• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Μεξικό ΜΕΞΙΚΟ η χώρα των αντιθέσεων

aspa

Member
Μηνύματα
580
Likes
1.568
Επόμενο Ταξίδι
Κολομβία
Ταξίδι-Όνειρο
Γυρος του κοσμου
Ευχαριστώ πολύ.
Επιρεάζεσαι από αυτά που ακούς για την εγκληματικότητα,αλλά άμα είσαι προσεκτικός δεν κινδυνεύεις.
Δύο μήνες περίπου διάβαζα και έψαχνα για να το οργανώσω.
Ξεκίνα εσύ το έχεις έτοιμο.
 

aspa

Member
Μηνύματα
580
Likes
1.568
Επόμενο Ταξίδι
Κολομβία
Ταξίδι-Όνειρο
Γυρος του κοσμου
Μια άλλη περιπέτεια όμως μας περίμενε στην διαδρομή για το Παλένκε.

Στάση στην επαρχιακή οδό
Ο δρόμος είχε κλείσει και έπρεπε να ακολουθήσουμε διαφορετική διαδρομή, από άλλους επαρχιακούς δρόμους, μέσα από οργιώδη βλάστηση κάνοντας διπλάσια χιλιόμετρα. Ξεκινήσαμε 12 το μεσημέρι και φθάσαμε στο Παλένκε στις 8 το βράδυ.

Σε όλο το ταξίδι κάναμε πολλές διαδρομές με λεωφορεία. Πολλές ώρες ταξιδεύοντας. Τα λεωφορεία ήταν καλά και ασφαλή. Βέβαια διασχίσαμε μεγάλο μέρος του Μεξικού.

Το ξενοδοχείο Axkan που είχαμε διαλέξει ήταν μέσα στην ζούγκλα, εκτός πόλης.



Ωραίες καλύβες μέσα στο δάσος, μεγάλα δωμάτια. Το πρωί ξυπνούσες με τα κελαιδίσματα των πουλιών και τους διάφορους ήχους της ζούγκλας. Το μειονέκτημα του ήταν το εστιατόριο και το μπαρ το οποίο ήσουν αναγκασμένος να χρησιμοποιήσεις μια και ήσουν μακριά από την πόλη.

Εδώ ήρθαμε με σκοπό να πάμε στον αρχαιολογικό χώρο του Παλένκε.





Πρωί πρωί λοιπόν με ταξί (90πέσος) φθάσαμε στην ευρύτερη περιοχή. Η είσοδος είναι 31π για την ευρύτερη ζώνη και 65π για τον αρχαιολογικό χώρο.

Το Παλένκε, αρχαία πόλη και τελετουργικό κέντρο των Μάγια, είναι αξιοθέατο που χρονολογείται στον 7ο έως 10ο αιώνα με εξαιρετικά κτήρια. Βρίσκεται μέσα σε ένα πανέμορφο δάσος 17600 στρεμμάτων με μικρούς ποταμούς και λίμνες.

Το άγριο τοπίο και τα περίτεχνα οικοδομήματα, με κυριότερο και πιο διατηρημένο τον Ναό των Επιγραφών, το καθιστούν ως το σημαντικότερο αξιοθέατο της περιοχής των Τσιάπας.



Ο Ναός των επιγραφών βρίσκεται πάνω σε οκτώ βαθμίδες 20 μέτρων οι οποίες αντιπροσωπεύουν τον κάτω κόσμο των Μάγια.






Εκεί βρίσκεται και ο τάφος του βασιλιά Πακάλ. Ανάγλυφα φατνώματα σε ολόκληρη την πόλη απεικονίζουν την βασιλική οικογένεια και τα επιτεύγματά της.


Στον Ναό του σταυρού αναπαρίσταται το κέντρο του κόσμου, στο ναό του Ήλιου η θεματολογία αφορά στον πόλεμο και στις θυσίες, στο Παλάσιο ήταν ο χώρος που έμενε η βασιλική οικογένεια και έκαναν διάφορες τελετουργίες.








Όπου να γυρίσεις βλέπεις βλέπεις αρχαία κτίρια περισσότερο η λιγότερο διατηρημένα που αναφέρονται στην δράση και στην ζωή των Μάγια. Το τοπίο είναι εξαιρετικό, δεν θέλεις να φύγεις.




Μικροπωλητές παίζουν με τις ειδικές φλογέρες τους και προσδίδουν ιδιαίτερη ατμόσφαιρα.

Προσωπικά πιστεύω ότι είναι το πιο ωραίο αξιοθέατο που είδα.

Στην συνέχεια με κολεκτίβο πήγαμε στην πόλη. Δεν παρουσιάζει κανένα ενδιαφέρον.

Φάγαμε όμως καλά πάστορ με τορτίγες και μπιστέκ σε ένα εστιατόριο βραβευμένο στο tripadvisor.

Το βράδυ απολαύσαμε τους ήχους της ζούγκλας γύρω από την πισίνα του ξενοδοχείου.
 

go2dbeach

Member
Μηνύματα
6.017
Likes
9.784
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική
Όπου να γυρίσεις βλέπεις βλέπεις αρχαία κτίρια περισσότερο η λιγότερο διατηρημένα που αναφέρονται στην δράση και στην ζωή των Μάγια. Το τοπίο είναι εξαιρετικό, δεν θέλεις να φύγεις.
Έτσι είναι, όταν ο αρχαιολογικός χώρος βρίσκεται μέσα σε ζούγκλα, δίπλα σε cenote ή όπως στην περίπτωση της Τουλούμ πάνω σε εντυπωσιακή παραλία, δε θέλεις να φύγεις! Περιμένουμε τη συνέχεια :):)
 

buffon85

Member
Μηνύματα
594
Likes
1.562
Επόμενο Ταξίδι
Κολομβία
Ταξίδι-Όνειρο
Χιλή, Ιαπωνία, Αμερική
αχ παλενκε! δεν πηγα, με τον καημο εμεινα. καποτε! τελειες φωτογραφιες, φαινεται μαγικο!
 

aspa

Member
Μηνύματα
580
Likes
1.568
Επόμενο Ταξίδι
Κολομβία
Ταξίδι-Όνειρο
Γυρος του κοσμου
Η διαδρομή για την Μέριδα, τον επόμενο προορισμό μας, ήταν οκτώ ώρες. Το εισιτήριο 876πέσος.

Η πόλη μας υποδέχτηκε με καταρρακτώδη βροχή, η οποία σταμάτησε έγκαιρα για να μπορέσουμε να φύγουμε από το σταθμό.

Κάθε φορά στον σταθμό βγάζαμε τα εισιτήρια για την επόμενη πόλη.

Το ξενοδοχείο μας Posada Toledo μας προσέφερε ένα μεγάλο τετράκλινο δωμάτιο στην αυλή του παλιού αρχοντικού με 140ευρώ τρεις βραδιές. ´Ήταν στο κέντρο της πόλης χωρίς πολλές πολλές ανέσεις.




Η Μέριδα είναι μια πόλη κεντρική με μεγάλη αγορά,πολύ καλά ρυμοτομημένη και κτήρια αποικιοκρατικού ρυθμού.














Η μουσική και εδώ κυριαρχούσε παντού.


Η Όπερα
Το ίδιο βράδυ παρακολουθήσαμε χορευτική εκδήλωση στην κεντρική πλατεία της πόλης. Άνδρες και γυναίκες ντυμένοι με παραδοσιακές στολές, οι γυναίκες με άσπρα φορέματα κεντημένα και πολύχρωμα λουλούδια στα μαλλιά ενώ οι άνδρες με άσπρα παντελόνια και πουκάμισα και καπέλα πάνα μα.

Το βράδυ φάγαμε πολύ νόστιμο φαγητό, σε μια καταπράσινη εσωτερική αυλή, αποτελούνταν από σούπα λάιμ, γαριδομακαρονάδα, μπέργκερ άνγκους και κοτόπουλο ψημένο σε φύλλα μπανανιάς (160πέσος το άτομο).

Την άλλη μέρα γυρίσαμε όλη την πόλη με τα πόδια.

Μία από τις εισόδους της πόλης.
Είδαμε εξαιρετικές εκκλησίες ,το δημαρχείο, το πανέμορφο θέατρο και τις πολλές πλατείες της με τα γραφικά καφέ. Πήγαμε και στην κεντρική αγορά τους που μαζεύει πολύ κόσμο από τις γύρω πόλεις. Πρέπει να έρχονται εκεί από γύρω γύρω γιατί έχει πολλά ιατρικά κέντρα και κλινικές.

Το βράδυ η φωταγωγημένη πόλη σε καλούσε να την περπατήσεις. Από την Ζοκάλο στην πλατεία Θεάτρου και από εκεί στην Σάντα Λουτσία για μαργαρίτα.

Το φαγητό μας αυτήν την φορά ήταν στο εστιατόριο Pauchos.






Στεγαζόταν σε μία αυλή εσωτερική γεμάτη λουλούδια και ήταν διακοσμημένο με έργα και φωτογραφίες της Φρίντα Κάλο. Ιδιαίτερο Μεξικάνικο στυλ πολύ προσεγμένο. Παραγγείλαμε γουκαμόλε ( ορεκτικό με αβοκάντο) και ο σεφ έφερε τα υλικά σε ένα τραπεζάκι και το έφτιαξε μπροστά μας. Μας ρωτούσε πόσο σκόρδο η πόσο λεμόνι θέλουμε, αν θα είναι καυτερό η όχι και το προσάρμοσε στις γευστικές μας απαιτήσεις.

Η επόμενη μέρα αφιερωμένη στις cenotes.

Όταν η βροχή αργά κατατρώει τον πωρόλιθο του εδάφους δημιουργούνται οι cenotes.

Είναι ένα φυσικό κοίλωμα που προκύπτει από την κατάρρευση του ασβεστολιθικού υπόβαθρου προβάλλοντας υπόγεια ύδατα από κάτω.

Για τους αυτόχθονες πληθυσμούς, οι cenotes του Γιουκατάν ήταν η κύρια πηγή γλυκού νερού.

Μερικές φορές χρησιμοποιούνται από τους Μάγια για προσφορές θυσιών. Κάθε επίσκεψη στις cenotes του Γιουκατάν, θα επιβεβαιώσει την ομορφιά τους και το ασυναγώνιστο μεγαλείο τους.

Καθώς το νερό προέρχεται από το φιλτράρισμα του νερού της βροχής αργά μέσω του εδάφους, περιέχει πολύ λίγα αιωρούμενα σωματίδια, είναι πολύ καθαρό. Ο ρυθμός ροής των υπογείων υδάτων μέσα σε μια cenote είναι πολύ αργός. Σε πολλές περιπτώσεις οι καταρρεύσεις δημιουργούν σπήλαια με μήκος πολλών μέτρων.

Εμείς διαλέξαμε να επισκεφθούμε τρεις cenotes που βρίσκονται κοντά στην Μέριδα.

Πήραμε το λεωφορείο από τον μικρότερο σταθμό των λεωφορείων για Cuzama. Τα δρομολόγια είναι συχνά το πρωί και η διαδρομή κρατάει 1μιση ώρα. Το κόστος του εισιτηρίου 24 πέσος.

Η Cuzama είναι μια μικρή επαρχιακή πόλη.

Γυναίκες περιμένουν για ιατρικές εξετάσεις.
Από εκεί μπορείς να πάρεις ένα μηχανάκι ταξί και με αντίτιμο 25 πέσος το άτομο θα σε πάει στον τόπο της επίσκεψης.





Και από εκεί αρχίζει ο γολγοθάς.

Αμαξάκια που τα σέρνουν άλογα πάνω σε ράγες σε περιμένουν για να σε οδηγήσουν στις τρεις cenotes.



Το κόστος για κάθε αμαξάκι είναι 400 πέσος. Ένα άλογο με οδηγό σέρνει το αμαξάκι πάνω στις ράγες. Περίπου για 20λεπτά το άλογο ανάλογα με την διάθεσή του γρήγορα η αργά σε ταρακουνά πάνω στις ράγες. Μετά επειδή οι ράγες έχουν καταστραφεί περιμέναμε περίπου 20λεπτά να έρθει ένα μηχανάκι που θα έκανε ένα τμήμα της διαδρομής




και μετά ένα άλλο αμαξάκι θα μας πήγαινε στις cenotes, διασχίζοντας το δάσος. Ήταν μια περιπέτεια, κάποιες φορές νόμιζες ότι το άλογο θα σε έριχνε τόσο γρήγορα που πήγαινε, αλλά το απολαύσαμε.

Η διαδρομή μέσα στο δάσος μας αποζημίωσε. Είδαμε πολλά ινγκουάνα στην διαδρομή μας.




Στην πορεία μας είδαμε πολλούς ένοπλους φρουρούς να προσέχουν την γραμμή.

Η πρώτη cenote ήταν και η πιο όμορφη. Ήταν μεγάλη με κρυστάλλινα νερά και σταλακτίτες να κρέμονται από την οροφή. Μια φαρδιά σκάλα σε κατέβαζε σε μια προβλήτα από που μπορούσες να κολυμπήσεις. Πραγματικά εκεί μέσα ήταν υπέροχα.








Οι αχτίδες του ήλιου έμπαιναν από ψηλά και δημιουργούσαν μια ιδιαίτερη και επιβλητική ατμόσφαιρα. Κάποιοι κολυμπούσαν εμείς δεν μπήκαμε. Κάτσαμε δίπλα στο νερό και απολαύσαμε τα παιχνιδίσματα του ήλιου μαζί του.

Η δεύτερη cenote ήταν μικρότερη με μια πιο μικρή σκάλα.


Μπορούσες και εδώ να κολυμπήσεις, αλλά ήταν πιο περιορισμένος ο χώρος. Η τρίτη είχε για άνοιγμα μια μικρή τρύπα περιορισμένη από κορμούς δέντρων. Ήταν πολύ δύσκολο να κατέβεις.



Η επιστροφή μας έγινε αντίστροφα κατά τον ίδιο τρόπο. Στην πόλη φθάσαμε 4 ώρα το απόγευμα από τις 8,30 το πρωί που είχαμε ξεκινήσει.

Νομίζω ότι άξιζε η ταλαιπωρία για ένα αξιοθέατο μοναδικό.

Ήταν η τελευταία βραδιά στην πόλη και δεν θέλαμε να χάσουμε τίποτα. Βόλτα στην αγορά και μετά στις πλατείες και στα αξιοθέατα.












Η Μέριδα δεν ήταν από τις πιο όμορφες πόλεις στο ταξίδι μας. Ήταν ενδιάμεσος προορισμός στο δρόμο μας για το Κανκούν. Αν οργάνωνα πάλι το ταξίδι μας θα της έδινα λιγότερες διανυκτερεύσεις. Σίγουρα θα έδινα πιο πολλές στο Σαν κριστομπάλ.

Από την Μέριδα πήραμε λεωφορείο για έναν μεγάλο αρχαιολογικό χώρο τον Chichen itza.

Η διάρκεια της διαδρομής 2και 1/2 ώρες. Η τιμή του εισιτηρίου της Ado 128 πέσος ενώ η άλλη εταιρεία Oriente το είχε 80πέσος.

Φθάσαμε σε έναν πολύ προσεγμένο χώρο, με μαρμάρινη είσοδο, με εστιατόρια ,χώρο φύλαξης αποσκευών και πάρα μα πάρα πολλούς επισκέπτες.

Το εισιτήριο για την είσοδο στον χώρο εξωφρενικά υψηλό για τα δεδομένα του Μεξικού 232πέσος.

Επίσης επειδή κρατούσα βιντεοκάμερα με υποχρέωσαν να δώσω άλλα 45πέσος.

Θεωρώ ότι αυτό γίνεται γιατί είναι κοντά στο Κανκούν και συρρέουν ορδές τουριστών κάθε μέρα.

Εμένα προσωπικά δεν μου άρεσε περισσότερο. Ήταν ο χώρος με τους περισσότερους επισκέπτες με ανακαινισμένες τις πιο πολλές πυραμίδες και πολλούς πλανόδιους πωλητές.
 
Last edited:

aspa

Member
Μηνύματα
580
Likes
1.568
Επόμενο Ταξίδι
Κολομβία
Ταξίδι-Όνειρο
Γυρος του κοσμου




Το Τσίτσεν Ίτζα, που σημαίνει "στο στόμιο της καλής Ίτζα », είναι μια πόλη των Μάγια στη χερσόνησο του Γιουκατάν , μεταξύ Valladolid και Μέριδας. Ιδρύθηκε πριν από την περίοδο του

Χριστόφορου Κολόμβου και πιθανώς υπήρξε το θρησκευτικό κέντρο του Γιουκατάν για λίγο.

Σήμερα είναι το δεύτερο μεγαλύτερο αξιοθέατο, σε επισκεψιμότητα, του Μεξικού. Λέγεται ότι είναι ένα από τα νέα επτά θαύματα του κόσμου? Εκεί βλέπουμε από κοντά διάφορες αρχιτεκτονικές μορφές , θα ανατρέξουμε στον πολιτισμό των Μάγια και των Τολτέκων μέσα από διάφορα αξιοθέατα, όπως την πυραμίδα Κουκουλκάν, το Ναό των Πολεμιστών, το γήπεδο της μπάλας κ.ά. Η καλλιτεχνική παράδοση των Μάγια και ο μιλιταρισμός των Τολτέκων παντρεύονται και δίνουν έναν αυστηρό και παράλληλα εντυπωσιακό αρχιτεκτονικό ρυθμό.

Η Κουκουλκάν Πυραμίδα στο Τσίτσεν Ίτζα, χτίστηκε από τους Μάγια. Είναι το πιό διατηρημένο κτίσμα και παράλληλα η πιό αξιόλογη κατασκευή. Η βαθμιδωτή πυραμίδα έχει τέσσερις σκάλες οι οποίες έχουν 365 σκαλοπάτια που αντιστοιχούν στις ημέρες του ηλιακού ημερολογίου.






Κατά τις περιόδους της εαρινής και φθινοπωρινής ισημερίας (21 Μαρτίου-21 Σεπτεμβρίου) το φως του ήλιου που πέφτει στην πυραμίδα δημιουργεί μια σκιά σαν φίδι, η οποία κατεβαίνει τα σκαλιά και συναντά στην βάση της ένα ανάγλυφο κεφάλι ερπετού. Το φαινόμενο αυτό συγκεντρώνει πλήθος κόσμου τις συγκεκριμένες ημερομηνίες. Η σύνδεση των μαθηματικών , της αστρονομίας και της θρησκείας των Μάγια αποδεικνύεται περίτρανα με αυτό το φαινόμενο. Οι Μάγια έδιναν ιδιαίτερη σημασία στην αστρονομία η οποία συνδεόταν με την καλλιέργεια της γης και επομένως με την επιβίωσή τους. Το ημερολόγιό τους είναι πιο ακριβές από το αντίστοιχο Ευρωπαϊκό.









Ένας χωματόδρομος οδηγεί από το γήπεδο του παιχνιδιού της μπάλας στο Σε νότε δε Λος Σακριφίσιος(λίμνη των ανθρωποθυσιών).


Είναι υπόγεια ασβεστολιθική λίμνη όπου έριχναν όσους θυσίαζαν. Συνεχίζουμε με τους Μιλ Κολούμνας (ομάδα με τους χίλιους κίονες) το Τέμπλο δε λος Γερέρος (ναός των πολεμιστών) μια πλατιά πυραμίδα που οδηγεί στον ναό, στο σημείο που οι ιερείς άνοιγαν το θώρακα των θυμάτων τους και πρόσφεραν την καρδιά τους στους θεούς.

Ιδιαίτερο επίσης το άγαλμα του Τσακ Μουλ που ήταν ο μισός άνθρωπος και ο μισός θεός. Στα χέρια του κρατάει έναν δίσκο για την προσφορά θυσιών.

Τα αξιοθέατα πάρα πολλά, χρειάζεσαι πολύ χρόνο για να τα επισκεφθείς.

Το Τσίτσεν Ίντσα, είναι η ιερότερη πόλη των Μάγιας, λατρευτικό και θρησκευτικό κέντρο του 5ου π.Χ. αιώνα, που προστατεύεται από την Unesco.












Θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι

- Αναρρίχηση στην κορυφή της πυραμίδας δεν επιτρέπεται.

-Το Chichen Itza είναι χώρος ανοιχτός για επίσκεψη 365 ημέρες το χρόνο.

- Το φως και ήχος είναι μια παράσταση που γίνεται κάθε βράδυ στις 7μμ κατά τη διάρκεια του χειμώνα και στις 8 το βράδυ κατά τη διάρκεια της άνοιξης και του καλοκαιριού.

- Ο χώρος είναι ανοιχτός μεταξύ 9πμ και 17:00.

- Το κόστος εισόδου ανέρχεται στα 232 πέσος ανά άτομο.

- Χρηματοκιβώτια για τσάντες και βαλίτσες διατίθενται στην είσοδο.
 

KIKI

Member
Μηνύματα
2.805
Likes
7.810
Επόμενο Ταξίδι
Ιορδανία
Ταξίδι-Όνειρο
Αφρική Ναμιμπια
Σε ευχαριστω πολύ για την ωραία ιστορία σου και τις χρήσιμες πληροφορίες ...
 

aspa

Member
Μηνύματα
580
Likes
1.568
Επόμενο Ταξίδι
Κολομβία
Ταξίδι-Όνειρο
Γυρος του κοσμου
Το λεωφορείο της Ado μας πήρε έξω από τον αρχαιολογικό χώρο και αφού περάσαμε από Valladolid και Tulum, φθάσαμε στην Playa del carmen που ήταν και ο τελευταίος προορισμός μας στο Μεξικό.

Η διαδρομή ήταν 4ώρες και το εισιτήριο κόστιζε 282πέσος.

Το ξενοδοχείο μας ήταν δίπλα στο σταθμό των λεωφορείων στον κεντρικό πεζόδρομο. Hasienda del caribe. Μας κόστισε 58ε την βραδιά το τετράκλινο, εξαιρετική τιμή για την πολύ τουριστική αυτή περιοχή. Ήταν καθαρό αξιοπρεπές με μια μικρή πισίνα και καλό προσωπικό. Δεν διαθέτει ασανσέρ αλλά σε βοηθούν με τις βαλίτσες σου.











Η Playa del Carmen είναι καλύτερα για διαμονή , όχι μόνο γιατί είναι πιο προσιτή από το

Κανκούν , αλλά και λόγω τοποθεσίας είναι σχεδόν στο μέσο της χερσονήσου και κοντά σε όλα.









Είναι τουριστική αναμφίβολα , αλλά χωρίς να σε πνίγει με υπερβολές. Την επέλεξα μετά από τις συμβουλές πολλών ταξιδιωτών.

Βέβαια όταν φθάνεις εκεί έχεις την εντύπωση ότι είσαι σε άλλη χώρα. Πολλά καταστήματα, μπαρ και εστιατόρια. Κράχτες που σε καλούν να μπεις στο μαγαζί τους. Πολύ μεγάλα ξενοδοχεία και φυσικά η θάλασσα, η πανέμορφη θάλασσα της Καραϊβικής.

Η βόλτα στον κεντρικό πεζόδρομο θυμίζει... Μύκονο. Εκεί συναντάς ορδές Αμερικανών τουριστών με τις ιδιαιτερότητες τους, κυρίως στην διασκέδαση, όπως γνωρίζουμε και από την Ελλάδα.











Αποστακτήριο tequila.
Λόγω του τουρισμού έχεις πολλές επιλογές για φαγητό και διασκέδαση. Φάγαμε πολύ καλά angus berger (αμερικάνικο φαΐ).



Έχει πολλά τουριστικά events,









παραστάσεις στις πλατείες, στους δρόμους, ταχυδακτυλουργούς, πωλητές,γενικά ένα τζέρτζελο όλη μέρα που τελείωνε το ξημέρωμα. Η πιο ήσυχη ώρα ήταν πρωί πρωί που οι τουρίστες αποκαμωμένοι από την διασκέδαση το έριχναν στον ύπνο.


Αλλιώς ξέραμε το Μεξικό. Τι σχέση έχουν οι κάτοικοι αυτής της περιοχής με αυτούς του Σαν Κριστομπάλ?

Το Cozumel είναι ένα νησί απέναντι από την Playa που προσφέρεται για μια ολοήμερη εκδρομή. Ουσιαστικά είναι σαν μικρογραφία της και δεν αξίζει περισσότερο χρόνο. Εμείς δεν πήγαμε.



Η επιλογή προς Γουατεμάλα ή Μπελίζ είναι καλύτερη. Ούτε εκεί πήγαμε. Δεν είχαμε χρόνο.

Αρκεστήκαμε τις τρεις ημέρες που μείναμε εκεί να κάνουμε βόλτες στην πόλη, στην θάλασσα και κάναμε μια εκδρομή σε μια άλλη παραλία.










Αρχικά περπατήσαμε στον πεζόδρομο γιατί πήγαμε βράδυ. Την παραλία την είδαμε την άλλη μέρα το πρωί. Ακριβώς κάτω από το ξενοδοχείο μας με τα ιδιαίτερα νερά της Καραϊβικής και χωρίς πολύ κόσμο πρωί πρωί μας καλούσε για μια βουτιά. Η άσπρη άμμος έδινε στην θάλασσα ένα χρώμα πράσινο. Σιγά σιγά ξυπνούσαν και οι τουρίστες και γέμιζαν τις ξαπλώστρες που υπήρχαν φυσικά παντού.

Συνεχίσαμε προς το κέντρο της πόλης, είδαμε το δημαρχείο της, τις πλατείες της, τα σπίτια των κατοίκων, ξεφύγαμε λίγο από τα πολύ τουριστικά.



Την άλλη μέρα αποφασίσαμε να πάμε μια εκδρομή κάπου κοντά. Ρωτώντας μάθαμε για την Playa Esmeralda.

Παζαρέψαμε ένα ταξί και για 100πέσος μας πήγε εκεί σε 20λεπτά.

Μια πανέμορφη παραλία αποκαλύφθηκε μπροστά μας μόλις το ταξί σταμάτησε. Το πράσινο έφτανε μέχρι την άκρη της ακτής. Ήταν προστατευμένη από τον βορρά που είχε τα μποφόρια του, φύσαγε. Και η θάλασσα, αυτή η θάλασσα, όμορφη, μαγευτική.







Στην παραλία αυτή πηγαίνουν κυρίως ντόπιοι που θέλουν να ξεφύγουν από την πολυκοσμία των ξενοδοχείων και τους τουρίστες. Παίρνουν τα παιδάκια τους, τα φαγητά τους ...τις αιώρες τους και απολαμβάνουν την φύση και την θάλασσα.

Το ίδιο κάναμε και εμείς. Αράξαμε κάτω από ένα δέντρο και απολαύσαμε την θάλασσα. Συνηθισμένη από την Ελλάδα, μπήκα στην θάλασσα και κολύμπησα στα βαθιά. Ξάφνου γυρνάω και δεν βλέπω κανέναν δίπλα μου, ήμουν αρκετά μέτρα μακριά από τον τελευταίο λουόμενο, οι φίλες μου από έξω μου φώναζαν να βγω. Μάλλον εκεί δεν ξανοίγονται στην θάλασσα όπως εδώ, εκεί είναι ωκεανός.

Το συνειδητοποίησα και συμμορφώθηκα.




Το φαγητό μας στην παραλία ήταν εξαιρετικό και νόστιμο.



Υπήρχαν καντίνες σε μερικά σημεία που έψηναν σουβλάκια από γαρίδες. Πολύ χορταστικό και ιδιαίτερο, κόστιζε μόλις 25πέσος. Δεν είχε όμως μια μπυρίτσα, μόνο αναψυκτικά.

Με ταξί γυρίσαμε στην Playa del Carmen.

Το Κανκούν προσφέρεται για διακοπές. Οι πολλοί τουρίστες αλλοιώνουν το χαρακτήρα της πόλης.

Με βόλτες μπάνιο και φαγητό πέρασαν οι τρεις μέρες που μείναμε στην Playa del Carmen. Δεν πήγαμε σε άλλους αρχαιολογικούς χώρους, άλλωστε είχαμε δει αρκετούς στην πορεία μας.

Ήρθε η ώρα να φύγουμε. Ένα απρόοπτο παραλίγο να ματαιώσει την αναχώρηση μας. Η ώρα σε αυτήν την επαρχία του Μεξικού είναι διαφορετική από την ώρα στο Μέξικο σίτυ. Είναι συν μία ώρα.

Τόσο χαλαρά είμαστε τρεις μέρες που δεν προσέξαμε καθόλου τα ρολόγια. Λίγο έλειψε να χάναμε το αεροπλάνο. Αλλά ευτυχώς όλα καλά.

Η πτήση με λίγο καθυστέρηση, το αεροδρόμιο χωρίς πολλά πολλά στον έλεγχο και νάμαστε στο Μαϊάμι.

Εδώ είχαμε προγραμματίσει μία διανυκτέρευση.

Φθάσαμε το απόγευμα και θα φεύγαμε για Αθήνα μέσω Ρώμης την άλλη μέρα το βράδυ.

Η πόλη ήταν άλλο πράγμα. Μείναμε σε ένα ξενοδοχείο στην south beach πάνω στην παραλιακή.





Βέβαια πληρώσαμε 200ε για ένα τετράκλινο μικρό δωμάτιο. Στην περιοχή χρεώνουν και ένα ποσό έχτρα επειδή είναι στην παραλία, σαν δημοτικό φόρο. Ένα ταξί από το αεροδρόμιο μας πήρε 35 δολ.

Αφήσαμε τα πράγματα και βγήκαμε στους δρόμους να προλάβουμε να δούμε όσο το δυνατόν περισσότερα. Δυστυχώς η μία της παρέας αρρώστησε και παρέμεινε στο κρεβάτι.

Ξεκινήσαμε από την παραλία. Ήταν τεράστια. Τεράστια και τα κύματα της θάλασσας. Ο κόσμος αρκετά επιφυλακτικός. Οι περισσότεροι ξαπλωμένοι στην άμμο, στις ξαπλώστρες τους και μερικοί τολμηρότεροι είχαν μπει στην θάλασσα άκρη άκρη και κολυμπούσαν.

Καμία σχέση με τις θάλασσες μας τις καταγάλανες, καθαρές καθόλου επικίνδυνες. Κολυμπάς όσο θες όπου θες.

Μας έκανε εντύπωση ότι η παραλία έκλεινε για το κοινό το βράδυ από τις 12πμ έως τις 5πμ. Είχε φράχτη και πόρτες.

Περπατήσαμε αρκετά κατά μήκος της ακτής.

Είδαμε πολλά ξενοδοχεία,τα περισσότερα φαίνονταν πολύ ακριβά, μπαράκια, εστιατόρια, μουσικούς του δρόμου. Στην πόλη υπήρχε ένα κλίμα χαρούμενο,κεφάτο, όλοι γελαστοί με καλή διάθεση. Και τα αυτοκίνητά τους, τι αυτοκίνητα ήταν αυτά. Πανάκριβα κάμπριο πήγαιναν και έρχονταν.




Το ξενοδοχείο μας



Η βόλτα συνεχίστηκε αργότερα στον κεντρικό παραλιακό δρόμο.
Έντονη νυχτερινή ζωή




Και τα ποτά μπολικούρα.




Πήγαμε και στη Ισπανική συνοικία.


Εκεί σε έναν ατμοσφαιρικό πεζόδρομο έχουν μαζευτεί μαγαζάκια με κυρίως Ισπανικό φαγητό και ποτό.


Οι τιμές ανάλογες με την πόλη.

Εμείς φάγαμε στους 7guys καταπληκτικά μπέργκερ, λίγο πιό μέσα από το παραλιακό αλαλούμ.




Το Μαϊάμι είναι μια πόλη καταπράσινη. Τα πάρκα τεράστια.








Τα σπίτια όλα με κήπο και λουλούδια. Τουλάχιστον στο south beach. Απέναντι στην πόλη βλέπεις και πολλούς ουρανοξύστες.



Έχει γέφυρες που ενώνουν διάφορα τμήματά του, περνώντας πάνω από τα κανάλια. Είναι μία καταπληκτική πόλη.


Το ταξίδι μας όμως ήταν στο Μεξικό. Οι εικόνες του δεν μπορούν να φύγουν από το μυαλό μας.

Είδαμε πολλά διαφορετικά πράγματα, διαφορετικούς ανθρώπους, πολλά αξιοθέατα.

Είναι ένα ταξίδι που θα μείνει βαθειά χαραγμένο στην μνήμη μας και στην καρδιά μας.

Πραγματοποιήθηκε 3-22 Φλεβάρη του 2015

Τα εισιτήρια (552+138+103)=793ε. Η εκδρομή κόστισε περίπου 1800ε.

Μερικά τιπς

Τα λεωφορεία τους είναι πολύ καλά. Έχει βέβαια και ακριβότερη και φθηνότερη επιλογή.

Το φαγητό καταπληκτικό. Πάντα θα βρεις κάτι ωραίο να φας.

Το ταξί φθηνό.

Η επαρχία πολύ ασφαλής. Στο Μέξικο σίτυ θέλει προσοχή στις περιοχές που θα κινηθείς. Στις τουριστικές είναι οκ.

Υπάρχει μια διάθεση από τους κατοίκους να σε βοηθήσουν.

Κάτι που θα άλλαζα στο ταξίδι μου.

Θα έβαζα πιό πολλές μέρες στο San Cristobal.

Θα πήγαινα στην Oaxaca.

Θα έβαζα λιγότερες μέρες στην Merida.
 
Last edited:

buffon85

Member
Μηνύματα
594
Likes
1.562
Επόμενο Ταξίδι
Κολομβία
Ταξίδι-Όνειρο
Χιλή, Ιαπωνία, Αμερική
υπεροχα! ευχαριστουμε! san cristobal δεν πηγα, αλλα η μεριδα μου αρεσε πολυ, 2 μερες μου φανηκαν λιγες, δεν ειχε κατι το ιδιαιτερο σιγουρα, αλλα μου ταιριαζε η πολη!
 

althoreiya

Member
Μηνύματα
19
Likes
93
Επόμενο Ταξίδι
Ντιγιαρμπακίρ, Τουρκία
Ευχαριστούμε, Άσπα, για τις σημαντικές πληροφορίες και τις λεπτομέρειες του ταξιδιού. Δεν ξέρω γιατί, δεν μπορώ να δω καμία από τις φωτογραφίες. Σχεδιάζω ένα ταξίδι στο Μεξικό τον ερχόμενο Ιούνιο και Ιούλιο για 12-13 μέρες, και θα πάω τελείως μόνη μου. Ελπίζω να μην έχω πρόβλημα σε αυτό.
 

makisg

Member
Μηνύματα
4.931
Likes
16.820
Επόμενο Ταξίδι
Μιλάνο-Βερόνα-Μολβένο.
Ταξίδι-Όνειρο
Νησιά Φίτζι
χάσαμε τις φωτογραφίες ή δεν τις βλέπω επειδή είμαι στο σάιτ από το κινητό;;;;
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.159
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom