8anstavrop
Member
- Μηνύματα
- 16
- Likes
- 28
Μετά από αρκετά χρόνια επισκέφθηκα και με την γυναίκα μου τη Σαντορίνη. Αυτή ήταν η 4η φορά (2003,2005, 20010, 2019). Τρεις φορές είχα μείνει Ημεροβίγλι και φέτος Φηροστεφάνι. Πάμε πρώτα σε αυτά που δεν άλλαξαν από το 2003 όπως : δρόμοι, λακούβες, αισθητική, τουριστ φαγητό, πανικός, γλαμουριά, το φράνκο, το τάνγκο κ.α. ... Σημασία όμως έχουν αυτά που άλλαξαν όπως : η ταρίφα 300-400 Ε (βραδιά) για θέα καλδέρα διαμονή από 120-150 που ξεκινούσε κάποτε, η αλλαγή τρόπου διαχείρισης των δωματίων από αυστηρούς και απρόσιτους επαγγελματίες, η σχεδόν πλήρης απουσία ελληνικού τουρισμού, οι Ιταλοί υπήρχαν από τότε θα έλεγα και Αμερικάνοι .. αλλά αυτά το πράγμα με τους Κινέζους ξεπέρασε κάθε προηγούμενο. Η ζήτηση ρυθμίζει και την προσφορά ... Σίγουρα κάποια μέρη στην Ελλάδα απευθύνονται μόνο σε αλλοδαπούς... πράγμα που σε προβληματίζει όταν το βλέπεις μπροστά σου.
Το μπέρδεμα που επικρατεί για να πας από το ένα χωρίο σε διπλανό είναι τραγικό αφού αλλού μονοδρομεί και αλλού πρέπει να πάρεις περιφερειακό για να σε στείλει στην άλλη άκρη του νησιού. Οι τουρίστες έκαναν τζόγκινγκ και ξυστά πέρναγαν σαν σφήγκες κάτι μικρά βαν που μετέφεραν τουρίστες (ανυπολόγιστα στον αριθμό). Κάποτε δεν ήταν όνειρο να κατέβεις με αμάξι στο αμούδι ή στην Οία. Τεράστια πάρκιν διευκολύνουν την κατάσταση. Γενικά αντιλήφθηκα ότι το να έχεις κλείσει δωμάτιο στην Οία είναι μεγάλο θέμα αφού η μετακίνηση και το πάρκιν είναι τραγικά.
Πρέπει να έστειλα πάνω από 50 μειλ για να βρω δωμάτιο, μου έστειλαν από Αθήνα απάντηση από εξωτερικό και οι περισσότεροι μίλαγαν σπαστά ελληνικά. Το χρήμα εξαφάνισε την σχέση πελάτη - ιδιοκτήτη.. όλα απρόσωπα..
Σε κάποιο μαγαζί μου είπαν με λίγα λόγια "ευτυχώς γλιτώσαμε από τον ελληνικό τουρισμό.."
Στο Ημεροβίγλι μπορεί μην βλέπεις το ηλιοβασίλεμα αλλά κοιτάς μέχρι το Ακρωτήρι και φάτσα την καμμένη.
Στη Φηροστεφάνι νομίζω τα κάνεις όλα (ηλιοβασίλεμα) βλέποντας κυρίως φάτσα την Θηρασια.
Η Οία είναι πιο γήινη αφού σε κάποια σημεία πλησιάζει πολύ την θάλασσα.
Όσο θα μένει αναλλοίωτη η γεύση από το Νυχτέρι και ο βράχος του Σκάρου, αυτός ο θρόνος του Αιγαίου θα αποτελεί την απαρχή κάθε ερωτικής σχέσης που θα συνοδεύεται από την μελαγχολία που παίρνεις μαζί κοιτώντας για τελευταία φορά πριν φύγεις τον πυρακτωμένο βράχο.
Σαντορίνη για πάντα !
Το μπέρδεμα που επικρατεί για να πας από το ένα χωρίο σε διπλανό είναι τραγικό αφού αλλού μονοδρομεί και αλλού πρέπει να πάρεις περιφερειακό για να σε στείλει στην άλλη άκρη του νησιού. Οι τουρίστες έκαναν τζόγκινγκ και ξυστά πέρναγαν σαν σφήγκες κάτι μικρά βαν που μετέφεραν τουρίστες (ανυπολόγιστα στον αριθμό). Κάποτε δεν ήταν όνειρο να κατέβεις με αμάξι στο αμούδι ή στην Οία. Τεράστια πάρκιν διευκολύνουν την κατάσταση. Γενικά αντιλήφθηκα ότι το να έχεις κλείσει δωμάτιο στην Οία είναι μεγάλο θέμα αφού η μετακίνηση και το πάρκιν είναι τραγικά.
Πρέπει να έστειλα πάνω από 50 μειλ για να βρω δωμάτιο, μου έστειλαν από Αθήνα απάντηση από εξωτερικό και οι περισσότεροι μίλαγαν σπαστά ελληνικά. Το χρήμα εξαφάνισε την σχέση πελάτη - ιδιοκτήτη.. όλα απρόσωπα..
Σε κάποιο μαγαζί μου είπαν με λίγα λόγια "ευτυχώς γλιτώσαμε από τον ελληνικό τουρισμό.."
Στο Ημεροβίγλι μπορεί μην βλέπεις το ηλιοβασίλεμα αλλά κοιτάς μέχρι το Ακρωτήρι και φάτσα την καμμένη.
Στη Φηροστεφάνι νομίζω τα κάνεις όλα (ηλιοβασίλεμα) βλέποντας κυρίως φάτσα την Θηρασια.
Η Οία είναι πιο γήινη αφού σε κάποια σημεία πλησιάζει πολύ την θάλασσα.
Όσο θα μένει αναλλοίωτη η γεύση από το Νυχτέρι και ο βράχος του Σκάρου, αυτός ο θρόνος του Αιγαίου θα αποτελεί την απαρχή κάθε ερωτικής σχέσης που θα συνοδεύεται από την μελαγχολία που παίρνεις μαζί κοιτώντας για τελευταία φορά πριν φύγεις τον πυρακτωμένο βράχο.
Σαντορίνη για πάντα !