• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

ΟΣΕ Νέες τιμές και περικοπές

panosast

Member
Μηνύματα
320
Likes
34
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πιστεύει ότι, αφού κατορθώσει να γίνει βιώσιμη με τις αναβαθμισμένες δυνατότητες που τις έχουν δοθεί από τον Ν. 3891/2010, σταδιακά και προγραμματισμένα, από τα μέσα του 2011 θα μπει σε πορεία ανάπτυξης και κερδοφορίας αποτελώντας το μέσο μεταφοράς επιλογής του Έλληνα Πολίτη. Σε αυτό το πλαίσιο ανακοινώνονται και οι παρακάτω αλλαγές στη δρομολογιακή και τιμολογιακή πολιτική της, οι οποίες θα ισχύσουν από την 1η Ιανουαρίου 2011:

Προσωρινή Αναστολή – Διακοπή Κυκλοφορίας μέχρι νεωτέρας στις γραμμές:

  • Αθήνα– Αλεξανδρούπολη – Αθήνα
    Θεσσαλονίκη – Φλώρινα – Θεσσαλονίκη
    Λάρισα – Καλαμπάκα – Λάρισα
    Πάτρα – Πύργος – Καλαμάτα – Πάτρα
    Καλαμάτα – Μεσσήνη – ΤΕΙ – Καλαμάτα
    Κόρινθος – Τρίπολη – Ναύπλιο – Κόρινθος
    Θεσσαλονίκη – Σκόπια – Βελιγράδι – Θεσσαλονίκη
    Θεσσαλονίκη – Σόφια – Βουκουρέστι – Θεσσαλονίκη
    Θεσσαλονίκη – Κωνσταντινούπολη – Θεσσαλονίκη

Αλλαγές στο πλέγμα Δρομολογίων:

  • Τα δρομολόγια Αθήνας – Θεσσαλονίκης 884 & 885 αναβαθμίζονται σε IC και καταργούνται οι σταθμεύσεις τους σε Αγ. Στέφανο και Αμφίκλεια.
    Τα δρομολόγια IC Express Αθήνας – Θεσσαλονίκης θα πραγματοποιούν σταθμεύσεις στο Πλατύ και στο ΣΚΑ, με το συνολικό χρόνο του δρομολογίου να διαρκεί 4 ώρες και 50 λεπτά.
    Τίθενται σε λειτουργία δύο (2) ζεύγη αμαξοστοιχιών Θεσσαλονίκη – Δίκαια – Θεσσαλονίκη.
    Απλοποιήσεις σταθμεύσεων σε όλα τα δρομολόγια.

Λεωφορειακές γραμμές (προτεινόμενες και εφόσον υπάρχει ζήτηση):

  • Αθήνα – Καλαμάτα – Αθήνα (χωρίς ενδιάμεσες σταθμεύσεις)
    Πλατύ – Γιαννιτσά – Πλατύ (ανταπόκριση με IC Express)
    Καλαμπάκα – Γρεβενά – Ιωάννινα - Καλαμπάκα
    Λαμία – Καρπενήσι – Λαμία

Τιμολογιακή Πολιτική:

  • Η τιμή των κοινών αμαξοστοιχιών θα είναι ανταγωνιστική των τιμών των αντίστοιχων δρομολογίων του ΚΤΕΛ. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι η τιμή στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Καλαμπάκα από 8,90 διαμορφώνεται στα 15 ευρώ την στιγμή που η τιμή του ΚΤΕΛ για το αντίστοιχο δρομολόγιο είναι 17 ευρώ. Το δρομολόγιο Αθήνα –Θεσσαλονίκη θα διαμορφωθεί στα 39 ευρώ παρόμοια με το ΚΤΕΛ.
    Οι τιμές των Inter City αμαξοστοιχιών θα διαμορφωθούν ανάλογα με την ανταγωνιστικότητα της γραμμής. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι η τιμή στο δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, με το Inter City από 36,30 ευρώ διαμορφώνεται στα 55,20 ευρώ και χρόνο ταξιδίου λιγότερο των 5 ωρών.

Τονίζεται ότι πρόθεση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι να εφαρμόσει σύντομα ένα σύστημα διαχείρισης εσόδου (yield management), το οποίο θα παρέχει εκπτώσεις σε επιβάτες που κλείνουν έγκαιρα εισιτήριο (για παράδειγμα 20% έκπτωση για 3 μέρες προ-πώληση) και βοηθούν στην καλύτερη αξιοποίηση του τροχαίου υλικού, καθώς και σε πελάτες που χρησιμοποιούν συχνά το τρένο μέσω του συστήματος ηλεκτρονικού εισιτηρίου και δεν επιβαρύνουν την εταιρεία με το κόστος έκδοσης εισιτηρίου. Αυτό το πρόγραμμα θα δώσει την ευκαιρία σε επιβάτες που βοηθούν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να κρατήσει το λειτουργικό κόστος χαμηλό να ταξιδεύουν με εισιτήριο χαμηλότερο ακόμα και από το σημερινό.
 

giorgosk

Member
Μηνύματα
322
Likes
63
Επόμενο Ταξίδι
Μπέργκαμο Κόμο Λέκο
Ταξίδι-Όνειρο
Los Angeles
Ναι καλά αυτά αλλά ας κόψουν και τους παχυλούς μισθούς τον μηχανοδηγών.
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.072
Likes
12.298
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί

  • Οι τιμές των Inter City αμαξοστοιχιών θα διαμορφωθούν ανάλογα με την ανταγωνιστικότητα της γραμμής. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι η τιμή στο δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, με το Inter City από 36,30 ευρώ διαμορφώνεται στα 55,20 ευρώ και χρόνο ταξιδίου λιγότερο των 5 ωρών.
Ποιος φωστηρας τη σκεφτηκε αυτη την τιμολογιακη πολιτικη; Μου φαινεται με τετοιες τιμες θα διωξουν και τους τελευταιους τους πελατες. Ειναι δυνατον το Inter City των 5 ωρων να κοστιζει οσο το αεροπλανο;
 

Panagiota^

Member
Μηνύματα
658
Likes
276
Ταξίδι-Όνειρο
Ιράν, Εκουαδόρ, Τανζανία
Σε αυτό το πλαίσιο ανακοινώνονται και οι παρακάτω αλλαγές στη δρομολογιακή και τιμολογιακή πολιτική της, οι οποίες θα ισχύσουν από την 1η Ιανουαρίου 2011
Δηλαδή όποιος κλείσει τώρα για δρομολόγιο Γενάρη πληρώνει με το τρέχον ή νέο τιμολόγιο;
 

panosast

Member
Μηνύματα
320
Likes
34
Με την οργάνωση που έχει ο οργανισμός πιστεύω οτι ούτε αυτοί το ξέρουν αλλά λογικά με τις νέες τιμές.
 

Panagiota^

Member
Μηνύματα
658
Likes
276
Ταξίδι-Όνειρο
Ιράν, Εκουαδόρ, Τανζανία
Ευχαριστώ, θα με κατατοπίσουν ελπίζω από κοντά οι ευγενέστατοι καλοπληρωμένοι του υπάλληλοι.
 

Panagiota^

Member
Μηνύματα
658
Likes
276
Ταξίδι-Όνειρο
Ιράν, Εκουαδόρ, Τανζανία
Βάσει προσόντων, δε θεωρούνται απλά καλοπληρωμένοι.
 

panosast

Member
Μηνύματα
320
Likes
34
Όπως σε όλες τις δέκο έτσι και στον οσε σχεδόν όλοι οι υπάλληλοι είναι τα καλά παιδιά των κομμάτων που τους διόρισαν όποτε και το κόμμα έδωσε στα παιδιά του ένα καλό μισθό γεμάτο με διάφορα επιδόματα.
 

arabickostas

Member
Μηνύματα
515
Likes
1.801
Ποιος φωστηρας τη σκεφτηκε αυτη την τιμολογιακη πολιτικη; Μου φαινεται με τετοιες τιμες θα διωξουν και τους τελευταιους τους πελατες. Ειναι δυνατον το Inter City των 5 ωρων να κοστιζει οσο το αεροπλανο;
Προφανώς ποντάρουν στα κλεισίματα της τελευταίας στιγμής,απο τους Έλληνες, που αεροπορικώς κοστίζουν περισσότερο και στον τεράστιο όγκο των επιβατών της συγκεκριμένης γραμμής...Και καλά πάνε συγκριτικά με τα λεωφορεία...
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.638
Μηνύματα
905.220
Μέλη
39.376
Νεότερο μέλος
vagelis.kar

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom