• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Γενικά Οδικώς Σκανδιναβία το καλοκαίρι

GThan

Member
Μηνύματα
35
Likes
42
Γιατι ο ποθος το νορντ καπ. Γιατι σκανδιναβια ειναι η απιστευτη φυση της και γιατι θα τους γλιτωσει τα λεφτα της διαμονης για 4μελη οικογενεια με σκυλακι. Καταλαβαινω οτι γουσταρουν τη φαση roadtrip απο αυτο που σκεφτονται να κανουν, οποτε μονο με τροχοσπιτο μπορει να υλοποιηθει. Αλλιως αμαξι + ξενοδοχεια θα εκτιναξει το budget.
Νορντ Καμπ είχα πάει το 99 με μηχανή, δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, καλύτερα θα έλεγα πως δεν αξίζει τον κόπο να κάνεις τόσο δρόμο, αλλά θα το ξαναέκανα για τα παιδιά να το έχουν σαν ανάμνηση.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.197
Likes
45.952
Ναι είναι συνδιασμός σκύλου και λατρείας για τα οδικά ταξίδια! Σε αεροπλάνο θα έμπαινα για ΣΚ στο Παρίσι πχ
Η "κρουαζιέρα" στην ουσία είναι αναγκαστική για να μην κάνεις όλο τον κύκλο, αλλά δεν το θεωρώ και δεδομένο!
Ναι για τον σκύλο είναι ένα πρόβλημα, αλλά φέτος στα Δυτικά Βαλκάνια σε 5-6 χώρες που πήγαμε βρήκα σχετικά εύκολο, πιστεύω πως οι σκανδιναβοί θα είναι κάτι καλύτερο από τους βαλκάνιους!
Στη Σκανδιναβια (οπως και παντου στον κοσμο) βρισκεις τα παντα ευκολα αρκει να βαλεις το χερι στην τσεπη βαθια.
Πχ στο δικο μας ταξιδι θελαμε 100 το βραδυ διαμονη για δικλινο με πολυ early booking κι αλλα 100 για 2 ατομα για φαι, καφεδες, κανενα αξιοθεατο με αρκετους περιορισμους μαλιστα, συνολο 200 τη μερα για 2 ατομα. Εσεις για 4 ατομα θα φτασετε χαλαρα στα 400 τη μερα για ενα 10ημερο σε Σκανδιναβια χωρις καν το κοστος μετακινησης. Οποιαδηποτε συγκριση με βαλκανια ειναι ακαιρη.
 

panlek30

Member
Μηνύματα
1.683
Likes
4.351
Επόμενο Ταξίδι
Κωνσταντινούπολη
Ταξίδι-Όνειρο
Περού - Βολιβία
Νορντ Καμπ είχα πάει το 99 με μηχανή, δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, καλύτερα θα έλεγα πως δεν αξίζει τον κόπο να κάνεις τόσο δρόμο, αλλά θα το ξαναέκανα για τα παιδιά να το έχουν σαν ανάμνηση.
Μα εννοειται οτι το ιδιο καθεαυτο δεν ειναι κατι ιδιαιτερο αλλα το που βρισκεται.

Το θέμα δεν είναι να πάμε Σκανδιναβία, αλλά να πάμε οδικώς! Πέρα από αυτό υπάρχει και ένα σκυλάκι, που αποκλειει τα αεροπορικά!
Οκ! Εγω νομιζω οτι ξερεις πολυ καλα τι θες να κανεις οποτε ολα τ' αλλα ειναι να χαμε να λεγαμε. Καλο ταξιδι κ να περασετε υπεροχα!
 

GThan

Member
Μηνύματα
35
Likes
42
Στη Σκανδιναβια (οπως και παντου στον κοσμο) βρισκεις τα παντα ευκολα αρκει να βαλεις το χερι στην τσεπη βαθια.
Πχ στο δικο μας ταξιδι θελαμε 100 το βραδυ διαμονη για δικλινο με πολυ early booking κι αλλα 100 για 2 ατομα για φαι, καφεδες, κανενα αξιοθεατο με αρκετους περιορισμους μαλιστα, συνολο 200 τη μερα για 2 ατομα. Εσεις για 4 ατομα θα φτασετε χαλαρα στα 400 τη μερα για ενα 10ημερο σε Σκανδιναβια χωρις καν το κοστος μετακινησης. Οποιαδηποτε συγκριση με βαλκανια ειναι ακαιρη.
Προφανώς και δεν συγκρίνω το κόστος με τα Βαλκάνια, αλλά την ευκολία, ίσως, εξεύρεσης καταλύματος που να δέχονται σκυλάκια.
Το κόστος για τη διαμονή δεν είναι τεράστιο, δεν μιλάμε φυσικά για ξενοδοχεία που αν είναι pet friendly θα είναι στα ύψη, αλλά για airbnb που από όσο έχω ψάξει οι τιμές δεν έχουν και τεράστια διαφορά με το Λουτράκι!
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.750
Likes
22.896
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
1.000 τη μέρα τα κάνουμε άνετα σε αυτοκινητοδρόμους και με τις απαραίτητες στάσεις φυσικά,
Ούτε οι φορτηγατζήδες δεν επιτρέπεται να κάνουν τόσα σε μία μέρα...
 

GThan

Member
Μηνύματα
35
Likes
42
Ούτε οι φορτηγατζήδες δεν επιτρέπεται να κάνουν τόσα σε μία μέρα...
Οι φορτηγατζήδες είναι επαγγελματίες και έχουν κάποια όρια οδήγησης βάση νομοθεσίας.
Ο ερασιτέχνης οδηγός τα όρια τα βάζει εκείνος και έχουν να κάνουν με την ικανότητά του, την κούραση τη δική του και των επιβατών, τους δρόμους, το αυτοκίνητο κλπ.
Και μην τρελαθούμε, 1.000 χλμ είναι Αθήνα-Ορεστιάδα που το κάνεις σε ένα οκτάωρο και μην μου πει κανείς ότι η συγκεκριμένη διαδρομή θέλει διανυκτέρευση!
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.750
Likes
22.896
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Οι φορτηγατζήδες είναι επαγγελματίες και έχουν κάποια όρια οδήγησης βάση νομοθεσίας.
Το οτι έχει θεσπιστεί νομοθεσία για τους επαγγελματίες οδηγούς να μην οδηγούν πάνω απο κάποιο όριο ωρών δεν σου λέει τίποτα; Αν δεν υπήρχε αυτή η νομοθεσία, αυτοί οι άνθρωποι θα ωθούνταν να οδηγούν πολλές ώρες με κίνδυνο της ζωής τους και των γύρω τους, απο κάποιους που μπροστά στο βωμό του χρήματος δεν καταλαβαίνουν τίποτα!... Η πολύωρη οδήγηση είναι επικίνδυνη. Τόσο απλά και μάλιστα αποδεδειγμένο επιστημονικά.

Ο ερασιτέχνης οδηγός τα όρια τα βάζει εκείνος και έχουν να κάνουν με την ικανότητά του, την κούραση τη δική του και των επιβατών, τους δρόμους, το αυτοκίνητο κλπ.
Για τον απλό οδηγό υπάρχουν οι κανόνες του ΚΟΚ, που δεν θεσπίστηκαν για τα μάτια του κόσμου αλλά για να τους τηρεί, και η στοιχειώδης οδηγική παιδεία που πρέπει να έχει, αν θέλει να σέβεται τον εαυτό του πάνω απ όλα και κατ επέκταση αυτούς που κουβαλάει και τους υπόλοιπους γύρω του που χρησιμοποιούν τους ίδιους δρόμους. Κάτι πολύ δύσκολο στην ελληνική πραγματικότητα και όχι μόνο...

Ολόκληρες βιομηχανίες αυτοκινήτων έχουν υποχρεωθεί απο νόμους να βάζουν συστήματα ασφαλείας πλοήγησης στα νέα αυτοκίνητα, ακριβώς γιατί υπάρχει κόσμος που πιστεύει οτι είναι σουπερμαν και μπορεί να κάνει τα πάντα.... Το ξέρεις οτι στα νέα αυτοκίνητα υπάρχει σύστημα προειδοποίησης που σου λέει οτι πάνω απο κάποιο όριο χλμ και ωρών πρέπει να κάνεις στάση, ενώ αν υπάρχει μεγαλύτερο πρόβλημα πλοήγησης το σύστημα αυτό ακινητοποιεί το όχημα; Εξαιτίας αυτών των συστημάτων ασφαλείας και της δημιουργίας καλύτερων δρόμων έχουν μειωθεί τα τροχαία ατυχήματα.

Και μην τρελαθούμε, 1.000 χλμ είναι Αθήνα-Ορεστιάδα που το κάνεις σε ένα οκτάωρο και μην μου πει κανείς ότι η συγκεκριμένη διαδρομή θέλει διανυκτέρευση!
Το οτι μπορείς να το κάνεις δεν σημαίνει οτι είναι και ότι καλύτερο.... Και είμαι ένας άνθρωπος που αγαπάει πολύ την οδήγηση.
 

GThan

Member
Μηνύματα
35
Likes
42
Το οτι έχει θεσπιστεί νομοθεσία για τους επαγγελματίες οδηγούς να μην οδηγούν πάνω απο κάποιο όριο ωρών δεν σου λέει τίποτα; Αν δεν υπήρχε αυτή η νομοθεσία, αυτοί οι άνθρωποι θα ωθούνταν να οδηγούν πολλές ώρες με κίνδυνο της ζωής τους και των γύρω τους, απο κάποιους που μπροστά στο βωμό του χρήματος δεν καταλαβαίνουν τίποτα!... Η πολύωρη οδήγηση είναι επικίνδυνη. Τόσο απλά και μάλιστα αποδεδειγμένο επιστημονικά.


Για τον απλό οδηγό υπάρχουν οι κανόνες του ΚΟΚ, που δεν θεσπίστηκαν για τα μάτια του κόσμου αλλά για να τους τηρεί, και η στοιχειώδης οδηγική παιδεία που πρέπει να έχει, αν θέλει να σέβεται τον εαυτό του πάνω απ όλα και κατ επέκταση αυτούς που κουβαλάει και τους υπόλοιπους γύρω του που χρησιμοποιούν τους ίδιους δρόμους. Κάτι πολύ δύσκολο στην ελληνική πραγματικότητα και όχι μόνο...

Ολόκληρες βιομηχανίες αυτοκινήτων έχουν υποχρεωθεί απο νόμους να βάζουν συστήματα ασφαλείας πλοήγησης στα νέα αυτοκίνητα, ακριβώς γιατί υπάρχει κόσμος που πιστεύει οτι είναι σουπερμαν και μπορεί να κάνει τα πάντα.... Το ξέρεις οτι στα νέα αυτοκίνητα υπάρχει σύστημα προειδοποίησης που σου λέει οτι πάνω απο κάποιο όριο χλμ και ωρών πρέπει να κάνεις στάση, ενώ αν υπάρχει μεγαλύτερο πρόβλημα πλοήγησης το σύστημα αυτό ακινητοποιεί το όχημα; Εξαιτίας αυτών των συστημάτων ασφαλείας και της δημιουργίας καλύτερων δρόμων έχουν μειωθεί τα τροχαία ατυχήματα.


Το οτι μπορείς να το κάνεις δεν σημαίνει οτι είναι και ότι καλύτερο.... Και είμαι ένας άνθρωπος που αγαπάει πολύ την οδήγηση.
Ακολουθώ όσο μπορώ (Άγιος δεν είμαι αλλά ούτε και κάγκουρας!) τους κανόνες του ΚΟΚ και σε αρκετές περιπτώσεις οδηγώ με το adaptit cruise control στο limit αποφεύγοντας ετσι να ξεπερνάω τα όρια αν ξεχαστώ και σε δρόμους που δεν ξέρω.
Αλλά μην θεωρούμε ακραία τα 1.000 σε μια μέρα, όταν αυτά βγαίνουν άνετα σε 10 ώρες και με 2 ώρες στάσεις! Μιλάω πάντα για αυτοκινητόδρομο με οδήγηση στο όριο. 2 ώρες στάσεις είναι 6 20λεπτες στάσεις σε ένα 10ωρο! Υπερβολικά πολλές θα τις έλεγα και αρκετές να ξεκουραστεί κάποιος οδηγός που είναι σε καλή κατάσταση.
Ένας οδηγός ΚΤΕΛ που κάνει το δρομολόγιο Σέρρες Αθήνα και πίσω έχει κάνει 1.200 χλμ σε μια μέρα νόμιμα με λεωφορείο. Άρα με σύγχρονο ΙΧ με όλα τα συστήματα ασφαλείας που αναφέρεις, δεν μπορείς να κάνεις με ασφάλεια 1.000;
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.197
Likes
45.952
Ένας οδηγός ΚΤΕΛ που κάνει το δρομολόγιο Σέρρες Αθήνα και πίσω έχει κάνει 1.200 χλμ σε μια μέρα νόμιμα με λεωφορείο.
Σε δυο μερες. Ειναι παρανομο σε μια μερα. Ξεπερναει το νομιμο οριο ωρων στο τιμονι. Γι αυτο οι μεγαλες διαδρομες φτανουν απογευμα και αναχωρουν πισω την επομενη μερα.
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.750
Likes
22.896
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Ακολουθώ όσο μπορώ (Άγιος δεν είμαι αλλά ούτε και κάγκουρας!) τους κανόνες του ΚΟΚ και σε αρκετές περιπτώσεις οδηγώ με το adaptit cruise control στο limit αποφεύγοντας ετσι να ξεπερνάω τα όρια αν ξεχαστώ και σε δρόμους που δεν ξέρω.
Αλλά μην θεωρούμε ακραία τα 1.000 σε μια μέρα, όταν αυτά βγαίνουν άνετα σε 10 ώρες και με 2 ώρες στάσεις! Μιλάω πάντα για αυτοκινητόδρομο με οδήγηση στο όριο. 2 ώρες στάσεις είναι 6 20λεπτες στάσεις σε ένα 10ωρο! Υπερβολικά πολλές θα τις έλεγα και αρκετές να ξεκουραστεί κάποιος οδηγός που είναι σε καλή κατάσταση.
Κανένας δεν είναι άγιος, αλίμονο. Συζήτηση κάνουμε και λέμε τις απόψεις μας. Άλλωστε το αρχικό μήνυμα που έγραψα μου βγήκε αβίαστα όταν διάβασα τα χλμ που έγραψες (τα οποία εξακολουθώ να θεωρώ υπερβολικά για μία μέρα ταξιδιού) και σίγουρα δεν υπάρχει πρόθεση αντιπαράθεσης.

Δεν είπα οτι δεν μπορούν να γίνουν αυτά τα χλμ σε μία μέρα, αλλά οτι δεν είναι και οτι καλύτερο να οδηγείς πολλές ώρες και σίγουρα αυτού του είδους η οδήγηση δεν προάγει ασφάλεια. Δεν δίνω βάση τόσο στην ποσότητα των χλμ αλλά στις πολλές ώρες οδήγησης. Το οτι η πολύωρη οδήγηση είναι επικίνδυνη είναι ένα γεγονός, αλλιώς δεν θα υπήρχαν και κανόνες και συστήματα ασφαλείας που προαναφέραμε. Έχω οδηγήσει πολλές ώρες και ξέρω πως είναι.

Ένας οδηγός ΚΤΕΛ που κάνει το δρομολόγιο Σέρρες Αθήνα και πίσω έχει κάνει 1.200 χλμ σε μια μέρα νόμιμα με λεωφορείο. Άρα με σύγχρονο ΙΧ με όλα τα συστήματα ασφαλείας που αναφέρεις, δεν μπορείς να κάνεις με ασφάλεια 1.000;
Ένας οδηγός λεωφορείου δεν κάνει 1200 χλμ απανωτά χωρίς ξεκούραση και όταν λέω ξεκούραση δεν εννοώ να κάνει στάση 20 λεπτά. Έχουν και αυτοί ωράρια, τα οποία τα τηρούν. Επίσης τα μεγάλα δρομολόγια μπορούν να γίνουν σε λιγότερο χρόνο (λιγότερες παύσεις χρονικά) όταν υπάρχει δεύτερος οδηγός όπως ορίζεται απο τη νομοθεσία κτλ. Δεν ορίζουν οι οδηγοί πόσα χλμ μπορούν να κάνουν. Μη συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.

Τέλος πάντων, δεν έχω να πω κάτι άλλο γι αυτό το θέμα. Μία ερώτηση μόνο. Γιατί δεν πάτε αεροπορικώς στη Σκανδιναβία και να νοικιάσετε εκεί όχημα; Τι σε εμποδίζει να βάλεις τον σκύλο στο αεροπλάνο; Απο όσο ξέρω υπάρχει αυτή η δυνατότητα.
 

evaT

Member
Μηνύματα
1.790
Likes
14.965
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Να πω επίσης ότι στη Σκανδιναβία δεν θα οδηγείτε διαρκώς σε αυτοκινητόδρομους, εκτός πόλεων οι δρόμοι είναι επαρχιακοί, τα όρια ταχύτητας χαμηλά και τα χιλιόμετρα βγαίνουν δύσκολα. Οοπότε τα χρονοδιαγράμματα πρέπει πρωτίστως να είναι συνετά.
 

chris7

Member
Μηνύματα
3.241
Likes
27.453
Επόμενο Ταξίδι
Λουξεμβούργο
Ταξίδι-Όνειρο
Καναδάς
Υπολογίστε επίσης ότι σε πολλούς αυτοκινητόδρομους γίνονται έργα και υπάρχουν καθυστερήσεις μερκές φορές ακόμη και ωρών. Όπως επίσης και σε μερικές περιπτώσεις και στα σύνορα.
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.780
Μηνύματα
912.556
Μέλη
39.516
Νεότερο μέλος
Travelena

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom