Καινουργιο Αμαξι

bandit650

Member
Μηνύματα
762
Likes
3.498
Δε διαφωνω. αλλωστε και εγω τα εγραψα. η φιλη ομως εχει χωρο και τροπο για να το εχει. Για να μη παω παραπερα οπου με ενα φωτοβολταικο στη στεγη με 5χιλ. εχει και το ρευμα τζαμπα.
αυτη τη στιγμη αν θελει οπωσδηποτε βενζινη το mg με 200 αλογα και 5 λιτρα καταλωση και με το πληρες πακετο εξοπλισμου κατω απο 30κ δε υπαρχει αλλο να σταθει διπλα του.
Το ιδιο ισχιει και για το atto 3
Συμφωνω με τις προτασεις σου αλλα ξεκινουν απο τα 30. με λιγο απαραιτητο εξοπλισμο επιπλεον ευκολα περνανε τα 35.
 

Kostas78

Member
Μηνύματα
50
Likes
194
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Δε διαφωνω. αλλωστε και εγω τα εγραψα. η φιλη ομως εχει χωρο και τροπο για να το εχει. Για να μη παω παραπερα οπου με ενα φωτοβολταικο στη στεγη με 5χιλ. εχει και το ρευμα τζαμπα.
αυτη τη στιγμη αν θελει οπωσδηποτε βενζινη το mg με 200 αλογα και 5 λιτρα καταλωση και με το πληρες πακετο εξοπλισμου κατω απο 30κ δε υπαρχει αλλο να σταθει διπλα του.
Το ιδιο ισχιει και για το atto 3
Συμφωνω με τις προτασεις σου αλλα ξεκινουν απο τα 30. με λιγο απαραιτητο εξοπλισμο επιπλεον ευκολα περνανε τα 35.
Ο απαραίτητος εξοπλισμός ενός αυτοκινήτου είναι κάτι υποκειμενικο και διαφορετικό για τον καθένα. Τα Κορεατικά έχουν καλό εξοπλισμό από τις βασικές εκδόσεις, η Toyota όμως έχει ελλείψεις στην βασικη έκδοση. Η κοπέλα ομως θα δει τεράστια αλλαγή αφού θα αντικαταστήσει ένα αυτοκίνητο 20ετιας με ένα καινούργιο. Τις ανάγκες και τις επιθυμίες της, τις γνωρίζει μόνο η ίδια. Προσωπικά MG δεν θα έπαιρνα γιατί οι κάτοχοι στο εξωτερικό αναφέρουν πολλά προβλήματα και η μεταπώληση τους θα είναι άγνωστη. Δέχομαι όμως ότι έχουν τρομερό value for money. Τα BYD όμως είναι πιο αξιόλογα, ενώ τα tesla είναι εξαιρετικά για τα λεφτά τους αλλά εκτός budget.
 

bandit650

Member
Μηνύματα
762
Likes
3.498
οταν συμφωνα με τα σχεδια σε 10 χρονια 2035 δηλαδη σταματανε τα βενζινοκινητα στην ευρωπη και ισως με επιπλεον φορους για οσα κυκλοφορουν για ποια ακριβως μεταπωληση και αξια μιλας;;;

@vikara δε ξερω ποσο μεγαλο κοστος ειναι η ζημια του αυτοκινητου σου.
ισως να εξεταζες μια επισκευη η αγορα ενος φθηνου μεταχειρισμενου για να κανεις τη δουλεια σου για 1 χρονο και παραλληλα χωρις αγχος και πιεση να εκανες την ερευνα σου για το καινουργιο.
Μη ξεχνας δε ειναι ολα ετοιμοπαραδοτα.
Ειμαστε σε μια μεταβατικη εποχη.
Οι αυτοκινητοβιομηχανιες βλεπουν οτι ο κοσμος δε μπορει πλεον να αγορασει τα αυτοκινητα λογω μεγαλης αυξησης των τιμων τους αλλα και μειωση των εισοδηματων τους. και μιλω για ολους τους ευρωπαιους και οχι μονο τους ελληνες. Και αυτο φαινετα απο τις συνεχομενες μειωμενες πωλησεις.
 
Last edited:

Kostas78

Member
Μηνύματα
50
Likes
194
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
οταν συμφωνα με τα σχεδια σε 10 χρονια 2035 δηλαδη σταματανε τα βενζινοκινητα στην ευρωπη και ισως με επιπλεον φορους για οσα κυκλοφορουν για ποια ακριβως μεταπωληση και αξια μιλας;;;
Αφορά την παραγωγή νέων αυτοκινήτων με θερμικό κινητήρα, σε αυτό όμως φαίνεται πως θα δοθεί παράταση καθώς ισχυρές Ευρωπαϊκές χώρες με μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες πιέζουν για αλλαγή.
Οι Ευρωπαϊκές εταιρείες έχουν μείνει πίσω στην ηλεκτροκίνηση σε σχέση με την Tesla και τους Κινέζους.

Ένα Toyota ξέρεις ότι είναι αξιόπιστο και ότι έχει κορυφαία μεταπώληση τόσο σε αξία όσο και σε ευκολία μεταπώλησης. Οι δύο μεγάλες Κινεζικές εταιρείες παρότι προσφέρουν αυτοκίνητα σε πολύ χαμηλότερες τιμές έχουν ακόμα χαμηλές πωλήσεις γιατί ο κόσμος ακομα δεν τα εμπιστεύεται. Η μεταπώληση τους θα είναι άγνωστη όπως φυσικά και η αξιοπιστία τους, όσοι τα επιλέξουν μακάρι να δικαιωθούν, απλά προσωπικά δεν θα τα επέλεγα.
 

dammys

Member
Μηνύματα
447
Likes
966
Eπειδή είμαι στην ίδια φάση να αλλάξω αυτοκίνητο 20ετίας να πω κι εγώ 2 πράγματα.

Τα ηλεκτρικά έρχονται σαν ΤΣΟΥΝΑΜΙ...σήμερα η μπεμβέ ανακοίνωσε επιδοτήσεις στα ηλεκτρικά της και πριν ένα μήνα η Βόλβο. Τα κινέζικα έχουν ρίξει πολύ τις τιμές και τον ανταγωνισμό.

Δεν υπάρχει καμία ΣΥΓΚΡΙΣΗ στην κατανάλωση ηλεκτρικού με υβριδικό κτλ Το ηλεκτρικό καίει με 90-100 3,5 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα περίπου σε ταξίδι. Επίσης έχει 1 μόνο κινητήρα τον ηλεκτρικό όταν το υβριδικό έχει 2 και ότι συνεπάγεται αυτό σε επισκευές και ανταλλακτικά. Το υβριδικό σε ταξίδι καίει σχεδόν σαν βενζινοκίνητο.
Επίσης επιδοτείται με 2.000 απόσυρση +9.000 κρατική επιδότηση + επιδοτήσεις εταιριών όπως π.χ η μπεμβέ ενώ το υβριδικό ΤΙΠΟΤΑ. Ένα θέμα είναι ότι πρέπει να πληρώσεις ΟΛΟ το ποσό και μετά να πάρεις την επιδότηση.
Δεν έχει τέλη ,ΚΤΕΟ, δεν έχει πολλά αναλώσιμα π.χ τακάκια ,σέρβις , κτλ λίγο ακριβότερα λάστιχα ...
Επίσης πολλοί δήμοι έχουν ακόμα ΔΩΡΕΑΝ την φόρτιση ,
Ένα πρόβλημα είναι ότι αν φορτίζεις ΤΑΚΤΙΚΑ σε ταχυφορτιστές μειώνεις τον κύκλο ζωής της μπαταρίας.

Το κινέζικο Δόλφιν της ΒΥD κοστίζει κάτω από 20.000 ευρώ με την επιδότηση!!!Τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη είναι κι αυτά κινέζικα και όλοι έχουν να λένε για την αξιοπιστία τους.

Δες το Δολφιν. το Αττο 3 το ιδ3 και το σκοντα ελροκ και από υβριδικά δες το γιάρις κρος.
Επίσης η μικρή ηλεκτρική μπεμπα βγαίνει κι αυτή με την επιδότηση στα 26.000 -27.000 και το Τεσλα του @@#@ στα ίδια λεφτά.

Εγώ το θέλω για 2ο αυτοκίνητο και προτιμώ να δώσω 35.000 και να πάρω πίσω 11.000 άρα 24.000 για ένα ηλεκτρικό όταν με 20.000 δεν παίρνεις τπτ το φανταστικό.
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.922
Likes
23.592
Επόμενο Ταξίδι
Πολωνία
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
οταν συμφωνα με τα σχεδια σε 10 χρονια 2035 δηλαδη σταματανε τα βενζινοκινητα στην ευρωπη και ισως με επιπλεον φορους για οσα κυκλοφορουν για ποια ακριβως μεταπωληση και αξια μιλας;;;
Θα δείξει αν θα σταματήσουν τα βενζινοκίνητα στην Ευρώπη, τόσο σύντομα τουλάχιστον....

Ένα Toyota ξέρεις ότι είναι αξιόπιστο και ότι έχει κορυφαία μεταπώληση τόσο σε αξία όσο και σε ευκολία μεταπώλησης.
Για κάποιον που έχει ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα αυτό που λες ισχύει 100%! Πήγαινε όμως να πουλήσεις υβριδικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα και θα καταλάβεις οτι δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα, γιατί πολύς κόσμος έχει άγνοια για την νέα τεχνολογία στα αυτοκίνητα και τα οφέλη της...
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.924
Likes
18.974
Eιμαι και γω σε αυτη τη φαση του ψαξιματος αλλα δεν καιγομαι και εδω και 2 μηνες που εχω αρχισει την ερευνα εχω πελαγωσει παρολο που ειμαι ενημερωμενος καπως με τα αυτοκινητα και τι παιζει.. πετρελαιο που θεωρουσα καλυτερη λυση δυσκολα θα βρεις σε καινουργιο (Ρενω Κλιο πχ αλλα δεν ειναι SUV)...

Ειναι παλιο και το δικο μου, το εχω και με υγραεριο και καπως ησυχασα με τα κοστη καυσιμων αλλα τα καινουγια πλέον εχουν (ειναι υποχρεωμενα να εχουν) συστηματα ασφαλειας οπως αυτοματη πεδηση, προφυλαξη πεζων και ποδηλατων, αλλαγη λωριδας, κοπωση οδηγου κλ που θεωρω οτι ειναι ο κυριοτερος λογος για να αγορασει κανεις καινουργιο γιατι θα αρχισουμε να γερναμε (θα...ετσιιι) ...

Γενικά υπαρχει μια κοσμογονια θα ελεγε κανεις στην αυτοκινηση οπου εδω και καποια χρονια εχουν ηδη αποφασισει τον "θανατο" του θερμικου κινητηρα ως κυριου υπαιτιου της ατμοσφαιρικης ρυπανσης και κατα συνεπεια και της κλιματικης αλλαγης που οπως λενε θα σωσει το ηλεκτρικο αυτοκινητο.. Εχει εναν οριζοντα καπου το 2035 οπου θα παψουν τουλάχιστον στην Ευρωπη να παραγονται.. φυσικά θα συνεχισουν τα παλιοτερα να κινουνται αλλά σιγα σιγα θα μειωνονται και θα πηγαινουν για παλιοσιδερα..

Το μεταβατικο σταδιο; ειναι το υβριδικο θερμικός και ηλεκτρροκινητηρας που συνεργαζονται αγκαλιασμενοι για μια μικροτερη καταναλωση υγρων καυσιμων κυριως στις πολεις με θεαματικα μερικες φορες αποτελεσματα..

Τα ηλεκτρικα οπως ειπατε ναι μεν μπορει να εχουν πλεονεκτηματα εχουν ομως καποια σοβαρα μειονεκτηματα με κυριοτερο αυτο της αυτονομιας αλλα και η φορτιση τους και οι υποδομες (σημεια φορτισης κυριως).. οπότε τι κανουμε;;;

Ειμαι στη γυρα και και εχω αποφασισει για SUV κατι μεταξυ υβριδικου και διπλου καυσιμου (βενζινη υγραεριο) .. Υποψηφια ειναι τα εξης : διπλου καυσιμου Renault captur, Dacia Duster ... Υβριδικά Toyota Yariscross, Citroen C3, Ford Puma (μεγαλωσανε το τιμονι γιατι; ) Opel Mokka... αλλα μου κολλησε και το Peugeot 2008 βενζινη..

Καλα ολα αυτα αλλά την προηγουμενη εβδομαδα διαβαζω ενα αρθρο οτι η CALT, η BYD αλλα και αλλοι κατασκευαστες EV θα κατασκευασουν (ηδη μερικοι χρησιμοποιουν κιολας) μπαταριες στερεας καταστασης που θα μιλαμε για αυτονομια 1000 και 1500 χιλιομετρων.. βεβαια εδω πρεπει να πουμε οτι οι αυτονομιες οι πραγματικές ειναι σχεδον 20% λιγοτερο απο αυτες που δηλωνουν αλλά εστω και ετσι μιλάμε για αποδεκτη πλέον κατασταση ακομα και απο τους πιο πολέμιους της ηλεκτροκινησης.. ωραια αλλα πότε θα δουμε σε λογικά οικονομικά πλαισια τετοια ηλεκτρικά αυτοκινητα;;

Δεν βλεπω να αποφασιζω και γω ευκολα...


Παντως ειναι ενα μεγαλο θεμα για το που παει το πραγμα και αν εχουν δικιο τελικά οι υπερασπιστες των EV..

ΥΓ Καποτε την προηγουμενη χιλιετια μου δωσανε μια εργασια για ηλεκτρικο αυτοκινητο..ετρεχα απο δω απο κει ρωτησα και κατι δημοσιογραφους αυτοκινητων (4Τ και άλλα) που ψελλιζανε κατι για το ενδιαφερον καποιων αυτοκινητοβιομηχανιων για ηλεκτοκινηση, τις αμφιβολιες και τις δυσκολιες κλ και τελος παντων εκανα μια παρουσιαση στο τελος και μερικοι μονο που δεν με μουτζωσανε... "αι ρε παενε απο δω που θα υπαρξουν ποτε αυτοκινητα που θα κινουνται μονο με μπαταριες"..
 
Last edited:

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.924
Likes
18.974
Στα υβριδικα η Toyota αλλα και η Honda ειναι οι πρωτοι που ασχοληθηκαν και πιστεψαν στην υβριδική τεχνολογία απο τις αρχες του αιωνα που διανυουμε.. σαν πρωτη σκεψη για υβριδικο εκει θα πηγαινα .. το Yariscross, που πουλαει σαν ζεστα ψωμακια στην Ελλάδα, εχει σημειωσει πραγματικη καταναλωση κατω απο 4 λιτρα βενζινη σε πολη..
Εχω εναν γειτονα που εχει το Τoyota Prius απο το 2008 περιπου.. περναει και δεν ακους τιποτα ...ενα χχχχχ το ποδηλατο πιο πολυ θορυβο κανει.. και ακομα μου λεει οτι ειναι πολυ ικανοποιημενος..


Για τα EV ναι μεν αν φορτισεις σπιτι "καις" 3,5 ευρω στα 100 χιλιομετρα, με βαμβακι στο γκάζι, αλλά σε φορτιση εξω πληρωνεις 60 λεπτα την KWH οποτε με μια μεση καταναλωση 18 KWH ανα 100 χλ πας στα 10 με 11 ευρω.. στην πολη ειναι δυσκολο να φορτιζεις αν δεν εχεις δικο σου γκαραζ και ετσι χανει το μεγαλο αβανταζ της οικονομιας.. για μας τους επαρχιωτες με άπλα και χωρο "θα ητο μια λύσις".. Γενικά σε αγχωνει το ηλεκτρικο στην Ελλάδα αλλα πιστευω οτι σε 5 χρονια το πολύ θα ξεπεραστει το πρόβλημα..
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.932
Μηνύματα
919.158
Μέλη
39.646
Νεότερο μέλος
Xanthos08

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom