D
Delmem38110
Guest
εσείς που έχετε διπλή ηλικία δεν παίρνετε τίποτε, εμείς τα πιπίνια παίρνουμε τα πάντα.Όσοι έχουμε τη διπλή ηλικία, παίρνουμε και διπλή συμμετοχή;
εσείς που έχετε διπλή ηλικία δεν παίρνετε τίποτε, εμείς τα πιπίνια παίρνουμε τα πάντα.Όσοι έχουμε τη διπλή ηλικία, παίρνουμε και διπλή συμμετοχή;
Κάτω από 18 κι εσύ, ε;Για εμάς που δεν μπορούμε να μπούμε, αλλά μας έχει μείνει η περιέργεια, θέλει να μας πει κάποιος που μπήκε, τι πρόγραμμα είναι τούτο; θενκς!
μια από τα ίδια χ6email από CEO
"Αγαπητό μας μέλος,
Μετά από δύο δύσκολα χρόνια ταξιδιωτικών περιορισμών που επέφερε η πανδημία, η φετινή καλοκαιρινή περίοδος ξεκίνησε για όλους μας με ενθουσιασμό και ανυπομονησία να σας καλωσορίσουμε στις πτήσεις μας και να σας ταξιδέψουμε στα αγαπημένα σας μέρη, συνδέοντας την Ελλάδα με περισσοτέρους από 130 προορισμούς στο εξωτερικό.
Γνωρίζουμε ότι τους τελευταίους μήνες έχουν προκύψει επαναλαμβανόμενα περιστατικά καθυστερήσεων πτήσεων. Οι κύριοι λόγοι είναι η συμφόρηση στην εναέρια κυκλοφορία στην Ευρώπη με το κλείσιμο του ρωσικού και ουκρανικού εναέριου χώρου αλλά και πολύ συχνά η έλλειψη προσωπικού εδάφους (υπηρεσίες επίγειας εξυπηρέτησης, security κλπ.) σε πολλά αεροδρόμια, που επηρεάζουν αντανακλαστικά και αεροπορικές εταιρίες όπως εμείς που επιχειρούμε εκτενώς σε Ευρωπαϊκούς προορισμούς, κυρίως στους χρόνους αναχώρησης και στις υπηρεσίες αποσκευών.
Η εικόνα λειτουργίας στις υπηρεσίες εδάφους στην Ελλάδα και στα ελληνικά αεροδρόμια είναι σημαντικά καλύτερη σε σχέση με αυτή των αεροδρομίων στο εξωτερικό. Με πολλή προσπάθεια και προετοιμασία, η AEGEAN έχει μπορέσει να αποφύγει τις συστηματικές ακυρώσεις πτήσεων άλλων εταιριών για τις οποίες καθημερινά διαβάζουμε στα Μέσα Ενημέρωσης. Όμως σίγουρα, αφού και η δική μας δραστηριότητα επηρεάζεται αναπόφευκτα, δεν έχουμε μπορέσει να εξασφαλίσουμε την αξιοπιστία που έχουμε στον πυρήνα της λειτουργίας μας ως προς στις ώρες αναχώρησης.
Αισθανόμαστε την ανάγκη να ζητήσουμε μια ειλικρινή συγγνώμη, γιατί παρόλο που κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να σας παρέχουμε την απρόσκοπτη εμπειρία για την οποία έχετε επιλέξει την AEGEAN, υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις καθυστερήσεων στις πρόσφατες πτήσεις σας μαζί μας. Λυπούμαστε για κάθε μία από τις περιπτώσεις στις οποίες δεν μπορέσαμε να σταθούμε στο ύψος των προσδοκιών σας.
Εκ μέρους της διοίκησης και των εργαζόμενων της AEGEAN και της Olympic Air, σας ευχαριστώ για την υπομονή και την κατανόησή σας αυτή τη δύσκολη περίοδο. Ως ελάχιστο δείγμα της ευγνωμοσύνης μας, έχουμε προσθέσει στον λογαριασμό σας 5.000 μίλια εξαργύρωσης δώρο και έναν εκπτωτικό κωδικό που σας παρέχει 30% έκπτωση για οποιαδήποτε πτήση σας με την AEGEAN ή την Olympic Air. Ο κωδικός ........ μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέχρι και 31.07.2023, και θα τον βρείτε στην ενότητα "Τα κουπόνια μου" στον λογαριασμό σας.
Όλοι εμείς στην AEGEAN και στην Olympic Air, σας διαβεβαιώνουμε ότι συνεχίζουμε να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να προστατεύσουμε τη δική σας προσωπική εμπειρία, τιμώντας πάντα την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε.
Με εκτίμηση,
Δημήτρης Γερογιάννης
Διευθύνων Σύμβουλος"
email από CEO
"Αγαπητό μας μέλος,
Μετά από δύο δύσκολα χρόνια ταξιδιωτικών περιορισμών που επέφερε η πανδημία, η φετινή καλοκαιρινή περίοδος ξεκίνησε για όλους μας με ενθουσιασμό και ανυπομονησία να σας καλωσορίσουμε στις πτήσεις μας και να σας ταξιδέψουμε στα αγαπημένα σας μέρη, συνδέοντας την Ελλάδα με περισσοτέρους από 130 προορισμούς στο εξωτερικό.
Γνωρίζουμε ότι τους τελευταίους μήνες έχουν προκύψει επαναλαμβανόμενα περιστατικά καθυστερήσεων πτήσεων. Οι κύριοι λόγοι είναι η συμφόρηση στην εναέρια κυκλοφορία στην Ευρώπη με το κλείσιμο του ρωσικού και ουκρανικού εναέριου χώρου αλλά και πολύ συχνά η έλλειψη προσωπικού εδάφους (υπηρεσίες επίγειας εξυπηρέτησης, security κλπ.) σε πολλά αεροδρόμια, που επηρεάζουν αντανακλαστικά και αεροπορικές εταιρίες όπως εμείς που επιχειρούμε εκτενώς σε Ευρωπαϊκούς προορισμούς, κυρίως στους χρόνους αναχώρησης και στις υπηρεσίες αποσκευών.
Η εικόνα λειτουργίας στις υπηρεσίες εδάφους στην Ελλάδα και στα ελληνικά αεροδρόμια είναι σημαντικά καλύτερη σε σχέση με αυτή των αεροδρομίων στο εξωτερικό. Με πολλή προσπάθεια και προετοιμασία, η AEGEAN έχει μπορέσει να αποφύγει τις συστηματικές ακυρώσεις πτήσεων άλλων εταιριών για τις οποίες καθημερινά διαβάζουμε στα Μέσα Ενημέρωσης. Όμως σίγουρα, αφού και η δική μας δραστηριότητα επηρεάζεται αναπόφευκτα, δεν έχουμε μπορέσει να εξασφαλίσουμε την αξιοπιστία που έχουμε στον πυρήνα της λειτουργίας μας ως προς στις ώρες αναχώρησης.
Αισθανόμαστε την ανάγκη να ζητήσουμε μια ειλικρινή συγγνώμη, γιατί παρόλο που κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να σας παρέχουμε την απρόσκοπτη εμπειρία για την οποία έχετε επιλέξει την AEGEAN, υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις καθυστερήσεων στις πρόσφατες πτήσεις σας μαζί μας. Λυπούμαστε για κάθε μία από τις περιπτώσεις στις οποίες δεν μπορέσαμε να σταθούμε στο ύψος των προσδοκιών σας.
Εκ μέρους της διοίκησης και των εργαζόμενων της AEGEAN και της Olympic Air, σας ευχαριστώ για την υπομονή και την κατανόησή σας αυτή τη δύσκολη περίοδο. Ως ελάχιστο δείγμα της ευγνωμοσύνης μας, έχουμε προσθέσει στον λογαριασμό σας 5.000 μίλια εξαργύρωσης δώρο και έναν εκπτωτικό κωδικό που σας παρέχει 30% έκπτωση για οποιαδήποτε πτήση σας με την AEGEAN ή την Olympic Air. Ο κωδικός ........ μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέχρι και 31.07.2023, και θα τον βρείτε στην ενότητα "Τα κουπόνια μου" στον λογαριασμό σας.
Όλοι εμείς στην AEGEAN και στην Olympic Air, σας διαβεβαιώνουμε ότι συνεχίζουμε να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να προστατεύσουμε τη δική σας προσωπική εμπειρία, τιμώντας πάντα την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε.
Με εκτίμηση,
Δημήτρης Γερογιάννης
Διευθύνων Σύμβουλος"
Εμένα δε μου ήρθε ούτε το μέιλ. Βέβαια δεν έχασα καμία πτήση και δεν είχα καμία καθυστέρηση, αλλά λεπτομέρειες!Έμενα ήρθε το email αλλά χωρίς την παράγραφο για τα μίλια.. Διακρίσεις βλέπω..!
" Εκ μέρους της διοίκησης και των εργαζόμενων της AEGEAN και της Olympic Air, σας ευχαριστώ για την υπομονή και την κατανόησή σας αυτή τη δύσκολη περίοδο."
Είχα κάποια καθυστερημένη πτήση πήγαινε-έλα και στην έρευνα που έκαναν μέσω email, το ανέφερα.Έμενα ήρθε το email αλλά χωρίς την παράγραφο για τα μίλια.. Διακρίσεις βλέπω..!
" Εκ μέρους της διοίκησης και των εργαζόμενων της AEGEAN και της Olympic Air, σας ευχαριστώ για την υπομονή και την κατανόησή σας αυτή τη δύσκολη περίοδο."
περίμενε την μαύρη Παρασκευή. αν είναι όπως πέρυσι έχει ψωμί.Εμένα ήρθε το mail αλλά αντί για 30% έχει 50% Και την ίδια μέρα ήρθαν και τα δυο κουπόνι από την Platinum. Που σ...ά θα τα χρησιμοποιήσω όλα αυτά τώρα, που έχω κλείσει όλα τα Σ/Κ μέχρι μέσα Φλεβάρη;