• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Ισλανδία Πάνω από κάθε προσδοκία..πέρα από κάθε φαντασία... Ισλανδία 2016!

Μηνύματα
2.005
Likes
6.349
Kώστα τα αεροπορικά πόσο περίπου σας κόστισαν; Kαι πόσο καιρό πριν τα κλείσατε;
Καλησπέρα Γιώργο. 410 ευρώ το άτομο, τα είχαμε κλείσει κάπου μέσα Νοεμβρίου. Υπήρχαν και φθηνότερες επιλογές αλλά με low cost εταιρείες. Εμάς δε μας βόλευε και λόγω ανταποκρίσεων και επειδή χρειαζόμαστε μεγάλα σακίδια με όλα όσα πήραμε. Οπότε έτσι κι αλλιώς θα πήγαινε στα ίδια λεφτά.
 

nena

Member
Μηνύματα
867
Likes
471
Ταξίδι-Όνειρο
greenland-φεροε-svalbard
κατι τετοιες στιγμες που βλεπω τις απιθανες φωτογραφιες σας αναρωτιεμαι τι στην ευχη την ηθελα την ιαπωνια κ δεν ξαναχτυπαγα μια ισλανδια ενα 15νθημερο;
σας αντιπαθω :gru::haha::haha:
τι καμερα εχετε;;;;
 
Μηνύματα
2.005
Likes
6.349
κατι τετοιες στιγμες που βλεπω τις απιθανες φωτογραφιες σας αναρωτιεμαι τι στην ευχη την ηθελα την ιαπωνια κ δεν ξαναχτυπαγα μια ισλανδια ενα 15νθημερο;
σας αντιπαθω :gru::haha::haha:
τι καμερα εχετε;;;;
Χμμ...στην πρώτη απορία σου δεν μπορώ να απαντήσω :D
Η κάμερα είναι μια Sony a65, με φακό 18-135.Οπότε με όσα όπλα έχουμε, με αυτά προσπαθούμε.. Αν και νομίζω πως τέτοια μέρη ποτέ δε θα αποτυπώσουν την ξεχωριστή ομορφιά τους στο φακό όπως στην πραγματικότητα :innocent:
Συμπέρασμα...Θα καιγόμαστε μέχρι να πάμε ξανά!! :xalara:
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.876
Likes
16.244
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
κατι τετοιες στιγμες που βλεπω τις απιθανες φωτογραφιες σας αναρωτιεμαι τι στην ευχη την ηθελα την ιαπωνια κ δεν ξαναχτυπαγα μια ισλανδια ενα 15νθημερο;
σας αντιπαθω :gru::haha::haha:
τι καμερα εχετε;;;;[/QUOTEΕ
Εεεε! Όχι πολλά πολλά για την Ιαπωνία!
 
Μηνύματα
2.005
Likes
6.349
Þingvellir,Gullfoss, Faxi waterfall, και η απόλυτη ιδιωτική θερμή πηγή!

Ένα από τα καλά του να γνωρίζεις, να συναναστρέφεσαι και, ει δυνατόν να μένεις και με ντόπιο κόσμο, είναι αυτά τα κρυμμένα μυστικά του κάθε τόπου που πολύ δύσκολα κάποιος τουρίστας μπορεί να ανακαλύψει μόνος.. Εκείνο το πρωί λοιπόν, και μετά τις σχετικές οδηγίες του Leszek, οδηγήσαμε σε μία από τις ομορφότερες διαδρομές στην Ισλανδία, ενώ το απόγευμα απολαύσαμε τη γαλήνη και χαλάρωση σε μια μικροσκοπική θερμή πηγή – πισίνα μέσα στο απόλυτο πουθενά.
Πώς να μην έχεις καλή διάθεση με τέτοια θέα από το σπίτι το πρωί :)
2016-05-02 11.26.061.jpg


Πρωινό μαζί με όλη την οικογένεια λοιπόν, και αναχώρηση ξεκούραστοι και με πολύ καλή διάθεση μιας και ο ήλιος έλαμπε! Είχαμε ήδη σχεδιάσει να πάμε μέχρι το εθνικό πάρκο Þingvellir, όπου το χώρισμα των τεκτονικών πλακών είναι εμφανές. Αντί όμως για τον κανονικό δρόμο, οδηγήσαμε κυκλικά της λίμνης, μέσω χωματόδρομου, και φτάσαμε στον προορισμό μας από τα δυτικά. Μία από τις πιο γραφικές και όμορφες διαδρομές που έχω οδηγήσει ποτέ μου!! Ο δρόμος κινείται σχεδόν παράλληλα με τη λίμνη στα περισσότερα σημεία, αλλού ανηφορίζει και η θέα σου κόβει την ανάσα, αλλού βλέπεις σπιτάκια σαν από παραμύθι κοντά στις όχθες.. Δεν περιγράφεται με λόγια, ούτε καν με φωτογραφίες, το να το ζεις είναι κάτι ξεχωριστό..
DSC00427logo1.jpg


Στο Þingvellir φτάσαμε με προσμονή αλλά και χαρά για όσα ήδη βιώσαμε. Ξέραμε ήδη ότι δε θα βουτήξουμε στα απίστευτα διαυγή νερά εκεί στο χώρισμα της γης, αντιθέτως θα περιπλανιόμασταν με τη φωτογραφική ανά χείρας, να απολαμβάνουμε τα μικρά ποταμάκια, τους περίεργους κι εντυπωσιακούς σχηματισμούς των βράχων, έναν ακόμη καταρράκτη, τις λιμνούλες που σχηματίζονταν. Κι αυτό κάναμε, ο καιρός βοήθησε, χαρήκαμε τη βόλτα μας!!
Συνέχεια όμως, ο πιο γνωστός καταρράκτης της Ισλανδίας μας περίμενε, και επειδή κάποια απειλητικά σύννεφα ήδη κατευθύνονταν προς τα εκεί, είπαμε να τα προλάβουμε αυτή τη φορά. :cool: Προσπεράσαμε το Geysir και σε πολύ σύντομο διάστημα φτάσαμε!
Τέτοια δύναμη, τέτοια ορμή, τέτοια ποσότητα νερού.. Και μέσα σ’ όλα, ο ήλιος είχε διάθεση για παιχνιδίσματα, σχηματίζοντας μικρά ουράνια τόξα πού και πού.. Ισλανδία, Gullfoss..
DSC00485logo1.jpg
DSC00513logo1.jpg


Εκεί δίπλα έχει και restaurant με παραδοσιακή Ισλανδική σούπα, με κρέας δικό τους όπως μας είπαν οι οικοδεσπότες. Αξίζει, σε αντίθεση με το Geysir, που μας είπαν να μη δοκιμάσουμε. Εμείς πάλι είχαμε special ελληνικό φαγητό μαζί μας, γιαουρτάκια και λοιπά γαλακτοκομικά από το super market που ομολογουμένως μας άρεσαν πολύ, και φυσικά καφεδάκια και νερό ατελείωτο! :rolleyes:
Η συγκεκριμένη μέρα έτσι κι αλλιώς προμηνυόταν σχετικά χαλαρή, αφού θα κοιμόμασταν και πάλι στο Reykholt. Με την ησυχία μας περάσαμε και από τον καταρράκτη Faxi, κατόπιν ήρθε η ώρα που περιμέναμε πώς και πώς..
Υπάρχει στην περιοχή μία μικρή κρυφή θερμή πηγή. Δεν αναφέρομαι στο secret lagoon, που πλέον δεν είναι και τόσο secret αν κρίνω από τα αυτοκίνητα και τον κόσμο που είδαμε περνώντας. Μιλάω για μία τοποθεσία κρυμμένη ανάμεσα σε λόφους θαρρείς από ταινία μεσαιωνικών ετών.. Είναι κοντά στο Flúðir, και τη βρήκαμε ακολουθώντας κάποιους χωματόδρομους, βρίσκοντας ένα αγρόκτημα με την εκκλησία του και τα μνήματα, και ευχόμενοι να μην είναι πολλοί άλλοι ντόπιοι εκείνη την ώρα. Ήταν απόγευμα ήδη όταν φτάσαμε..εδώ….
DSC00595logo1.jpg


Και ναι, ήμαστε μόνοι, αφού ο μοναδικός επισκέπτης έφυγε λίγο μετά την άφιξή μας.. Και ναι, δεν μπορώ να περιγράψω με λόγια την αίσθηση που μας έδινε το μέρος τούτο… Λίγο απόκοσμο, λίγο συνηθισμένο από την άλλη.. Μια πηγή κάπου μέσα στο βουνό, μια αυτοσχέδια μικρή πισίνα, το νερό να συνεχίζει μέσα από μια πρόχειρη καλύβα -το καλύτερο μέρος για να αλλάξεις προφυλαγμένος από τον αέρα- , κι ακριβώς μετά λίγα σκαλοπάτια και μια στέρνα όπως τη λέμε εμείς, πλένουν οι βοσκοί τα πρόβατά τους καμιά φορά, μας είπαν τα παιδιά.. Αλήθεια, ψέματα, θα σας γελάσω… Εμείς έτσι κι αλλιώς απολαύσαμε ένα δίωρο χαλάρωσης, χαλάρωση που αλλού τη χρυσοπληρώνεις.. Κι όμως η φύση τόσο γενναιόδωρα έχει ακόμη δωράκια για όσους ψάχνουν..
Αφού πείσαμε τους εαυτούς μας ότι κάποια στιγμή όλα τα όμορφα τελειώνουν, κινήσαμε για τη βάση μας ξανά.. Φωτογραφήσαμε κάποια όμορφα αλογάκια που μας ενέπνευσαν και συνεχίσαμε...
DSC00616logo1.jpg


Λίγο έξω από το Flúðir όμως, να κι ένα εστιατόριο με κουζίνα Αιθιοπίας :shock: :shock: :shock:

DSC004061.jpg


Στο δε Reykholt μας περίμενε ζεστή σοκολάτα παραγωγής τους, ό,τι πρέπει για να κλείσει ιδανικά μια μέρα σχετικής χαλάρωσης, όχι ιδιαίτερης πεζοπορίας.. Από την επόμενη θα ξεκινούσε το τρέξιμο, κυριολεκτικά και μεταφορικά! Μέχρι τα μεσάνυχτα, και βάλε :haha: ...
 
Last edited:

chris7

Member
Μηνύματα
3.218
Likes
26.922
Επόμενο Ταξίδι
Λουξεμβούργο
Ταξίδι-Όνειρο
Καναδάς
Θαυμάσια ιστορία με πανέμορφες φωτογραφίες. Περιμένουμε τη συνέχεια.
ΥΓ. "Χρόνια πολλά" για τη γιορτή σου.
 
Μηνύματα
2.005
Likes
6.349
Θαυμάσια ιστορία με πανέμορφες φωτογραφίες. Περιμένουμε τη συνέχεια.
ΥΓ. "Χρόνια πολλά" για τη γιορτή σου.
Να 'σαι καλά! Τα καλύτερα εύχομαι και σε σένα, με πολλά ταξίδια :)
Η συνέχεια εντός ολίγων λεπτών, ήταν πολύ μεγάλη η επόμενη μέρα :cool:
 
Μηνύματα
2.005
Likes
6.349
Νότιες ακτές, καταρράκτες, φαράγγια, παραλίες, Jökulsárlón

Reykholt, 07:10 το πρωί: Το πρώτο βλέμμα από το παράθυρο αντικρίζει χιόνι να πέφτει οριζοντίως, τη γάτα των φίλων μας να νιαουρίζει έξω από το παράθυρο και το γείτονά τους να επιστρέφει σπίτι του μετά το πρωινό τρεξιματάκι. Με κοντομάνικο και σορτς εννοείται. :cool:
Η αγκαλιά του μικρού Iggy και τα παιχνίδια του σκύλου ήταν ό,τι έπρεπε για να ξεχάσουμε τον καιρό. Έτσι κι αλλιώς, είπαμε, σε λίγα λεπτά, σε λίγα χιλιόμετρα θα άλλαζε.. Και τοπία σαν κι αυτό της φωτογραφίας θα αποκαλύπτονταν μπροστά στα μάτια μας..
DSC00743logo (640x427).jpg


Πρωινό ξανά με τους οικοδεσπότες, έλεγχος του καιρού στα sites (στο τέλος θα παραθέσω όσες πηγές είχαμε, σημαντικό και για την επόμενή μας φορά), και, αφού χαιρετηθήκαμε και συμφωνήσαμε με τον Iggy να τον δούμε στην Ελλάδα, οι άνθρωποι πήγαν στις δουλειές τους κι εμείς στο δρόμο μας. Προορισμός οι νότιες ακτές της Ισλανδίας, για γνωριμία με τους καταρράκτες εκεί και τελική νυχτερινή στάση κάπου πριν τη λίμνη Jökulsárlón. Φιλόδοξο σχέδιο, αλλά η μέρα τεράστια…
Σταματήσαμε στο Selfoss για προμήθειες στο super market. Ανοίγουν στις 10 όμως, να το έχετε υπόψη. Δεν απογοητευτήκαμε, θα πηγαίναμε αργότερα στο Vik. Μετά από 2 ώρες χαλαρής οδήγησης, να η πρώτη μας στάση. Τρεις – τέσσερις καταρράκτες στη σειρά, με τον τελευταίο σε σχεδόν κλειστή σπηλιά.. Και μερικά χιλιόμετρα πιο μακριά, για όσους ρωτούν και ψάχνουν, ο καλύτερος κατά τη γνώμη μου σ’ αυτή τη χώρα..(Η Αλυόνα προτιμά στην πρώτη θέση τον, στη σπηλιά ευρισκόμενο, Gljúfrabúi).
Με τον αέρα και το κρύο να γίνονται πολύ αισθητά ανά διαστήματα, με τα πόντσο πάνω από τα ρούχα μας, μιας και είχαμε προνοήσει, φτάσαμε κυριολεκτικά σε απόσταση αναπνοής από τον περίφημο Seljalandsfoss. Ο κρότος που κάνει το νερό όταν σκάει στη μικρή λίμνη που έχει σχηματιστεί είναι αδύνατο να περιγραφεί.. Τόση δύναμη, τέτοιο μεγαλείο..
DSC00652 (640x427).jpg


Λίγο παραδίπλα ακόμη ένας μικρότερος καταρράκτης, δε θυμάμαι όνομα να πω την αλήθεια.. Έτσι κι αλλιώς, παντού νερά τρέχουν σε τούτο το μέρος, οι καταρράκτες είναι σαν να λέμε ότι έχει ήλιο στην Ελλάδα..:D
Και φυσικά, συνεχίζοντας το περπάτημα για λίγο ακόμη, και μετά από αρκετή υπομονή για να έχουμε καθαρή άποψη του θαύματος.. Gljúfrabúi, ένα κρυμμένο αριστούργημα της φύσης, τόσο κοντά στον περίφημο Seljalandfoss, αλλά που ίσως αρκετοί να αγνοούσαν αν δεν έδιναν λίγη παραπάνω προσοχή. Δε φαίνεται σχεδόν τίποτα απ’ έξω, παρά μόνο αν πλησιάσεις στην είσοδο της μικρής σπηλιάς. Και, αφού προσεκτικά περπατήσεις πάνω στις πέτρες, και βρεθείς στο εσωτερικό, νιώθεις τόσο μικρός, τόσο ανίσχυρος μπροστά στη φύση..
DSC00721-1 (427x640).jpg


Η συνεχόμενη προσπάθειά μας να έχουμε μια καλή, καθαρή λήψη, αποφεύγοντας τον κόσμο που συνωστίζεται κάποιες φορές, λίγο έλειψε να κάνει τη φωτογραφική μηχανή να κολυμπάει κυριολεκτικά.. Άρχισε κάτι περίεργους θορύβους, επηρεαζόμενη από το τόσο νερό που υπήρχε παντού, καταρράκτης είναι αυτός.. Φύγαμε προτού η υγρασία εισχωρήσει πολύ μέσα (έτσι θέλουμε να πιστεύουμε τουλάχιστον, χεχε), κατόπιν η Αλυόνα πήγε προς την καντίνα έξω από το πάρκινγκ του Seljalandfoss, εγώ είπα να δοκιμάσω να ανέβω έξω από τη σπηλιά, με τη βοήθεια κάτι αλυσίδων και μιας μικρής σκάλας, επάνω σ’ ένα κομμάτι βράχου που βλέπει κατάματα τον Gljúfrabúi από το ίδιο ύψος περίπου..καμιά 40αριά μέτρα, τίποτα.. :shock: Όπως ανέφερα και σε κάποιο σχετικό θέμα, με το που ανέβηκα και στην άκρη του βράχου και ήμουν μόνος απέναντι στην ορμή του νερού, απλά…κατέβηκα ταχύτατα. :rolleyes-80: Το τρέμουλο στα πόδια και τα χέρια ήταν τόσο έντονο, που ούτε μια σωστή φωτογραφία δεν έβγαλα, χεχεχε! Έπρεπε να έχω μαζί μου ένα φίλο από τη Ρωσία, να κάνει τη δουλειά για μας. :xalara:
Αφού σύρθηκα κυριολεκτικά για να κατέβω, λούστηκα και λίγο χιόνι - λίπασμα όπως το λέω, που απλά άρχισε να πέφτει για λίγα λεπτά, ήμουν ξανά στη ζεστασιά του αυτοκινήτου, με μια ζεστή κρέπα κι ένα smoothie Ισλανδικής έμπνευσης, με λαχανικά και φρούτα. Μαζί και το καφεδάκι, μαζί και κάτι φαγητά.. Ό,τι έπρεπε, μιας και η μέρα είχε συνέχεια!
Και τι συνέχεια.. Ξεκινήσαμε με το αυτοκίνητο προς αναζήτηση του Nauthúsagil... Χαθήκαμε σε μικρά αγροκτήματα, ρωτήσαμε σε farm house, κάναμε κάτι γρατσουνιές στο αυτοκίνητο σε στενούς αγροτικού δρόμους, τελικά φτάσαμε! Μόνο το δικό μας αυτοκίνητο στην πινακίδα για τον καταρράκτη, κάμποσα λεπτά περπάτημα, κι ακόμη ένα θαύμα της φύσης ανοιγόταν μπροστά μας! Είχαμε φάει αρκετή ώρα για να το βρούμε, αλλά ποιος νοιαζόταν... Ακολουθήσαμε το μικρό φαράγγι ανάποδα στη ροή του νερού, σκαρφαλώσαμε με τη βοήθεια αλυσίδας δίπλα από τον πρώτο μικρό καταρράκτη που συναντάς στην πορεία… Και, ακόμη μία φορά, μείναμε άφωνοι..
DSC00772logo (408x640).jpg


Νομίζω δε χρειάζεται να προσθέσω τίποτα, ας μη χαλάμε την ομορφιά των εικόνων, τα λόγια είναι περιττά. Προσωπικά ένα από τα καλύτερα μέρη που έχω βρεθεί ποτέ μου, έμοιαζε ακόμη πιο όμορφο με την απουσία ανθρώπων, τα σύννεφα που άλλαζαν τους χρωματισμούς των βράχων και τον ατέρμονο ήχο του νερού που έπεφτε.
Η μέρα μας ήταν τόσο όμορφη, κι όμως, ούτε στη μέση ακόμη.. Μας περίμεναν κι άλλα, ο Skogafoss, οι περίφημες παραλίες κοντά στο Vik, και ακόμη ένα εκπληκτικό φαράγγι στην πορεία προς τα ανατολικά.
Η αλήθεια είναι ότι αγχωθήκαμε κάπως, μιας και το αλλαγμένο πλέον σχέδιο έλεγε να φτάσουμε μέχρι τις λίμνες με τους παγετώνες μετά το Skaftafell, να κοιμηθούμε εκεί, για να πάρουμε την πρώτη εκδρομή που είχαμε ήδη κλείσει. Και ήταν τόσα πολλά να δούμε..
Προσπεράσαμε τους αρκετούς ακόμη καταρράκτες μετά τον Seljalandfoss, πόσους να φωτογραφίσεις άλλωστε.. Η στάση ήταν στον επίσης γνωστό και εύκολο στην προσέγγιση Skógafoss. Η τύχη μαζί μας, ο ήλιος έλαμπε υπό σωστή γωνία, τα ουράνια τόξα στον καταρράκτη σχηματίζονταν το ένα μετά το άλλο…
DSC00817logo (640x420).jpg


Ανεβήκαμε και τα σκαλιά δεξιά από τον καταρράκτη, απολαύσαμε τη θέα από ψηλά, μαρκάραμε και τη διαδρομή που ξεκινάει από εκεί και συνεχίζει για πολλά χιλιόμετρα. Να έχουμε ιδέες για το επόμενο ταξίδι μας, είπαμε ;)
Ξανά στο αυτοκίνητο, ξανά οδήγηση χωρίς σταματημό. Περνώντας κοντά στο γνωστό σε πολλούς από το 2010 και μετά ηφαίστειο Eyjafjallajökull είδαμε ένα αγρόκτημα μπροστά του, και τις σχετικές φωτογραφίες μετά την έκρηξη και τα στάχτη που το σκέπασε. Έκανα μια σκέψη να σταματήσω στο γνωστό Solheimasandur wrecked plane, να φωτογραφίσω το συγκεκριμένο αεροσκάφος που έπεσε εκεί το 1973, σ’ αυτή την ατελείωτη έκταση με μαύρη άμμο. Αλλά δε γινόταν, ποτέ δε γίνεται να τα δεις όλα, είπαμε. Σταματήσαμε μόνο στην παραλία Reynisfjara και στη μικρή χερσόνησο Dyrholaey, με τη γνωστή αψίδα από λάβα μέσα στο νερό.
DSC00867logo (640x414).jpg
DSC00874logo (640x427).jpg


Ο αέρας, ασταμάτητος.. τα κύματα, άστο καλύτερα. Δεν ξέρω γιατί, αλλά δε με τρόμαζαν τόσο, μέχρι να τα αισθανθώ από κοντά σ’ εκείνα τα μέρη. Ξέροντας ότι ακριβώς πίσω μας, πίσω από το χωριό Vík í Mýrdal, όπως είναι η κανονική του ονομασία δηλαδή, βρίσκεται το ηφαίστειο Katla, κάτω από τον παγετώνα Mýrdalsjökull, και μπροστά μας ο ωκεανός.. Πόσο μάλλον μετά που διάβασα ότι το ηφαίστειο δεν έχει εκραγεί από τον 1918, πράγμα που κάνει τους επιστήμονες να ανησυχούν για επικείμενη έκρηξη, κάτι που σημαίνει ίσως και την εξαφάνιση του χωριού.. Μόνο η εκκλησία στο λόφο λέει θα τη γλιτώσει, οπότε οι κάτοικοι κάνουν κατά καιρούς ασκήσεις ταχείας εκκένωσης προς τα εκεί. :p
Το Vik, για να πω την αλήθεια, ήταν το πρώτο χωριό που μας άρεσε! Δεν είχαμε πάει στα Eastfjords ακόμη βέβαια, ούτε και στο Olafsvik. :cool: Μετά τις παραλίες με τους εντυπωσιακούς σχηματισμούς από βασάλτη, τα αγέρωχα βράχια και τα τρομερά κύματα, και αφού εφοδιαστήκαμε με καύσιμο, σνακς και τα σχετικά από το μοναδικό super market, συνεχίσαμε. Ψέματα, βοήθησα και ένα ζευγάρι Γάλλων να βάλουν μπρος το αμάξι τους με "πατητή", χεχε!
Το να οδηγείς σε μια ατελείωτη ευθεία, με πεδιάδες λάβας δεξιά κι αριστερά σου για δεκάδες χιλιόμετρα, τον μοναδικό Vatnajökull να ξεχωρίζει από πολύ μακριά, όλα αυτά συνθέτουν μια εμπειρία διαφορετική, αν μη τι άλλο.. Ήταν ήδη περασμένες 8, όταν πλησιάζαμε στο μικρό χωριό Kirkjubæjarklaustur. (Να σας βοηθήσω με την προφορά;; :haha: ) Είχαμε βάλει στο μάτι ένα ακόμη φαράγγι, το οποίο είχα ερωτευτεί με το που το είδα σε κάποια sites. Λέγεται Fjaðrárgljúfur, και είναι λίγο πριν το συγκεκριμένο χωριό. Αν και κάποια σήματα μας μπέρδεψαν, το βρήκαμε, σιγά μην το άφηνα! Για μία ακόμη φορά, δεν περιγράφω άλλο….
DSC00889logo (427x640).jpg
DSC00924-1logo (640x427).jpg
DSC00917logo (640x427).jpg


Γεμάτοι ικανοποίηση ήμαστε όταν μπήκαμε και πάλι στο αυτοκίνητο, αφού είχαμε κολατσίσει κιόλας στην άκρη του ποταμιού εκεί που αρχίζει – τελειώνει το φαράγγι. Ζηλεύοντας κατά κάποιο τρόπο όσους ζουν εκεί, και τα χαίρονται κάθε μέρα.
Είχαμε ήδη δει τόσα πολλά αυτή τη μέρα, επί 15 ώρες συνέχεια. Και είχε ακόμη φως, ούτε καν 11 δεν ήταν .. :rolleyes:
Ξανά οδήγηση, αυτή το φορά με σκοπό να φτάσουμε μετά το Skaftafell, να κοιμηθούμε στο αυτοκίνητο δίπλα σε μία από τις λίμνες όπου «εκβάλλουν» οι γλώσσες του Vatnajökull, και το πρωί να παίρναμε το πρώτο tour στη Jökulsárlón. Παρά την κούραση, περάσαμε το εθνικό πάρκο, περάσαμε και τις ενδιάμεσες λίμνες και τελικά φτάσαμε μέχρι και το πάρκινγκ της εν λόγω λίμνης. Η αλήθεια είναι ότι δε θέλαμε να φτάσουμε ως εκεί, αλλά σε μία από τις προηγούμενες μικρότερες…ας όψεται.. όταν έσβησα το αυτοκίνητο, και βγήκαμε ντυμένοι ζεστά μέχρι δίπλα στο νερό, στη 1 τη νύχτα, με τον ουρανό όχι απόλυτα σκοτεινό αλλά με αρκετά αστέρια να φαίνονται, με τα κομμάτια πάγου να επιπλέουν, να συγκρούονται, να ακούγεται αυτός ο απόκοσμος ήχος που μόνο σε ντοκιμαντέρ είχα ακούσει, και λίγες δεκάδες μέτρα πίσω τα μανιασμένα κύματα της θάλασσας να προσπαθούν να σπάσουν τα μεγάλα κομμάτια πάγου που καταλήγουν εκεί, τότε ήταν αυτό που λέμε "ένιωσα ζωντανός" και πάλι! Τρίποδο, φωτογραφίες, και να αφουγκράζεσαι τέτοια φύση, ανεπανάληπτες στιγμές που είναι καρφωμένες στο μυαλό μας.. Ποιος νοιαζόταν για το κρύο (η Αλυόνα νοιαζόταν να πω την αλήθεια..).. Έτσι κι αλλιώς, οι υπνόσακοι τελικά αποδείχτηκαν απολύτως αξιόπιστοι :)
Ίσως η πιο γεμάτη μέρα της ζωής μας, έφτανε στο τέλος της..
Πάνω από 18 συνεχόμενες ώρες με οδήγηση σε εξωγήινα τοπία, καταρράκτες, κατάμαυρες παραλίες, ποτάμια και πρωτόγνωρης ομορφιάς φαράγγια, παγετώνες...

Καληνύχτα από Jökulsárlón…
DSC00962 (640x417).jpg
 
Last edited:

Nat ni

Member
Μηνύματα
101
Likes
140
Καταπληκτικά τοπία,καταπληκτικές φωτογραφιες,ζωντανή διήγηση !
Χρονια σου πολλά και πάντα υπέροχα ταξιδια!!!
 

hydronetta

Member
Μηνύματα
4.164
Likes
14.535
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
όπου δεν έχω πάει
Νοσταλγία....
Χρόνια πολλά (έστω και όψιμα) και πάντα τόσο όμορφες εικόνες να σε/σας συγκινούν
 

KIKI

Member
Μηνύματα
2.809
Likes
7.853
Επόμενο Ταξίδι
Ιορδανία
Ταξίδι-Όνειρο
Αφρική Ναμιμπια
Τι ωραιο ταξιδι !!
Σε ευχαριστουμε για την ωραία ιστορια σου και τις ομορφες φωτογραφίες !
Πάντα τέτοια ....
 
Μηνύματα
2.005
Likes
6.349
Καταπληκτικά τοπία,καταπληκτικές φωτογραφιες,ζωντανή διήγηση !
Χρονια σου πολλά και πάντα υπέροχα ταξιδια!!!
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!! :) Η φύση σε τέτοια μέρη απλά κάνει πολύ πιο εύκολο το έργο οποιουδήποτε φωτογράφου, χεχε!
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.656
Μηνύματα
906.687
Μέλη
39.406
Νεότερο μέλος
ev_mar

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom