• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Λουκέτο μπήκε σε City και Ελεύθερο Τύπο

Μηνύματα
626
Likes
144
Επόμενο Ταξίδι
Μπαλί
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη & Ισλανδία!!!
Ο Ελεύθερος Τύπος είχε ξεκινήσει τη λειτουργία του το 1983, με ιδρυτή τον Άρη Βουδούρη, ενώ είναι η δεύτερη εφημερίδα , μετά το Έθνος, που εκδόθηκε σε μικρό σχήμα. Το 2006, το ζεύγος Αγγελόπουλου εξαγόρασε την εταιρεία, επιχειρώντας άνοιγμα στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Η νέα έκδοση συνοδεύτηκε από μια νέα μοντέρνα εμφάνιση της εφημερίδας αλλά και προσλήψεις δημοσιογράφων. Δύο χρόνια αργότερα, η Γιάννα Αγγελοπούλου Δασκαλάκη προχώρησε και στην εξαγορά του «πολύπαθου» Planet, μετονομάζοντας τον σε City 99,5. Εκεί συγκεντρώθηκαν πλήθος «μεγάλων ονομάτων», τόσο από τη δημοσιογραφία, όσο και από την πολιτική. Λιάνα Κανέλλη,Θεόδωρος Πάγκαλος, Στέφανος Μάνος αλλά και Τζίμης Πανούσης και ο δημοσιογράφος Φοίβος Καρζής – ο οποίος και διετέλεσε διευθυντής του ειδησεογραφικού σταθμού.
Πάντως, το εγχείρημα του εφοπλιστή Αγγελόπουλου δεν ευοδώθηκε. Τα οικονομικά του εκδοτικού συγκροτήματος συρρικνώθηκαν με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγάλο έλλειμμα ισολογισμού, ενώ πριν από λίγο καιρό είχε «κυκλοφορήσει η φήμη» ότι ενδιαφέρεται για την εξαγορά της εταιρείας, ο Ανδρέας Βγενόπουλος της MIG, που όμως δεν επιβεβαιώθηκε ποτέ.
Το αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή, είναι ότι εν μέσω καλοκαιριού 350 εργαζόμενοι (δημοσιογράφοι - τεχνικοί - διοικητικό προσωπικό) θα βρεθούν στο δρόμο. Ο σύλλογος τους πάντως αναμένεται να συνεδριάσει στις 17:00 το απόγευμα της Δευτέρας (22/6) ενώ αναμένεται – αν έρθει ποτέ – η αντίδραση της Ένωσης Συντακτών.
Το τελευταίο φύλλο της εφημερίδας αναμένεται αύριο.

Πηγή: cosmo.gr

Προσωπικά, η καλύτερα αισθητικά και θεματολογικά εφημερίδα του Τύπου της χώρας. Όχι ότι έχω άποψη από όλες τις εφημερίδες που κυκλοφορούν, αλλά ο Ε.Τ. ήταν για μένα η καλύτερη εφημερίδα.

Κρίμα, κυρίως για τους ανθρώπους που ξαφνικά μένουν άνεργοι :(
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
10.023
Likes
52.881
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Γενικώς είναι δύσκολη εποχή για τα ΜΜΕ (έχει δει κανείς τι γίνεται στο χώρο των περιοδικών για παράδειγμα;) αλλά και τα επιχειρηματικά λάθη των Αγγελόπουλων ήταν πολλά, έκανε μπαμ ότι θα πήγαινε άπατη η εφημερίδα. Κρίμα, συμφωνώ με το Χοντρό Μπιζέλι ότι ήταν από τις καλές εφημερίδες, ανεξαρτήτως πολιτικής άποψης... Ελπίζω τουλάχιστον να επιζήσει ο City (ή εξαφανίστηκε κι αυτός μαζί με το συγκρότημα;), η εκπομπή του Πανούησ καθημερινά στις 12 είναι ό,τι καλύτερο έχω ακούσει στο ελληνικό ραδιόφωνο, όποτε βρίσκομαι εκτός Κούβας μπάινω στο ίντερνετ και τα ακούω μαζεμένα, απίστευτος κι αστείρευτος ο Τζιμάκος.
 

Dorotija

Member
Μηνύματα
1.297
Likes
701
Επόμενο Ταξίδι
Να είναι η Κρακοβία?
Ταξίδι-Όνειρο
Yemen
O CityFM εννοειται πως δεν επιβιωσε, ουτε φυσικα και το ειδησεογραφικο πορταλ της εφημεριδας. Και να πουμε οτι εν μια νυκτι περι τους 450 ανθρωπους εμειναν χωρις δουλεια, νομιζω μαλιστα οι περισσοτεροι απο αυτους δημοσιογραφοι. Οχι οτι, για καποιον που γνωριζε λιγα πραγματα, το λουκετο ηταν κεραυνος εν αιθρια- εδω και μηνες γινονταν συνεχως απολυσεις και η εφημεριδα ειχε παρει για τα καλα τον κατηφορο, ωστοσο μεχρι και την παρασκευη διαβεβαιωναν τους ανθρωπους οτι κατι θα γινει, θα βρεθει μια λυση. Μεχρι και την τελευταια στιγμη (Τελη ΜΑιου) εκαναν μικρο-προσληψεις.

Στα περιοδικα γινεται σφαγη, ηδη κλεινει το DIVA και πολλα ακομα... σιγοψηνονται, ακομα και μεγαλων ομιλων. Ομως τοσο μεγαλο μπαμ οπως αυτο του ΕΤ δεν ειχε ματαγινει ουτε στα περιοδικα ουτε στις εφημεριδες. Και τι εχουν να δουν ακομα τα ματακια μας...

αναμένεται – αν έρθει ποτέ – η αντίδραση της Ένωσης Συντακτών.
Η απαντηση οχι μονο ηρθε απο τις ενωσεις Συντακτων, αλλα ειδικα απο την ΕΣΗΕΑ, ηταν ακαριαια και στις 17:00, ωρα που υποτιθεται θα συνεδριαζε, υπηρχε ηδη αποφαση και ειχε ηδη ξεκινησει η απεργια. Ο συντακτης του εν λογω κειμενου καλο θαταν να προσεχει περισσοτερο οταν γραφει δημοσιως...
 

zaniko

Member
Μηνύματα
117
Likes
27
Επόμενο Ταξίδι
Ντουμπρόβνικ
Ταξίδι-Όνειρο
Νοτια Αμερικη-Ανδεις
Κρίμα! Ο City ήταν η ενημέρωση και η παρηγοριά μου στο κυκλοφοριακό χάος της Αθήνας. Περίμενα κάθε πρωί το συμπυκνωμένο καυτό σχολιάκι του Καρζή, πριν τις ειδήσεις των 8:(. Και ο απίστευτος Τζιμάκος..
Αν και γελειοποιήθηκαν οι πολιτικοί συντάκτες Βήματος, Καθημερινής κλπ με την περιγραφή της συνάντησης Καραμανλή-Ερντογαν, που ποτέ δεν έγινε, είναι θλιβερό να απολύονται μαζικά τόσοι εργαζόμενοι.. Να βελτιωθεί η Δημοσιογραφία θέλουμε, όχι να πεινάσει..
 

taver

Member
Μηνύματα
12.636
Likes
29.979
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Εγώ πάντως χαίρομαι που βλέπω να κλείνει μια επιχείρηση του τύπου η οποία αποτυγχάνει. Μπορεί να ξενίζει, αλλά είναι δείγμα υγείας του συστήματος (ή μερους αυτού, τέλος πάντων).
Πριν από 15-20 χρόνια, κάτι τέτοιο θα ήταν αδιανόητο: Η απόδοση μιας επιχείρησης τύπου δεν είχε καμμία σημασία, οι εφημερίδες υπήρχαν για να δίνουν δύναμη στον εκδότη και για να στηρίζουν τα λοιπά συμφέροντά του (και τις μπίζνες του με το κράτος). Έχαναν όλες λεφτά με τα τσουβάλια, και σε όλες έσπρωχναν συνεχώς ζεστό χρήμα οι εκδότες (ή και ο φορολογούμενος σε κάποιες περιπτώσεις). Τουλάχιστον αυτό φαίνεται πως έχει αλλάξει.
 

DRIVER

Member
Μηνύματα
109
Likes
47
Επόμενο Ταξίδι
ΥΠΟ ΣΚΕΨΗ
Ταξίδι-Όνειρο
ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΗ
εγω παλι που δεν μπορω να καταλαβω προς τι η απεργια των δημοσιογραφων μια επιχειρηση ηταν σαν ολες τις αλλες που κλεινουν δεκαδες την ημερα δεν εκανε παρανομες απολυσειςτο μαγαζι δεν πηγαινε καλα και εκλεισε.δηλαδη αν αυριο κλεισει ο φουρνος τησ γειτονιας μου θα εχουν απεργια ολοι οι φουρνοι της Ελλαδος.
.παντος οπως και να εχει οι ανθρωποι μεινανε χωρις δουλεια απο την μια μερα στην αλλη.
 

Dorotija

Member
Μηνύματα
1.297
Likes
701
Επόμενο Ταξίδι
Να είναι η Κρακοβία?
Ταξίδι-Όνειρο
Yemen
Εγώ πάντως χαίρομαι που βλέπω να κλείνει μια επιχείρηση του τύπου η οποία αποτυγχάνει. Μπορεί να ξενίζει, αλλά είναι δείγμα υγείας του συστήματος (ή μερους αυτού, τέλος πάντων).
Πριν από 15-20 χρόνια, κάτι τέτοιο θα ήταν αδιανόητο: Η απόδοση μιας επιχείρησης τύπου δεν είχε καμμία σημασία, οι εφημερίδες υπήρχαν για να δίνουν δύναμη στον εκδότη και για να στηρίζουν τα λοιπά συμφέροντά του (και τις μπίζνες του με το κράτος). Έχαναν όλες λεφτά με τα τσουβάλια, και σε όλες έσπρωχναν συνεχώς ζεστό χρήμα οι εκδότες (ή και ο φορολογούμενος σε κάποιες περιπτώσεις). Τουλάχιστον αυτό φαίνεται πως έχει αλλάξει.
Συγγνωμη κιολας αλλα το να λες οτι χαιρεσαι που πεταχτηκαν ετσι απλα 450 ανθρωποι στο δρομο δεν ειναι δειγμα υγειας του συστηματος. Ουτε ειναι δειγμα υγειας του συστηματος να πληρωνουν οι εργαζομενοι τις πολιτικες φιλοδοξιες του εκαστοτε εργοδοτη. Επισης, το να πεις πως το κλεισιμο του ΕΤ δειχνει πως αλλαζει η αρρωστη κατασταση που περιγραφεις, ειναι λιγο ρομαντικο... Αν θαθελες να απαριθμησουμε τις επιχειρησεις (σε ΜΜΕ αλλα και γενικοτερα) που διαθετουν χαρακτηριστικα οπως αυτα που προανεφερες, και παρολα αυτα ζουν και βασιλευουν, δεν θα μας φτασει ενα φορουμ μονο.

Τωρα, το επιχειρημα του φουρνου, ουτε πολιτικο ειναι, ουτε σοβαρο, οποτε δν μπαινω καν στον κοπο να το σχολιασω..
 

taver

Member
Μηνύματα
12.636
Likes
29.979
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Και τι πιστεύεις εσύ ότι θα έπρεπε να είχε γίνει, δεδομένης της κατάστασης των οικονομικών της εφημερίδας?
 

ANEL

Member
Μηνύματα
1.029
Likes
340
Και τι πιστεύεις εσύ ότι θα έπρεπε να είχε γίνει, δεδομένης της κατάστασης των οικονομικών της εφημερίδας?
μήπως να μην οδηγούσε ο εκδότης και οι μέτοχοι σ'αυτήν την κατάσταση την εφημερίδα?
 

taver

Member
Μηνύματα
12.636
Likes
29.979
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
μήπως να μην οδηγούσε ο εκδότης και οι μέτοχοι σ'αυτήν την κατάσταση την εφημερίδα?
Σορρυ κιόλας, αλλά μαγαζί τους είναι, ότι θέλουν το κάνουν... Δε θα μας δώσουν και λογαριασμό! Θα δώσουν, και πρέπει, λογαριασμό στους πιστωτές τους και στους μικρομέτοχούς τους - στην πρώτη κατηγορία είναι και οι εργαζόμενοι αν τους οφείλουν χρήματα - αλλά όχι σε μας, και όχι δημοσίως.

Απο κει και πέρα, όταν τα οικονομικά είναι στην κατάσταση που είναι, τι έπρεπε να γίνει?

Είναι εύκολο να κάνουμε κριτική στις πράξεις των άλλων - το δύσκολο είναι να βάλουμε τον εαυτό μας στη θέση τους και να προτείνουμε εναλλακτική λύση.
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
10.023
Likes
52.881
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Πριν από 15-20 χρόνια, κάτι τέτοιο θα ήταν αδιανόητο: Η απόδοση μιας επιχείρησης τύπου δεν είχε καμμία σημασία, οι εφημερίδες υπήρχαν για να δίνουν δύναμη στον εκδότη και για να στηρίζουν τα λοιπά συμφέροντά του (και τις μπίζνες του με το κράτος). Έχαναν όλες λεφτά με τα τσουβάλια, και σε όλες έσπρωχναν συνεχώς ζεστό χρήμα οι εκδότες (ή και ο φορολογούμενος σε κάποιες περιπτώσεις). Τουλάχιστον αυτό φαίνεται πως έχει αλλάξει

Taver, φοβάμαι πως δεν είναι σημάδι υγείας. Ο εκδότης δεν έκλεισε την εφημερίδα επειδή πλέον αποφάσισε πως στη μάχη επιρροή vs κέρδους προτιμά το κέρδος, αλλά επειδή έχει τόοοοσους τρόπους να επηρεάζει υπογείως καταστάσεις που ένας σταθμός και μια εφημερίδα δεν του δίνουν δα και κανένα τεράστιο συγκριτικό πλεονέκτημα. Δυστυχώς η κατάσταση με τους βαρόνους είναι τέτοια που ακόμη και μια εφημερίδα κι ένα ραδιόφωνο είναι πλεόν απειροελάχιστης σημασίας για τις αυτοκρατορίες τους. Απλά η Γιάννα βαρέθηκε να χάνει το στοίχημα του ΕΤ και τώρα θα βρει άλλο παιχνιδάκι, την αυτοκρατορική της θέση στο πολιτικο-οικονομικό γίγνεσθαι την έχει εξασφαλισμένη όπως την έχουν και οι υπόλοι γνωστοί ολιγάρχες.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.636
Likes
29.979
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Απλά η Γιάννα βαρέθηκε να χάνει το στοίχημα του ΕΤ και τώρα θα βρει άλλο παιχνιδάκι, την αυτοκρατορική της θέση στο πολιτικο-οικονομικό γίγνεσθαι την έχει εξασφαλισμένη όπως την έχουν και οι υπόλοι γνωστοί ολιγάρχες.
Δηλαδή συμφωνείς ότι η εφημερίδα έκλεισε επειδή έχασε το στοίχημά της (επιχειρηματική βιωσιμότητα) κι ο ιδιοκτήτης δεν ήθελε να την κρατήσει σε λειτουργία με ενέσεις κεφαλαίου? Αν ναι, συμφωνούμε στην ουσία!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.748
Μηνύματα
911.024
Μέλη
39.488
Νεότερο μέλος
DespinaTsi

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom