• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Πακιστάν Πακιστάν

FanisPap

New Member
Μηνύματα
3
Likes
27
Ταξίδι-Όνειρο
Αφγανιστάν
Τον περασμένο Σεπτέμβριο ταξίδεψα στο Πακιστάν και συγκεκριμένα στο Gilgit- Baltistan, μια περιοχή απίστευτης φυσικής ομορφιάς. Το ταξίδι ξεκίνησε από το Ισλαμαμπάντ όπου με περίμενε ο οδηγός με το αυτοκίνητο που θα είχα για τις επόμενες δέκα ημέρες. Αυτό θέλει προσοχή για όποιον σχεδιάζει να επισκεφθεί το ανεξάρτητα γιατί αν χρησιμοποιήσει για την μετακίνηση του κάποια από τις γνωστές εταιρείες μεταφορών, οι οποίες είναι πολύ οικονομικές, θα αντιμετωπίσει μεγάλη ταλαιπωρία και αυτό γιατί θα πρέπει πρώτα να ρωτήσει σε πια δρομολόγια δέχονται ξένους. Η Natco πχ, επιτρέπει μόνο σε συγκεκριμένα δρομολόγια αλλοδαπούς και αυτό γιατί θα περάσετε αναρίθμητα σημεία ελέγχου όπου ο κάθε αλλοδαπός θα πρέπει να καταγραφεί με αποτέλεσμα να καθυστερεί το δρομολόγιο. Σημαντικό να έχετε πάρα πολλές φωτοτυπίες με όλα τα απαραίτητα έγγραφα, διαβατήριο, βίζα κτλ. Επίσης με το να έχετε κάποιο ντόπιο σαν οδηγό μπορείτε να σταματάτε όπου θέλετε για φώτο θα σας πάει σε μέρη όπου θα προσπερνούσατε με το λεωφορείο και σίγουρα θα μιλάει αγγλικά. Ένα άλλο θέμα είναι ότι το βράδυ κάποιες προβληματικές περιοχές κλείνουν για τους ξένους, μπορεί και για τους ντόπιους οπότε θα αναγκαστείτε να αποβιβαστείτε από το λεωφορείο αν γίνει κάτι τέτοιο και να αναζητήσετε κατάλυμα στην κοντινότερη πόλη. Η πρώτη μας στάση έγινε στην πόλη Naran στο μέσων της διαδρομής, μια μικρή γραφική πόλη που έχει αναπτυχθεί πολύ τουριστικά, κυρίως από ντόπιο τουρισμό. Συνοπτικά θα σας αναφέρω τα σημαντικότερα μέρη που επισκέφθηκα. Στην συνέχεια κατευθυνθήκαμε στο Gilgit όπου κάτσαμε για λίγες μέρες και από εκεί πήγαμε στο Ρακαπόσι, στον παγετώνα στο Pasu, μια περιοχή όπου συγκλίνουν οι οροσειρές των Ιμαλλαίων του Ινδοκαυκασου και του Καρακοραμ. Αυτό που αξίζει σίγουρα να πάτε είναι τα σύνορα με Κίνα το Khunjerab Pass. Κάποιοι θα αισθανθούν σίγουρα δυσφορία λόγο του μεγάλου υψόμετρου και της γρήγορης ανάβασης με το αυτοκίνητο, λόγω του ότι μετά τα 3000 μέτρα θέλει μια μέρα προσαρμογή για κάθε 1000 μέτρα που ανεβαίνετε. Τα συμπτώματα υποχωρούν αμέσως μόλις κατεβείτε υψόμετρο αλλά καλό θα ήταν να έχετε μια φαρμακευτική αγωγή που περιορίζει αυτά τα συμπτώματα. Μια άλλη περιοχή που επισκευάσθηκα ήταν η κοιλάδα της Hunza, μια πανέμορφη περιοχή σαν να είναι ο παράδεισος, με μεγάλες εκτάσεις καλλιέργειας καρυδιάς και βερίκοκων. Οι άνθρωποι γενικά είναι πολύ φιλόξενοι και σε αυτή την περιοχή θα δείτε πολλές διαφορετικές φιλές που ζουν εκεί. Από άποψης ασφάλειας σίγουρα υπάρχουν κάποια θέματα με τρομοκρατία και δεν θα πρέπει να κυκλοφορείτε το βράδυ μόνοι σας εκτός της πόλης που μένετε ούτε να εμπιστευθείτε κάποιον που γνωρίσατε τυχαία και προθυμοποιήθηκε να σας δώσει το τηλέφωνο του ή να σας φιλοξενήσει. Σε κάποια σημεία ελέγχου θα σας υποχρέωσαν να έχετε ένοπλο φρουρό μαζί σας για κάποιο διάστημα, χωρίς όμως οικονομική επιβάρυνση. Ένα ακόμη ζήτημα είναι το καλοκαίρι που έχει πολύ εσωτερικό τουρισμό υπάρχει μεγάλος κίνδυνος από τα τροχαία γιατί οι''πρωτευουσιάνοι'' δεν έχουν σε καμία περίπτωση την οδηγική ικανότητα των ντόπιων, ένα ακόμα που θα πρέπει να αποδεχθείτε, όπως πχ να προσπερνάει σε ακριβός επάνω κλειστή στροφή, να έρχεται αντιμέτωπος με άλλο όχημα και με ένα δικό τους τρόπο αποφεύγουν ο ένας τον άλλο. Οι δρόμοι είναι πολύ καλοί, οι Κινέζοι έχουν σαρώσει τα πάντα φτιάχνοντας δρόμους, γέφυρες, φράγματα κτλ, αν και σε πολλά σημεία κατεστραμμένος από τα ρέματα που κατεβαινουν απότα βουνά. Στο γυρισμό σταματήσαμε στο Νάνγκα Παρμπάτ, όπου επισκευάσθηκα το fairy meadows. Εκεί πας με τσιπ το οποίο κοστίζει 60 δολάρια μέχρι ενός σημείου και μετά έχει πεζοπορία 3 ωρών περίπου, σε ένα σχετικά εύκολο μονοπάτι, δεν χρειάζεστε φρουρό σε καμία περίπτωση ή άλλον οδηγό, εκτός αν δεν έχετε καμία εμπειρία από πεζοπορία. Την ίδια μέρα σταματήσαμε σε μια μικρή κωμόπολη, λόγω του ότι πέρασε η ώρα και δεν μας άφησαν να συνεχίσουμε στο σημείο ελέγχου και την επόμενη κατευθυνθήκαμε προς Ισλαμαμπάντ σε ένα κουραστικό και πολύωρο ταξίδι που οφείλεται στο απίστευτο μποτιλιάρισμα που συναντήσαμε από το Αμποταμπάντ και μετά. Για όσους το επιχειρήσουν ακόμα και με γκρουπ είναι μια απίστευτη εμπειρία και θα δείτε μέρη που δεν υπάρχουν αλλού τον κόσμο. Σίγουρα κάποια στιγμή θα επαναλάβω αυτό το ταξίδι για να επισκεφθώ και κάποια άλλα μέρη που δεν πρόλαβα τώρα.
DSC_8309.jpg
DSC_8320.jpg
DSC_8355.jpg
DSC_8459.jpg
P1000846.jpg
phander lake 2.jpg
 
Last edited by a moderator:

Hayate

Member
Μηνύματα
936
Likes
6.052
Επόμενο Ταξίδι
Oπου δεν κανονιζουμε..
Ταξίδι-Όνειρο
Hokkaido χειμωνα
Τον περασμένο Σεπτέμβριο ταξίδεψα στο Πακιστάν και συγκεκριμένα στο Gilgit- Baltistan, μια περιοχή απίστευτης φυσικής ομορφιάς. Το ταξίδι ξεκίνησε από το Ισλαμαμπάντ όπου με περίμενε ο οδηγός με το αυτοκίνητο που θα είχα για τις επόμενες δέκα ημέρες. Αυτό θέλει προσοχή για όποιον σχεδιάζει να επισκεφθεί το ανεξάρτητα γιατί αν χρησιμοποιήσει για την μετακίνηση του κάποια από τις γνωστές εταιρείες μεταφορών, οι οποίες είναι πολύ οικονομικές, θα αντιμετωπίσει μεγάλη ταλαιπωρία και αυτό γιατί θα πρέπει πρώτα να ρωτήσει σε πια δρομολόγια δέχονται ξένους. Η Natco πχ, επιτρέπει μόνο σε συγκεκριμένα δρομολόγια αλλοδαπούς και αυτό γιατί θα περάσετε αναρίθμητα σημεία ελέγχου όπου ο κάθε αλλοδαπός θα πρέπει να καταγραφεί με αποτέλεσμα να καθυστερεί το δρομολόγιο. Σημαντικό να έχετε πάρα πολλές φωτοτυπίες με όλα τα απαραίτητα έγγραφα, διαβατήριο, βίζα κτλ. Επίσης με το να έχετε κάποιο ντόπιο σαν οδηγό μπορείτε να σταματάτε όπου θέλετε για φώτο θα σας πάει σε μέρη όπου θα προσπερνούσατε με το λεωφορείο και σίγουρα θα μιλάει αγγλικά. Ένα άλλο θέμα είναι ότι το βράδυ κάποιες προβληματικές περιοχές κλείνουν για τους ξένους, μπορεί και για τους ντόπιους οπότε θα αναγκαστείτε να αποβιβαστείτε από το λεωφορείο αν γίνει κάτι τέτοιο και να αναζητήσετε κατάλυμα στην κοντινότερη πόλη. Η πρώτη μας στάση έγινε στην πόλη Naran στο μέσων της διαδρομής, μια μικρή γραφική πόλη που έχει αναπτυχθεί πολύ τουριστικά, κυρίως από ντόπιο τουρισμό. Συνοπτικά θα σας αναφέρω τα σημαντικότερα μέρη που επισκέφθηκα. Στην συνέχεια κατευθυνθήκαμε στο Gilgit όπου κάτσαμε για λίγες μέρες και από εκεί πήγαμε στο Ρακαπόσι, στον παγετώνα στο Pasu, μια περιοχή όπου συγκλίνουν οι οροσειρές των Ιμαλλαίων του Ινδοκαυκασου και του Καρακοραμ. Αυτό που αξίζει σίγουρα να πάτε είναι τα σύνορα με Κίνα το Khunjerab Pass. Κάποιοι θα αισθανθούν σίγουρα δυσφορία λόγο του μεγάλου υψόμετρου και της γρήγορης ανάβασης με το αυτοκίνητο, λόγω του ότι μετά τα 3000 μέτρα θέλει μια μέρα προσαρμογή για κάθε 1000 μέτρα που ανεβαίνετε. Τα συμπτώματα υποχωρούν αμέσως μόλις κατεβείτε υψόμετρο αλλά καλό θα ήταν να έχετε μια φαρμακευτική αγωγή που περιορίζει αυτά τα συμπτώματα. Μια άλλη περιοχή που επισκευάσθηκα ήταν η κοιλάδα της Hunza, μια πανέμορφη περιοχή σαν να είναι ο παράδεισος, με μεγάλες εκτάσεις καλλιέργειας καρυδιάς και βερίκοκων. Οι άνθρωποι γενικά είναι πολύ φιλόξενοι και σε αυτή την περιοχή θα δείτε πολλές διαφορετικές φιλές που ζουν εκεί. Από άποψης ασφάλειας σίγουρα υπάρχουν κάποια θέματα με τρομοκρατία και δεν θα πρέπει να κυκλοφορείτε το βράδυ μόνοι σας εκτός της πόλης που μένετε ούτε να εμπιστευθείτε κάποιον που γνωρίσατε τυχαία και προθυμοποιήθηκε να σας δώσει το τηλέφωνο του ή να σας φιλοξενήσει. Σε κάποια σημεία ελέγχου θα σας υποχρέωσαν να έχετε ένοπλο φρουρό μαζί σας για κάποιο διάστημα, χωρίς όμως οικονομική επιβάρυνση. Ένα ακόμη ζήτημα είναι το καλοκαίρι που έχει πολύ εσωτερικό τουρισμό υπάρχει μεγάλος κίνδυνος από τα τροχαία γιατί οι''πρωτευουσιάνοι'' δεν έχουν σε καμία περίπτωση την οδηγική ικανότητα των ντόπιων, ένα ακόμα που θα πρέπει να αποδεχθείτε, όπως πχ να προσπερνάει σε ακριβός επάνω κλειστή στροφή, να έρχεται αντιμέτωπος με άλλο όχημα και με ένα δικό τους τρόπο αποφεύγουν ο ένας τον άλλο. Οι δρόμοι είναι πολύ καλοί, οι Κινέζοι έχουν σαρώσει τα πάντα φτιάχνοντας δρόμους, γέφυρες, φράγματα κτλ, αν και σε πολλά σημεία κατεστραμμένος από τα ρέματα που κατεβαινουν απότα βουνά. Στο γυρισμό σταματήσαμε στο Νάνγκα Παρμπάτ, όπου επισκευάσθηκα το fairy meadows. Εκεί πας με τσιπ το οποίο κοστίζει 60 δολάρια μέχρι ενός σημείου και μετά έχει πεζοπορία 3 ωρών περίπου, σε ένα σχετικά εύκολο μονοπάτι, δεν χρειάζεστε φρουρό σε καμία περίπτωση ή άλλον οδηγό, εκτός αν δεν έχετε καμία εμπειρία από πεζοπορία. Την ίδια μέρα σταματήσαμε σε μια μικρή κωμόπολη, λόγω του ότι πέρασε η ώρα και δεν μας άφησαν να συνεχίσουμε στο σημείο ελέγχου και την επόμενη κατευθυνθήκαμε προς Ισλαμαμπάντ σε ένα κουραστικό και πολύωρο ταξίδι που οφείλεται στο απίστευτο μποτιλιάρισμα που συναντήσαμε από το Αμποταμπάντ και μετά. Για όσους το επιχειρήσουν ακόμα και με γκρουπ είναι μια απίστευτη εμπειρία και θα δείτε μέρη που δεν υπάρχουν αλλού τον κόσμο. Σίγουρα κάποια στιγμή θα επαναλάβω αυτό το ταξίδι για να επισκεφθώ και κάποια άλλα μέρη που δεν πρόλαβα τώρα.
Τρομερό ταξιδι μπράβο.Ηθελα να ρωτήσω αν είναι εύκολο να βρεις κάποιον "πιστοποιημένο" ας πουμε οδηγό στο Ισλαμαμπάντ,φαντάζομαι το κανονίζεις πριν πας, και επίσης επειδή ταξιδεύω μόνος πόσο ευκολο θεωρείς ότι είναι, έτσι όπως είδατε τα πραμματα.,να εισχωρήσεις σε μια μικρή ομάδα ατόμων ώστε τα έξοδα να είναι λιγότερα.
 

escursione

Member
Μηνύματα
1.436
Likes
4.562
Τον περασμένο Σεπτέμβριο ταξίδεψα στο Πακιστάν και συγκεκριμένα στο Gilgit- Baltistan, μια περιοχή απίστευτης φυσικής ομορφιάς. Το ταξίδι ξεκίνησε από το Ισλαμαμπάντ όπου με περίμενε ο οδηγός με το αυτοκίνητο που θα είχα για τις επόμενες δέκα ημέρες. Αυτό θέλει προσοχή για όποιον σχεδιάζει να επισκεφθεί το ανεξάρτητα γιατί αν χρησιμοποιήσει για την μετακίνηση του κάποια από τις γνωστές εταιρείες μεταφορών, οι οποίες είναι πολύ οικονομικές, θα αντιμετωπίσει μεγάλη ταλαιπωρία και αυτό γιατί θα πρέπει πρώτα να ρωτήσει σε πια δρομολόγια δέχονται ξένους. Η Natco πχ, επιτρέπει μόνο σε συγκεκριμένα δρομολόγια αλλοδαπούς και αυτό γιατί θα περάσετε αναρίθμητα σημεία ελέγχου όπου ο κάθε αλλοδαπός θα πρέπει να καταγραφεί με αποτέλεσμα να καθυστερεί το δρομολόγιο. Σημαντικό να έχετε πάρα πολλές φωτοτυπίες με όλα τα απαραίτητα έγγραφα, διαβατήριο, βίζα κτλ. Επίσης με το να έχετε κάποιο ντόπιο σαν οδηγό μπορείτε να σταματάτε όπου θέλετε για φώτο θα σας πάει σε μέρη όπου θα προσπερνούσατε με το λεωφορείο και σίγουρα θα μιλάει αγγλικά. Ένα άλλο θέμα είναι ότι το βράδυ κάποιες προβληματικές περιοχές κλείνουν για τους ξένους, μπορεί και για τους ντόπιους οπότε θα αναγκαστείτε να αποβιβαστείτε από το λεωφορείο αν γίνει κάτι τέτοιο και να αναζητήσετε κατάλυμα στην κοντινότερη πόλη. Η πρώτη μας στάση έγινε στην πόλη Naran στο μέσων της διαδρομής, μια μικρή γραφική πόλη που έχει αναπτυχθεί πολύ τουριστικά, κυρίως από ντόπιο τουρισμό. Συνοπτικά θα σας αναφέρω τα σημαντικότερα μέρη που επισκέφθηκα. Στην συνέχεια κατευθυνθήκαμε στο Gilgit όπου κάτσαμε για λίγες μέρες και από εκεί πήγαμε στο Ρακαπόσι, στον παγετώνα στο Pasu, μια περιοχή όπου συγκλίνουν οι οροσειρές των Ιμαλλαίων του Ινδοκαυκασου και του Καρακοραμ. Αυτό που αξίζει σίγουρα να πάτε είναι τα σύνορα με Κίνα το Khunjerab Pass. Κάποιοι θα αισθανθούν σίγουρα δυσφορία λόγο του μεγάλου υψόμετρου και της γρήγορης ανάβασης με το αυτοκίνητο, λόγω του ότι μετά τα 3000 μέτρα θέλει μια μέρα προσαρμογή για κάθε 1000 μέτρα που ανεβαίνετε. Τα συμπτώματα υποχωρούν αμέσως μόλις κατεβείτε υψόμετρο αλλά καλό θα ήταν να έχετε μια φαρμακευτική αγωγή που περιορίζει αυτά τα συμπτώματα. Μια άλλη περιοχή που επισκευάσθηκα ήταν η κοιλάδα της