• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Καθυστέρηση πτήσης και αποσκευών

Μηνύματα
1
Likes
0
Γεια σας,
> Είμαι νέο μέλος στο FORUM και θέλω βοήθεια. Γνωρίζει κανείς εάν δικαιούμαι αποζημίωση για χάσιμο πτήσης εξαιτίας της
> εταιρείας και για το ότι η βαλίτσα μου καθυστέρησε να έρθει κατά μία μέρα
> με αποτέλεσμα να έχω πρόβλημα με τη δουλειά μου. Εάν ναι πως μπορώ να τη
> διεκδικήσω;Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την εταιρεία (AEGEAN) και δεν μου
> απαντούν ούτε στα e-mail.Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας.
> Δημήτρης Ξιφαράς
:)
 

renata

Member
Μηνύματα
5.544
Likes
1.963
Επόμενο Ταξίδι
μαλαισία
http://www.travelstories.gr/showthread.php?t=441Ταξιδεύοντας με αεροπλάνο
Η αεροπορική εταιρία, που εκτελεί την πτήση, με την οποία ταξιδεύουμε, ευθύνεται, για να μεταφέρει εμάς και τις αποσκευές μας και οφείλει να σεβαστεί τα δικαιώματά μας.

Αρνηση επιβίβασης

Όταν ο αριθμός των επιβατών υπερβαίνει τον αριθμό των διαθέσιμων θέσεων, η αεροπορική εταιρία πρέπει, καταρχάς, να ζητήσει εθελοντές, για να παραιτηθούν, από τις θέσεις τους, προσφέροντάς τους άλλα οφέλη, όπως η δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ της επιστροφής του αντίτιμου του εισιτηρίου (με δωρεάν πτήση, προς το αρχικό σημείο αναχώρησης, όπου αυτό ισχύει) και της εξασφάλισης εναλλακτικού τρόπου μετάβασης, στον τελικό προορισμό.

Εάν δε θέλουμε να παραιτηθούμε, εθελοντικά, η αεροπορική εταιρεία οφείλει να μας καταβάλει αποζημίωση:

250 ευρώ, για πτήσεις, κάτω από 1500 χλμ.,

400 ευρώ, για πτήσεις, μεγαλύτερης απόστασης, στο εσωτερικό της Ε.Ε.,

400 ευρώ, για πτήσεις, μεταξύ 1500 χλμ. και 3000 χλμ., εκτός Ε.Ε.,

600 ευρώ, για πτήσεις, πάνω από 3500 χλμ., εκτός Ε.Ε.


Η αεροπορική εταιρεία οφείλει, επίσης, να μας εξασφαλίσει:

Την επιστροφή του αντίτιμου του εισιτηρίου μας και με δωρεάν πτήση, προς το αρχικό σημείο αναχώρησης, όπου αυτό χρειάζεται ή της δυνατότητας μεταφοράς, στον τελικό μας προορισμό. Εμείς επιλέγουμε.

Γεύματα και αναψυκτικά, κατάλυμα σε ξενοδοχείο, όπου αυτό είναι απαραίτητο (συμπεριλαμβανομένης και της μεταφοράς, από και προς το ξενοδοχείο) και επικοινωνιακές διευκολύνεις.

Ακύρωση

Όποτε ακυρώνεται η πτήση μας, η αεροπορική εταιρεία οφείλει να μας προσφέρει:

Την επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου μας και με δωρεάν πτήση, προς το αρχικό σημείο αναχώρησης, όπου αυτό χρειάζεται ή της δυνατότητας μεταφοράς, στον τελικό μας προορισμό. Εμείς επιλέγουμε.

Γεύματα και αναψυκτικά, κατάλυμα σε ξενοδοχείο, όπου αυτό είναι απαραίτητο (συμπεριλαμβανομένης της μεταφοράς, από και προς το ξενοδοχείο) και επικοινωνιακές διευκολύνεις.

Η αεροπορική εταιρεία έχει την υποχρέωση να μας αποζημιώσει, με τα προαναφερθέντα ποσά, για την άρνηση επιβίβασης, εκτός εάν μας ενημερώσει, εκ των προτέρων και εγκαίρως και μας προσφέρει εναλλακτικές δυνατότητες μεταφοράς, οι οποίες, όμως, δε θα διαφέρουν, χρονικά, από την αρχική μας συμφωνία.

Οι αποζημιώσεις ή οι επιστροφές πρέπει να καταβληθούν, εντός 7 ημερών, διαφορετικά πρέπει να παραπονεθούμε, αμέσως, στην αεροπορική εταιρεία, που εκτελεί την πτήση.

Μεγάλες καθυστερήσεις

Αμεση αγωγή

Εάν κάνουμε τον έλεγχο των εισιτηρίων (check-in), για οποιαδήποτε πτήση, συμπεριλαμβανομένων και των έκτακτων ναυλωμένων πτήσεων «τσάρτερ», από αερολιμένα της Ε.Ε. ή προς αερολιμένα της Ε.Ε., από χώρα εκτός Ε.Ε., εφόσον η πτήση εκτελείται από αεροπορική εταιρία της Ε.Ε. και εάν υπάρξει καθυστέρηση της πτήσης

2 και πλέον ωρών, για πτήσεις, κάτω από 1500 χλμ.,

3 και πλέον ωρών, για μεγαλύτερης απόστασης πτήσεις, εντός της Ε.Ε.

3 και πλέον ωρών, για πτήσεις, μεταξύ 1500 και 3500 χλμ., εκτός Ε.Ε.

4 και πλέον ωρών, για πτήσεις πάνω από 3500 χλμ., εκτός της Ε.Ε.,

η αεροπορική εταιρεία οφείλει να μας παράσχει γεύματα και αναψυκτικά, κατάλυμα σε ξενοδοχείο, όπου αυτό είναι απαραίτητο (συμπεριλαμβανομένης της μεταφοράς από και προς το ξενοδοχείο) και επικοινωνιακές διευκολύνεις.

Εάν η καθυστέρηση είναι μεγαλύτερη των 5 ωρών, η αεροπορική εταιρεία έχει την υποχρέωση να μας προσφέρει τη δυνατότητα επιστροφής του αντιτίμου του εισιτηρίου (με δωρεάν πτήση, προς το αρχικό σημείο αναχώρησης, όπου αυτό ισχύει). Εάν δε μας παρασχεθούν τα παραπάνω, πρέπει να παραπονεθούμε, αμέσως, στην αεροπορική εταιρεία, που εκτελεί την πτήση.

Μεταγενέστερες απαιτήσεις

Στις περιπτώσεις, κατά τις οποίες αεροπορική εταιρεία της Ε.Ε. είναι υπεύθυνη, για την καθυστέρηση πτήσης, σε οποιοδήποτε σημείο, ανά την υφήλιο, μπορούμε να διεκδικήσουμε έως και 4,150 SDR (1 SDR = 1,18�, την 30.9.2004), για συνακόλουθες ζημίες. Εάν η αεροπορική εταιρεία δε συμφωνεί, με την απαίτησή μας μπορούμε να προσφύγουμε, στη δικαιοσύνη.

Μπορούμε να προβάλουμε τις απαιτήσεις μας, στην αεροπορική εταιρεία, από την οποία αγοράσαμε το εισιτήριο, ή στην αεροπορική εταιρεία, που εκτελεί την πτήση, σε περίπτωση, που δεν είναι ίδια.

Αποσκευές

Μπορούμε να διεκδικήσουμε έως και 1000 SDR, για τις ζημίες, που μας προκάλεσε η μερική ή η πλήρης καταστροφή, η απώλεια ή η καθυστέρηση των αποσκευών μας, σε πτήση, που εκτελείται, από αεροπορική εταιρεία της Ε.Ε., ανά την υφήλιο. Εάν η αεροπορική εταιρεία δε συμφωνεί με τις απαιτήσεις μας, μπορούμε να προσφύγουμε, στη δικαιοσύνη. Οι απαιτήσεις μας, πρέπει να υποβληθούν, γραπτώς, εντός 7 ημερών από την επιστροφή μας. Για τις καθυστερημένες αποσκευές, πρέπει να υποβάλλουμε το αίτημά μας, εντός 21 ημερών, από την επιστροφή των αποσκευών.

Μπορούμε να προβάλουμε τις απαιτήσεις μας, στην αεροπορική εταιρεία, από την οποία αγοράσαμε το εισιτήριο, ή στην αεροπορική εταιρεία, που εκτελεί την πτήση, σε περίπτωση, που δεν είναι ίδια.
αυτά όλα εχουν αναφερθει στο site παλαιότερα ,άν ψάξεις θα τα βρείς ..δές άν κάτι απο αυτά σε αφορά .
δεν θυμάμαι ποιό ΄μέλος το ειχε αναφέρει.
 
Last edited by a moderator:

Elenik

Member
Μηνύματα
295
Likes
97
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΗΣΙΑ ΚΟΥΚ - ΑΛΑΣΚΑ
πολύ ενδιαφέροντα και χρήσιμα όλα αυτά. Ευχαριστούμε.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.611
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Πως ορίζεται η καθυστέρηση μιας πτήσης? Καθυστέρηση σε σχέση με την ώρα αναχώρησης, την ώρα αφιξης, την ώρα επιβίβασης, την ώρα λήψης των αποσκευών?

Στην τελευταία μου πτήση από το JFK η πτήση άργησε να απογειωθεί 2 ώρες (είμασταν περίπου 40οι στη σειρά για απωγείωση...), αλλά ο πιλότος το πήγε με μεγαλύτερη ταχύτητα και τελικά φτάσαμε στην ώρα μας.
Σε μια άλλη μου πτήση από το CDG στη FRA, το αεροπλάνο έφυγε στην ώρα του, αλλά καθυστέρησε περί τη 1 ώρα εν πτήση (απ' ότι κατάλαβα έπρεπε να παραχωρήσουμε προτεραιότητα προσγείωσης σε κάποιο άλλο αεροπλάνο που έκανε αναγκαστική προσγείωση, και μετά να περιμένουμε ξανά τη σειρά μας).

Αν η διαφορά αυτή ήταν προσθετική σε μια άλλη καθυστέρηση, θα μπορούσε να μας έχει εντάξει στους δικαιούχους αποζημίωσης?
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Αυτά που λες δεν έχουν να κάνουν με την εταιρία... Η καθυστέρηση πρέπει να κάνει με την εταιρία για να δικαιούτε κάποιος αποζημίωση...
 

evangelos30

Member
Μηνύματα
23
Likes
7
Επόμενο Ταξίδι
Πράγα
Ταξίδι-Όνειρο
Ταυλάνδη
Καλησπέρα,

Στο ενδεχόμενο καθυστέρησης μιας ευρωπαικής πτήσης η οποία θα σου στοιχήσει να προλάβεις την domestic πτήση που έχεις (εντός Ελλάδας), δικαιούσαι αποζημίωση από την εταιρεία που λόγω της καθυστέρησης της έχασες την πτήση εσωτερικού για την οποία δεν μπορείς να αποζημιωθείς?...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.636
Μηνύματα
905.138
Μέλη
39.376
Νεότερο μέλος
Vichumills

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom