dim kyr
Member
- Μηνύματα
- 2.066
- Likes
- 6.317
- Ταξίδι-Όνειρο
- Μπαγκλαντες
Βιζα
Η χώρα δεν απαιτεί βίζα απο τους Ελληνες, ίσως γιατί ξέρει ότι είμαστε λάρτζ, πλούσιοι και καλοπληρωτές.
Η ολη διαδικασία εισόδου στην χώρα δεν απαιτεί πάνω απο 2 δευτερόλεπτα, όσο δηλαδή χρειάζεται ο υπάλληλος να σας πατήσει την σφραγίδα στο αεροδρόμιο.
Το ίδιο ισχύει και για χερσαία σύνορα αν και εκεί μπορεί να χρειαστεί να σπρώξεις κανα δολάριο και δεν θα σου πάρει χρονικά 5 λεπτά.
Οποιος ενδιαφέρεται σοβαρά και ΟΧΙ ακαδημαικά (σκέφτομαι μιά σωτήρια ημέρα, κάποτε να περάσω απο το Torougat pass στην Κίνα με το αγόρι μου) να μάθει για τα χερσαία περάσματα από άλλες χώρες (Κίνα, Ουζμπεκιστάν, Καζακσταν, Τατζικιστάν) ας στείλει πμ. να του πω. Βαριέμαι να γράφω. Και το πμ να έχει συγκεκριμένη ερώτηση ε?
Εκτός αν έχει ως υστερόγραφο "στείλε μου αριθμό λογαριασμού Τραπέζης κυρά Ντίμ".
Σε αυτήν την περίπτωση ρωτήστε με και για τα συνοριακά περάσματα και των Αγία Σαράντα, Τεπελένι, Δοιράνη, Διδυμότειχο κλπ.
Μεταφορές
Μαρσρουτκες. Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ τρόπος ταξιδιού. Στην ουσία είναι τα αντίστοιχα ΚΤΕΛ τα οποία λατρεύω.
Υπάρχουν 2 είδη. Οι αστικές που λειτουργούν εντός πόλεως και κοστίζουν απειροελάχιστα και
οι υπεραστικές που επίσης είναι πάμφθηνες και έχουν αρκετά (όχι τακτικά στην ώρα) δρομολόγια.
Λέγοντας όχι τακτικά , εννοώ ότι η στρατηγική τους είναι απλά "γεμίζω και φεύγω".
Οι εντός πόλης είναι πήχτρα στον κόσμο (προσοχή στον συνωστισμό επιχειρούν πορτοφολάδες),
και οι προορισμοί αναγράφονται στο μπροστινό μέρος. Πανεύκολο! Αν γνωρίζεις βέβαια ρώσικα. Αν δεν γνωρίζεις ρώτα να μάθεις τουλάχιστον τον αριθμό της μαρσρούτκας που σε βολεύει απο τον ξενοδόχο σου (λέμε τώρα....).
Ταξί
Η ίδια τακτική. Γεμίζω και φεύγω. Αν βιάζεσαι μπορείς να πληρώσεις το αντίστοιχο τίμημα
των απούλητων θέσεων. Οσο πιό νωρίς πας στους σταθμούς, τόσο πιο γρήγορα γεμίζουν,
αρα τόσο λιγότερο περιμένεις.
Αν πας πχ απόγευμα μάλλον θα είσαι εσύ και 10 νοματέοι και θα αναγκαστείς
να πληρώσεις πολύυ παραπάνω.
Φρόντισε να ζητήσεις να δεις απο πρίν το ταξί (ή το απλό αυτοκίνητο) που θα ταξιδέψεις. Μην ρωτάς γιατί, σου μιλάει παθούσα.... Το Κιργιστάν κρύβει εκπλήξεις...
Επισήμανση. ΟΛΟΙ οι ταξιδιωτικοί οδηγοί προτείνουν για τους τουρίστες τα ταξί. Διαφωνώ κάθετα.
Για λόγους που δεν χρειάζεται να αναλύσω (οκ.. βαριέμαι να τους γράφω), ο ιδανικός τρόπος
μετακίνησης είναι ο συνδυασμός μαρσρουτκας και ταξί και όχι μόνο το ένα απο τα δύο.
Εστιατόρια.
Η χώρα πρέπει να πούμε ότι είναι μία απο τις φτηνότερες της Ασίας. Η Ινδία μπροστά της φαντάζει
Ελβετία απο άποψη τιμών. Υπολόγισε για ένα γεύμα με μπύρες, το άτομο 3 ευρώ. Μην περιμένεις όμως
πολυτέλειες και τουριστικά εστιατόρια.
Εκτός Μπισκέκ, είτε το θέλειςείτε όχι θα τρως εκεί που τρώνε οι ντόπιοι.
Και κάνε και 'ενα ξεσκονισματάκι στα ρώσικά σου. Στην συντριπτική τους πλειοψηφία
οι λοκάντες (γιατί περί τέτοιων πρόκειται) δεν έχουν καταλόγους σε αγγλικά , ούτε φυσικά φωτογραφίες.
Αν το θεωρείς καλή ιδέα μπορείς να επιλέξεις στην τύχη κάτι απο το μενού και να περιμένεις ξεκαρδισμένος στοιχηματίζοντας με την παρέα σου τι θα σκάσει μύτη στο τραπέζι.
Εμείς το παίξαμε αυτό το παιγνίδι. Πλάκα είχε. Πετύχαμε μια ελληνική σαλάτα.
Μια άλλη φορά που το είχαμε παίξει (το Νο2 απο το μενού) δεν ήρθε τίποτε.
Σφυρίχτηκε ισοπαλια λόγω ακύρωσης του αγώνα, λογω καιρικών συνθηκών
Απο άποψη γεύσεων μιά απο τα ίδια. Λαχανικά και κρέας.
Εχουν και σουβλάκια για τους λάτρεις της ελληνικής κουζίνας. Ονομάζονται σασλίκ , μαρινάρονται σε κρασί , βάζουν και καμμιά 90αριά μπαχάρια πάνω και ψήνονται στα κάρβουνα έξω απο τα μαγαζιά ή ακόμα και στο δρόμο ή στα παζάρια. Φρόντισε πριν τα παραγγείλεις (πιάσε καμμιά 15αριά σασλίκ ρε
μάστορα γιατί δεν πεινάω πολύ σήμερα) να δεις το μέγεθός τους. Νομίζω ότι 2 είναι υπεραρκετά ακόμη και αν είσαι ο Πόλντο.
Κοστίζουν λιγότερο απο 1 ευρώ , εξαρτάται που θα τα αγοράσεις. Υπάρχουν χοιρινά, βόεια, κοτόπουλο κλπ και στα εσιατόρια σερβίρονται με κρεμμύδι.
Εχουν και πιροσκί. Αποχωρίσου εύκολα τα 10-15 λεπτά του ευρώ που κοστίζουν και δοκίμασε. Εχουν μέσα μάλλον, (η νεκροτομή που τους έκανα δεν εστέφθη με απόλυτη επιτυχία, γιατί μερικά πράγματα δεν αναγνωρίστηκαν) κυρίως λάχανο. Τηγανιτά. Τηγανίζονται μπροστά σου απο γριούλες ρωσίδες εκείνη την στιγμή.
Γενικότερα δοκίμασε φαγητά απο καντίνες, πάγκους κλπ. Αξίζουν. Αλλωστε ταξίδι πας ,όλο και κάποιο ιμόντιουμ θα έχεις στις αποσκευές σου για την κακιά στιγμή , έτσι δεν είναι?
Σε γενικές γραμμές η κουζίνα τους ή καλύτερα οι γευσεις τουςδεν θα σε απογοητεύσουν.
Επίσης είναι σχετικά (τονίζω το σχετικά) καθαρά. Μπύρες θα βρείς παντού. Φτηνές. Πρόσεχε όμως γιατί υπάρχουν και χωρίς αλκοολ για τους μουσουλμάνους (μην πάθεις καμμιά λαχτάρα), και οταν οι μπύρες δεν έχουν αλκοολ, είναι η στιγμή που θα συνηδειτοποιήσεις ότι το προηγούμενο
πιάτο που χλαπάκιασες δεν ήταν χοιρινό. Μπήκες βρε άνθρωπε σε μουσουλμάνικο
μαγαζί και δεν το κατάλαβες.
Οι τιμές στο Μπίσκεκ είναι υψηλότερες απο όλη την επαρχία.
Θυμήσου το γιατί αν η άφιξή σου γίνει σε αυτή την πόλη μην κρίνεις από τις τιμές της όλη την υπόλοιπη χώρα.
Δοκίμασε και ψωμιά. Πρέπει να έχουν περίπου όσο αφορά τα είδη, σχήματα κλπ
αριθμό που αγγίζει αυτό του πληθυσμού της Κίνας. Καλή φάση.
Ξενοδοχεία
Θα μπορούσε να αποτελεί και ανέκδοτο "Τουριστικά Ξενοδοχεία στο Κιργιστάν" απο
τον Αρκά. Δεν λέω ότι δεν υπάρχουν , αλλά δεν... Είναι ελάχιστα, υπερτιμολογημένα,
δυσάρεστα, καταθλιπτικά και ουτε καν πλησιάζουν στην ιδέα αυτή που έχει σχηματίσει στο μυαλό του ο μέσος τουρίστας για τον όρο.
Σε μερικές δε περιπτώσεις, απλά δεν υπάρχουν.
Το Μπισκέκ είναι μια κατηγορία απο μόνο του όμως. Εκεί θα βρείς. Στην υπόλοιπη χώρα όμως
θα μείνεις όπως όλοι σε σπίτια ντόπιων.
Υπολόγισε 5-7 ευρώ το άτομο με πρωινό. Το μπάνιο φυσικά κοινό. Πεντακάθαρα. Δεν χρειάζονται προκράτηση Οι τουρίστες στην χώρα είναι ελάχιστοι και τα σπίτια πολλά.
Οταν φτάνεις σε μιά νέα πόλη θα ψάχνεις για το CBΤ (εναλλακτικά για ταμπελάκι tourist information). Οταν το βρεις θα μπουκάρεις μέσα -κύριος- και θα πεις στα Αγγλικά "θέλω να αποθέσω για απόψε το κουρασμένο, λάγνο, φιλήδονο και ταλαιπωρημένο μου κορμί απο την Μαρσρουτκα, κάπου". Οκ ίσως όχι ακριβώς έτσι, μπορεί να αρκεί και το θέλω δωμάτιο για απόψε , αλλά γιατί να μην γίνουμε και λίγο πιό περιγραφικοί και λίγο πιο εξωστρεφείς, πιό εμφατικοί βρε αδερφέ μου?
Σε 5 λεπτά θα έρθει ο σπιτονοικοκύρης σου, θα σε πάρει με το αυτοκίνητο του, και θα πας στο σπίτι του να κόψεις τούφες, γιατί μα το Θεό! είσαι κουρασμένος και το ταξίδι απο το Μπίσκεκ στην Καρακόλ
διήρκησε 6 εφιαλτικές ώρες και το κεφάλι σου έχει 56 καρούμπαλα απο την πρόσκρούσή του με την οροφή της Μαρσρουτκας.
Αφού κάνεις το μπάνιο σου (έχουν όλα ζεστό νερό και συγκεκριμένα στάνταρ που απουσία αυτών το CΒΤ δεν τα περιλαμβάνει στους καταλόγους του) θα πεις τι ώρα θέλεις να σου σερβίρουν το πρωινό, ενώ καθόλη την διάρκεια της παραμονής σου μπορείς να χρησιμοποιήσεις, πλυντήρια, ψυγεία, μπουγαδόσκοινα κλπ τα πάντα σχεδόν εκτός απο την σύζυγο του σπιτονοικοκύρη.
Μην ξεχάσεις να ζητήσεις το κλειδί του σπιτιού εκτός αν το βάζουν κάτω απο το χαλάκι στην εξώπορτα.
Πάλι σου μιλά η πείρα. Να βρεθείς κλειδωμένος στις ερημιές βραδυάτικα, μέσα στα σκοτάδια
και στο κρύο γιατί όλοι οι ένοικοι (αν υπάρχουν, μάλλον μόνο σου θα είσαι φιλάρα) λείπουν , είναι μια εμπειρία που δεν θέλεις. Εκτός αν είσαι μαζόχα και θέλεις. Τότε αλλάζει. Μην ζητάς κλειδί και βγες έξω και αν είσαι τυχερός -δε πα να χτυπάς την πόρτα σαν θεόμουρλος- το όνειρό σου θα γίνει πραγματικότητα και θα κλειδωθείς έξω. Εμείς είχαμε την τύχη την τρελή βέβαια να κλειδωθούμε και έξω αλλά και εντός (!!!!) του homestay και να μην μπορούμε να βγούμε έξω , αλλά εμείς -μην ζηλεύεις-
έχουμε και τύχες/Αραράτ. Αυτό όμως είναι μιά άλλη (πονεμένη) ιστορία .
Ανακεφαλαιώνουμε. Διαμονή CBΤ. Δεν χρειάζεται προκράτηση. Καθαρά. Κοινό μπάνιο.
Ζητάμε κλειδί εκτός αν είναι κάτω απο το χαλάκι ή βεβαιωθούμε ότι θα είναι κάποιος χριστιανός μέσα να μας ανοίξει όταν επιστρέψουμε και βροντάμε μανιασμένα την πόρτα.
Θυμήσου. ΚΛΕΙΔΙ! Να ξέρεις ότι αν γκρεμοτσακίσεις την ξένη πόρτα και την μετατρέψεις σε οδοντογλυφίδες -γιατί το μεσαίο σου όνομα είναι Τσακ Νόρις- θα πρέπει να την πλερώσεις. Φυσικά το παραπάνω δεν ισχύει αν η οικογένεια που σε φιλοξενεί δεν κουνάει ρούπι απο το σπίτι ή ζει εντός του κανάς ερημίτης μονόχνωτος βαρεμένος που έχει απαρνηθεί τις κοσμικές απολαυσεις..
Επικινδυνότητα
Χμ... δύσκολο να απαντηθεί. Θα το προσπαθήσω όμως.
Αν και η χώρα δέχεται κατά καιρούς ομοβροντία ταξιδιωτικών εντολών απο
υπουργεία Εξωτερικών, των συνήθων υπόπτων όπως Μ. Βρετανίας και ΗΠΑ, αυτές αφορούν
κυρίως πολιτικές συγκυρίες και όχι μόνο κοινή εγκληματικότητα.
Υπάρχει? Ναι, θα έλεγα ναι. Αλλά όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό όσο παρουσιάζεται.
Αλλωστε στο Κιργιστάν θα έρθεις για την ασπιλη φύση του και την άγρια ομορφιά του άρα εκ
των πραγμάτων τις νύχτες θα μαζεύεσαι νωρίς και δεν θα παριστάνεις το πάρτυ άνιμαλ.
Κάτσε να σου πω τι γίνεται κατά τις 8 το βράδυ για να καταλάβεις.
Μια Κυριακή καθόμαστε σε ένα εστιατόριο στην πρωτεύουσα στο καρακέντρο της πόλης.
Η ώρα ήταν 7 το απόγευμα. Κόσμος, μαγαζιά παιδιά, φωνές, κίνηση, αυτοκίνητα, ζητιάνοι, φώτα, μια πόλη όλο ζωή.
Ξαφνικά λίγο πριν τις 8 , δηλαδή λίγο πριν πέσει το σκοτάδι κανονικά, ολη η κεντρική πλατεία άδειασε, ρολά έπεσαν στα μαγαζιά, το εστιατόριο ερήμωσε τα παιδιά εξαφανίστηκαν , και οι καντίνες έκλεισαν. Αρα καταλαβαίνεις ότι οι Κιργίσιοι μαζευονται νωρίς εκτός αν έχουν χρήματα για να πάνε στα μπαρ.
Επίσης μετά τις 8-9 δεν βλέπεις εύκολα άνθρωπο στους δρόμους να κυκλοφορεί.
Εκτός αν είναι μεθυσμένος. Και εδώ έγκειται ο ουσιαστικά σοβαρός κίνδυνος. Μεθυσμενοι.
Δεν αναφέρομαι στους απλούς, μεμονομένους , ηλικιωμένους περιθωριακούς πότες που τους
βλέπεις συνέχεια δίπλα σου καθόλη την διάρκεια της ημέρας.
Αυτοί είναι ακίνδυνοι (οι περισσοτεροι τουλάχιστον) και την γλιτώνεις με μια αντρίκια χειραψία.
Η πραγματικά δυσάρεστη στιγμή είναι να συναντάς νεαρούς μεθυσμένους, οι οποίοι είναι και παρέα.
Αρα μια συμβουλή που θα έδινα θα ήταν απλά να παίρνεις ταξί τα βραδυα, να μην κυκλοφορείς έξω σε ερημικές σοβιετικού τύπου εργατικές πολυκατοικίες νύχτα (έκεί την πέφτουν συνήθως οι νεαροί μεθυσμένοι σπάζοντας μπουκάλια βότκας) και να φοράς πάντα παπούτσια με χοντρές σόλες. Οχι. Δυστυχώς δεν αστειεύομαι. Τα σπασμένα γυαλιά σε αυτήν την χώρα δίνουν και παίρνουν.
Λάβε επίσης υπόψην σου οτι είναι μια πάμπτωχη χώρα, και οι κάτοικοι δεν έχουν και
ιδιαίτερο λόγο να βολοδέρνουν νυχτιάτικα στους δρόμους στο κρύο, ενώ σε συνδυασμό και με την αρωγή της ανατριχιαστικής σοβιετικής αρχιτεκτονικής , η αίσθηση του "νοιώθω αβολα" γιγαντώνεται.
Κατ' τα άλλα, την διάρκεια της ημέρας αμφιβάλω αν αισθανθείς οποιαδήποτε στιγμή
του ταξιδιού σου κίνδυνο, εκτός ίσως από.....
Αστυνομια του Κιργιστάν
Θα είμαι σύντομη και επιγραμματική. Μείνε μακρυά τους. Αν πας στο Μπισκέκ στο Osh Bazaar
(που θα πας, το ξέρω)φρόντισε τουλάχιστον να μην καρφώνεσαι ότι είσαι τουρίστας με φωτογ. μηχανές, μπλουζάκια I love Kyrgyzstan κλπ.
Μην νομίζεις ότι επειδή έχει κόσμο, δεν θα πέσεις θύμα ή οι ντόπιοι θα σε βοηθήσουν.
Δεν θα το κάνουν γιατί δεν θέλουν να μπλέξουν. Απέφυγε να πας στην συγκεκριμένη περιοχή σε
ανταλλακτήριο, γιατί 1ον καρφώνεσαι ότι είσαι φορτωμένος και 2ον οταν απομακρυνθείς
κάποια ρωσόφατσα θα σε έχει παρακολουθήσει , θα έχει πέσει σήμα και εσύ έχεις μπλέξει
και δεν το ξέρεις ακόμα.
Αν πάλι είσαι κουφιοκέφαλος και δεν με ακούς, τουλάχιστον να έχεις φωτοτυπία του διαβατηρίου σου ΑΛΛΑ ΚΑΙ της σφραγίδας εισόδου, και ελάχιστα χρήματα πάνω σου.
Σε καμμία περίπτωση δεν θα τους δώσεις στα χέρια το διαβατήριό σου αν δεν τους καλύψουν οι φωτοτυπίες (που δεν θα τους καλύψουν, αλλά λέμε τώρα).
Και να θυμάσαι, δεν έχουν δικαίωμα να σου κάνουν σωματική ερευνα στον δρόμο
ούτε και να σου ψάξουν τα πράγματα. Αν θέλεις οι νόμοι λένε ότι έχεις δικαίωμα να τους πεις "πηγαίντε με στο Αστυν. Τμήμα να με ψάξετε", αλλά εδώ εμπίπτει το ερώτημα "ξέρεις ΠΟΥ είναι το κοντινότερο τμήμα?". Μάλλον όχι.
Δεν λέω άλλα για να μην σε τρομάξω. Είμαι παθούσα ΚΑΙ σε αυτό (@#$@#$#%^ την %$%#@@@ τύχη μου)!!
Ανθρωποι
Καλοί άνθρωποι. Σινικής,Μογγολικής Ρωσικής, καταγωγής στα χαρακτηριστικά , ολιγομίλητοι και καλόβολοι.
Λίγο αγριωποί στην όψη, αλλά εγώ τους βρήκα μιά χαρά. Δεν ισχυρίζομαι ότι είναι ανοιχτοί, εξωστρεφείς τέρατα φιλοξενίας, αλλά για αυτό θα φταίει μάλλον η μιξη τους με το γνωστό ρωσικό ανύπαρκτο ταπεραμέντο. Μην ξεχνάς να κάνεις αν είσαι αρσενικό χειραψίες με τους Κιργίσιους. Το λατρεύουν.
Καπνιστές
Εχω καλά νεα και κακά νέα. Αρχίζω απο τα καλά. Τα Καμελ κοστίζουν 40-50 λεπτά
του ευρώ, τα Γουέστ 27-30 , τα Μαλμπορο γύρω στα 65-70. Τα καλά νεα δεν σταματούν εδώ. Φίνος καπνός, λόγω υψομέτρου καιγέται αργά, γεύση και πωλούνται παντού.
Τα κακά νέα ότι οι Κιργίσιοι δεν είναι και τσιμινιέρες, αρα ως εκ τούτου σε
λίγους κλειστούς χώρους επιτρέπεται το κάπνισμα. Αλλά ας πάει και το παλιάμπελο...
με τέτοιες τιμές και τέτοια ποιότητα καπνού θα αγοράσεις 56 κούτες και θα καπνίζεις στην Ελλάδα σαν αράπης (200 τσιγάρα το άτομο αν θυμάμαι καλά επιτρέπουν στην Ελλάδα
να φέρεις. Εγώ έφερα όλο τον Κεράνη, αφού κανείς δεν βρέθηκε να μας ελέγξει).
Μόνος? Οργάνωση?
Καλά τα νέα και απο αυτό το μέτωπο. Μην κάνεις καμμία βλακεία και κλείσεις πακέτο απο Ελλάδα.
θα πληρώσεις 10 φορές πάνω και είναι πεταμένα λεφτά.
Φτάνεις Μπισκέκ. Κοιμάσαι το πρωτο βράδυ κάπου που έχεις μπανίσει απο πριν. Την επομένη πας στο σταθμό και βουτάς ότι βρείς για τον προορισμό που θέλεις. Οταν κατέβεις, πας CBΤ. Τους ζητάς εκτός απο διαμονή ότι 'αλλο γουστάρεις (άλογα, εκδρομές, μετακινήσεις πληροφορίεςκλπ). Με ελάχιστο κόστος στα έχουν κανονίσει μέσα σε 10 λεπτά ή και λιγότερο.
Παράδειγμα. Μετακινήσεις στην (με ιδιαίτερα δύσκολο ορεινό δρόμο, 2 1/2 ώρες με 4Χ4) λίμνη Song KuL 3 γεύματα, διαμονή σε γιούρτα, βόλτα με άλογα, επιστροφή στον προορισμό την επόμενη ημέρα,
κόστος 30 ευρώ το άτομο
Το μόνο που χρειάζεσαι, είναι μια ερευνα στο διαδικτυο για να βρεις τι θέλεις να κάνεις και που
να πας, και μετά ολα μα όλα, κανονίζονται επι τόπου. Υπόψη ότι μέρος απο τα έσοδα του CBΤ πηγαίνουν σε ορφανά παιδιά και σε ανθρώπους που εχουν ανάγκη. Εκτός αυτού επειδή ΔΕΝ είναι
τουριστικά ιδιωτικά γραφεία αλλά κοινοπραξία ντόπιων, υποστηρίζεις τους κατοίκους της χώρας
χωρίς μεσάζοντες.
Και κάτι τελευταίο, αλλά μάλλον βασικότερο όλων. Αν σου αρέσουν οι πολυτελείς διακοπές,
η άνεση, η γκλαμουριά, οι μετακινήσεις με στυλ, οι πισίνες, οι αγορές σε πολυκαταστήματα
η ντολτσε βιτα, και συναφή πραγματάκια, μην κοιτάς Κιργιστάν. Δεν πληροί καμμία παράμετρο.
Αγριο, σκονισμένο, κατσάβραχο, με άθλιες οδικές αρτηρίες, βασική διαμονή,
ανύπαρκτες τουριστικές υποδομές και γενικά το ταξίδι σε αυτά τα μέρη θα χαρακτηριζόταν
τουλάχιστον περιπετειώδες.
Την χώρα θα την επισκεφτείς για την φυσική της ομορφιά, και τις μοναδικές εμπειρίες
που μπορεί να προσφέρει όπως διαμονή σε γιούρτες, βόλτες με άλογα, τρέκινγκ, παζάρια κλπ. Και αν θέλεις την συμβουλή μου, μην το καθυστερείς.
Η χώρα αλλάζει. Ραγδαία. Πήγαινε λοιπόν μπας και προλάβεις και την δεις πριν αλλοιωθεί.
Ακόμα δεν έχει δυτικό τουρισμό, παρά ελάχιστο.
Λοιπόν, αυτά είναι τα βασικά, από όπου θα ξεκινήσετε. Λεπτομέρειες στην ιστορία που θα γράψω
(κάποτε).
Ολα τα παραπάνω είναι υποκειμενικές πληροφορίες που ελήφθησαν σε συγκεκριμένη χρονική στιγμή.
Η χώρα όμως αλλάζει μέρα με την ημέρα , στιγμή την στιγμή και με ρυθμούς ραγδαίους,
αρα ο υποψήφιος επισκέπτης ας λάβει υπόψη του οτι οι τιμές , αλλά και μερικά άλλα πράγματα
ενδέχεται όταν την επισκεφτεί να έχουν αλλάξει και τροποποιηθεί.