάζομαι αν υπάρχει κώλυμα θα είναι στα δικαστήρια. Μέχρι τότε, καλές μας πτήσεις με 7?...Όποιος θέλει, όποιος δε θέλει μπορεί να πληρώνει 700?, από κάποιους πρέπει να ζήσουν και οι ακριβές...

Ναι όπως τα λες είναι Γιώργο... το ότι οι θέσεις δεν έχουν ανάκλιση

ΤΡΟ-ΜΕ-ΡΟ.
Πάω να ακυρώσω τα εισιτήρια μου αμέσως... Α, τους αλήτες... Άκου δεν έχουν ανάκλιση, παίζουν με τις ζωές μας, ανάλγητοι παλιάνθρωποι. Αν υποψιαστώ πως δεν έχει και πατάκι για τα πόδια...

στον ίδιο τύπο αεροπλάνου η Ryan στιβάζει είκοσι με τριάντα μοσχάρια συγνώμη επιβάτες παραπάνω από ότι οι νορμάλ εταιρίες

Θα με απασχολούσε ιδιαίτερα αν τους έβαζε στο κάθισμά μου. Εφόσον είναι στη θέση τους, δικό τους θέμα. Πιο μοσχάρια από αυτούς που πετούν με ΟΑ δεν νομίζω να είναι, εκτός κι αν έχεις σχετική μελέτη ποσόστωσης λίπους επιβατών ανά εταιρεία.

εδώ τρως σε βρώμικα στο δρόμο στην Βομβάη και δεν παθαίνεις τίποτε στην Ryan θα κώλωνες...

Κάνω πολύ επικίνδυνη ζωή, δε λέω. Και είμαι και μοναδικός. Μόνο 72 εκατομμύρια επιβάτες διακινεί η εταιρεία κάθε χρόνο. Για το πόσα εκατομμύρια έχουν φάει στα επικά street food stalls της Βομβάης (συνιστάται μέχρι και στα πιο μπανάλ... το wikitravel, τα lonelyplanetάδικα, ακόμη και το Frommer's! Δεν καταλαβαίνω πώς πάει κάποιος στη Βομβάη χωρίς να φάει στο δρόμο, όλο στα τουριστάδικα θα τη βγάζει; ) δεν έχω στατιστικές. Αν δεν πέθαναν επιτόπου, τότε θα τους καθαρίσει η επικίνδυνη RyanAir σίγουρα, δεν τη γλιτώνουν λέμε. Και καλά να πάθουν, που παίζουν τη ζωή τους κορώνα-γράμματα.

Αφού τα' χουμε ξαναπεί. Για κάποιον που θεωρεί την πτήση κάτι παραπάνω από χαμένο χρόνο σε ένα ιπτάμενο ΚΤΕΛ, γούστο και καπέλο του να πληρώνει τα 50πλάσια και να πετάει με όποια εταιρεία θέλει, δεν απαγορεύεται. Για μένα που απλώς θέλω να πάω από το Α στο Β, η Ryan είναι μια πολύ φτηνή επιλογή, που μου επιτρέπει να εξοικονομώ χρήματα για να τα διαθέσω όπου θέλω: από τα εστιατόρια μοριακής κουζίνας, μέχρι τα street stalls της Βομβάης. Δημοκρατία έχουμε. Έστω οικογενειοκρατία...
 

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.345
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Δεν νομίζω ότι το πρόβλημα επικεντρώνεται στα στενά καθίσματα, γιατί οι προορισμοί που πετάει η ράιαν είναι στην Ευρώπη, οπότε η πτήσεις δεν είναι μεγάλες.
Ούτε ότι τα αεροδρόμια είναι μακρυά, πολλά από τα κύρια αεροδρόμια είναι επίσης μακρυά, άλλωστε δεν χρειάζεται να παίρνεις ταξί για το κέντρο, παίρνεις ένα λεωφορείο και είσαι οκ ( εγώ θα έπαιρνα ταξί πάντως λόγω περιορισμένων αντοχών πλέον).
Το πρόβλημα με τη συγκεκριμένη εταιρεία είναι ότι φέρεται στους πελάτες της σαν να είσαι μ@λ@κες. Οι όροι της είναι ληστρικοί, γιατί πόσο πια είναι το κόστος της νέας κάρτας επιβίβασης, άμα τη χάσεις?
Είναι σαν να πηγαίνεις στο σουπερ μάρκετ και σε χρεώνουν έξτρα για κάθε ερώτηση που κάνεις στον υπάλληλο, ή γιατί δεν έχεις το ακριβές ποσό στο ταμείο, ή γιατί αγοράζεις τυρί από το παντοπωλείο και όχι από τα ράφια και έτσι απασχολείς τον υπάλληλο, ή γιατί χρησιμοποιείς καρότσι, ή καλάθι κλπ κλπ
Θα ξαναπήγαινες σε αυτό το σουπερ μάρκετ? όσο φτηνό και αν είναι?
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.887
Likes
18.584
Ρε παιδια τι πλακώνεστε για την RYANAIR όποιος θέλει να πετάξει ας πετάξει αρκεί να ξέρει με τι έχει να κάνει ....Είναι θέμα επιλογής ....Δηλαδή με 20 η 40 ευρώ τι περιμένει κανείς ότι θα τον δώσουν και αστακό ...Είναι μία λύση γι αυτούς που δεν θέλουν να ξοδεύονται απο τη μια και σίγουρα σε κάποιους τους δίνει και ένα κίνητρο να κάνουν ταξίδια που δεν είχαν στο πρόγραμμά τους... Εγώ προσωπικά δεν έτυχε ποτέ να ταξιδέψω με την RYANAIR ούτε και με άλλη χαμηλού κόστους ούτως η άλλως δεν κάνω πολλά αεροπορικά ταξίδια, τώρα όμως που έβαλε απο Βόλο, γιατί να μην πάει ο κάτοικος Θεσσαλίας και όχι μόνο, κάποια ταξίδια απο δω και να αποφύγει Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Δηλαδή αυτό το ταξίδι, που λένε μερικοί που κάνεις απο τα διάφορα αεροδρόμια που σε πάει η RYANAIR, και απο κεί στο προορισμό σου ας το κάνω εκεί, γιατί να το κάνω εδώ πηγαίνοντας Αθήνα η Θεσσαλονίκη...
Εμένα πιστεύω δεν θα με χάλαγε να ταξιδέψω με χαμηλού κόστους, τώρα αν τυχόν ταξιδέψω και είναι τόσο απαίσια θα χάσω τα λεφτά μου (σιγά τα αυγά δηλαδή) και δεν θα ξαναταξιδέψω ...
Στολή γηπέδου λοιπόν για ένα ταξιδάκι με την RYANAIR η κουστουμάκι και ''πολυτέλεια'' με τις άλλες....it's up to you λοιπόν...:)
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Δεν έχω καταλάβει τι στραβή θα γίνει με τη Ryan που δε θα γινόταν με την easyjet ή κάποια άλλη. Δεν έχει connect ο άνθρωπος. Ακόμη και στο ενδεχόμενο που καθυστερήσει η πτήση (ψιλοαπίθανο στατιστικά) θα κάνει ό,τι έκανε κι αν πετούσε με την OA. Άσχετοι είμαστε όλοι μέχρι να μάθουμε. Και δε χρειάζεται να πετάς με τη Ryan για να μάθεις, άμα σου πέσει το λαχείο, σου έπεσε. Αν δεν πετάξει η Ryan, έχασα...7? και πάω με καμιά άλλη, με το λεωφορείο ή ό,τι να' ναι. Τόσα πράγματα μπορούν να πάνε στραβά σε ένα ταξίδι, αν είναι να ξεκινάω με την υπόθεση πως είμαι ο... Μέρφι θα καθόμουν σπίτι.
Έχεις απόλυτο δίκιο που να καταλάβεις... για σένα και να μείνεις 2-3 μέρες στα παγκάκια στο Hahn δεν τρέχει κάστανο, αλλά στην απίθανη περίπτωση που κάποιος πρέπει να πάει στην δουλειά του την άλλη μέρα, μάλλον αν ακυρωθεί η πτήση του θα έχει ένα ψιλοπροβληματάκι... το ψιλοπροβληματάκι βέβαια μπορεί να γίνει λίγο μεγαλύτερο αν έχεις παιδιά σκυλιά μαζί σου, το αεροδρόμιο κλείσει για μια -δυο μέρες, μείνεις από φράγκα κ.λ.π αλλά αυτά δεν συμβαίνουν σε μας τους πονηρούς, συμβαίνουν σε άλλους που είναι ηλίθιοι... τα προβληματάκια αυτά βέβαια λύνονται εύκολα και άμεσα με ένα εισιτήριο της τελευταίας στιγμής που θα αναγκαστείς να πάρεις πετώντας με μια άλλη εταιρία και καταβάλοντας το περίπου δεκαπλάσιο της τιμής του εισιτηρίου που πλήρωσες μια που η Ryan απευθύνεται σε πονηρούς και μάγκες και σε περίπτωση στραβής μένεις με τον μουτζούρη στο χέρι, αλλά για 700? το one way, το χάσιμο μιας δουλειάς και τις ταλαιπορίες των παιδιών θα μιλάμε τώρα? Λεπτομέρειες...

Η Ryan απ' όσο ξέρω τις δηλώνει ως "διαφήμιση του προορισμού στο περιοδικό της". Δηλαδή ο Δήμος της Ρόδου (ή η Νομαρχία, δεν ξέρω ποιος παίρνει την απόφαση, κάποια τοπική αρχή θα είναι) αποφάσισε να καλέσει τη Ryan να κάνει (σχεδόν) τσάμπα πτήσεις προς το νησί, με αντάλλαγμα... να διαφημίζεται στο περιοδικό της ως προορισμός (για το οποίο πληρώνει). Ε και; Ούτε ναρκωτικά πουλάει ούτε παράνομη διακίνηση οργάνων κάνει, Δήμος σε τουριστική περιοχή είναι κι αντί να χαλάει τα κονδύλια διαφήμισης σε αμφιβόλου αποτελεσματικότητας παλαιολιθικές καμπάνιες και χαζοαφίσες ή σποτάκια, προτιμά να εξασφαλίζει σίγουρες αφίξεις που φέρνουν τουριστικό εισόδημα.
Ναι μωρέ κανένα πρόβλημα... σάμπος τα δικά τους λεφτά μοιράζουν? των κορόιδων που πληρώνουν φόρους μοιράζουν... τα λεφτά της τοπικής αυτοδιοίκησης της τρέχουν από τα μπατζάκια, μόνη της τα βγάζει και δεν την επιδοτεί κανένας κρατικός κορβανάς... άμα πέσει καμιά σφαλιάρα για παράνομες επιδοτήσεις και σε μια νύχτα τα μαζέψει ο Λίγδης και φύγει να δούμε ποιός θα πληρώσει τον λογαριασμό... η Easy και οι άλλες εταιρίες στο πηγάδι κατουρήσανε και δεν παίρνουν μια? Πιστεύω ότι όλοι τώρα καταλαβαίνεται γιατί πληρώνετε 2? για να πάτε και να έρθετε στη Ρώμη... πληρωμένα τα έχετε που πανηγυρίζετε, από τους φόρους που πληρώνετε και με αυτούς επιδοτεί η κάθε τοπική αυτοδιοίκηση την Ryan...

Όποιος θέλει, όποιος δε θέλει μπορεί να πληρώνει 700?, από κάποιους πρέπει να ζήσουν και οι ακριβές...
Mπα δεν το νομίζω... ούτε καν ο μέγιστος δεν πληρώνει 700? την Ρώμη που πάντα παει μπίζνες... εγώ 97? δίνω και πάω μια χαρά... εσύ βέβαια είσαι πιο μάγκας και πας με 17?... ε τι να κάνουμε είπαμε δεν είμαστε όλοι τόσο ξύπνιοι...

Πάω να ακυρώσω τα εισιτήρια μου αμέσως... Α, τους αλήτες... Άκου δεν έχουν ανάκλιση, παίζουν με τις ζωές μας, ανάλγητοι παλιάνθρωποι. Αν υποψιαστώ πως δεν έχει και πατάκι για τα πόδια...

Θα με απασχολούσε ιδιαίτερα αν τους έβαζε στο κάθισμά μου. Εφόσον είναι στη θέση τους, δικό τους θέμα. Πιο μοσχάρια από αυτούς που πετούν με ΟΑ δεν νομίζω να είναι, εκτός κι αν έχεις σχετική μελέτη ποσόστωσης λίπους επιβατών ανά εταιρεία.
Πρώτον... είπαμε εσύ δεν έχεις ανάγκη έχεις περάσει και χειρότερα... δεν μιλάμε για σένα μην τα μπερδεύεις... μιλάμε για κάποιον που θέλει να πάει σαν άνθρωπος διακοπές και το να δώσει και 50? παραπάνω δεν χάλασε ο κόσμος...

Δεύτερον... Γιώργο τα έχουμε ξαναπεί... το ότι εσένα δεν σε πειράζει στα ίδια αεροπλάνα να μπαίνουν 20-30 άνθρωποι παραπάνω και δεν σε ενδιαφέρει να έχουν ανάκλιση τα καθίσματα για περισσότερη άνεση δεν σημαίνει ότι είναι νορμάλ... με την δικιά σου λογική και όρθιος να πέταγες ή να σε βάζανε στο κάργκο αν πέταγες με 5? πάλι καλά θα ήταν... μην μας λες όμως μπούρδες για κορόιδα και μοσχάρια που πετάνε με ΟΑ αντί να προτιμούν την FR...

Κάνω πολύ επικίνδυνη ζωή, δε λέω. Και είμαι και μοναδικός. Μόνο 72 εκατομμύρια επιβάτες διακινεί η εταιρεία κάθε χρόνο. Για το πόσα εκατομμύρια έχουν φάει στα επικά street food stalls της Βομβάης (συνιστάται μέχρι και στα πιο μπανάλ... το wikitravel, τα lonelyplanetάδικα, ακόμη και το Frommer's! Δεν καταλαβαίνω πώς πάει κάποιος στη Βομβάη χωρίς να φάει στο δρόμο, όλο στα τουριστάδικα θα τη βγάζει; ) δεν έχω στατιστικές. Αν δεν πέθαναν επιτόπου, τότε θα τους καθαρίσει η επικίνδυνη RyanAir σίγουρα, δεν τη γλιτώνουν λέμε. Και καλά να πάθουν, που παίζουν τη ζωή τους κορώνα-γράμματα.
Πάλι σάχλες λες... ποτέ κανένας δεν είπε ότι η Ryan είναι επικίνδυνη εταιρία... όλοι λέμε πως για να γλιτώσεις 50-60? δεν αξίζει τον κόπο να στριμωχθείς, να κορακιάσεις, να ζυγίζεις με τρόμο τις αποσκευές σου, να σε πιάνει η ψυχή σου μπας και χάσεις το boarding pass και σε περίπτωση στραβής να πληρώσεις τον κούκο αηδόνι για να γυρίσεις σπίτι σου... για σένα αυτά είναι λεπτομέρειες για πολύ κόσμο κι ας σου φαίνεται απίθανο είναι βασικά...
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
10.019
Likes
52.798
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
για σένα και να μείνεις 2-3 μέρες στα παγκάκια στο Hahn δεν τρέχει κάστανο,

Δηλαδή εσένα η επιλογή σου σε ανάλογο ενδεχόμενο θα ήταν να μείνεις στα παγκάκια; Δε σε βλέπω με μεγάλο ρεπερτόριο λύσεων...

αλλά στην απίθανη περίπτωση που κάποιος πρέπει να πάει στην δουλειά του την άλλη μέρα, μάλλον αν ακυρωθεί η πτήση του θα έχει ένα ψιλοπροβληματάκι...

Ναι, είναι ένα ρίσκο που παίρνεις όποτε ταξιδεύεις με όποιο μέσο κι αν πηγαίνεις. Το ποσοστό πτήσεων που ακυρώνεται ακριβώς ποιο είναι; 0,03%;
0,15%;; 0,7%;;; Εσύ όταν λαμβάνεις τις αποφάσεις σου το κάνεις με γνώμονα το τι θα γίνει κατά 99,9% ή πάντα αποφασίζεις με γνώμονα το 0,1%; Αν το 0,1% είναι πια τόσο καταστροφικό, παίρνεις τις αποφάσεις σου ανάλογα.

αλλά αυτά δεν συμβαίνουν σε μας τους πονηρούς, συμβαίνουν σε άλλους που είναι ηλίθιοι...
Δεν έχω καταλάβει αν αυροπροσδιορίζεσαι ως πονηρός ή ως ηλίθιος στη συγκεκριμένη περίπτωση, εγώ πάντως δεν ταυτίζομαι με κανέναν από τους όρους που επέλεξες.

τα προβληματάκια αυτά βέβαια λύνονται εύκολα και άμεσα με ένα εισιτήριο της τελευταίας στιγμής που θα αναγκαστείς να πάρεις πετώντας με μια άλλη εταιρία και καταβάλοντας το περίπου δεκαπλάσιο της τιμής του εισιτηρίου που πλήρωσες
Το οποίο μάλλον είναι και οικονομικά συμφέρον σε βάθος χρόνου. Αν είναι σε κάθε μου ταξίδι να πληρώνω τις regular με σκοπό να αποφύγω το κόστος του 0,1% να ακυρωθεί μια φορά στον αιώνα η πτήση μου, θα είχα ήδη χρεωκοπήσει.

μια που η Ryan απευθύνεται σε πονηρούς και μάγκες
Αυτό το αναφέρει στο σάιτ της ή είναι δική σου εκτίμηση;

Ναι μωρέ κανένα πρόβλημα... σάμπος τα δικά τους λεφτά μοιράζουν? των κορόιδων που πληρώνουν φόρους μοιράζουν... τα λεφτά της τοπικής αυτοδιοίκησης της τρέχουν από τα μπατζάκια, μόνη της τα βγάζει και δεν την επιδοτεί κανένας κρατικός κορβανάς...

Για να έχουμε μια αίσθηση των μεγεθών: η RyanAir πληρώθηκε 300.00? αν κατάλαβα καλά για να φέρει μερικούς χιλιάδες τουρίστες στη Θεσσαλονίκη. Δηλαδή ψίχουλα, αν υποθέσουμε ότι η Θεσσαλονίκη από μόνη της έχει 900.000 κατοίκους, το συγκλονιστικό κόστος που έπεσε ως βαρύ φορτίο στον Σαλονικιό είναι 30 ολόκληρα λεπτά του ευρώ. Τα οποία ξέρει πού πηγαίνουν, του φέρνουν τουρίστες, δηλαδή εισόδημα και του δίνουν και την ευκαιρία να ταξιδέψει σε πολύ χαμηλές τιμές, αν το επιθυμεί. Εσύ τώρα μας λες, ότι στη θέση του Σαλονικιού, από όοοοολους τους φόρους που πληρώνεις όλο το χρόνο, το πρόβλημά σου δεν είναι που πάνε οι πακτωλοί, αλλά τα 0,30?;;;; Εγώ προσωπικά θα ψήφιζα και με χέρια και με πόδια το χρυσό άνθρωπο που επιτέλους αποφάσισε να φέρει τουρίστες και την ευκαιρία φτηνών πτήσεων στον τόπο μου (ειδικά για μας που δεν έχουμε ως βάση την Αθήνα), από αυτούς που έδιναν τα χρήματα απο τους φόρους μου... πού ακριβώς είπαμε;;;

άμα πέσει καμιά σφαλιάρα για παράνομες επιδοτήσεις και σε μια νύχτα τα μαζέψει ο Λίγδης και φύγει να δούμε ποιός θα πληρώσει τον λογαριασμό...


Προσφέρεσαι δηλαδή;

η Easy και οι άλλες εταιρίες στο πηγάδι κατουρήσανε και δεν παίρνουν μια?
Ποιος του απαγόρευσε να κατεβάσουν το ακριβώς ίδιο business plan που πρότεινε η ryan και να πάρουν την ίδια ακριβώς επιδότηση; Όσο για το κατούρημα, αυτό το ξέρει η easy και το πηγάδι.

Πιστεύω ότι όλοι τώρα καταλαβαίνεται γιατί πληρώνετε 2? για να πάτε και να έρθετε στη Ρώμη... πληρωμένα τα έχετε που πανηγυρίζετε, από τους φόρους που πληρώνετε και με αυτούς επιδοτεί η κάθε τοπική αυτοδιοίκηση την Ryan...


Και προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένος που τα αντίστοιχα 0,30? μου, τα έδωσε η τοπική αυτοδιοίκηση στη Ryan και δε χρειάζεται να τρέχω μέχρι την Αθήνα και να πληρώνω το Βενιζέλο.

Mπα δεν το νομίζω... ούτε καν ο μέγιστος δεν πληρώνει 700? την Ρώμη που πάντα παει μπίζνες... εγώ 97? δίνω και πάω μια χαρά...

Το ποστ το έθεσε ένας άνθρωπος που μιλά για συκγκεκριμένο παράδειγμα. Ότι πλήρωσε από Ρόδο για Μπέργκαμο 130? το άτομο μετ' επιστροφής. Με την Aegean θα πλήρωνε γύρω στα 282? (για Ιούνιο κοιτάω). Τα 700? τα ανέφερα για το δικό μου παράδειγμα: 7 πτήσεις για 165?, από Μάλτα μέχρι Όσλο κι από Σαρλερουά μέχρι Κρακοβία και Ταλίν. Η αντίστοιχη διαφορά αν πετούσα με regular θα ήταν πολύ πάνω από 700?.

εσύ βέβαια είσαι πιο μάγκας και πας με 17?...
Εξακολουθείς να έχεις ως κριτήριο μαγκιάς το πόσα πληρώνει ο καθένας για μια πτήση. Πρωτοποριακόν.

ε τι να κάνουμε είπαμε δεν είμαστε όλοι τόσο ξύπνιο
ι...
Ουδέν σχόλιον.

Πρώτον... είπαμε εσύ δεν έχεις ανάγκη έχεις περάσει και χειρότερα...
Τι πάει να πει αυτό; Δηλαδή θα υποφέρω, θα τα περάσω άσχημα, αλλά ευτυχώς που είμαι σκληραγωγημένος;

δεν μιλάμε για σένα μην τα μπερδεύεις... μιλάμε για κάποιον που θέλει να πάει σαν άνθρωπος διακοπές και το να δώσει και 50? παραπάνω δεν χάλασε ο κόσμος..
.
Ο συγκεκριμένος φίλος θα πλήρωνε 150? το άτομο, δηλαδή μια τριακοσάρα παραπάνω και μάλιστα για να μην πάει απευθείας... Εσύ θα του το πρότεινες; Ο άλλος βρήκε με 24?, πού τη βρήκες τη διαφορά στο πενηντάρικο, δεν το κατάλαβα.

Δεύτερον... Γιώργο τα έχουμε ξαναπεί... το ότι εσένα δεν σε πειράζει στα ίδια αεροπλάνα να μπαίνουν 20-30 άνθρωποι παραπάνω και δεν σε ενδιαφέρει να έχουν ανάκλιση τα καθίσματα για περισσότερη άνεση δεν σημαίνει ότι είναι νορμάλ...

Είναι τόσο νορμάλ που η εταιρεία είναι δεύτερη στην Ευρώπη σε επιβάτες πλέον. Όοοοοοοοολοι αυτοί είναι ανώμαλοι; Δηλαδή τα 72 εκατομμύρια της Ryan είναι άνθρωποι που υποφέρουν στις πτήσεις της, παθαίνουν σκολίωση, αγχώνονται, θέλουν ψυχοθεραπεία μετά την πτήση, ενώ τα 4 εκατομμύρια που πέταξαν με την Ολυμπιακή ή τα 57 που πέταξαν με το γκρουπ της Ιμπέρια είναι ομαλοί;

με την δικιά σου λογική και όρθιος να πέταγες ή να σε βάζανε στο κάργκο αν πέταγες με 5? πάλι καλά θα ήταν...

Όχι, δεν είναι αυτή η δική μου λογική, απεχθάνομαι την ορθοστασία. Η δική μου λογική είναι το ότι να πετάξω με 7 ή 40? καθιστός με τη RyanAir είναι πολύ προτιμότερο από το να πετάξω με 280? καθιστός με την Aegean, διότι αυτά τα παραπάνω που μου δίνει η Aegean (μαγικό σάντουιτς, δεν πετάει από κάποια κοντινή μου πόλη, δεν πετάει απευθείας, μεγάλη βαλίτσα, αριθμημένη θέση κλπ) δεν με αφορούν. Καθόλου όμως.

μην μας λες όμως μπούρδες για κορόιδα και μοσχάρια που πετάνε με ΟΑ αντί να προτιμούν την FR...
Εγώ δεν αποκάλεσα κανέναν μοσχάρι και κανέναν κορόιδο. Τη λέξη "κορόιδο" αν κάνεις μια αναζήτηση στο ποστ θα δεις πως τη χρησιμοποίησες μόνον εσύ. Μετά αποκάλεσες μοσχάρια όσους πετάνε με τη Ryan και σε ρώτησα με ποια λογική είναι περισσότερο ή λιγότερο μοσχάρια από αυτούς που πετούν με κάποια άλλη; Είναι θέμα βάρους, έχει περισσότερους χοντρούς η Ryan, τους έχεις κάνει λιπομέτρηση; Βόσκουν στο check-in; Κάνουν "μουουουου" μέσα στο αεροπλάνο; Από πού συμπέρανες πως οι επιβάτες της Ryan έχουν κάτι διαφορετικό από τους άλλους; Και από πού προέκυψε πως όσοι πετάξουν με Ryan μια ή πολλές φορές δεν πετούν και με όλες τις υπόλοιπες αεροπορικές, αξιολογώντας κάθε φορά το ναύλο, τον προορισμό και τις παρεχόμενες υπηρεσίες διαφορετικά;

Πάλι σάχλες λες... ποτέ κανένας δεν είπε ότι η Ryan είναι επικίνδυνη εταιρία...
Ναι, αλλά εσύ είπες ότι:

όλοι λέμε πως για να γλιτώσεις 50-60? δεν αξίζει τον κόπο να στριμωχθείς, να κορακιάσεις, να ζυγίζεις με τρόμο τις αποσκευές σου, να σε πιάνει η ψυχή σου μπας και χάσεις το boarding pass και σε περίπτωση στραβής να πληρώσεις τον κούκο αηδόνι για να γυρίσεις σπίτι σου...

Μήπως είσαι λίγο υστερικός; Τρέμει η ψυχή σου μη χάσεις το boarding pass; Κοράκιασες σε κάποια πτήση; Δεν ήξερες πως μπορούσες να αγοράσεις νερό από πριν ή μέσα στην πτήση; Σε πιάνει η ψυχή σου στο ζύγισμα; Γιατί τόσο άγχος; Να το ψάξεις, για το καλό σου στο λέω.
για σένα αυτά είναι λεπτομέρειες για πολύ κόσμο κι ας σου φαίνεται απίθανο είναι βασικά...


Απλώς τα αντιμετωπίζω με μεγαλύτερη ψυχραιμία, μάλλον.

Για το θέμα της πολιτικής της συγκεκριμένης εταιρείας να κεφαλοποιεί στην παράλειψη του κάθε πελάτη, δε διαφωνώ με τον traveladdict. Διαφωνώ στον παραλληλισμό όμως, διότι λείπει ένα βασικό στοιχείο.

Είναι σαν να πηγαίνεις στο σουπερ μάρκετ και σε χρεώνουν έξτρα για κάθε ερώτηση που κάνεις στον υπάλληλο, ή γιατί δεν έχεις το ακριβές ποσό στο ταμείο, ή γιατί αγοράζεις τυρί από το παντοπωλείο και όχι από τα ράφια και έτσι απασχολείς τον υπάλληλο, ή γιατί χρησιμοποιείς καρότσι, ή καλάθι κλπ κλπ Θα ξαναπήγαινες σε αυτό το σουπερ μάρκετ? όσο φτηνό και αν είναι?

Ναι, θα ξαναπήγαινα αν στην είσοδο του super market ήταν θυροκολλημένο το τιμολόγιο για την κάθε υπηρεσία που με χρεώνουν έξτρα. Και στη Ryan είναι ξεκάθαρο, δεν μπορείς να κάνει κράτηση αν δεν επιβεβαιώσεις τουλάχιστον 2 φορές πως διάβασες τους όρους κι αυτοί είναι μεν ληστρικοί αλλά είναι και σαφέστατοι.

Για μένα λοιπόν που πετάχτηκα στο σούπερ μάρκετ απλώς για να αγοράσω μια σοκοφρέτα και δε θέλω ούτε καρότσια, ούτε σακούλες, ούτε να μου κάνουν και να κάνω ερωτήσεις, συμμετέχω σε μια πολύ φτηνή συναλλαγή, στην οποία διατίθεμαι να πληρώσω το μικρό αντίτιμο, χωρίς να απιτήσω τις έξτρα υπηρεσίες. Δε σημαίνει πως είναι το αγαπημένο μου σούπερ μάρκετ, πως θα γίνω μέλος του φαν κλαμπ του ή ότι θα τους παρακαλέσω να με προσλάβουν κιόλας. Αλλά από την ώρα που διάβασα τους όρους που μου επανέλαβαν μέχρι σημείο πλύσης εγκεφάλου, ενήλιξ είμαι και συμμετείχα σε μια συναλλαγή που βρήκα άκρως συμφέρουσα για την κάλυψη της συγκεκριμένης μου ανάγκης. Και δε θα τους έκανα μήνυση ή παράπονα επειδή έκαναν μόνο αυτά για τα οποία πλήρωσα, διάβασα τους όρους και τους αποδέχθηκα.
 

thessaris

Member
Μηνύματα
624
Likes
955
Πραγματικά απορώ για ποιο λόγο υπάρχει τέτοια πολεμική στις low cost εταιρείες και ειδικά στην Ryanair. Κατ' αρχήν να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω ταξιδέψει ποτέ με την εν λόγω εταιρεία και η μόνη μου εμπειρία από low cost είναι 3 πτήσεις με την easy jet με πολύ καλή άποψη από πλευράς μου.

Όποιος δεν γουστάρει πολύ απλά ΔΕΝ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ. Τα σκάει σε ΟΑ, Aegean κλπ και αφήνει εμάς τους "πληβείους" να πηγαίνουμε Ρώμη με 18 ? πήγαινε έλα. Πάμε ciampino και με 4 ? είμαστε με λεωφορειάκι 15 km διαδρομή στο κέντρο της Ρώμης απ' ευθείας. Ξέρουμε ότι η βαλίτσα μας δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερη από το προβλεπόμενο, ξέρουμε ότι πρέπει να εκτυπώσουμε το boarding pass μας κι αν το χάσουμε πρέπει να σκάσουμε το 40άρι, ξέρουμε ότι δεν θα φάμε (πρέπει να πεινάς πααααρα πολύ για να φας το βρωμοσάντουιτς της ΟΑ, της Aegean και της κάθε legacy εταιρείας, συνήθως τα γυρνάω πίσω απείραχτα και πίνω το πολύ κανά καφέ με το ζόρι), ξέρουμε ότι το κάθισμά μας δεν έχει ανάκληση (!!!) (δεν τη χρησιμοποιώ ποτέ) και ότι είναι 5 cm μικρότερο από της ΟΑ.

Ξέρουμε όμως επίσης ότι ξοδεύουμε όσο για 2 ποτά σε κεντρικό μπαράκι της Θεσσαλονίκης για να πάμε ΡΩΜΗ, ταξιδεύουμε με ολοκαίνουρια ασφαλέστατα αεροπλάνα και με ποσοστό 98% ακρίβειας δρομολογίων.

Κι αν θέλουμε να πάμε Φρανκφούρτη ξέρουμε από πριν ότι πάμε Hahn και θέλει 120 χιλιόμετρα για να φτάσουμε στο κέντρο και ότι να πάμε Μιλάνο πάμε Bergamo που είναι μακριά (όσο και το Malpensa βεβαια) και γενικώς πριν δώσουμε τα 10, 20 ,50 ευρώ μας ξέρουμε ΑΠΟ ΠΡΙΝ τι αγοράζουμε.

* Ρε παιδιά ο Δήμος Θεσσαλονίκης έχει διαχειριστική τρύπα 126.000.000 ? (λεφτά δηλαδη που ΦΑΓΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!) και μας πειράζει που θα δώσει 300 χιλιάρικα για να έρθει η ryanair που πολύ πιθανό να αποδώσει στην οικονομία της πόλης και περισσότερα;
 

North66

Member
Μηνύματα
4.364
Likes
5.228
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Για να έχουμε μια αίσθηση των μεγεθών: η RyanAir πληρώθηκε 300.00? αν κατάλαβα καλά για να φέρει μερικούς χιλιάδες τουρίστες στη Θεσσαλονίκη. Δηλαδή ψίχουλα, αν υποθέσουμε ότι η Θεσσαλονίκη από μόνη της έχει 900.000 κατοίκους, το συγκλονιστικό κόστος που έπεσε ως βαρύ φορτίο στον Σαλονικιό είναι 30 ολόκληρα λεπτά του ευρώ.
To θέμα εδώ δεν είναι για τα τριάντα λεπτά του ευρώ ανά πολίτη, αλλά για ποιο λόγο πρέπει ο φορολογούμενος να πριμοδοτεί τα εισιτήρια αυτών που θέλουν να πετούν με peanuts όπως διακηρύσσει ο Ο' Λίρης με μερικά ευρώ ανά εισιτήριο (αν έρθουν 50,000 επιβάτες, είναι 6 ευρώ το εισιτήριο)... εμένα αυτό δε μου ακούγεται σα μοντέλο ελεύθερης αγοράς, αλλά σα μονοπωλιακό προστατευόμενο μοντέλο ανάπτυξης...
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
10.019
Likes
52.798
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Η λογική είναι ότι πριμοδοτείς αυτούς που έρχονται, για να αφήσουν και κανένα φράγκο. Έτσι κι αλλιώς πληρώνεις για να προσελκύσεις τουρίστες. Ε, ο φτηνότερος κι αποτελεσματικότερος τρόπος (ειδικά για περιοχές τύπου Βόλου) είναι η Ryan. Είναι σίγουρο πως θα γεμίσει τα αεροπλάνα της με κόσμο (πολλές φορές με κόσμο που δεν ήξερε καν τον προορισμό πριν συμπεριληφθεί στους προορισμούς της εταιρείας) και το τίμημα που πληρώνεις είναι απίστευτα μικρό. Δες πόσο κοστίζει η τουριστική προώθηση ενός νομού (με αμφίβολα αποτελέσματα) και πόσα ζητά η Ryan. Επένδυση είναι και όπου κι αν εφαρμόστηκε είχε αποτελέσματα. Πετάξου μέχρι το Βόλο και κάνε μια συζήτηση με τους ντόπιους: από τους ταξιτζήδες μέχρι τα ενοικιαζόμενα δωμάτια, όλοι κερδισμένοι είναι.

Φυσικά αυτό δεν πρόκειται να συνεχιστεί έτσι. Ελεύθερη αγορά είναι. Μετά θα έρθει η Ryan (και η κάθε Ryan) και θα σου πει "α, κοίτα, για τα επόμενα τρία χρόνια δε θέλω 300.000, αλλά 400.000?, αλλιώς θα στους πάρω από το Βόλο και θα τους πηγαίνω στην Αλεξανδρούπολη". Ε, το αξιολογείς και αποφασίζεις ανάλογα.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Δηλαδή εσένα η επιλογή σου σε ανάλογο ενδεχόμενο θα ήταν να μείνεις στα παγκάκια; Δε σε βλέπω με μεγάλο ρεπερτόριο λύσεων...
Εμένα η επιλογή μου είναι να φτάσω στο σπίτι μου και να πάω την άλλη μέρα το πρωί στη δουλειά μου... δεν θέλω να έχω μεγάλο ρεπερτόριο λύσεων... εσύ υποθέτω θα έχεις μεγάλο οπλοστάσιο από αυτά που έχεις τραβήξει...

Ναι, είναι ένα ρίσκο που παίρνεις όποτε ταξιδεύεις με όποιο μέσο κι αν πηγαίνεις. Το ποσοστό πτήσεων που ακυρώνεται ακριβώς ποιο είναι; 0,03%;
0,15%;; 0,7%;;; Εσύ όταν λαμβάνεις τις αποφάσεις σου το κάνεις με γνώμονα το τι θα γίνει κατά 99,9% ή πάντα αποφασίζεις με γνώμονα το 0,1%; Αν το 0,1% είναι πια τόσο καταστροφικό, παίρνεις τις αποφάσεις σου ανάλογα.
Ρε Γιώργο στο τζόγο το έριξες? εγώ θέλω να πάω διακοπές την μέρα που επέλεξα ή να είμαι στην ώρα μου στη δουλειά μου... τι με νοιάζει εμένα για την στατιστική που μου λες... τα πράγματα είναι απλά... σε περίπτωση στραβής η συγκεκριμένη εταιρία σου προσφέρει τίποτε ή μένεις με τον μουτζούρι στο χέρι?... σε στέλνει στην ευχή του Θεού με κάποια άλλη εταιρία?σε κοιμίζει? σε ταίζει? αν όχι τι φίδια για στατιστικές μας γράφεις?

Το οποίο μάλλον είναι και οικονομικά συμφέρον σε βάθος χρόνου. Αν είναι σε κάθε μου ταξίδι να πληρώνω τις regular με σκοπό να αποφύγω το κόστος του 0,1% να ακυρωθεί μια φορά στον αιώνα η πτήση μου, θα είχα ήδη χρεωκοπήσει.
Αντε πάλι τα ίδια... βρε δεκάρα δεν δίνει κανένας αν θα χρεοκοπήσεις εσύ... μιλάμε για τον κάθε χριστιανό που πάει διακοπές μια φορά τον χρόνο άντε δύο... αυτός αξίζει να δώσει 50-60 ευρουδάκια παραπάνω και να έχει το κεφάλι του ήσυχο ναι ή όχι?


Για να έχουμε μια αίσθηση των μεγεθών: η RyanAir πληρώθηκε 300.00? αν κατάλαβα καλά για να φέρει μερικούς χιλιάδες τουρίστες στη Θεσσαλονίκη. Δηλαδή ψίχουλα, αν υποθέσουμε ότι η Θεσσαλονίκη από μόνη της έχει 900.000 κατοίκους, το συγκλονιστικό κόστος που έπεσε ως βαρύ φορτίο στον Σαλονικιό είναι 30 ολόκληρα λεπτά του ευρώ. Τα οποία ξέρει πού πηγαίνουν, του φέρνουν τουρίστες, δηλαδή εισόδημα και του δίνουν και την ευκαιρία να ταξιδέψει σε πολύ χαμηλές τιμές, αν το επιθυμεί. Εσύ τώρα μας λες, ότι στη θέση του Σαλονικιού, από όοοοολους τους φόρους που πληρώνεις όλο το χρόνο, το πρόβλημά σου δεν είναι που πάνε οι πακτωλοί, αλλά τα 0,30?;;;; Εγώ προσωπικά θα ψήφιζα και με χέρια και με πόδια το χρυσό άνθρωπο που επιτέλους αποφάσισε να φέρει τουρίστες και την ευκαιρία φτηνών πτήσεων στον τόπο μου (ειδικά για μας που δεν έχουμε ως βάση την Αθήνα), από αυτούς που έδιναν τα χρήματα απο τους φόρους μου... πού ακριβώς είπαμε;;;
Και άλλα 300.000? για την Ρόδο και άλλα 300.000? για τον Βόλο και άλλα τόσα για την Κω και άλλα τόσο για τα Χανιά και άλλα τόσα για την Κέρκυρα... πολύ μπεσαλή σε βλέπω ρε Γιώργο... εσύ ψήφιζε όποιον θες με χέρια και πόδια εγώ όμως δεν γουστάρω να παίρνει τα λεφτά μου ο κάθε χρυσός άνθρωπος και να τα σκορπάει όπου γουστάρει χωρίς να δίνει λογαριασμό...

Προσφέρεσαι δηλαδή;
Είπαμε... ο μπεσαλής με τα λεφτά των άλλων είναι άλλος, μην τα μπερδεύεις...


Εξακολουθείς να έχεις ως κριτήριο μαγκιάς το πόσα πληρώνει ο καθένας για μια πτήση. Πρωτοποριακόν.
Μπα δεν νομίζω... εσύ επαναλαμβάνεις μονότονα ότι θα κάνεις 7 πτήσεις με 165?... μαγκιά σου με ψάρωσες...

μια που η Ryan απευθύνεται σε πονηρούς και μάγκες
Αυτό το αναφέρει στο σάιτ της ή είναι δική σου εκτίμηση;
Αυτό το αναφέρει στο σάιτ της, δεν είναι δικιά μου εκτίμηση... είναι ένα από τα αγαπημένα του Λίγδη... "μην σας πιάνουν κορόιδα και πετάτε με τους άλλους που σας κλεβουν" τσέκαρε πρώτα και μετά γράφεις εξυπνάδες...

Είναι τόσο νορμάλ που η εταιρεία είναι δεύτερη στην Ευρώπη σε επιβάτες πλέον. Όοοοοοοοολοι αυτοί είναι ανώμαλοι; Δηλαδή τα 72 εκατομμύρια της Ryan είναι άνθρωποι που υποφέρουν στις πτήσεις της, παθαίνουν σκολίωση, αγχώνονται, θέλουν ψυχοθεραπεία μετά την πτήση, ενώ τα 4 εκατομμύρια που πέταξαν με την Ολυμπιακή ή τα 57 που πέταξαν με το γκρουπ της Ιμπέρια είναι ομαλοί;

Από πότε ρε Γιώργο έγινε κριτήριο ανωμαλίας η εταιρία που θα πετάξει ο καθένας? Ρε μπας και έχεις την μύγα και μυγιάζεσαι? να το δεις...


Εγώ δεν αποκάλεσα κανέναν μοσχάρι και κανέναν κορόιδο. Τη λέξη "κορόιδο" αν κάνεις μια αναζήτηση στο ποστ θα δεις πως τη χρησιμοποίησες μόνον εσύ. Μετά αποκάλεσες μοσχάρια όσους πετάνε με τη Ryan και σε ρώτησα με ποια λογική είναι περισσότερο ή λιγότερο μοσχάρια από αυτούς που πετούν με κάποια άλλη; Είναι θέμα βάρους, έχει περισσότερους χοντρούς η Ryan, τους έχεις κάνει λιπομέτρηση; Βόσκουν στο check-in; Κάνουν "μουουουου" μέσα στο αεροπλάνο; Από πού συμπέρανες πως οι επιβάτες της Ryan έχουν κάτι διαφορετικό από τους άλλους; Και από πού προέκυψε πως όσοι πετάξουν με Ryan μια ή πολλές φορές δεν πετούν και με όλες τις υπόλοιπες αεροπορικές, αξιολογώντας κάθε φορά το ναύλο, τον προορισμό και τις παρεχόμενες υπηρεσίες διαφορετικά;
Λυπάμαι Γιώργο αλλά άλλα είπα... είπα ότι η Ryan συμπεριφέρεται στους πελάτες της σα μοσχάρια... όταν προσπαθεί να στα πάρει με δεκάδες κρυφές χρεώσεις νομίζοντας πως έχεις ΙQ μοσχαριού (όχι εσένα, εσύ είπαμε είσαι πονηρός και καταλαβαίνεις) όταν σε παρατάει σα μοσχάρι στη μέση του πουθενά και σου λέει κόψε το λαιμό σου για να γυρίσεις σπίτι σου (όχι βέβαια εσένα γιατί εσύ είσαι μάγκας και θα τον βρεις τον δρόμο) και όταν στιβάζει σα μοσχάρια τους πελάτες της στα αεροπλάνα της (όχι πάλι εσένα γιατί εσύ και στο κάργκο μπαίνεις) τότε ναι η συγκεκριμένη εταιρία απευθύνεται σε μοσχάρια...


Πάλι σάχλες λες... ποτέ κανένας δεν είπε ότι η Ryan είναι επικίνδυνη εταιρία...
Ναι, αλλά εσύ είπες ότι:

όλοι λέμε πως για να γλιτώσεις 50-60? δεν αξίζει τον κόπο να στριμωχθείς, να κορακιάσεις, να ζυγίζεις με τρόμο τις αποσκευές σου, να σε πιάνει η ψυχή σου μπας και χάσεις το boarding pass και σε περίπτωση στραβής να πληρώσεις τον κούκο αηδόνι για να γυρίσεις σπίτι σου...
Και από όλα αυτά που είπα έβγαλες το συμπέρασμα ότι η εταιρία είναι επικίνδυνη? Γιώργο με τρομάζεις... ξέρεις κάτι που δεν ξέρω?

Μήπως είσαι λίγο υστερικός; Τρέμει η ψυχή σου μη χάσεις το boarding pass; Κοράκιασες σε κάποια πτήση; Δεν ήξερες πως μπορούσες να αγοράσεις νερό από πριν ή μέσα στην πτήση; Σε πιάνει η ψυχή σου στο ζύγισμα; Γιατί τόσο άγχος; Να το ψάξεις, για το καλό σου στο λέω.
Θα το δω στο υπόσχομαι... αλλά είναι αυτά τα 40? που πρέπει να δώσω αν ξεχάσω το boarding, σε συνδιασμό με τα άλλα 5? που θα πρέπει να δώσω για να αγοράσω νεράκι αν ξεχάσω και δεν πάρω από πριν και μάντεψε σε συνδιασμό με τα άλλα 50? τουλαχιστον που πρέπει να δώσω αν βρεθεί η βαλίτσα μου υπέρβαρη... είναι πολλά τα λεφτά και μου δημιουργούν άγχος Γιώργο... εσύ βέβαια είπαμε είσαι μπεσαλής και τα μοιράζεις...
 

TonyQ

Member
Μηνύματα
21
Likes
4
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Καραϊβική
Ναι μεν συμφωνω με το North66, για το οτι ειναι μονοπωλιακου χαρακτηρα κινησεις, η low cost ειναι ιπταμενα ΚΤΕΛ, κτλ κτλ, αλλα...! Το θεμα ειναι τι ταξιδι θες να κανεις. Για την μετακομιση μου στο Βελγιο πηρα ΟΑ (κοπηκε ομως) και Aegean (ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ για Βελγιο πλεον, αλλα σχετικα ασφαλες). Δε θα πηγαινα με Low cost (μαλλον) απλα επειδη ειχα πολυ βαριες αποσκευες που δεν ηθελα να ρισκαρω να χασω. Για εκδρομη ή διακοπες θα επαιρνα εισιτηριο ryanair, και καλα θα εκανα. Θες παραπανω απο μια backpack για 1,2,3,5 μερες? Πας για δουλεια? Θες να φερεις φορεματα και σμοκιν για να κανεις τι φιγουρα σου στα "εξωτερικα"? Σκασε τοτε το 200,300,500αρακι σου και μη μιλας. Αν εισαι ταξιδιωτης/τουριστας/επισκεπτης παρε τραινακι ή ΚΤΕΛ για Βολο και μετα με 15 (!!!) ευρω εισαι Βελγιο και πινεις Duvel. Μετα με αλλα 20 πας ρωμη, με αλλα 20 κ εγς δεν ξερω που. Απλα πραγματα. Οπως και απο Βελγιο πηγα με λεωφορεια της Eurolines σε Παρισι-Λονδινο με 35 και 70 πηγαινελα αντιστοιχα (κλεινοντας την προηγουμενη μερα) και δεν πηρα το Thalys με 150ευρω (ή 100 2 μηνες νωριτερα). Ειναι σιγουρα λιγο πιο ταλαιπωρια, αλλα οπως λενε και στα χωρια μας "τα μεταξωτα βρακια θελουν και επιδεξιους κ*λους"! (και το παραδειγμα των λεωφορειων με τραινα δεν ειναι και τοσο συγκρισιμο οσο αεροπλανα με αεροπλανα) Επισης την αναφορα μου στην Eurolines την κανω γτ διαβασα μεσα στο φορουμ σχολια του τυπου "παρε τραινο στην Ευρωπη οχι λεωφορειο! τοσο πολυ σου λειψανε τα ΚΤΕΛ?" Οταν εχω να κανω με 100+ευρω διαφορα, μου λειπει και ο ΗΣΑΠ. Δεν ειμαστε ολοι κυριλλε τουριστες. Κοιμομαστε με 45ευρω στο Λονδινο, γυριζουμε την Τουρκια 15μερες με 700 ευρω κτλ. και μαλιστα κανουνε τα ιδια, αν οχι περισσοτερα με τους αλλους. Δυστυχως αυτες οι λογικες εχουν ριζωσει απο παλια στην Ελλαδα. Ταξιδι=πολυτελεια,φιγουρα,ανεση. Αν θες να δεις πολλα και να πας παντου θα κανεις λιγο ακρη σε καποια πραγματα. Παντως δικαιολογιες του τυπου δεν εχει φαι και δεν κανουν πισω τα καθισματα ειναι περα για περα αστειες (πες οτι εχεις αντιρρησεις για την ασφαλεια, τοτε δεκτο). Αν εισαι μπροστα μου και κανεις πισω το καθισμα σου παντως (ειδικα αν δεν ρωτησεις) θα σου κανω το ταξιδι κολαση.

Και στο δια ταυτα, στη RyanAir, αν εχω μονο ενα μικρο σακιδιο πλατης (σχολικο τυπου POLO κτλ) το δηλωνω ως αποσκευη? Πληρωνω επιπλεον ή περιλαμβανεται στο εισιτηριο μου?
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

No members online now.

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.741
Μηνύματα
910.597
Μέλη
39.475
Νεότερο μέλος
Drnv

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom