Thanasis_S
Member
- Μηνύματα
- 7
- Likes
- 0
- Ταξίδι-Όνειρο
- Διάσχιση της Γροιλανδίας
Καλησπέρα
Αν η μπαταρία της φωτ.μηχανής είναι λιθίου το πιθανότερο είναι οτι σε χαμηλές θερμοκρασίες θα έχεις απώλεια γύρω στο 20%-25% απο την κανονική διάρκεια.
Αυτό βέβαια σημαίνει οτι θα έχεις την μηχανή συνέχεια εκτεθειμένη στο κρύο και δεν θα την βάζεις ποτέ στην τσέπη ή σε τσάντα. Το manual της μηχανής έχει σίγουρα πληροφορίες για την διάρκεια της μπαταρίας κάθως και για τις θερμοκρασίες που αντέχει. Σε αυτές τις θερμοκρασίες βάλε και κάτι παρακάτω στο κρύο και κάτι παραπάνω στην ζέστη και είσαι εντάξει. Εχω τραβήξει σε θερμοκρασίες -15 και περισότερο και είχα μια απώλεια περίπου 35% (με καινούργια μπαταρία) στις φώτο που τραβάω με κανονικές συνθήκες αλλά η μηχανή και η μπαταρία ήταν διαρκώς εκτεθειμένες στο κρύο. Αν πιστεύεις (εγώ δεν το πιστεύω) οτι θα κυκλοφορίσεις με -35 βαθμούς τότε δες τις προδιαγραφές και της μηχανής αλλά και τις κάρτας γιατί και αυτές έχουν συγκεκριμένες αντοχές σε ζέστη και κρύο.
Αν η μπαταρία της φωτ.μηχανής είναι λιθίου το πιθανότερο είναι οτι σε χαμηλές θερμοκρασίες θα έχεις απώλεια γύρω στο 20%-25% απο την κανονική διάρκεια.
Αυτό βέβαια σημαίνει οτι θα έχεις την μηχανή συνέχεια εκτεθειμένη στο κρύο και δεν θα την βάζεις ποτέ στην τσέπη ή σε τσάντα. Το manual της μηχανής έχει σίγουρα πληροφορίες για την διάρκεια της μπαταρίας κάθως και για τις θερμοκρασίες που αντέχει. Σε αυτές τις θερμοκρασίες βάλε και κάτι παρακάτω στο κρύο και κάτι παραπάνω στην ζέστη και είσαι εντάξει. Εχω τραβήξει σε θερμοκρασίες -15 και περισότερο και είχα μια απώλεια περίπου 35% (με καινούργια μπαταρία) στις φώτο που τραβάω με κανονικές συνθήκες αλλά η μηχανή και η μπαταρία ήταν διαρκώς εκτεθειμένες στο κρύο. Αν πιστεύεις (εγώ δεν το πιστεύω) οτι θα κυκλοφορίσεις με -35 βαθμούς τότε δες τις προδιαγραφές και της μηχανής αλλά και τις κάρτας γιατί και αυτές έχουν συγκεκριμένες αντοχές σε ζέστη και κρύο.