Xontro_Mpizeli
Member
χθες πάντως μας μοίρασε λαμπάδες μέσα στα αεροσκάφη της
Φυσικά και δεν είναι Low cost εταιρία αλλά όπως και άλλες μη Low Cost π.χ British Airways(H Ryanair της έχει κάνει απίστευτη ζημιά σε κοντινές πτήσεις) έχουν ξεκινήσει αυτήν την πολιτική για να μην χάσουν επιπλέον επιβάτες προς low cost εταιρίες για ολιγοήμερα ταξίδια.Συγγνώμη η Aegean ανήκει στις lowcost εταιρείες??? Και αν ανήκει, για ποιο λόγο??? Λόγω ότι χρεώνει ξεχωριστά τις βαλίτσες?
Δεν εχει βαση το αρθρο. Η SkyGreece δειχνει να ειναι φουσκα ή τελος παντων εχει τρομερα οργανωτικα προβληματα και οι Αμερικανικες εταιριες ερχονται καθε καλοκαιρι στην Αθηνα, παλιοτερα ηταν ολο το χρονο η Delta για JFK. Ο Βασιλακης εχει δηλωσει οτι στα σχεδια της εταιριας ειναι δρομολογια μεγαλων αποστασεων αλλα ειπε οτι αυτο μπορει να γινει και σε 3-4 χρονια και εννοειται πως θα προστεθουν wide-body αεροσκαφη καθως τα Α32Χ δν φτανουν Αθηνα-ΗΠΑ.Έχει ένα point το άρθρο το θέμα είναι πως δεν μπορεί να πετάξει ένα αεροπλάνο της Α3 απο την Αθήνα με το στόλο αεροπλάνων μέσων αποστάσεων και στενής ατράκτου που έχει απο την άλλη πλευρά του Ατλαντικού.
http://www.fpress.gr/epiheiriseis/p...-antagonistes-gia-tin-aegean-meta-tin-raynair
ΥΓ: ας πουλήσει τίποτα και να παραγγείλει κανένα Α350 φρέσκο πράμα.
Ενημερωτικα κ μονο για το συνηγορο του Δ.. (μερα που ναι).).δεν χρειαζεσαι οπωσδηποτε wide body για υπεραντλαντικα..ξερω τουλαχιστον 2 εταιρειες που κανουν με Αirbus 319 Ευρωπη-ΗΠΑ..Δεν εχει βαση το αρθρο. Η SkyGreece δειχνει να ειναι φουσκα ή τελος παντων εχει τρομερα οργανωτικα προβληματα και οι Αμερικανικες εταιριες ερχονται καθε καλοκαιρι στην Αθηνα, παλιοτερα ηταν ολο το χρονο η Delta για JFK. Ο Βασιλακης εχει δηλωσει οτι στα σχεδια της εταιριας ειναι δρομολογια μεγαλων αποστασεων αλλα ειπε οτι αυτο μπορει να γινει και σε 3-4 χρονια και εννοειται πως θα προστεθουν wide-body αεροσκαφη καθως τα Α32Χ δν φτανουν Αθηνα-ΗΠΑ.
Μαλιστα, δεν το γνωριζα. Νομιζα πως η μοναδικη εταιρια που πεταει με Α320 family ηταν η British σε μια πτηση LCY-JFK που στο πηγαινε εχει σταση στο Shannon. Α318 νομιζω και ολο business. Για αλλες εταιριες δν γνωριζα. ΕνδιαφερονΕνημερωτικα κ μονο για το συνηγορο του Δ.. (μερα που ναι).).δεν χρειαζεσαι οπωσδηποτε wide body για υπεραντλαντικα..ξερω τουλαχιστον 2 εταιρειες που κανουν με Αirbus 319 Ευρωπη-ΗΠΑ..
Ναι αλλά δεν λες στον κόσμο ποιές είναι και οτι χρειάζεται etops για να το κανεις ή το αεροπλάνο εάι μόνο μπιζνες με τιμές από 1000+ λίρες και πάνωΕνημερωτικα κ μονο για το συνηγορο του Δ.. (μερα που ναι).).δεν χρειαζεσαι οπωσδηποτε wide body για υπεραντλαντικα..ξερω τουλαχιστον 2 εταιρειες που κανουν με Αirbus 319 Ευρωπη-ΗΠΑ..
Για ποιον κοσμο μιλας? σε προεκλογικη συγκεντρωση ησουν παλι?..Ναι αλλά δεν λες στον κόσμο ποιές είναι και οτι χρειάζεται etops για να το κανεις ή το αεροπλάνο εάι μόνο μπιζνες με τιμές από 1000+ λίρες και πάνω
Π.χ η SAS που θα ξεκινήσει με 737 όλα μπιζνες από Stavanger σε Texas για να πηγαινοέρχονται τα στελέχη των εταιρειών πετρελαίου άνετα και ωραία ή η ΒΑ από το city με Α318.
Νομίζω πως κάποια μου διαφεύγει, βάζω και την Air Canada μέσα, αλλά έχω την εντύπωση πως κάποια ξεχνάω.
Και ο Α3 να βάλει θα καταφέρει να έχει τιμές μικρότερες απο οτι η Turkish ή η SAS απο Αθήνα για Αμερική; ΟΧΙ μεγάλο το ρίσκο δεν θα το κάνουν, εδώ σιγά σιγά βλέπω απο Χειμώνα λιγοστεύουν οι πτήσεις για LHR και πηγαίνουν Gatwick μπας και κοντράρει το 40ε της Ryanair ... αρα μην περιμένετε απ ευθείες πτήσεις μόνο μέσω Κωνσταντινούπολης κτλ θα πετάμε.Δεν εχει βαση το αρθρο. Η SkyGreece δειχνει να ειναι φουσκα ή τελος παντων εχει τρομερα οργανωτικα προβληματα και οι Αμερικανικες εταιριες ερχονται καθε καλοκαιρι στην Αθηνα, παλιοτερα ηταν ολο το χρονο η Delta για JFK. Ο Βασιλακης εχει δηλωσει οτι στα σχεδια της εταιριας ειναι δρομολογια μεγαλων αποστασεων αλλα ειπε οτι αυτο μπορει να γινει και σε 3-4 χρονια και εννοειται πως θα προστεθουν wide-body αεροσκαφη καθως τα Α32Χ δν φτανουν Αθηνα-ΗΠΑ.
Σορυ για το μικρο οφ τοπικ..παντως ευχομαι γρηγορα ενα απευθειας για ΝΥ...Που το κατάλαβες; Έχουμε αγώνα αυτές τις μέρες!!
Από Μιλάνο ε; Νόμιζα οτι η Emirates είχε ένα για στελέχη εταιρειών που το νοικιαζες.
Φυσικά και δεν είναι Low cost εταιρία αλλά όπως και άλλες μη Low Cost π.χ British Airways(H Ryanair της έχει κάνει απίστευτη ζημιά σε κοντινές πτήσεις) έχουν ξεκινήσει αυτήν την πολιτική για να μην χάσουν επιπλέον επιβάτες προς low cost εταιρίες για ολιγοήμερα ταξίδια.
Φιλε μου με τι κριτηρια αξιολογεις μια εταιρια ως lοco ή οχι? Παντως υποψιαζομαι οτι δεν την εβαλαν υποψηφια με το ζορι στα world travel awards ως την καλυτερη loco στην Ευρωπη πλαι πλαι με την easy και τους Νορβηγους αλλα η ιδια το επελεξε. Οπωτε ας αφησουμε να κρινει η ιδια εαν θελει να θεωρει τον εαυτο της loco η οχι...Φυσικά και δεν είναι Low cost εταιρία αλλά όπως και άλλες μη Low Cost π.χ British Airways(H Ryanair της έχει κάνει απίστευτη ζημιά σε κοντινές πτήσεις) έχουν ξεκινήσει αυτήν την πολιτική για να μην χάσουν επιπλέον επιβάτες προς low cost εταιρίες για ολιγοήμερα ταξίδια.