• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Ryanair Οδηγός : E Check In από την Ryanair

Triplover

Member
Μηνύματα
1.217
Likes
4.207
Διαπίστωσα μια πολύ μεγάλη πατάτα της Ryanair για το e chek in που δεν την είχα αντιληφθεί τόσο καιρό.
Έστω ότι κλείνεις εισιτήρια για έναν φίλο σου γιατί δεν έχει ιδέα από αυτά και γενικά από τεχνολογία(συχνό φαινόμενο).
Ο φίλος σου θέλει να πάει ένα ταξίδι 8 ημερών.
Κάνεις λοιπόν e chek in για το πήγαινε αλλά μόλις πας να κάνεις και για την επιστροφή σου λέει ότι μπορείς να κάνεις μόνο 7 ημέρες πριν εκτός και αν θέλεις να πληρώσεις εξτρά για να κρατήσεις συγκεκριμένες θέσεις.
Δεν θέλει ο φίλος σου να πληρώσει εξτρά για τις θέσεις αλλά όταν θα μπορείς να κάνεις το e chek in για την επιστροφή ο φίλος σου θα έχει φύγει και δεν θα μπορείς να του δώσεις το boarding pass και αν δεν ξέρει και από τεχνολογία όπως ανέφερα δεν θα μπορεί να τα τυπώσει και από εκεί που είναιo_O

Οπότε οι επιλογές του είναι
1ον)πληρώνει με το ζόρι για να κρατήσει συγκεκριμένες θέσεις για την επιστροφή
2ον)πληρώνει στο αεροδρόμιο για να κάνει chek in(πανάκριβο)
Υπάρχει και το ενδεχόμενο να του κάνεις και πάλι το check in και να του το στείλεις με ένα e-mail ή στο fb. Δεν νομίζω ότι είναι τόσο τραγική η κατάσταση.
 

kabamarou

Member
Μηνύματα
1.491
Likes
2.524
Μα αναφέρω ότι δεν γνωρίζει από τεχνολογία ο άλλος.Δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι email.
 

Triplover

Member
Μηνύματα
1.217
Likes
4.207
Τώρα αν δεν έχει email, ούτε fb, δεν ξέρει από φλασάκια και εκτυπώσεις και ούτε ενδεχομένως ο συνταξιώτης του ή αυτός που θα τον φιλοξενήσει και δεν μπορεί να συνεννοηθεί με το ξενοδοχείο για να του κάνει μια μικρή εξυπηρέτηση, ε τότε θα δώσει 5 ευρώ παραπάνω. Οποιοδήποτε διάστημα και να έθεταν, θα ανέκυπτε το πρόβλημα. Σίγουρα όμως αρκετά μεγάλος αριθμός ταξιδιών φαντάζομαι ότι είναι πέραν του ορίου αυτού. Πάντως, μιλώντας καθαρά σαν οικονομολόγος, θα έλεγα ότι η συγκεκριμένη εταιρία απευθύνεται μάλλον σε κοινό με σχετική τεχνολογική ευχέρεια.
 

kabamarou

Member
Μηνύματα
1.491
Likes
2.524
Ο συγκεκριμένος δεν ξέρει και πολλά πράγματα από υπολογιστές αλλά το ανέφερα και γενικά για οποιονδήποτε δεν ξέρει να χειρίζεται υπολογιστή και όταν έχει και οικογένεια το ποσό αυξάνεται.
Δεν υπήρχε πρόβλημα τόσο καιρό με αυτό το πράγμα πάντως γιατί μπορούσες να κάνεις το τσέκιν μέχρι 14 ημέρες πριν και η πιθανότητα να πάει κάποιος ταξίδι πάνω από 14 ημέρες είναι αρκετά μικρή.Τώρα με το όριο των 7 ημερών που βάλανε όμως δυσκολεύει το πράγμα γιατί ακόμη και 7 ημέρες ταξίδι να πάει κάποιος θα πρέπει να τυπώνει τελευταία στιγμή εισιτήρια η να ψάχνει internet και εκτυπωτή εκεί που θα πάει...και αν γνωρίζει από υπολογιστές καλά αλλά αν δεν γνωρίζει είναι ταλαιπωρία μετά γιατί θα πρέπει να το κάνει μέσω άλλου.
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.161
Likes
6.737
Ε καλά δεν χρειάζεται να είσαι και μηχανικός Η/Υ για να κάνεις ένα τσεκ ιν.
Πάντως για το πρόβλημα όσων δεν ξέρουν ή δεν προσπαθούν να μάθουν, μία απλή ευγενική ερώτηση για βοήθεια προς το προσωπικό του ξενοδοχείου τους φαντάζομαι θα τους λύσει το πρόβλημα.
Εδώ άλλοι πάνε στις κίνες και άλλα λένε άλλα καταλαβαίνουν και αλλού καταλήγουν!
 

kabamarou

Member
Μηνύματα
1.491
Likes
2.524
Εσύ μπορεί να το βλέπεις πολύ εύκολο αλλά γνωρίζω πολλούς ανθρώπους που δεν μπορούν να το κάνουν.
Βασικά και με το ξενοδοχείο θα πρέπει να γίνει ολόκληρη ιστορία γιατί αν δεν έχεις mail θα πρέπει να σου δώσει το ξενοδοχείο το mail του και να το στείλεις σε αυτόν που σου έκλεισε τα εισιτήρια για να τα στείλει στο mail τους και να τα τυπώσουν αυτοί και με το ενδεχόμενο να δεχθούν να σε εξυπηρετήσουν κιόλας γιατί εγώ θυμάμαι μια φορά στο Παρίσι που είχα ζητήσει να χρησιμοποιήσω τον υπολογιστή του ξενοδοχείου για μια πρόχειρη δουλειά και δεν δέχτηκαν να με βοηθήσουν.
Ασε που υπάρχει και το ενδεχόμενο να νοικιάσεις δωμάτιο σε πανσιόν που δεν έχουν υπολογιστή.Θα την βρεις την άκρη μετά μόνο μέσω κάποιου υπάλληλου σε internet καφέ αλλά μπαίνεις σε μια διαδικασία ταλαιπωρίας.
 

dimitrova

Member
Μηνύματα
29
Likes
7
Τώρα αν δεν έχει email, ούτε fb, δεν ξέρει από φλασάκια και εκτυπώσεις και ούτε ενδεχομένως ο συνταξιώτης του ή αυτός που θα τον φιλοξενήσει και δεν μπορεί να συνεννοηθεί με το ξενοδοχείο για να του κάνει μια μικρή εξυπηρέτηση, ε τότε θα δώσει 5 ευρώ παραπάνω. Οποιοδήποτε διάστημα και να έθεταν, θα ανέκυπτε το πρόβλημα. Σίγουρα όμως αρκετά μεγάλος αριθμός ταξιδιών φαντάζομαι ότι είναι πέραν του ορίου αυτού. Πάντως, μιλώντας καθαρά σαν οικονομολόγος, θα έλεγα ότι η συγκεκριμένη εταιρία απευθύνεται μάλλον σε κοινό με σχετική τεχνολογική ευχέρεια.
sos!!! διεγραψα κατα λαθος το e-mail που μου εστειλαν με την κρατηση μου...τι θα κανω τωρα?? :(
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.109
Likes
28.874
1)Μπορεί η εταιρία να σου στείλει υπενθύμηση να κάνεις check in λίγες ημέρες πριν
την πτήση και
2) υπάρχει άλλος τρόπος να κάνεις check in χωρίς κωδικό.
https://www.bookryanair.com/SkySales/Booking.aspx?culture=el-gr&lc=el-gr#Security

Μα αναφέρω ότι δεν γνωρίζει από τεχνολογία ο άλλος.Δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι email.
Η μαθαίνει,η πληρώνει,η κάθετε σπίτι του.
υγ
Εδώ η μάνα μου έμαθε να χρησιμοποιεί λάπτοπ και είναι 81 χρονών.
Να το στείλεις με φαξ στο ξενοδοχείο να του το παραδώσουν.
 
Last edited by a moderator:

dimitrova

Member
Μηνύματα
29
Likes
7
οταν μου εστειλαν το e-mail το ειχα γραψει ολλο στη αντζετα μου οπως ηθανε και εχω το κωδικο και τα αλα στοιχεια αλλα πανικοβληθηκα ισως και δεν γινετε χωρις το e-mail. μου κοπηκαν τα ποδια σας λεω νυχτιατικα ...:):)
 

Triplover

Member
Μηνύματα
1.217
Likes
4.207
οταν μου εστειλαν το e-mail το ειχα γραψει ολλο στη αντζετα μου οπως ηθανε και εχω το κωδικο και τα αλα στοιχεια αλλα πανικοβληθηκα ισως και δεν γινετε χωρις το e-mail. μου κοπηκαν τα ποδια σας λεω νυχτιατικα ...:):)
Μπορείτε να μπείτε στο ιστορικό κρατήσεων από μια παλαιότερη κράτησή σας και θα σας εμφανιστούν όλες οι πτήσεις, παρελθούσες και μελλοντικές.
 

angelo_kav

Member
Μηνύματα
385
Likes
420
Επόμενο Ταξίδι
ΤΑΛΙΝ
Ταξίδι-Όνειρο
ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ
Διαπίστωσα μια πολύ μεγάλη πατάτα της Ryanair για το e chek in που δεν την είχα αντιληφθεί τόσο καιρό.
Έστω ότι κλείνεις εισιτήρια για έναν φίλο σου γιατί δεν έχει ιδέα από αυτά και γενικά από τεχνολογία(συχνό φαινόμενο).
Ο φίλος σου θέλει να πάει ένα ταξίδι 8 ημερών.
Κάνεις λοιπόν e chek in για το πήγαινε αλλά μόλις πας να κάνεις και για την επιστροφή σου λέει ότι μπορείς να κάνεις μόνο 7 ημέρες πριν εκτός και αν θέλεις να πληρώσεις εξτρά για να κρατήσεις συγκεκριμένες θέσεις.
Δεν θέλει ο φίλος σου να πληρώσει εξτρά για τις θέσεις αλλά όταν θα μπορείς να κάνεις το e chek in για την επιστροφή ο φίλος σου θα έχει φύγει και δεν θα μπορείς να του δώσεις το boarding pass και αν δεν ξέρει και από τεχνολογία όπως ανέφερα δεν θα μπορεί να τα τυπώσει και από εκεί που είναιo_O

Οπότε οι επιλογές του είναι
1ον)πληρώνει με το ζόρι για να κρατήσει συγκεκριμένες θέσεις για την επιστροφή
2ον)πληρώνει στο αεροδρόμιο για να κάνει chek in(πανάκριβο)
Αυτή είναι η πολιτική της εταιρίας RYANAIR. Δεν μπορούμε να τα θέλουμε όλα όπως μας βολεύουν, από κάπου πρέπει να βγάλουν κι αυτοί κάτι.
 

Revi

Member
Μηνύματα
59
Likes
10
Επόμενο Ταξίδι
Γαλλία - Παρίσι
Ταξίδι-Όνειρο
ΜΑΛΔΙΒΕΣ
Πληροφοριακά η εταιρία στις πτήσεις της προσφέρει και εκ παραδρομής ορισμένες θέσεις Priority Boarding Pass χωρίς να της πληρώσει ο πελάτης. Έξυπνη ιδέα θα έλεγα για να προωθήσει τη συγκεκριμένη επιλογή των πτήσεών της.
Καλημέρα,
μου έτυχε εμένα αυτό που λες, δεν το είχα πάρει χαπάρι ότι πάνω στο boarding pass έγραφε priority και το είδα όταν στεκόμουν γραμμή στο gate.!!!!! πέρασα στην άλλη σειρά του Priority και μπήκαμε στο αεροπλάνο πρώτοι. Είναι πιο εύκολο έίναι αλήθεια βρίσκεις και ντουλάπι χωρίς συνωστισμό. :clap:
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.744
Μηνύματα
910.747
Μέλη
39.480
Νεότερο μέλος
christinalkp

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom