Clemence
Member
- Μηνύματα
- 305
- Likes
- 80
Λοιπόν, είχα την ευκαιρία να απολαύσω τις υπηρεσίες της Aegean πριν λίγες μέρες, όταν έμεινα στην Αθήνα αρκετές ώρες επειδή η πτήση μου ακυρώθηκε λόγω καιρού. Δεν έχω ιδιαίτερη εμπειρία από άλλες αεροπορικές εταιρίες στο συγκεκριμένο θέμα μια που γενικά στα ταξίδια μου δεν είχα μεγάλες καθυστερήσεις με εξαίρεση μια μέρα που πέρασα κάποτε στο Gatwick με μια εταιρία που ούτε καν τ΄όνομά της δε μπορώ πια να θυμηθώ. Θεωρώ ότι η εξυπηρέτηση των επιβατών θα μπορούσε να ήταν πολύ καλύτερη με ελάχιστη προσπάθεια εκ μέρους της εταιρίας, ενώ στην πράξη δεν μπήκαν στον κόπο να μας εξηγήσουν τι έπρεπε να κάνουμε αλλά μας παρέπεμψαν αόριστα στα γκισέ των αναχωρήσεων. Εκεί οι ουρές ήταν ατέλειωτες, ο εκνευρισμός λογικός και το προσωπικό αρκετό το βράδυ αλλά εντελώς ανεπαρκές τα χαράματα. Το ξενοδοχείο στο οποίο μας φιλοξένησαν μας φέρθηκε επιεικώς απαράδεκτα καθυστερώντας μας όρθιους χωρίς κανένα λόγο για πάνω από μιάμισι ώρα για να μας δώσει δωμάτιο και δίνοντάς μας πληροφορίες ό,τι να΄ναι για το πρωϊνό που ίσως θα μας έδιναν το επόμενο πρωί νωρίς πριν τη πτήση μας. Τίποτα απ΄όσα γίνονται ηλεκτρονικά δεν έγινε στην περίπτωση αυτή, καμία ενημέρωση σε σχέση με τις εναλλακτικές, με τις καιρικές συνθήκες στο αεροδρόμιο προορισμού μας, τίποτα δεν είδα να γίνεται που να εκμεταλλεύεται τις νέες τεχνολογίες για να διευκολύνει την κατάσταση. Είναι άραγε έτσι και σε άλλες εταιρίες;
Last edited: