D
Delmem9770
Guest
Η Coca-Cola εναντίον των εθισμένων στα social media
Δημιούργησε αντικείμενο που το φοράς και δυσκολεύεσαι να μπαίνεις στο facebook
Η Coca - Cola εξαπέλυσε πόλεμο εναντίον των ανθρώπων που είναι εθισμένοι στα social media και ζουν ολοένα και λιγότερο στην πραγματική ζωή. Το μεγάλο της όπλο στον πόλεμο αυτό είναι ένα αντικείμενο που δημιούργησε και ονόμασε "Φρουρό των κοινωνικών δικτύων" (social media guard). To αντικείμενο το φοράς γύρω από το λαιμό -μοιάζει μάλιστα με τους κώνους που φοράμε σε άρρωστους σκύλους- και σε αποθαρρύνει από το να μπαίνεις και να τσεκάρεις κάθε τρεις και λίγο το facebook και τα λοιπά κοινωνικά δίκτυα. Η εταιρεία μας ενθαρρύνει να αφήσουμε κάτω το κινητό μας και να μοιραστούμε αληθινές στιγμές με κάποιον άνθρωπο δίπλα μας. Οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων παγκοσμίως σπαταλούν κάθε μήνα πάνω από 4 εκατομμύρια χρόνια online.
Πηγή: www.lifo.gr
Δημιούργησε αντικείμενο που το φοράς και δυσκολεύεσαι να μπαίνεις στο facebook
Η Coca - Cola εξαπέλυσε πόλεμο εναντίον των ανθρώπων που είναι εθισμένοι στα social media και ζουν ολοένα και λιγότερο στην πραγματική ζωή. Το μεγάλο της όπλο στον πόλεμο αυτό είναι ένα αντικείμενο που δημιούργησε και ονόμασε "Φρουρό των κοινωνικών δικτύων" (social media guard). To αντικείμενο το φοράς γύρω από το λαιμό -μοιάζει μάλιστα με τους κώνους που φοράμε σε άρρωστους σκύλους- και σε αποθαρρύνει από το να μπαίνεις και να τσεκάρεις κάθε τρεις και λίγο το facebook και τα λοιπά κοινωνικά δίκτυα. Η εταιρεία μας ενθαρρύνει να αφήσουμε κάτω το κινητό μας και να μοιραστούμε αληθινές στιγμές με κάποιον άνθρωπο δίπλα μας. Οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων παγκοσμίως σπαταλούν κάθε μήνα πάνω από 4 εκατομμύρια χρόνια online.
Πηγή: www.lifo.gr