Γενικά Καλώς σας ήρθα(και ξεκινάω κατευθείαν με ερωτήσεις :D )

KingJ

Member
Μηνύματα
16
Likes
0
Καλημέρα μιας και ξημερώνει την ώρα που γράφω το πρώτο μου μήνυμα στο φόρουμ.Είμαι 19 χρονών φοιτητής και κλασσικά απο μικρός μου άρεσαν τα ταξίδια κτλ κτλ.Να μην τα πολυλογώ την τελευταία φορά που κανονίσαμε το ταξίδι μας στο εξωτερικό,στη Βουδαπέστη συγκεκριμένα,αποφασίσαμε με την παρέα μου να το οργανώσουμε μόνοι μας.Ουσιαστικά εγώ μιας και από τους άλλους είμαι αυτός που έχει το όλο "ψώνιο" με το θέμα ψάξιμο διοργάνωση και ετσι.Το ταξίδι έγινε περασαμε καταπληκτικά και ένα άλλο καλό είναι οτι με αφορμή αυτό γνώρισα το εξαιρετικό αυτό site που τότε με βοήθησε αρκετά μπορώ να πω.Και λέω μόνο αρκετά γιατι στη βιασύνη μας να τα οργανώσουμε όλα δεν έψαξα και περισσότερο την σελίδα.Τώρα που σκεφτόμαστε να πραγματοποιήσουμε ξανά ένα ταξίδι(αυτή τη φορά λέμε για Νοέμβρη) μιας και πήγε τόσο καλά το προηγούμενο ,στο οποίο οι μόνες μας βοήθειες ήταν ιστορίες άλλων μελών και μερικοί ευγενικοί Ούγγροι που διατίθεντο να απαντήσουν στις ερωτήσεις μας.Έτσι πήρα το θάρρος να γραφτώ και να μπω και εγώ σε αυτή τη καταπληκτική παρέα!

ΛΟΙΠΟΝ,θα ήθελα όσοι διατίθεστε και έχετε όρεξη να μου προτείνετε προορισμούς στην Ευρωπη που είτε εσείς οι ίδιοι πραγματοποιήσατε ή έχετε ακούσει.Εγώ σκέφτομαι σχετικά στάνταρ προορισμούς μιας και θα υπάρχουν άτομα στην παρέα που δεν έχουν ταξιδέψει πάλι έξω και ως φοιτητές θέλουμε να χαρούμε και αξιοθέατα αλλά και να γνωρίσουμε και κάτι το διαφορετικό στο τρόπο ζωής και διασκέδασης.
Ευχαριστώ και περιμένω τα μηνύματα σας :) :) :)
 

Twinkie

Member
Μηνύματα
1.142
Likes
327
Επόμενο Ταξίδι
Με το νου
Ταξίδι-Όνειρο
Στα πέντε σημεία της Γης
Καλώς ήρθες

Γράψε μας τι προορισμούς θέλεις να "αποκλείσουμε", αν έχετε πάει ως παρέα ή μόνος σου ή επειδή δεν το θέλετε καν.
Τα "κλασικά" Παρίσι, Ρώμη, Λονδίνο, Βερολίνο και Μαδρίτη σας κάνουν ας πούμε; Ή θα θέλατε κάτι διαφορετικό;
 

soudianos

Member
Μηνύματα
3.746
Likes
6.486
Ταξίδι-Όνειρο
Βερακρούζ