• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Ιταλία Κλήση τροχαίας από Ιταλία

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Iron

Member
Μηνύματα
8
Likes
1
Καλά δεν είναι όλοι οι Έλληνες οδηγοί έτσι ούτε όταν πάνε στην Ιταλία γυρίζουν όλοι με ένα μάτσο πρόστιμα. Είσαι εκνευρισμένος για το πρόστιμο, κατανοητό. Χρήσιμο το ποστ σου πάντως, χαιρετισμούς.
σωστα αφήνουμε και ένα 6-7% εξω και πολύ λεω μιας και δε νομιζω ναναι παραπανω αυτοι που ακολουθουν πιστα τον ΚΟΚ:haha: και απο ότι βλεπω και διαβαζω οι περισσοτεροι γυρνανε όπως βλέπεις με ένα ματσο κλησεις από ιταλια αρα καπου υπαρχει λακουβα οσο για εκνευρισμο κανεναν και αν προσεξες η αρχικη μου ερωτηση αφορουσε την δευτερη κληση στον ιδιο δρομο και Δημο της ιταλιας εντος για την ακριβεια 16 λεπτων μιας και αν γνωριζα ότι πηρα ηδη κληση θα πηγαινα με 40 μετα ακρη ακρη...τραγικο.
 

Hugin

Member
Μηνύματα
607
Likes
1.874
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
…..πια προστιμα???? ο κάθε ελληνας οδηγος από την ωρα που θα μπει στο αυτοκινητο του μεχρι την ωρα που θα παει για υπνο εχει διαπραξει πανω από 10 παραβασεις στην καθημερινοτητα του οσο για τα προστιμα….για ελλαδα μιλαμε...πια προστιμα...και εκει είναι και αυτό που ειπα παραπανω μιλανε ολοι αυτοι που καθημερινα κανουν δεκάδες παραβασεις που μενουν ατιμώρητες λογω ανυπαρξίας του κρατους στον τονμε α αυτό και λενε τι 70 το οριο και πηγες 75 κακως πρεπει να παρεις 5-6 κλησεις καλως σε γραψανε ολες οι καμερες !!! αθανατε ελληναρα:clap:
Ρώτησες σε φόρουμ ενηλίκων και φαντάζομαι περιμένεις σοβαρές απαντήσεις. Επίσης στα ποστ σου ζητάς από πιο έμπειρους να σου (μας) πουν τη γνώμη τους. Τι απάντηση θα σε ευχαριστούσε? Μια απάντηση του στυλ "Μεγάλε μην πληρώνεις τίποτα, εγώ κάνω κάθε μέρα 50 παραβάσεις και τους έχω γραμμένους όλους?"
Ακόμα και να κάνουμε 100 παραβάσεις κάθε ώρα στο τιμόνι εφόσον ρωτάς το σωστό θα είναι να σου απαντήσουμε τι ισχύει και τι όχι. Δεν σημαίνει ότι είμαστε εμείς σωστοί οδηγοί. Το μόνο που σημαίνει είναι ότι σου λέμε απαντήσεις σοβαρές και όχι ότι να'ναι. Θα μπορούσες να περιορίσεις τις απαντήσεις από το αρχικό σου ποστ αν έλεγες ότι θέλω να μου απαντήσουν μόνο οδηγοί που δεν κάνουν παραβάσεις.

Για να καταλάβω λίγο πως σκεφτεσαι και τι θεωρείς λογικό. Αν σε διάστημα 15 λεπτων περνούσες 10 φανάρια με κόκκινο πόσες κλήσεις έπρεπε να πάρεις?
 

villi

Member
Μηνύματα
1.088
Likes
2.790
σωστα αφήνουμε και ένα 6-7% εξω και πολύ λεω μιας και δε νομιζω ναναι παραπανω αυτοι που ακολουθουν πιστα τον ΚΟΚ:haha: και απο ότι βλεπω και διαβαζω οι περισσοτεροι γυρνανε όπως βλέπεις με ένα ματσο κλησεις από ιταλια
Ανήκω ή μάλλον ο σύζυγος ανήκει στο 6% που λες διότι πήγαμε 3 φορές Ιταλία, την πρώτη νοικιάσαμε αυτοκίνητο και τις δύο επόμενες με το δικό μας. Γράψαμε πολλά χιλιόμετρα στους Ιταλικούς δρόμους αλλά δε λάβαμε ποτέ ούτε μία κλήση! Γενικά πρέπει να είσαι προσεκτικός με τις πινακίδες και τα όρια όταν οδηγείς σε οποιαδήποτε χώρα γιατί δεν είναι παντού χαλαρά όπως στην Ελλάδα. Η Ιταλία έχει τη φήμη της αυστηρής σε οδικά θέματα και τα πρόστιμα πέφτουν βροχή. Κατά τη γνώμη μου πολύ καλά κάνουν, μακάρι να το εφαρμόζαμε κι εμείς να μειωνόντουσαν λίγο τα νεκροταφεία όπως είπε κι ο Panpan. Η οδηγική παιδεία πρέπει να ισχύει παντού και στο στενό και στον αυτοκινητόδρομο, γιατί το διαχωρίζεις; Όπως και να έχει τώρα έγινε, τo πάθημα μάθημα, την επόμενη φορά είμαι σίγουρη ότι θα εισαι πιο προσεκτικός ;-)
 

orck

Member
Μηνύματα
662
Likes
1.011
Και στην Ιταλια μαυρα χαλια ειναι η κατασταση απο θανατους και ατυχηματα.
Ειμαι της αποψης οτι τα ατυχηματα που συμβαινουν στην Ελλαδα ΔΕΝ ειναι ο κυριος ογκος απο υπερβολικη ταχυτητα, απλα αυτη ειναι η ευκολη εξηγηση. Που να καθησεις τωρα να κανεις μελετη για κακοτεχνιες, αναποδες κλισεις, κακοσυντηρημενο οδοστρομα, "εθνικη οδο" με μια λωριδα κυκλοφοριας χωρις διαχωριστικο και φωτα, επαρχιακο δικτυο με κομματια δρομου να εχουν γινει χωμα απο την ρηγματωση και αλλες ομορφιες, που να καθησεις να προσλαβεις προσωπικο να κοβει κλησεις ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ για να μαζευτουν και οι ελληναρες "εγω πινω και οδηγω, δεν με επηρεαζει"
Αλλα ενταξει, καταλαβαινω, ειναι πιο ευκολο να κατηγορησουμε για αλλη μια φορα τον πιο αδυναμο.

Για οσους αναρωτιουνται δεν εχω ποτε κληση για ταχυτητα, μονο μια κληση στα 18 μου για κρανος, την πληρωσα και απο τοτε το φοραω παντα. Εξακολουθω να θεωρω γελοιο το οριο 70χλμ και κληση για 76χλμ.
 

arabickostas

Member
Μηνύματα
515
Likes
1.801
Και στην Ιταλια μαυρα χαλια ειναι η κατασταση απο θανατους και ατυχηματα.
Ειμαι της αποψης οτι τα ατυχηματα που συμβαινουν στην Ελλαδα ΔΕΝ ειναι ο κυριος ογκος απο υπερβολικη ταχυτητα, απλα αυτη ειναι η ευκολη εξηγηση. Που να καθησεις τωρα να κανεις μελετη για κακοτεχνιες, αναποδες κλισεις, κακοσυντηρημενο οδοστρομα, "εθνικη οδο" με μια λωριδα κυκλοφοριας χωρις διαχωριστικο και φωτα, επαρχιακο δικτυο με κομματια δρομου να εχουν γινει χωμα απο την ρηγματωση και αλλες ομορφιες, που να καθησεις να προσλαβεις προσωπικο να κοβει κλησεις ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ για να μαζευτουν και οι ελληναρες "εγω πινω και οδηγω, δεν με επηρεαζει"
Αλλα ενταξει, καταλαβαινω, ειναι πιο ευκολο να κατηγορησουμε για αλλη μια φορα τον πιο αδυναμο.

Για οσους αναρωτιουνται δεν εχω ποτε κληση για ταχυτητα, μονο μια κληση στα 18 μου για κρανος, την πληρωσα και απο τοτε το φοραω παντα. Εξακολουθω να θεωρω γελοιο το οριο 70χλμ και κληση για 76χλμ.
Η μεγάλη διαφορά όμως αδερφέ ξέρεις που έγκειται? 1) Ότι σε κάποια άλλα μέρη, πίστεψε με υπάρχουν, το να οδηγείς μεθυσμένος σημαίνει τρελά μπλεξίματα, τρελά οχι αστεία και όχι κάτσε 15 λεπτά για 2ο τεστ ώστε να γλυτώσεις με πρόστιμο 2) Εκει που οι υποδομες ειναι τραγικές ( συμφωνώ μαζί σου άλλο δρόμος ταχείας κυκλοφορίας και άλλο αυτοκινητοδρομος στην ασφάλεια) ο εκάστοτε οδηγος θα παει με τα 40 η 50 που λεει το σημα και οχι με 70 και 80 ενω το σημα λεει 40 ή 50 και κίνδυνο...Με τη λογική σου προφανώς κανένα τροχαίο δεν γίνεται λόγω ταχύτητας. Έτσι είναι όμως μόνο?
 

Defkalion

Administrator
Μηνύματα
11.454
Likes
17.526
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Το θέμα κλειδώνεται.

Α, και κρατήθηκα που κρατήθηκα τόσες σελίδες με τα τέρατα που διάβασα σε αυτό το τόπικ, οπότε θα σας αφήσω με δικές μου παρατηρήσεις, από το πώς διαμορφώνουν οδηγική συμπεριφορά στην Αυστραλία:

- Τα όρια ταχύτητας είναι χαμηλά. 50 όπου έχει μαγαζιά, 60 το στάνταρ όριο σε ολους τους υπόλοιπους δρόμους, και στους αυτοκινητόδρομους 80. Μόνο στα tollways που δεν υπάρχουν φανάρια το όριο σε κάποια σημεία είναι 100.

- Τα όρια ταχύτητας αλλάζουν κάθε μέρα τις ώρες σχολείου. Μεταξύ 8 και 9.30 το πρωί, καθώς και μεταξύ 2.30-4 το απόγευμα, ΟΛΑ τα όρια ταχύτητας στις περιοχές που βρίσκονται σχολεία ειναι 40χλμ. Αυτό, πέραν του προφανούς, έχει και το αποτέλεσμα οι οδηγοί να είναι μόνιμα σε μια διαδικασία αφύπνισης/προσοχής ώστε ανάλογα την ώρα που βρίσκονται στο δρόμο να έχουν το νου τους. Δεν είναι καθόλου σπάνιο να ακούσεις σε μια κουβέντα με φίλους σου ότι κάποιος ξεκινάει μισή ώρα νωρίτερα για τη δουλειά το πρωί για να μην τον πιάσει το όριο των 40χλμ από τα σχολεία.

- Για τον έλεγχο των ορίων ταχύτητας υπάρχουν παντού μα παντού κάμερες, από τα tollways μέχρι τους τοπικούς δρόμους γειτονιάς, δε γλυτώνεις με τίποτα. Εγώ που θεωρώ τον εαυτό μου εξαιρετικά προσεκτικό οδηγό, έφαγα πέρσι μια κλήση γιατί σε περιοχή με όριο 60 πήγαινα με 67 - το οποίο κάπου παραπάνω διάβασα ότι κάποιος θεωρεί "γελοίο" - μάλλον δεν υπάρχει συναίσθηση το πόσο μεγάλη διαφορά μπορεί να κάνουν 10χλμ/ώρα σε ένα ατύχημα, μπορεί κυριολεκτικά να είναι η διαφορά μεταξύ ζωής και θανάτου για αυτόν που θα χτυπήσεις. Οπότε μόνο γελοίο δεν είναι.

- Οι ποινές για speeding (όπως και για οτιδήποτε αφορά ασφάλεια, πχ παραβίαση σηματοδότη) είναι εξοντωτικές. Τα 7χλμ που έγραψα παραπάνω μου κόστισαν 290$, ενώ αν σε πιάσουν με 25χλμ πάνω από το όριο, σου γίνεται αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης για 2 χρόνια. Όλα αυτά είναι αυτοματοποιημένα και δεν περιλαμβάνουν κουβεντούλες με τροχονόμους στο δρόμο ή στο τμήμα "ελάτε κύριε πολισμάνε, βιαζόμουν και το πάτησα λίγο παραπάνω".

- Τα σχολεία έχουν ειδικό πρόγραμμα από το kindergarten που μαθαινουν στα παιδιά το τετράπτυχο stop - look - listen - think όταν κυκλοφορούν στους δρόμους αρχικά ως πεζοί και μετά ως υποψήφιοι μελλοντικοί οδηγοί.

- Υπάρχουν driving schools για παιδιά, τα οποία έχουν μια "μίνι-πόλη" φτιαγμένη με 10 δρόμους, φανάρια και σήματα, σε μικρογραφία ώστε να μπορούν τα παιδιά να πηγαίνουν με τα πατίνια και τα ποδήλατά τους και να μαθαίνουν πώς να κυκλοφορούν. Οι Αυστραλοί μάλιστα χρησιμοποιούν αυτές τις εγκαταστάσεις ως χώρο για παιδικά πάρτυ, στη διάρκεια των οποίων τα παιδιά μαθαίνουν πώς να κυκλοφορούν μέσω παιχνιδιού.

Αλλά τι ξέρουν αυτοί, είναι ηλίθιοι.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.638
Μηνύματα
905.251
Μέλη
39.377
Νεότερο μέλος
Vrankovic

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom