Απορίες για κράτηση στο Booking.com

Μηνύματα
53
Likes
28
Έχω κάνει μια κράτηση σε ξενοδοχείο για το καλοκαίρι μέσω booking για την οποία έχω την έντονη υποψία ότι έχει γίνει λάθος από μεριάς του ξενοδοχείου όσον αφορά τη τιμή καθώς το ποσό για 3 μέρες είναι συνολικά 200 ευρώ, ενώ ψάχνοντας στο ίδιο ξενοδοχείο λίγο διαφορετικές μέρες εκεί κοντά χρονικά ή από άλλον υπολογιστή όλα τα δωμάτια του είναι το φτηνότερο περίπου 600 ευρώ για 3 μέρες. Δεν έχω κάνει ακόμα πληρωμή καθώς είναι με δωρεάν ακύρωση. Η ερώτηση μου είναι αν μπω και πληρώσω τώρα το ποσό θα μπορούσαν θεωρητικά να μου το ακυρώσουν από το ξενοδοχείο σε σύγκριση με την περίπτωση να μου το ακυρώσουν λόγω λάθους αν δεν είναι πληρωμένο; (Το έχω ξανά πάθει και για αυτό ρωτάω - ακύρωση μήνες μετά).
 

tatooine

Member
Μηνύματα
2.445
Likes
10.378
Έχω κάνει μια κράτηση σε ξενοδοχείο για το καλοκαίρι μέσω booking για την οποία έχω την έντονη υποψία ότι έχει γίνει λάθος από μεριάς του ξενοδοχείου όσον αφορά τη τιμή καθώς το ποσό για 3 μέρες είναι συνολικά 200 ευρώ, ενώ ψάχνοντας στο ίδιο ξενοδοχείο λίγο διαφορετικές μέρες εκεί κοντά χρονικά ή από άλλον υπολογιστή όλα τα δωμάτια του είναι το φτηνότερο περίπου 600 ευρώ για 3 μέρες. Δεν έχω κάνει ακόμα πληρωμή καθώς είναι με δωρεάν ακύρωση. Η ερώτηση μου είναι αν μπω και πληρώσω τώρα το ποσό θα μπορούσαν θεωρητικά να μου το ακυρώσουν από το ξενοδοχείο σε σύγκριση με την περίπτωση να μου το ακυρώσουν λόγω λάθους αν δεν είναι πληρωμένο; (Το έχω ξανά πάθει και για αυτό ρωτάω - ακύρωση μήνες μετά).
Πληρώσεις δεν πληρώσεις είναι το ίδιο. Η κράτηση σου είvαι ενεργή και μετράει. Αν το λάθος είναι του ξενοδοχείου δικό τους πρόβλημα. ΑΝ στο ακυρώσουν (αν και πότε) τότε η μπουκινγκ. θα σου βρει κατάλυμα το ίδιο η και καλύτερο και σου επιστρέφει τη διάφορα. Έχουμε άπειρα παραδείγματα και εδώ στο φόρουμ. Αν αισθάνεσαι ανασφάλεια τότε κλείσε άλλο ένα κατάλυμα στις ίδιες ημερομηνίες κοντά σε αυτό που έχεις κλείσει τώρα, με. δωρεάν ακύρωση, άλλα με διαφορετικό λογαριασμό. Ώστε να είσαι καλυμμένος ότι και να γίνει.
 
Μηνύματα
53
Likes
28
Πληρώσεις δεν πληρώσεις είναι το ίδιο. Η κράτηση σου είvαι ενεργή και μετράει. Αν το λάθος είναι του ξενοδοχείου δικό τους πρόβλημα. ΑΝ στο ακυρώσουν (αν και πότε) τότε η μπουκινγκ. θα σου βρει κατάλυμα το ίδιο η και καλύτερο και σου επιστρέφει τη διάφορα. Έχουμε άπειρα παραδείγματα και εδώ στο φόρουμ. Αν αισθάνεσαι ανασφάλεια τότε κλείσε άλλο ένα κατάλυμα στις ίδιες ημερομηνίες κοντά σε αυτό που έχεις κλείσει τώρα, με. δωρεάν ακύρωση, άλλα με διαφορετικό λογαριασμό. Ώστε να είσαι καλυμμένος ότι και να γίνει.
Δυστυχώς στην προηγούμενη φορά ενώ η booking μου είχε πει ότι θα μου επιστρέψει τη διαφορά αυτό δεν έγινε ποτέ καθώς δε δεχοντουσαν το invoice που μου έδωσε το νέο ξενοδοχείο. Ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη με το συγκεκριμένο θέμα.
 

tatooine

Member
Μηνύματα
2.445
Likes
10.378
Δυστυχώς στην προηγούμενη φορά ενώ η booking μου είχε πει ότι θα μου επιστρέψει τη διαφορά αυτό δεν έγινε ποτέ καθώς δε δεχοντουσαν το invoice που μου έδωσε το νέο ξενοδοχείο. Ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη με το συγκεκριμένο θέμα.
Τότε αν αισθάνεσαι ανασφάλεια κλείσε ένα άλλο Κατάλυμα κρατώντας παράλληλα και αυτό μέχρι να λήξει.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.958
Μηνύματα
920.157
Μέλη
39.663
Νεότερο μέλος
IASONAS_KAROUBAS

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom