2111211610-2111210051Ξέρει κανείς σε ποιο τηλέφωνο μπορώ να επικοινωνήσω στα ελληνικά με την booking;
Πληρώσεις δεν πληρώσεις είναι το ίδιο. Η κράτηση σου είvαι ενεργή και μετράει. Αν το λάθος είναι του ξενοδοχείου δικό τους πρόβλημα. ΑΝ στο ακυρώσουν (αν και πότε) τότε η μπουκινγκ. θα σου βρει κατάλυμα το ίδιο η και καλύτερο και σου επιστρέφει τη διάφορα. Έχουμε άπειρα παραδείγματα και εδώ στο φόρουμ. Αν αισθάνεσαι ανασφάλεια τότε κλείσε άλλο ένα κατάλυμα στις ίδιες ημερομηνίες κοντά σε αυτό που έχεις κλείσει τώρα, με. δωρεάν ακύρωση, άλλα με διαφορετικό λογαριασμό. Ώστε να είσαι καλυμμένος ότι και να γίνει.Έχω κάνει μια κράτηση σε ξενοδοχείο για το καλοκαίρι μέσω booking για την οποία έχω την έντονη υποψία ότι έχει γίνει λάθος από μεριάς του ξενοδοχείου όσον αφορά τη τιμή καθώς το ποσό για 3 μέρες είναι συνολικά 200 ευρώ, ενώ ψάχνοντας στο ίδιο ξενοδοχείο λίγο διαφορετικές μέρες εκεί κοντά χρονικά ή από άλλον υπολογιστή όλα τα δωμάτια του είναι το φτηνότερο περίπου 600 ευρώ για 3 μέρες. Δεν έχω κάνει ακόμα πληρωμή καθώς είναι με δωρεάν ακύρωση. Η ερώτηση μου είναι αν μπω και πληρώσω τώρα το ποσό θα μπορούσαν θεωρητικά να μου το ακυρώσουν από το ξενοδοχείο σε σύγκριση με την περίπτωση να μου το ακυρώσουν λόγω λάθους αν δεν είναι πληρωμένο; (Το έχω ξανά πάθει και για αυτό ρωτάω - ακύρωση μήνες μετά).
Δυστυχώς στην προηγούμενη φορά ενώ η booking μου είχε πει ότι θα μου επιστρέψει τη διαφορά αυτό δεν έγινε ποτέ καθώς δε δεχοντουσαν το invoice που μου έδωσε το νέο ξενοδοχείο. Ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη με το συγκεκριμένο θέμα.Πληρώσεις δεν πληρώσεις είναι το ίδιο. Η κράτηση σου είvαι ενεργή και μετράει. Αν το λάθος είναι του ξενοδοχείου δικό τους πρόβλημα. ΑΝ στο ακυρώσουν (αν και πότε) τότε η μπουκινγκ. θα σου βρει κατάλυμα το ίδιο η και καλύτερο και σου επιστρέφει τη διάφορα. Έχουμε άπειρα παραδείγματα και εδώ στο φόρουμ. Αν αισθάνεσαι ανασφάλεια τότε κλείσε άλλο ένα κατάλυμα στις ίδιες ημερομηνίες κοντά σε αυτό που έχεις κλείσει τώρα, με. δωρεάν ακύρωση, άλλα με διαφορετικό λογαριασμό. Ώστε να είσαι καλυμμένος ότι και να γίνει.
Τότε αν αισθάνεσαι ανασφάλεια κλείσε ένα άλλο Κατάλυμα κρατώντας παράλληλα και αυτό μέχρι να λήξει.Δυστυχώς στην προηγούμενη φορά ενώ η booking μου είχε πει ότι θα μου επιστρέψει τη διαφορά αυτό δεν έγινε ποτέ καθώς δε δεχοντουσαν το invoice που μου έδωσε το νέο ξενοδοχείο. Ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη με το συγκεκριμένο θέμα.