Hunza, μια πανέμορφη περιοχή σαν να είναι ο παράδεισος, με μεγάλες εκτάσεις καλλιέργειας καρυδιάς και βερίκοκων. Οι άνθρωποι γενικά είναι πολύ φιλόξενοι και σε αυτή την περιοχή θα δείτε πολλές διαφορετικές φιλές που ζουν εκεί. Από άποψης ασφάλειας σίγουρα υπάρχουν κάποια θέματα με τρομοκρατία και δεν θα πρέπει να κυκλοφορείτε το βράδυ μόνοι σας εκτός της πόλης που μένετε ούτε να εμπιστευθείτε κάποιον που γνωρίσατε τυχαία και προθυμοποιήθηκε να σας δώσει το τηλέφωνο του ή να σας φιλοξενήσει. Σε κάποια σημεία ελέγχου θα σας υποχρέωσαν να έχετε ένοπλο φρουρό μαζί σας για κάποιο διάστημα, χωρίς όμως οικονομική επιβάρυνση. Ένα ακόμη ζήτημα είναι το καλοκαίρι που έχει πολύ εσωτερικό τουρισμό υπάρχει μεγάλος κίνδυνος από τα τροχαία γιατί οι''πρωτευουσιάνοι'' δεν έχουν σε καμία περίπτωση την οδηγική ικανότητα των ντόπιων, ένα ακόμα που θα πρέπει να αποδεχθείτε, όπως πχ να προσπερνάει σε ακριβός επάνω κλειστή στροφή, να έρχεται αντιμέτωπος με άλλο όχημα και με ένα δικό τους τρόπο αποφεύγουν ο ένας τον άλλο. Οι δρόμοι είναι πολύ καλοί, οι Κινέζοι έχουν σαρώσει τα πάντα φτιάχνοντας δρόμους, γέφυρες, φράγματα κτλ, αν και σε πολλά σημεία κατεστραμμένος από τα ρέματα που κατεβαινουν απότα βουνά. Στο γυρισμό σταματήσαμε στο Νάνγκα Παρμπάτ, όπου επισκευάσθηκα το fairy meadows. Εκεί πας με τσιπ το οποίο κοστίζει 60 δολάρια μέχρι ενός σημείου και μετά έχει πεζοπορία 3 ωρών περίπου, σε ένα σχετικά εύκολο μονοπάτι, δεν χρειάζεστε φρουρό σε καμία περίπτωση ή άλλον οδηγό, εκτός αν δεν έχετε καμία εμπειρία από πεζοπορία. Την ίδια μέρα σταματήσαμε σε μια μικρή κωμόπολη, λόγω του ότι πέρασε η ώρα και δεν μας άφησαν να συνεχίσουμε στο σημείο ελέγχου και την επόμενη κατευθυνθήκαμε προς Ισλαμαμπάντ σε ένα κουραστικό και πολύωρο ταξίδι που οφείλεται στο απίστευτο μποτιλιάρισμα που συναντήσαμε από το Αμποταμπάντ και μετά. Για όσους το επιχειρήσουν ακόμα και με γκρουπ είναι μια απίστευτη εμπειρία και θα δείτε μέρη που δεν υπάρχουν αλλού τον κόσμο. Σίγουρα κάποια στιγμή θα επαναλάβω αυτό το ταξίδι για να επισκεφθώ και κάποια άλλα μέρη που δεν πρόλαβα τώρα.
Συγχαρητήρια για το θάρρος σου να επισκεφτεις μια δύσκολα προσβάσιμη και επικίνδυνη περιοχή. Καμία φωτογραφία έχεις να μας δείξεις σχετικά με τα όμορφα μέρη που μας περιγράφεις;
 

FanisPap

New Member
Μηνύματα
3
Likes
27
Ταξίδι-Όνειρο
Αφγανιστάν
Τρομερό ταξιδι μπράβο.Ηθελα να ρωτήσω αν είναι εύκολο να βρεις κάποιον "πιστοποιημένο" ας πουμε οδηγό στο Ισλαμαμπάντ,φαντάζομαι το κανονίζεις πριν πας, και επίσης επειδή ταξιδεύω μόνος πόσο ευκολο θεωρείς ότι είναι, έτσι όπως είδατε τα πραμματα.,να εισχωρήσεις σε μια μικρή ομάδα ατόμων ώστε τα έξοδα να είναι λιγότερα.
Υπάρχουν πολλά πρακτορεία, αλλά είναι όπου σε πιάσουν. Αυτό που βρήκα ήταν πολύ οικονομικό και αξιόπιστο, με ντόπιο οδηγό που ήξερε καλά την περιοχή. Και αυτό μπορείς να το κάνεις σε συνεννόηση με το πρακτορείο αλλά θα είσαι με αγνώστους και θα πρέπει να ρωτήσεις τι πρόγραμμα έχουν να δεις αν σου κάνει. Αλλά σε γενικές γραμμές τα πιο σημαντικά μέρη πάνε όλοι εκτός ορειβατικών αποστολών.

Συγχαρητήρια για το θάρρος σου να επισκεφτεις μια δύσκολα προσβάσιμη και επικίνδυνη περιοχή. Καμία φωτογραφία έχεις να μας δείξεις σχετικά με τα όμορφα μέρη που μας περιγράφεις;
Αρκετές, να ψάξω όμως λίγο την διαδικασία να τις αναρτήσω γιατί είναι μου τις απέρριπτε λόγω μεγέθους ενώ ήταν kb.
 
Last edited by a moderator:

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.839
Likes
15.737
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Δίνεις ιδέες με το ταξίδι σου που ανάβουν φωτιές.
Αν είχες χρόνο για να μας αναφέρεις περισσότερες λεπτομέρειες.
 

hydronetta

Member
Μηνύματα
4.164
Likes
14.535
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
όπου δεν έχω πάει
Εμείς χρησιμοποιήσαμε τον Ιshaq που τον αλίευσε η Isabelle. Αποδείχθηκε εξαιρετικός πράκτορας (πήγαν κι άλλοι συστημενοι μετά από μας) αξιόπιστος και μας έδωσε αρκετή ελευθερία να μείνουμε σε καταλύματα της επιλογής μας (χρέωσε μόνο αμάξι με οδηγό). Αξίζει πάντως κανείς να περάσει το Santur pass και να βρεθεί ως τους Kalash
Εξαιρετικό το βόρειο Πακιστάν, κι αυτά που περιγράφονται περί αστυνομικών μπλόκων και ενίοτε συνοδείας ισχύουν.
 

FanisPap

New Member
Μηνύματα
3
Likes
27
Ταξίδι-Όνειρο
Αφγανιστάν
Ναι και στους Καλάς είναι πολύ εντυπωσιακά τα μέρη, είχα πάει πριν δέκα χρόνια στην κοιλάδα Μπουμπουρέτ. Αν και περισσότερο προβληματικές οι περιοχές της FATA
 

LULLU

Member
Μηνύματα
3.595
Likes
8.124
Επόμενο Ταξίδι
το ψαχνω....
Ταξίδι-Όνειρο
Νιγηρας-Μαλι
μπραβο .. οι φωτο πολυ ωραιες
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.636
Μηνύματα
905.139
Μέλη
39.376
Νεότερο μέλος
Vichumills

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom