• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Ισπανία Καστίλλη και Βαλένθια Ισπανίας - Roadtrip

giorgoStar

Member
Μηνύματα
50
Likes
316
Επόμενο Ταξίδι
Ανδαλουσία
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Έχουν ειπωθεί τόσα κι άλλα τόσα, ψηφιακό μελάνι άπλετο, λήψεις από κάθε σημείο και οπτική αλλά παρακάτω παραθέτω τη δική μου ιστορία από το ταξίδι εβδομάδας, το τελευταίο μου για φέτος, στην Ισπανία.


Η πρώτη ιδέα όταν διεργάνωνα τις άδειές μου ήταν να κατέβουμε με αυτοκίνητο από τη Ζυρίχη στη χώρα των Βάσκων. Μαρκάροντας τα σημεία ενδιαφέροντος, δε μου έβγαιναν οι χρόνοι, συν τοις άλλοις υπήρχε το ρίσκο του κακού καιρού Οκτώβρη μήνα κι έτσι έπεσε η ιδέα της πρωτεύουσας και των γύρω περιοχών, νοικιάζοντας αυτοκίνητο στη Μαδρίτη και κάνοντας γύρες με βάσεις τη Βαλένθια, το Τολέδο και κλείνοντας τη Μαδρίτη.


Στο πρόγραμμά μου, ακολούθησα πιστά τη διαδικασία «μαρκαρίσματος». Διάβασμα στο φόρουμ και στο ίντερνετ, προβολές στο youtube, μέτρηση αποστάσεων στο google maps και ένστικτο στο τι θα με αποζημιώσει για τον κόπο.


Πρωί πρωί στο Μπαράχας για να μη χάνουμε τη μέρα. Ακριβώς έξω από το Τέρμιναλ 2, τα ενοικιαζόμενα και με ολίγο τρόμο που η Firefly, στην οποία κλείσαμε για 7 μέρες 140€, είχε αξιολόγηση 1.9/5 από την google, κάνουμε μια επιτόπια αναβάθμιση για να νιώσουμε ασφαλείς και ευτυχώς άξιζε. Το opel zafira που μας έδωσαν, ήταν καινούργιο (ήταν ακόμη εμφανείς οι ίνες καοτςούκ στα λάστιχα), παρόλες τις γρατζουνιές σε όλες του τις πλευρές και το μισό μπροστινό προφυλακτήρα (!) Όχι, ήταν ασφαλές και πραγματικά άνετο, να τα λέμε όλα.

Στους δρόμους τώρα, αυτοκινητόδρομοι πολύ πολύ άνετοι, σχεδόν άδειοι και σε μεγάλο κομμάτι της με 3 λωρίδες+λεα. Αυτό που μας κούρασε, ήταν το ότι παραήταν ο δρόμος καλός κι ευθύς και με μονότονο τοπίο τους ξερούς λοφίσκους στο δρόμο προς Βαλένθια. Μετά από πρωινό ταξίδι κι όλας, η διαδρομή ήταν απόλυτα νανουριστική. Η βενζίνη κυμαίνονταν στα 1.30-1.40 και οι οδηγοί ήταν τόσο ήρεμοι και σε σειρά, ούτε να χώνονται, ούτε να δείχνουν τη σπαστικομάρα τους και τις αυτοκτονικές τους τάσεις (όπως κάνουν άλλοι κι άλλοι γκουχ γκουχ), μετρημένοι και chilly. Όπως και στην Αμερική, στην Ισπανία κυκλοφορούν μεγάλα αυτοκίνητα αλλά εφόσον υπάρχει άπλα στους δρόμους, ακόμα και στον αστικό ιστό, επακόλουθη και η γκουμούτσα. Διόδια λιγοστά. Υπάρχει βασικά επιλογή δρόμου με διόδια ή χωρίς, χωρίς να υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις στους χρόνους. Το gps μάς έστελνε σε δρόμους χωρίς διόδια ή μπορεί κι εκεί που κινηθήκαμε να ήταν άνευ. Τα μόνα που πληρώσαμε ήταν στην έξοδο της Μαδρίτης για Βαλενθια και στον αυτοκινητόδρομο του Αλικάντε.


Μια στασούλα στο δρόμο προς Βαλένθια είναι πάντα επιτακτική στην Κουένκα. Χτισμένη σε κορυφή γκρεμού, με το οχυρωμένο τμήμα της μνημείο Unesco, μας δίνει μια πρώτη γεύση του τι θα ακουλουθήσει στο συνολικό ταξίδι μας. Μικρούλα αλλά ζωντανή, με πολλούς γάμους να λαμβάνουν χώρα, σχολική μπάντα να γεμίζει τους δρόμους με τους ήχους του Bella Ciao και η θέα από ψηλά στους γκρεμνούς και τα φαράγγια αναζωογονητική. Παρατήρησα ότι υπάρχουν πολλές διαδρομές με μονοπάτια στο δρυμό της Κουένκα, για τους οπαδούς των πεζο/ποδηλατοδρομιών πιστεύω να είναι μοναδική εμπειρία. Οι ιδιαίτεροι σχηματισμοί από τα βράχια κρατούν το ενδιαφέρον και γενικότερα άξιζε η στάση, είναι θεωρώ must στη διαδρομή Μαδρίτη-Βαλένθια.
6129169F-9BD0-47AF-AE4C-512E01227D8E.jpeg
1B1FAC98-CD5D-4799-8BEB-0193C25F5812.jpeg
088DF5E5-2D22-4B0F-B85C-F1A6C22AF582.jpeg
76F78FCC-6B7A-4644-B37C-628FEED004C5.jpeg
E69DBA07-BCCC-4F5F-9E1B-B587BBDCEA9F.jpeg
5199BB6C-ED92-42F7-B5FC-DA63DAE1EAF8.jpeg
F901C811-62F4-4E9A-8182-0320FE31E851.jpeg
776EFF51-2768-4A44-8CE9-3DA19008A8CA.jpeg
9EC28EEA-5676-4565-9308-538480C86A64.jpeg
E4823D28-9BA8-4B0C-BBFA-0530FD87026A.jpeg
D5EDA7CA-9986-411D-AE54-B882AB5996E3.jpeg
B41B2DA8-25BF-43D0-A2C3-207FB7315BA5.jpeg
12540D96-4835-4451-8A69-B8F7964F1AF0.jpeg


Φτάνοντας στη Βαλένθια, μεγάλες πολυκατοικίες υψώνονται στην είσοδό μας και αφηνόμαστε στο πολύ καλό και σε εξαιρετική τοποθεσία ξενοδοχείο που κλείσαμε, το Malcolm & Barett. Η διαμονή μας ικανοποιητικότατη, ένα θέμα υπήρχε με τη μόνωση αλλά λείπαμε όλη μέρα και το βράδυ απλά σωριαζόμασταν. Η περιοχή καλή, ίση απόσταση και προς τη θάλασσα και προς το κέντρο ποδαράτο σαφώς, σούπερμάρκετ, μανάβικα, ταμπακερίες όλα. Μέχρι και κουρείο βρήκα με 4€. Πάρκινγκ έξω στα στενά και όχι σε αυτό του ξενοδοχείου με 10€ τη μέρα. Αρκεστήκαμε την πρώτη απογευματιά στην εξερεύνηση της περιοχής και στο να τιμήσουμε το εστιατόριο του ξενοδοχείου, όπου θα είχαν και βραδιά φλαμένγκο. Ο καιρός θαυμάσιος, ο κόσμος χαλαρός, με καλό κυρίως βιοτικό επίπεδο, για χώρα επισήμως σε οικονομική κρίση. Σαφώς και υπάρχει φτώχεια αλλά δεν υπάρχει η ανέχεια και η εξαθλίωση που βλέπω στους ανθρώπους των αποκαλούμενων πρώτων οικονομικών δυνάμεων τις Δύσης, ΗΠΑ, Γερμανία ή Αγγλία (και αυτή η συζήτηση πρέπει να συνεχιστεί...)
B7C8E3A1-716B-491A-9675-DF5425B79787.jpeg
EB837532-F4AD-4E9D-BBC8-C860C489136A.jpeg
A8D44B76-BB92-47FD-AE85-8BE46BA10063.jpeg
D77EE0AF-F708-46BB-9623-0457D6AEAB05.jpeg
33162211-71B9-44AC-A541-8147378A6543.jpeg
FFF7DD3B-2FBB-4150-BB0A-BFC359F1F3F1.jpeg
C081D324-A75C-4C2F-9431-84F2EA9362FD.jpeg
C22AA9B7-7246-4593-96BD-F25ECE444E87.jpeg

Οι κάτοικοι μικροκαμωμένοι αλλά κοτσανάτοι και οι προσμίξεις μάς έρχονται σαφώς από Λατινική Αμερική και γενικότερα από Μαρόκο και Βόρεια Αφρική . Γενικά την αγάπησα. Μπορεί να μην είχε το ένα το κάτι, είχε όμως ζωή, μπήκα κατευθείαν στο ρυθμό, ένιωσα ότι είμαι στην κοινότητά τους. Να δώσω και συγχαρίκια στο δήμαρχο ή σε αυτόν που είναι υπεύθυνος για το πως είναι αξιοποιημένες οι υποδομές, που υπάρχει άπλα και για τον πεζό και για τον ποδηλάτη και για τον οδηγό αυτοκινήτου. Τι κρατώ απ´τη Βαλένθια: τη χαλαρωτική βόλτα στο λιμάνι με την τεράστια παραλία, το κέντρο του, την περιοχή Russafa με άπειρα εστιατόρια και μπαρ και με το φανταστικό μπραντσάδικο Dulce de Leche, που προτείνω σε όλους, την ολοκληρωμένη διαδρομή του πάρκου γύρω από το κέντρο που είναι φτιαγμένο σε πρώην ποτάμι και επικοινωνεί με το βοτανικό κήπο, το βασιλικό κήπο και το πάρκο Καλατράβα με τα φουτουριστικά κτίρια και το ξακουστό Ακουάριουμ. Ακόμη και η περιοχή Betero πάνω από την ακτή, με πολλούς τσιγγάνους κατοίκους κι ένα 12χρονο σε ποδήλατο που μου προσέφερε μαριχουάνα, είχε το ενδιαφέρον του κυρίως με την αποικιακή αρχιτεκτονική των σπιτιών του. Highlight στο όλο σκηνικό, ήταν ότι πετύχαμε τοπική επέτειο της επαρχίας της Βαλένθια, την 09.10 όπου ο βασιλιάς είχε διώξει τους Μουσουλμάνους και απολαύσαμε στις 00.00 απίστευτα πυροτεχνήματα πάνω απ´τα κεφάλια μας. Μετά διάβασα ότι την ίδια μέρα γιορτάζουν τον Άγιο Διονύσιο που είναι σαν τον Άγιο Βαλεντίνο και δωρίζουν μαρτσιπάν στους αγαπημενους τους. Θα ξαναπάω οπωσδήποτε, κάπου στο travelstories πήρε το μάτι μου ότι κάνουν εντυπωσιακό καρναβάλι.
9C470EEB-302C-4A67-9248-D3048CE9F02C.jpeg
9A8D4B58-E493-491A-99A3-2A8543590E4C.jpeg
24C0B0C8-42CF-4EBA-A8F6-443B1ECD5465.jpeg
3194AC17-6CC9-4A39-8ECA-BFCF4131970F.jpeg
FBDA85E2-6D22-4B6B-92BB-8AEE9C137C5A.jpeg
0F61546E-346D-4C7C-B909-4A0D8F86B873.jpeg
E1F2DCB2-29E0-4E50-9202-4CB80C475422.jpeg
E461DEB2-9379-489A-A4C7-E3C3062C346D.jpeg
F0CC195E-3B2A-4672-8368-A734092EBA12.jpeg
B4316387-7A36-4D60-9579-D1A615A4F482.jpeg
794D1E2A-26D8-42A7-9688-7BD761C525EF.jpeg
A5B99FE5-AD01-4972-B0BC-070A6CBBF993.jpeg
A0892F2B-B3E0-498E-918C-16DBC666E7AC.jpeg
5DBFBFC8-87FC-47AD-9893-7EE494E33414.jpeg
88FA2CCE-463F-45AA-B116-19DE30A3866A.jpeg
6150A574-D4E9-4399-8775-31D505AB91F6.jpeg
B7060971-D729-4EF5-AE3F-51B3B83A96A6.jpeg
581ED8FE-08CE-410D-816F-D3D50D7E1A1E.jpeg
747BC141-38CD-4A3A-913A-74470A26FCF8.jpeg
B893372B-323C-41EC-B75B-7360AD7AD1E9.jpeg
B73AD2CC-9512-4207-B70C-906F3CA7E6F5.jpeg
AFB187DD-C682-4A58-B28B-12E11CC0317E.jpeg
562FD0C8-83E6-42F5-BE0B-4D82EE7AC7E4.jpeg
69011E29-006F-4011-AB69-A7BA19A74951.jpeg
5A8CD3CB-4BE0-4A5A-B927-D2B2BBE06AD6.jpeg


Η εκδρομή από Valencia είχε κατεύθυνση στα νότια με πρώτη στάση τη Μούρθια. Στη διαδρομή μας με το αυτοκίνητο το Fuego της Φουρέιρα έπαιζε συνέχεια στα ραδιόφωνα, ήταν ακριβώς εκείνη η βδομάδα όπου είχε ανέβει στο επίσημο νο1 πωλήσεων και αναμεταδόσεων της χώρας. Μπορεί να είναι και ασήμαντο γεγονός αλλά προσωπικά μού προσέδωσε μια ευχάριστη γεύση στο όλο ταξίδι.

Η Μούρθια για να επιστρέψουμε, είναι μια γλυκούλα μικρή πόλη με τον πολύ δυνατό καθεδρικό, την πλατεία Σαν Ντομίνγκο με τους οικογενειακούς περιπάτους και τη βόλτα στο ποτάμι Segura όπου κάποιοι κάνανε μέχρι και κανό κάτω από την κρεμαστή γέφυρα.
6C27014E-522A-46DB-BCCC-E973EA8EC037.jpeg
DC25377A-FC8F-4EA6-8E35-E7A39423EE05.jpeg
2D547D56-4871-4DF4-BEA6-3FE07E608ABB.jpeg
39E46215-68A4-4DE2-9480-D9EA9AD16A98.jpeg
255443F9-EB37-4013-A287-37441F68508E.jpeg
EFD5A3CC-7FBB-4D9B-A28F-52D0518E99E1.jpeg
53EB6347-2A14-47D9-A54C-640F1360072F.jpeg
070A1970-612B-4D56-91CF-102AC05A3E92.jpeg
DECB4C32-AC4C-440B-B7CD-AF44D629C5FC.jpeg
FEDEDF40-C984-4C4F-81F5-6416F5BD2548.jpeg
CBCB390F-403C-498F-9DB5-C4F118FB6C40.jpeg


Συνεχίσαμε για το κοσμικό Αλικάντε, που είναι ακριβώς ότι του προσδίδει ο προσδιορισμός «κοσμικός». Ένα παραθαλάσσιο θέρετρο με υποτυπώδες ιστορικό κέντρο, ξενοδοχεία θεριά για all inclusive καταστάσεις προφανώς, και άπειρους Άγγλους και Γερμανούς τουρίστες. Μια μαρίνα γεμάτη πολυτελή τζετ και το λόφο της Αγια-Βαρβάρας να δεσπόζει στο φόντο. Τη βρήκα απρόσωπη πόλη, εντελώς εμπορευματοποιημένη και αν πήγαινα εκεί ποτέ για κανονικές διακοπές αμφιβάλλω αν θα χαλάρωνα.
33B56C7C-6E75-4879-AA15-E14434F04C9D.jpeg
2856A424-652C-4015-AF21-D4507A8E50F9.jpeg
5D44D70F-D883-4572-8A9C-53FEC196CD50.jpeg
ADBE3457-3EB1-48D8-B5F2-2E7341C72674.jpeg
8B5CB08B-4A09-4BB8-80EB-A3EC293C6C57.jpeg
1C4A6A36-1D50-4BAE-A0F2-862FD0133441.jpeg
EFC93992-3DFF-483D-9A06-F5DD1B6F9F09.jpeg
D11EB629-F9A3-45D0-B6D4-9A043A824A31.jpeg
32CFBC5E-028D-40C5-B5DD-44DA307E85A3.jpeg
80E7FCE7-3834-4883-BEDD-160CA27AE24C.jpeg

5CE3553A-5901-490C-955C-8C1B78241BCC.jpeg

Την ίδια εντύπωση δε μου έδωσε ευτυχώς μια άλλη πόλη της Costa Blanca, βορειότερα του Αλικάντε, το Benidorm. Απίστευτη πρώτη εικόνα το ότι όταν εισέρχεσαι στην πόλη, αντικρύζεις ένα skyline από ουρανοξύστες. Αυτό ναι, δεν το περίμενα. Αν ρωτήσεις κάποιον, με ευκολία θα πει ότι το Benidorm είναι ένα μικρό Αλικάντε. Μπορεί να είναι κι έτσι, αλλά εγώ το βρήκα πιο συμμαζεμένο, πιο χαλαρό (νομίζω κάνουν μεγαλύτερες ηλικίες λουτρο-τουρισμό), είχε κάποια κιτς μαγαζιά για Άγγλους (καραόκε-σπορκαφέ κτλ), είχε όμως πιο πολλή πλάκα, πιο ζωντανούς ανθρώπους και οι ουρανοξύστες μένουν μεν στο προσκήνιο, στην ακτογραμμή όμως είναι μικρά τα κτίρια και τα μαγαζάκια και κάνουν τη βόλτα πιο ανθρώπινη.
75C0B2FD-E138-40A7-9E65-7907C47C1FF6.jpeg
D5D2E38B-786E-4EC6-BF3B-D5EFE2EA95E1.jpeg

9E13B5EC-3879-4ACB-89A2-AF6B357383A7.jpeg
26A56259-96B0-4B56-80B5-036FD5631CA4.jpeg
3A80390E-63BA-4656-BAFA-3BCE5D1D2F00.jpeg
926D875B-D4E8-4364-AC7B-73B67DCEBEA8.jpeg
33BE12D4-06A3-42A5-8AF9-38D4ECB106CE.jpeg

4AFA810E-0754-4E85-8CA3-0E44845C96C2.jpeg
47A54A46-B46B-40E4-BB77-611B0F3621D1.jpeg


Η δέυτερη βάση μας ήταν το Τολέδο για πρακτικούς λόγους κυρίως. Θέλαμε να χαλαρώσουμε λιγάκι και η διαμονή μας στη μεγαλούπολη δε θα μας το επέτρεπε αυτό συν του ότι η έξοδος/είσοδος του Τολέδο στο οδικό δίκτυο είναι πολύ πιο εύκολη και γρήγορη από το να μπλέκεις σε κίνηση πόλης. Είχα διαβάσει στο φόρουμ ότι καλή περίπτωση στη διαμονή του Τολέδο είναι τα Cigarral (=επαύλεις με καταλύματα εργατών-φρουρών) απέναντι από την καστροπολιτεία, που έχουν πλέον διαμορφωθεί σε ξενοδοχεία. Έτσι απολαμβάναμε την άνεση, την ησυχία κ τη θέα φυσικά, χωρίς να είμαστε μακρυά από την πόλη. Εντάξει ήταν κομμάτι ποδαρόδρομος αλλά δε μας ταλαιπώρησε τόσο. Εξάλλου παρα πολύς κόσμος κάνει με τα πόδια το γύρο της παλιάς πόλης.
8A4EED89-F081-447F-B1DD-4D970C978CF5.jpeg

943E3B4F-A0BB-4FDA-9BB6-7E9254F6B788.jpeg
0C30C6ED-20AC-4CF6-A06A-F7141A54F583.jpeg
6674EC50-CFE6-4DC5-839F-7C3E89815AFC.jpeg
1B22EB8E-BA50-4165-BAE6-DC3AEB9D5A9E.jpeg
A2C4533A-86EE-425A-8D72-B84A66F460A0.jpeg
2FDD5915-00D9-4AAF-B55C-179A3EC999C1.jpeg
380C7967-182E-4303-BE00-B2FCD42945A8.jpeg
45643F4A-3343-4F69-A797-4D88E2012191.jpeg
F8E3BABC-6A33-46E9-917F-31E77340D2B5.jpeg
0A4D84DE-DC42-4CF8-BBE4-05FEC8D92572.jpeg
048B18D1-AF87-4FC1-B6A2-3820E8F6815C.jpeg

Στο Τολέδο αλλάξαμε εποχή με τη μία κι επειδή ήταν και η βάση μας, την εξερευνήσαμε πιθαμή προς πιθαμή. Μια από τις ελάχιστες φορές που μπήκαμε σε καθεδρικό και μάς εντυπωσίασε με τον πλούτο του, νιώσαμε λίγο από αύρα ΕλΓκρέκο στο σπίτι του, φάγαμε από συνεταιρισμό καλογραίων τοπικά αρτοσκευάσματα, δοκιμάσαμε το αυθεντικό μαρτσιπάν από την αλυσίδα Santo Tome, περπατήσαμε περιμετρικά της πόλης για να την έχουμε φόντο από όλες τις απόψεις της, ανεβοκατεβήκαμε τις κυλιόμενες σκάλες πολλές φορές, χαθήκαμε, κάναμε γύρα μέχρι και στο νέο Τολέδο και ήπιαμε καφε στο «Central Perks»από τα Φιλαράκια, που μπορεί να μην ήταν από το επίσημο franchise (εξού και Perks) αλλά ήταν φτιαγμένο αλα Φιλαράκια. Αυτό που επίσης πάθαμε στο Τολέδο ήταν να πεινάσουμε. Θα ήταν ή πανάκριβα ή κλειστά. Η πόλη αν και πολύ τουριστική είχε πολλές νεκρές ώρες. Αυτό με τη σιέστα μας ταλαιπώρησε γενικά στο φαγητό. Στη Βαλένθια για παράδειγμα έψαχνα για εστιατόρια με παέγια, τα οποία ήταν μόνο ανοιχτά για 3 ώρες στη μέρα (όταν μια σωστή παέγια θέλει 1 ώρα για να γίνει) ή μόνο ώρες γραφείου 09.00-17.00 ή θα άνοιγαν μετά το σπαστό στις 20.30. Ευτυχώς στην πρώτη γέφυρα (του St Martin) που μας ξέβγαζε ο δρόμος από το ξενοδοχείο, υπήρχε πάντα μια μπιραρία ανοιχτή, El Puente στο όνομα, με ένα φανταστικό κυριούλη που το διαχειρίζεται και πραγματικά αγαπά αυτό που κάνει και μας έσωζε στα πεινασμένα σούρουπα. Και μαζί με τη μπιρίτσα συνοδευτικό ένα μπολάκι με τηγανητό γαβράκι για να μην κατεβαίνει ξεροσφύρι και ποικιλίες από μαγειρεμένα για μεζέ πχ καλαμαράκι, μανιτάρια σωτέ, σκορδάτες φτερούγες κοτόπουλου κτλ. Γλυκύτατη κατάσταση, γεμάτος φυσικά όλη τη μέρα με ντόπιους. Στην τελική να σας πω, καλύτερα κι όλας. Σώσαμε πολλά λεφτά από το να μην τρώμε υπερχρεωμενα χαμόν, νιώθαμε ευπρόσδεκτοι και όχι ως τουρίστες και ήμασταν και κοντά στο cigarral μας.
12A77B5D-9474-4787-A904-01490244584E.jpeg
D779BF77-C458-423F-A216-B3495EC6139A.jpeg
099E6DC6-DD4F-4CA5-84C6-FFF45C8EB67C.jpeg
3931F454-29CF-436D-B2E5-1F4761928B92.jpeg
11033E9B-B533-4149-8AEA-6411374F11EF.jpeg
71A631C1-B5F0-4463-A2A9-79B2786089B5.jpeg
209AA847-481A-4DF6-A491-DA4038F1FB2B.jpeg
FEAD6C64-33B1-448C-A1FB-7097DF0062C8.jpeg
6C04EA0C-CB07-422B-8BA1-EE2764E3C12F.jpeg
BBCC201D-B6D1-4CF6-9BF3-EC613EB6EC44.jpeg
48BCF14F-5EE7-40CD-9F24-78A197ABF94C.jpeg
C7F830E4-4996-47A9-A037-36CCD3AEA930.jpeg
60198182-ABB4-4884-8436-924693A98DE5.jpeg
16D2B681-5E9E-4CEF-8FB4-D946E1F06F72.jpeg
2B8E0717-EFCC-4FFF-8A4F-B6A443F4890D.jpeg
0B4F9738-21F8-4C3B-AFB2-0C7040E66B32.jpeg



Από το Τολέδο τώρα η ημερήσια μας εκδρομή περιελαμβανε άλλες καστροπόλεις και θα κατέληγε σε παλάτι. Θα τη χαρακτήριζα διαδρομή του παραμυθιού, αφού ήμασταν συνεχώς με φόντο μεσαιωνικά κάστρα, αλκαζάρ, τείχη και κήπους. Πρώτη στάση η Αβίλα με τα πιο καλοδιατηρημένα τείχη περιμετρικά της πόλης, πολύ συμμαζεμένη, νοικοκυρεμένη και πεντακάθαρη, καινούργιοι δρόμοι, όμορφη η κεντρική πλατεία mayor και οι έξοδοί της στα σημεία ενδιαφέροντος.
D40D82CF-2956-447E-950D-277349C97F34.jpeg
43EA3AEA-5B5F-4C40-A24A-37148D1238A8.jpeg
701F8D24-E021-4B9F-83D4-A2FDEB04E7A7.jpeg
AB646BA7-400C-4F8A-A0AC-25EB21D322D9.jpeg
81AF6890-A057-431A-84F2-328336248348.jpeg
20312E5E-2612-44C8-AA8E-85DEC9ED325F.jpeg
5E7BDAA9-C94B-4825-BD15-9F86C470E3C6.jpeg
929F1E28-8AFB-4B69-AEC7-7A2165514F52.jpeg
65F5EF1E-66FE-4DBD-9B30-993EE9409FA3.jpeg
B448533D-E640-4D8D-A3DF-57D2AB77D967.jpeg
564F0CA4-AA9D-42C7-8137-5C183C2B480E.jpeg
2EE12244-6091-4C35-B9BE-79A7F236F059.jpeg
62F9282D-4A60-4281-B37A-233180C75C55.jpeg
6385F279-D909-4359-885A-535B25824FC2.jpeg

Δεύτερη στάση η Σεγόβια με το Aqueduct της και τη βόλτα που πολύ ευχαριστήθηκα γιατί λειτουργεί σε ενότητες, δεν είναι ενιαία και αυτό επιφύλασε εκπλήξεις. Η Σεγόβια μου άρεσε ένα κλικ παραπάνω από την Αβίλα και υπήρχαν πράγματα που δεν εξερεύνησα. Είναι λοιπόν το Aqueduct που το παίρνεις βόρεια για να καταλήξεις στον καθεδρικό, μετά αν το συνεχίσεις φτάνεις στο εντυπωσιακό Αλκαζάρ που λένε ότι ο Ντίσνεϊ εμπνεύστηκε για το λογότυπο της εταιρίας του(που όμως δεν ισχύει γιατί είναι ολοφάνερο ότι η εμπνευση έρχεται από Βαυαρία μεριά). Από το Αλκαζάρ, κατεβαίνεις σε γκρεμνό που σε βγάζει σε μονοπάτια εκτός καστροπόλης για μοναστήρια, κήπους ποιητών κτλ τα οποία δεν τιμήσαμε κι επιστρέφοντας στην παλιά πόλη, εβραϊκή συνοικία με όμορφες πλατεϊτσες.
D84CE243-A636-46F0-9AB4-C91C9BB28ECE.jpeg
6C6E6F8D-414B-40B8-B5BB-D4EB742613BE.jpeg
E448EFD5-527D-4135-9F39-76BBC83072EE.jpeg
488E0B11-923A-4749-ACD1-AD39F5147EBA.jpeg
C223E06B-AE2C-4B82-89ED-B9720A28620D.jpeg
61AF8138-C371-4F53-83C1-D6808830CF59.jpeg
A965A20F-2FDC-474D-BFAC-72CA2E3E31BE.jpeg
FB3A7C1D-790C-4993-AB17-6957169F9D40.jpeg
8D013850-2555-4D28-959B-75D131D8FA40.jpeg
845E576F-546E-41D5-BB29-315BDFDC2767.jpeg
E9CA9361-D784-4347-83B8-FC6B0D40E007.jpeg
94F47CB5-01B9-485F-AD62-16C75ECCCCB6.jpeg
96B4806B-D0B8-489D-9C21-C7B85C89AE7D.jpeg
67CAB8D5-9457-4BBA-A3C7-DEB5B850432F.jpeg
8BC4C031-D67E-418D-BA35-4CFB3D93E098.jpeg
A38150C4-547E-4763-8905-8575CA721002.jpeg
52D6B270-25B3-410C-92A6-6B58F617CE65.jpeg
FFBA1F16-A0DD-46C2-B14A-F319D8579B0F.jpeg

008B36D8-02AD-4714-9D95-825D5889B40A.jpeg
EA9BB4F4-8563-42CA-AC09-139A61EE3B57.jpeg
0B54601E-2CF4-497E-8407-DD0A3C70250C.jpeg
10335CB9-595D-425D-AB01-EE5802DB005E.jpeg



13 χλμ νοτιότερα της Σεγόβια, στον οικισμό Ildefonso, βρίσκεται το Palacio Real de La Granja, που θα το χαρακτήριζα ξαδελφάκι του Potsdam στο Βερολίνο και στο συγκεκριμένο το Granja έχει ζήσει και ο Φράνκο ένα φεγγάρι. Ο οικισμός ανεπτυγμένος λόγω του τουρισμού και το παλάτι εντυπωσιακό σαφώς με τεράστιους κήπους, συντριβάνια που λειτουργούσαν μόνο σε συγκεκριμένα ωράρια και ηρεμία μιας που ήταν ήδη απογευματάκι και υπήρχαν μετρημένοι επισκέπτες στο χώρο.
1D0D638D-5157-4FDC-9E0C-E29B63D62E92.jpeg
C7C65E45-B04C-4BF3-966E-76A68F95F78C.jpeg
740AEEC2-24B6-4F1D-9BD1-F29D3195C268.jpeg
ED5AFD6C-E773-4F29-B815-1CC40BBE697D.jpeg

EB6574B7-025D-4721-B10A-5426994796FF.jpeg
336B13D8-F08E-4805-9F5D-DEC23D4DABFE.jpeg
DC1B5CD4-758A-46DB-83D7-50DFDB304043.jpeg
D8250E12-F8C5-4BCB-A1DB-E38B5A1DD6FA.jpeg
53CAB456-EF03-47E4-9E5F-DA2DFA2AFCFD.jpeg


Ο γυρισμός μας στο Τολέδο μέσα από το βουνό Peñalara και το εθνικό πάρκο Manganares μόνο βαρετός δεν ήταν. Είχαμε δώσει στο gps ένα mall που βρισκόταν στο δρόμο μας, στην πόλη Collado Villalba, αλλά πριν τη Μαδρίτη. Θέλαμε να αποφύγουμε τον κόσμο που σχολούσε εκείνη την ώρα και θα γέμιζε τις περιφερειακές της πρωτευούσης. Η διαδρομή μες στο πράσινο με έλατα, λίμνες και οδηγούμε ανηφορικά το βουνό χωρίς να ξέρουμε που θα μας φτάσει (σε υψόμετρο 1870 μ. τελικά), χανόμαστε μες στα σύννεφα που σκεπάζουν τις κορυφές, συναντούμε χιονοδρομικά κέντρα και γενικά ατραξιόν για βουνίσιες αποδράσεις. Δεν είχαμε ιδέα ότι θα ήταν έτσι αλλά αυτές είναι οι εκπλήξεις στα roadtrips. Οι οικισμοί στην κοιλάδα, αφού το κατεβήκαμε, πολύ όμορφοι και πιστέυω το εμπορικό κέντρο σαν ανάπαυλα από το σοκ του υψομέτρου, ήταν ό,τι έπρεπε. Ψωνάκια λοιπόν από σουπερμάρκετ, χαμόν, κακάο για τσούρος κτλ και στην επιστροφή δεν τη γλυτώσαμε την κινησούλα στη Μαδρίτη. Πολύ πράμα αλλά ευτυχώς χωρίς στασιμότητα, όλα βρισκόντουσαν εν κινήσει.


Τελευταία στάση της τουρ η Μαδρίτη.

Πριν ξεκινήσω να ευχαριστήσω όλα τα μέλη που έχουν δώσει απίστευτες πληροφορίες και ειδικά τον giannimits για τη Μαδρίτη. Θεωρώ δε μπορεί κανείς να ξεπεράσει την ιστορία του για την πόλη και προσωπικά δεν το θέλω κι όλας.

Καταφέραμε και κάναμε πρωινό τσεκιν στο ξενοδοχείο Elba Alcala (πρώην Holiday Inn) και επίτηδες το έκλεισα κοντά στο αεροδρόμιο γιατί η επιστροφή μας ήταν αρκετά πρωί. Παρέχει το ξενοδοχείο δωρεάν μετάφορά στο αεροδρόμιο ούτως ή άλλως. Παραδώσαμε κατόπιν το αυτοκίνητο γιατί με τόσες συγκοινωνίες δεν το χρειαζόμασταν και με μια κάρτα τύπου oyster, φορτώσαμε για όσες μέρες θα τη χρησιμοποιούσαμε και βουρ στο ψητό. Πλέον μιλάμε για μια μεγαλούπολη. Το αίμα που βράζει γίνεται αισθητό ειδικά όταν τις προηγούμενες μέρες ζούσαμε στη νωχελικότητα. Κάτι μαύρα σύννεφα κάνουν την εμφάνισή τους αλλά ευτυχώς όχι για πολύ. Την ώρα της μπόρας διασχίζαμε το πάρκο del buen Retiro. O κόσμος παρά τη βροχή απτόητος συνέχιζε να γυμνάζεται, να φωτογραφίζεται, να κάνει βαρκάδα στη λιμνούλα και άλλα παρόμοια.
FFF57C87-290D-412E-8A9E-FAE4942BBA59.jpeg
1E27C9F4-44B1-41E4-A098-80FE8D2296C5.jpeg

321D283B-2E55-49DC-8D37-15F16794464C.jpeg
53E6E746-4C07-4690-B360-5363FA48D9C9.jpeg

Στόχος μου ήταν να ανέβουμε στο circulo de bellas Artes για τη θέα. Ο άνθρωπος μάς είπε, είναι συννεφιασμένος ο καιρός δε θα βλέπουμε τίποτε αλλά το ρισκάραμε και φωτογραφίσαμε ό,τι μπορούσαμε σε μια ταράτσα όλη δική μας. Όταν άνοιξε ο καιρός και περάσαμε αργότερα από εκεί η ουρά ήταν το μισο τετράγωνο που βρισκόταν το κτίριο. Οπότε καλά κάναμε.
5C6FE4F2-C794-49B7-A6FE-978A770D3E5A.jpeg
1514A1B4-06EC-447D-8F6D-5805A627B7CD.jpeg
58E4D090-2353-4777-B7FE-C2D5CB6B5D53.jpeg
EC49FD58-AFE3-420E-95A4-48BEF9E539D9.jpeg
DEEC8D72-7E2F-460D-8452-3DC1FEC87CC9.jpeg
41541AA4-C8FA-49CD-99A9-8A35FAC4C306.jpeg
D5EB6EC0-E0E7-457C-9071-6CC0253018F5.jpeg

Τι συνέβη αργότερα στη μέρα: η 12η Οκτωβρίου είναι εθνική εορτή. Η μέρα που ανακάλυψε ο Κολόμβος το Νέο Κόσμο. Υπήρχε στην πόλη στρατιωτική παρέλαση, με τους βασιλιάδες, επίδειξη πολεμικών αεροσκαφών, με σημαίες και ταμπούρλα. Με το που τελειώνει η παρέλαση, ανοίγει την ίδια στιγμή ο καιρός, ο ουρανός καταγάλανος και ο ήλιος είχε ήδη στεγνώσει τα πάντα. Ε εκείνη τη στιγμή η πόλη βουλιάζει. Εμείς συνεχίσαμε βεβαίως κανονικά τη βόλτα μας για να δούμε τα βασικά αξιοθέατα της πόλης, την πλατεία Mayor, την porta del Sol κτλ κτλ κτλ αλλά γινόταν παντού το αδιαχώρητο.
25E533F2-B3AA-412B-9692-6624B6ECCB40.jpeg
4BC942AB-7AC6-4EDB-9D36-B248C2A3D3F3.jpeg
A08FA1E9-B5B9-4C4D-8D92-7A8A6901BC54.jpeg
4362E476-CFA6-4225-9EF0-BF13599FF8BB.jpeg
30F6D07A-A10F-42DE-9097-9DCF779BF0C1.jpeg
D0D0CB0A-2D4F-42E7-B61C-226ED80BDC7D.jpeg
9F4CC96C-07BB-4A48-9F24-57F14B7F79FD.jpeg

Ένα κομμάτι του κέντρου επίσης αναπλάθεται και είναι πολύ στενάχωρο, στο Corte Ingles δεν επέτρεπαν άσχετο κόσμο να βγαινει στο μπαλκόνι για τη θέα, στα μουσεία που ήταν όλη τη μέρα δωρεάν λόγω εορτής, οι ουρές έκαναν σλάλομ περιμετρικά των τετραγώνων, στη δε αγορά του San Miguel, μία που ανεβηκα στο κατώφλι και μία που βγήκα, δε χωρούσαμε. Κατεβαίνοντας στο χαμό εντόπισα ένα παραδοσιακό εστιατόριο που ήταν ψιλοάδειο εκείνη τη στιγμή (Cantina La Traviesa) και λέω μάλλον ήρθε η ώρα και να δοκιμάσουμε παραδοσιακά και να μας πιάσουν τον κ***ο αλλά και να νιώσουμε τον πανικό αυτών των εστιατορίων, αυτό που κάθονται όρθιοι στο μπαρ και χώνονται για ένα ποτήρι κρασί ή ένα πιατάκι καλαμαράκια. Εμείς σε τραπέζι βέβαια, εξυπηρετηθήκαμε άμεσα και απλά παρατηρούσαμε την απόγνωση του κόσμου να βρει ένα κενό για να κάτσει. Δοκίμασα φασόλια γίγαντες με θαλασσινά, τους πήγαιναν είναι η αλήθεια, ποικιλία τυριών-αλλαντικών και τοπικό κρασί. Όλα σε καλό επίπεδο. Μια μικρή γύρα ακόμη προς πόρτα Τολέδο και από εκεί επιστροφή για σώριασμα.
Η επόμενη και τελευταία μέρα θα αφορούσε πολιτισμό και γειτονιές. Ξεκινήσαμε τη βόλτα με στάση για πρωινό στην αρκετά καλή αλυσίδα αρτοποιίων-ζαχαροπλαστείων Granier, με Empanadas κάθε είδους για το δρόμο. 1.20 το ένα, 2.70 αν έπαιρνες 3. Στόχος ήταν από τη γέφυρα Τολέδο να κάνουμε το πάρκο Ρίο με τη φουτουριστική γέφυρα και το πολιτιστικό κέντρο Matadero και να ανέβουμε βόρεια προς σταθμό Atocha σε κάπως πιο υποβαθμισμένη περιοχή για μουσείο βασιλίσσης Σοφίας. Έτσι κι έγινε.
Πολύ καλό το μουσείο, πλήρες ως προς τα εκθέματα και φαντάζομαι για κάποιον που ασχολείται να είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα μουσεία. Ανηφορίζοντας προς τα πάνω συναντήσαμε το φόρουμ Caixa όπου εκείνη την περίοδο φιλοξενούσε Disney, με προσχέδια, πίνακες, σημειώσεις και σημειολογία πίσω από τους ήρωες των κινουμένων σχεδίων. Δεν υπήρχε περίπτωση να το έχανα. Πολύ καλοστημένο αν και μικρούλι τελικά.
4F62AF11-EBF1-4343-992F-86EAA13906FF.jpeg
A19E70D7-F7B6-4998-8FD7-F23BD6D04808.jpeg
59C0AC44-0FA3-47A2-A7E9-DCBDD177AE4C.jpeg
0F13DB61-281E-4F29-B403-8DDD833A0044.jpeg
64F4F8D1-FCD9-4765-9CCA-97D3D8D5D6DC.jpeg
1351447F-7CDA-460D-8582-FEB9B0C1D51F.jpeg
7F27F2AA-1A05-4CC8-A5C4-3D2BB326E2F7.jpeg
1D094C2E-BA2A-47E6-AC5B-01B75EFA694F.jpeg

836E6490-0375-4B05-9606-B1471A2CE731.jpeg
2D6C5D0B-BBA9-4A8D-9B63-429DAA4F3CF4.jpeg
A131F375-78AC-4AD6-BF65-6B3CBAACA2E7.jpeg
76258A99-73E2-479C-85AF-4041224467E3.jpeg

Στο Prado πάλι ο φίλος μου δεν ήθελε να συνεχίσει και αποφασίσαμε να το αφήσουμε για την επόμενη φορά. Ήταν η ώρα για τις γειτονιές του κέντρου. Μεγάλο ενδιαφέρον είχε η περιοχή Lavapies, ολίγον αναρχοαυτόνομη, μου θύμισε Kreuzberg- Friedrichschain του Βερολίνου, γκράφιτι, πολυπολιτισμική αλλά με πολύ κόσμο, εστιατόρια και μπαρ και διαφέρει απόλυτα από το υπόλοιπο κέντρο, είναι εντελώς διαφορετική η αίσθηση και δεν το λέω αρνητικά.

Η οδός λογοτεχνίας όπως την ονομάζουν είναι ένα δρομάκι κάτω από την plaza mayor (κυρίως στην Cava Baja) με παλιά βιβλιοπωλεία και art café. Τα στενάκια είναι πολύ ιδιαίτερα αλλά το γεγονός ότι βρίσκονται ακριβώς στην τουριστική αρτηρία, τους καταβροχθίζει η μαζική διέλευση. Μια εξαιρετική περαντζάδα που θα ξαναέκανα επίσης μετα χαράς και τη θεωρώ highlight της Μαδρίτης είναι με αφετηρία τη Salamanca(την περιοχή με τους οίκους μόδας) και την Plaza Colon να το πάρεις όλο δυτικά μέσα απ´τα στενάκια. Ετσι συναντάς για αρχή τη plaza Salesas με στενάκια τύπου Βουκουρεστίου ή Προξένου Κορομηλά, συνεχίζεις με Chueca, τη διαχρονικά καρδιά της LGBT κοινότητας της πόλης η οποία βράζει από ανησυχία και έμπνευση και εξαπλώνεται δυτικότερα στη Malasaña, η οποία περιλαμβάνει και Tribunal και αγορά San Ildefonso, την πολύ εμπνεύσιμη κάθετη shopping street Fuencarral και πιάνει και plaza Espagna με Gran Via (το West End της Μαδρίτης), όπου διασχίζοντας τους κήπους του Sabatini επιλέγεις αν θέλεις να συνεχίσεις στο πάρκο del Oeste ή να τσεκάρεις το ιδιαίτερο mall Principe Pio που είναι φτιαγμένο μέσα σε σιδηροδρομικό σταθμό. Εμείς κάναμε το 2ο και επιλέξαμε για τις τελευταίες εικόνες και τελευταίες εντυπώσεις του ταξιδιού να γυρίσουμε προς τα πίσω να ξαναζήσουμε τους ρυθμούς της έντονης ζωής των κατοίκων της Μαδρίτης στα στενά της Malasaña, να βγούμε στη Gran Via να απολαύσουμε τα κτίρια φωτισμένα το βράδυ και έτσι γεμάτοι να ταξιδέψουμε πίσω στο σπίτι.
FEBD2D81-69BB-4DDF-8B1F-47B55A84BEE4.jpeg
BAD38D7F-1C65-4D78-8764-B1D7141CD4A0.jpeg
99E5C6D9-0BBD-4086-BD33-A5623FD02435.jpeg
AE9CA859-5337-495B-A647-D779D492536F.jpeg
20E76E9E-63AA-4AA2-B1A5-72EA9F4087BA.jpeg
71D4A8C7-2620-4D7D-8F50-FCDFD6D7F944.jpeg
315D0F87-C547-4BD2-B9F4-C820390119C6.jpeg
EFEBFD24-435B-4ABC-A262-C0D64AA3118C.jpeg
28572F7C-7BBF-48D2-8835-681C7FC6DE30.jpeg
A9D9C783-231B-468A-959F-4DF86F0556E1.jpeg
DB9E1F55-13E2-43FD-807C-8AD009EB0F28.jpeg
84FBAEF5-1851-4A37-BFE1-3A36B96F42F7.jpeg
B3E3FF91-2CEB-4D52-BC72-9B504DD955B1.jpeg
DC57E8D4-3DAA-4BE4-9A48-5DE3ED0B57A2.jpeg
CE0FEFF1-851B-4D11-876F-F264ED513C30.jpeg
C3E3632D-5264-4970-9606-01DE0056507D.jpeg
D82674EA-5F56-46BB-ABDC-74D399FBCA14.jpeg


Ήταν μία εβδομάδα μόνο αλλά είδαμε τόσα πολλά μέρη σε αυτή τη χώρα. Από αστικά κέντρα μέχρι μεσαιωνικές πόλεις, ερημικά τοπία μέχρι καταπράσινους δρυμούς, ουρανοξύστες αλλά και παλάτια, τεράστιες παραλιάρες αλλά και χιονοδρομικά κέντρα, πρωτοστατούσες περιοχές σε Ιερά Εξέταση αλλά και σημεία απόλυτης ελευθερίας και έκφρασης, οικονομικά πτωχευμένη αλλά με αξιοπρεπέστατο βιοτικό επίπεδο και οργάνωση. Μπορεί λοιπόν η Ισπανία να μην έχει την απόλυτη ατραξιόν όπως τον Πύργο του Άιφελ, τις πιο καλά διατηρημένες παλιές πόλεις όπως της Ιταλίας ή την καλύτερη κουζίνα από της Ελλάδας, έχει λίγο απ´όλα με κοινό παρανομαστή τον τρόπο ζωής. Για μένα δηλαδή η ατραξιόν του κομματιού αυτού της Ισπανίας είναι το πως ζούνε, ο ρυθμός τους, η βόλτα τους, το vibe τους, η ευγένεια και η αξιοπρέπεια στη συμπεριφορά, χαλαροί τύποι που μπορεί να έχουν τα προσωπικά τους θέματα αλλά «ζούνε». Αυτό μου άρεσε και αυτό κρατώ. Θα επιστρέψω, λοιπόν. Έχω κάτι προηγούμενα με Βάσκους και Ανδαλουσιανούς ενώ το ορίστε μου έχουν κάνει και οι Εξτρεμαδούριοι.
 

Attachments

Last edited:

giorgoStar

Member
Μηνύματα
50
Likes
316
Επόμενο Ταξίδι
Ανδαλουσία
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Δεν ήξερα πως να το προσδιορίσω. Κεντροανατολική Ισπανία δεν τη λες πάλι γιατί εξαιρούμε άλλα μέρη. Κι επειδή έγιναν όλα μέσω Μαδρίτης, είπα να το βάλω έτσι. Χμμ αν καταφέρω να το προσδιορίσω, το αλλάζω, δεν τίθεται θέμα.
 

giannismits

Member
Μηνύματα
3.497
Likes
11.811
Επόμενο Ταξίδι
?
Πανέμορφα όλα τα μέρη που πήγατε, εξαιρετικές οι λήψεις σου και σίγουρα ο εξοπλισμός σου. Ο συνδυασμός αυτών έβγαλε φωτογραφιάρες! Πολύ ωραίο ταξίδι. Μπράβο.

Πριν ξεκινήσω να ευχαριστήσω όλα τα μέλη που έχουν δώσει απίστευτες πληροφορίες και ειδικά τον giannimits για τη Μαδρίτη. Θεωρώ δε μπορεί κανείς να ξεπεράσει την ιστορία του για την πόλη και προσωπικά δεν το θέλω κι όλας.
Τι να πω γι' αυτό! Το ευχαριστώ είναι λίγο. Μόνο χαρά και ικανοποίηση μου δίνει αυτό που λες. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ.

στο Corte Ingles δεν επέτρεπαν άσχετο κόσμο να βγαινει στο μπαλκόνι για τη θέα
Εντύπωση μου κάνει. Δηλαδή πως απαγόρευαν τον κόσμο να βγάλει φωτογραφίες?

Απ' ότι είδα έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες στο δημαρχείο. Εξαιρετικό. Εμείς το είδαμε τίγκα στις σκαλωσιές. Δεν επιχειρήσατε να ανεβείτε στον πύργο του για τη θέα?
 

Eurotraveler

Member
Μηνύματα
468
Likes
1.790
Επόμενο Ταξίδι
Παρίσι
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Πολύ ωραία αφήγηση και εξαιρετικές φωτογραφίες! Αν και στην Ισπανία δεν έχω πάει ακόμα, μου άρεσε που διανυκτερεύσατε και στο Τολέδο πριν τη Μαδρίτη. Έτσι θα σας φάνηκε ακόμα πιο εντυπωσιακή μετά η Μαδρίτη και φυσικά θα είδατε καλύτερα το Τολέδο. Επίσης το Palacio Real deal la Granja φαίνεται πολύ όμορφο. Μου άρεσε ακόμα η περιγραφή σου για την ορεινή περιοχή με τα έλατα στο ταξίδι σας προς τη Μαδρίτη. Πράγματι αυτά είναι τα ωραία των road trips. Εχω στο μυαλό μου αντίστοιχες εικόνες από τοποθεσίες φυσικού κάλλους, που δεν μπόρεσα να αποθανατίσω φωτογραφικά μέσα από το αυτοκίνητο, αλλά είναι ανεξίτηλα χαραγμένες στη μνήμη μου.
 

escursione

Member
Μηνύματα
1.436
Likes
4.562
Πανέμορφα μέρη! Πάρα πολύ ωραίες φωτογραφίες και τέλεια η αφήγηση λεπτομερέστατη με χρήσιμες πληροφορίες. Τις περιοχές που επισκέφτηκες τις έχω στο πρόγραμμα, να δούμε πότε θα το πραγματοποιήσω.
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.585
Likes
22.341
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Δεν ήξερα πως να το προσδιορίσω. Κεντροανατολική Ισπανία δεν τη λες πάλι γιατί εξαιρούμε άλλα μέρη. Κι επειδή έγιναν όλα μέσω Μαδρίτης, είπα να το βάλω έτσι. Χμμ αν καταφέρω να το προσδιορίσω, το αλλάζω, δεν τίθεται θέμα.
Η ερώτηση μου, ήταν η πρώτη απορία που μου δημιουργήθηκε όταν ξεκίνησα να διαβάζω την ιστορία σου και απλά την εξεφρασα! Διαβάζοντας τον τίτλο δεν περίμενα να διαβάσω για την Βαλένθια.

Η επιλογή του τίτλου και ο τρόπος συγγραφής είναι δικό σου θεμα και μόνο. Δεν το είπα για να αλλάξεις τον τίτλο :)
 

giorgoStar

Member
Μηνύματα
50
Likes
316
Επόμενο Ταξίδι
Ανδαλουσία
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Σας ευχαριστώ αγαπημένοι.

@escursione Εντελώς λεπτομερώς δεν περιγράφω να πω την αλήθεια και στις φωτό κάνω οντισιόν όταν τις ανεβάζω-πρέπει να συνάδουν και με αυτά που αναφέρω. Όταν βρίσκω καφέ/εστιατόριο που εγώ ο ίδιος θα ξαναπήγαινα σε επόμενη επίσκεψη, τότε μόνο το αναφέρω ονομαστικά. Οι υπερλεπτομέρειες σε περιγραφές με κουράζουν προσωπικά, πόσο μάλλον κάποιο που ταξιδεύει πιο σπάνια και η ανάγνωση φέρνει πανικό από τον πλούτο ονομασιών και αναφορών.

@giannismits Αν ανέβηκα στο σωστό Corte Ingles, αυτό με το εστιατόριο στην ταράτσα, δεν επέτρεπαν να βγεις στο μπαλκόνι, παρα μόνο στους πελάτες που κάθονταν ήδη εκεί, είχαν βάλει ένα γκισεδάκι, να απαγορευει την πρόσβαση. Ναι από το Δημαρχείο αφαιρέθηκαν οι σκαλωσιες και πήγαν ένα τετράγωνο παραπέρα αλλά δε μ´έκοψε και δεν ήθελα κι άλλη ταράτσα για να πω την αλήθεια, μετά τον πολυχώρο καλών τεχνών, το άκυρο στο corte ingles και την εναλλακτική θέα από το μουσείο της ρέινας. Δεν πειράζει, την πήρα τη γεύση :)
Α εξοπλισμό δεν έχω. Το τελευταίο Iphone τα έκανε όλα. Μετά από τόσα ταξίδια κι εμπειρία, πραγματικά έχω σχεδόν εξοστρακίσει και τη χειραποσκευή. Όσο πιο ελαφρύς τόσο καλύτερα ;)

@Eurotraveler Ναι τελικά το ότι έγινε βάση το Τολέδο, ήταν πολύ συνειδητό και βόλεψε σε πολλά θέματα. Το παλάτι αξίζει( αν και δεν είναι πολύ γνωστό), όπως κάθε βόλτα σε παλάτι τέτοιου τύπου. Το βουνό ήταν πραγματικά έκπληξη γιατί όσο κι αν είχα ψάξει νωρίτερα σε όλη αυτή τη ζώνη του roadtrip, δεν υπήρχε κάτι άλλο αξιόλογο. Είναι ένα ακόμη αμφιλεγόμενο μνημείο που χάσαμε μετά το βουνό, το μνημείο των πεσόντων του Φράνκο για όποιον ενδιαφέρεται (Valle de los Caídos) αλλά γενικά δε με έψηνε.

@Sassenach77 Καταλαβαίνω τι εννοείς αλλά έχει όντως βάση αυτό που λες, γι’αυτό και κοντοστάθηκα. Ακόμη δεν έχω καταλήξει αλλά μάλλον θα το αφήσω έτσι. Στο τέλος τέλος, η Μαδρίτη είναι «εξεπιτούτου» επιλεγμένη ώστε να βρίσκεται στο απόλυτο κέντρο της χώρας, οπότε όλα γύρω της γυρίζουν ;)
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
10.013
Likes
13.029
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Καταλαβαίνω τι εννοείς αλλά έχει όντως βάση αυτό που λες, γι’αυτό και κοντοστάθηκα. Ακόμη δεν έχω καταλήξει αλλά μάλλον θα το αφήσω έτσι. Στο τέλος τέλος, η Μαδρίτη είναι «εξεπιτούτου» επιλεγμένη ώστε να βρίσκεται στο απόλυτο κέντρο της χώρας, οπότε όλα γύρω της γυρίζουν ;)
Κρίμα όμως να κρυφτούν από τον μελλοντικό επίδοξο ταξιδιώτη τόσες πόλεις και μέρη (που σπάνια γίνεται λόγος για αυτά στο φόρουμ) κάτω από τη σκιά της Μαδρίτης.
 

giannismits

Member
Μηνύματα
3.497
Likes
11.811
Επόμενο Ταξίδι
?
Α εξοπλισμό δεν έχω. Το τελευταίο Iphone τα έκανε όλα. Μετά από τόσα ταξίδια κι εμπειρία, πραγματικά έχω σχεδόν εξοστρακίσει και τη χειραποσκευή. Όσο πιο ελαφρύς τόσο καλύτερα ;)
Μπράβο το iphone! Κάποιες φωτογραφίες θα ορκιζόμουν ότι είναι από dslr!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.641
Μηνύματα
905.355
Μέλη
39.380
Νεότερο μέλος
Stagkia

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom