Νέο μέλος!!!!!!

dimkatgr

New Member
Μηνύματα
2
Likes
0
Επόμενο Ταξίδι
Αυστρία-σλοβακία
Ταξίδι-Όνειρο
Αιγυπτος
Γειά σε όλους,
χαίρομαι πάρα πολύ που πλέον είμαι μέλος του forum και μπορώ να λύσω τις ταξιδιωτικές ''απορίες'' μου από εδώ!
Είμαι φοιτητής στην Θεσσαλονίκη,κατάγομαι όμως από τα όμορφα Χανιά.Με τους γονείς μου αλλά και μόνος μου πλέον ως φοιτητής,έχω γυρίσει σχεδόν όλη την νησιωτική Ελλάδα αλλα και την ηπειρωτική μέχρι ένα σημείο.Όσων αφορά το εξωτερικο έχω πάει 2 φορές Γερμανία(Βόννη συγκεκριμένα) και άλλη μία εκδρομούλα μεχρι το κοντινό Μπάνσκο!

Να μπώ στον θέμα τώρα,έχω προγραμματίσει για τον Οκτώβρη που μας έρχεται μία 10ημερη εκδρομή..Θεσσαλονίκη-Βιέννη-Μπρατισλάβα-Κόσιτσε-Βιέννη-Θεσσαλονίκη!Έχω κλείσει ήδη τα αεροπορικά απο και πρός Θεσσαλονίκη όμως δεν γνωρίζω τίποτα ακόμα για τα τρένα που θα χρησιμοποιήσω στο μέσο του ταξιδιου(δρομολόγια,τιμές κτλ)..Λίγη βοήθεια θα ήταν κάτι παραπάνω από χρήσιμη:D
Πληροφοριακά να προσθεσω ότι Βιέννη θα κάτσω 4 μέρες αρχικά θα πάω για άλλες τόσες Κόσιτσε μέχρι την επιστροφή στην Βιέννη και από εκεί στην βάση:p
 

osfialgia

Member
Μηνύματα
764
Likes
280
Καλως ηρθες και καλα ταξιδια. Τωρα για την βοηθεια, πρεπει να κανεις πιο συγκεκριμενες ερωτησεις.
ΚΟσιτσε πως και θα πατε?
 

canf

Member
Μηνύματα
735
Likes
218
Επόμενο Ταξίδι
Ολλανδία
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος Ισπανίας
καλώς ήρθες και καλό ταξίδι!!
 

dimkatgr

New Member
Μηνύματα
2
Likes
0
Επόμενο Ταξίδι
Αυστρία-σλοβακία
Ταξίδι-Όνειρο
Αιγυπτος
Σπουδάζουν 2 φίλοι μου εξωτερικό,ο ένας Βιέννη και ο άλλος Κόσιτσε...Σκέφτομαι να κάτσω Βιέννη 4 μέρες(μέχρι τις 23 δλδ) και ύστερα με τρένο να πάω Κόσιτσε..
Δεν γνωρίζω τι παίζει με τις τιμές σε αυτά.Δεν θα είναι πιο φτηνά να βγάλω τα εισιτήρια σπαστά?Δηλαδή από Βιέννη για Μπρατισλάβα και ύστερα απο Μπρατισλάβα για Κόσιτσέ? Είμαι βέβαιος ότι η Σλοβακία είναι φτηνοτερη ως χώρα αλλά δεν γνωρίζω τί παίζει με τις εταιρίες..