σευχαριστω cakenet!το "τι γινεται?" δεν πηγαινε τοσο στο πως μπορουν να προστατευθουν οι παθοντες οσο στο γιατι συμβαινει αυτο κατ' εξακολουθηση!!Μια φίλη συναδέλφου αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα από κάποια άλλη εταιρεία (ερχόταν από Αμερική) κι όταν απευθύνθηκε σε εκείνους της δώσανε κάποια αποζημίωση. Απ' ότι άκουσα, έπρεπε να έχει αποδείξεις για καλλυντικά, εσώρουχα και άλλα είδη πρώτης ανάγκης που υποτίθεται ότι χρειάστηκε να αγοράσει προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες της για τις μέρες που περίμενε να φτάσει η βαλίτσα της (για περίπου 15 μέρες μιλάμε στην συγκεκριμένη περίπτωση).
Το ξέρω επειδή δεν της το είπαν από πριν και έψαχνε να βρει αποδείξεις για τις συγκεκριμένες ημερομηνίες η γυναίκα, για ψάξτο λίγο.
σευχαριστω cakenet!το "τι γινεται?" δεν πηγαινε τοσο στο πως μπορουν να προστατευθουν οι παθοντες οσο στο γιατι συμβαινει αυτο κατ' εξακολουθηση!!
Κατ' εξακολούθηση με την alitalia! Γνωστή μου επέστρεψε στην Ελλάδα κανονικά αλλά η βαλίτσα της δεν ήρθε ποτέ!
Έκανε μία λίστα γράφοντας αναλυτικά τι είχε μέσα και πόσο κοστολογείται το κάθε τι και τελικά η αποζημίωση που πήρε ήταν 400€ (πολύ πολύ λιγότερα από την πραγματική αξία των όσων έχασε)