Κίνδυνοι από κράτηση αεροπορικών μέσω Etraveli sites (gotogate/booking/mytrip).

taver

Member
Μηνύματα
12.675
Likes
30.168
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Έκανα το λάθος και έκλεισα ένα εισιτήριο ως εννιαίο, από το. mytrip.com (του ομίλου etraveli, όπως και τα gotogate.com, booking.com (αεροπορικά), κ.α.). Ήταν οι μόνοι που το προσέφεραν, καθώς αφορούσε δύο διαφορετικές μικρές αεροπορικές εταιρίες στην Ευρώπη (LCY-GCI-JER).
- Το εννιαίο εισιτήριο είναι απάτη. Μετά την κράτηση έρχονται δύο εισιτήρια, ανεξάρτητα μεταξύ τους.Αν η πρώτη πτήση καθυστερήσει, τόσο το χειρότερο για σας και τη δεύτερη πτήση σας, και δεν αποδέχονται καμμία ευθύνη. Στην περίπτωσή μου μιλάμε για καθυστέρηση 26 ωρών (and counting) λόγω καιρικών συνθηκών.
- Στις κρατήσεις καταχωρούν ένα δικό τους email, φτιαγμένο ειδικά για σας, και όχι το πραγματικό email address σας. Αν η αεροπορική σας στέλνει ενημερώσεις με email (π.χ. για την ακύρωση της πτήσης και το που πρέπει να πάτε για ξενοδοχείο ή παρεχόμενο φαγητό), αυτά δε θα φτάσουν ποτέ σε σας (Σε αντίθεση με τα ξενοδοχεία που τα προωθούν αμέσως). Η πτήση σας ακυρώνεται και πληροφόρηση δε δίνουν. Και αρνούνται να το διορθώσουν.
- Και μολονότι υποκλέπτουν τις ενημερώσεις σας, αν θελήσετε ακύρωση και επιστροφή χρημάτων, σας παραπέμπουν στην εκάστοτε αεροπορική (που δεν ξέρει τίποτα για την ανωτέρα βία), καθώς γράφουν στους όρους ότι αντισυμβαλλόμενός σας είναι η αεροπορική...

Ποτέ ξανά εισιτήρια από αυτούς (και τους είχα κάνει κάπου €800 τζίρο σε εισιτήρια το 2024...).
 

bandit650

Member
Μηνύματα
755
Likes
3.458
δηλαδη για να καταλαβω. Αν εχεις ενα εισητηριο ενιαιο και οπως λες εχεις καθηστερηση 26 ωρων λογω κακοκαιριας στη πρωτη πτηση, πρεπει η 2η πτηση να περιμενει ποτε θα φτιαξει ο καιρος να πας για να αναχωρησει;
 

pan82

Member
Μηνύματα
808
Likes
1.085
δηλαδη για να καταλαβω. Αν εχεις ενα εισητηριο ενιαιο και οπως λες εχεις καθηστερηση 26 ωρων λογω κακοκαιριας στη πρωτη πτηση, πρεπει η 2η πτηση να περιμενει ποτε θα φτιαξει ο καιρος να πας για να αναχωρησει;
Φαντάζομαι όταν βγάζεις ενιαίο εισιτήριο θα πρέπει να σε εξασφαλίσει σε περίπτωση καθυστέρησης και να σε βάλει σε επόμενη πτήση και να σου δώσει παροχές όπως φαγητό διαμονή διαφορετικά γιατί κάποιας να βγάλει ενιαίο εισιτήριο και να μη τα βγάλει ξεχωριστά τα εισιτήρια του;
 

nick07

Member
Μηνύματα
439
Likes
845
Φαντάζομαι όταν βγάζεις ενιαίο εισιτήριο θα πρέπει να σε εξασφαλίσει σε περίπτωση καθυστέρησης και να σε βάλει σε επόμενη πτήση και να σου δώσει παροχές όπως φαγητό διαμονή διαφορετικά γιατί κάποιας να βγάλει ενιαίο εισιτήριο και να μη τα βγάλει ξεχωριστά τα εισιτήρια του;
Σε πολλες κρατησεις μεσω booking παρολο που κλεινεις ενιαιο εισιτηριο με μετεπιβιβαση, γραφει πως υπαρχει self transfer. Αυτο σημαινει πως δεν ειναι ουσιαστικα ενιαιο εισιτηριο και δεν θα σε καλυψουν αν αργησει η πρωτη πτηση. Μονο οταν και τα δυο legs ειναι ιδια αεροπορικη υπαρχει καλυψη σε κρατησεις μεσω booking τουλαχιστον. Δεν εχω ασχοληθει με τα αλλα γραφεια αλλα φανταζομαι το ιδιο θα ισχυει.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.675
Likes
30.168
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
δηλαδη για να καταλαβω. Αν εχεις ενα εισητηριο ενιαιο και οπως λες εχεις καθηστερηση 26 ωρων λογω κακοκαιριας στη πρωτη πτηση, πρεπει η 2η πτηση να περιμενει ποτε θα φτιαξει ο καιρος να πας γι να αναχωρησει;
Παρακαλώ για τις στοιχειώδεις απορίες πηγαίνετε κι εσείς στο θέμα "πτήσεις με ανταπόκριση".
 

taver

Member
Μηνύματα
12.675
Likes
30.168
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Περίμενα με την πείρα που έχεις να προσέχεις καλύτερα για να μη παραπονιέσαι μετά
Σε πολλες πετιπτώσεις, η χρήση OTAs είναι "υποχρεωτική" (π.χ. σε περίεργες αεροπορικές εταιρίες δε μπορείς να αγοράσεις πτήσεις με κάρτα από το εξωτερικό). Συνήθως στις περιπτώσεις αυτές χρησιμοποιώ το trip.com, που είναι καλό και αξιόπιστο με εξαιρετικό servιce όπου το έχω χρειαστεί (μέχρι και προληπτικά τηλεφωνήματα κάνουν για πεντάλεπτες αλλαγές προγράμματος). Ήθελα εννιαίο εισιτήριο (interline) για περιπτώσεις όπως αυτή, επειδή στο UK ΚΑΘΕ χρόνο υπάρχει μια σοβαρή ταλαιπωρία επιβατών λόγω καιρικών συνθηκών την περίοδο των Χριστουγέννων. Το συγκεκριμένο δρομολόγιο δεν ήταν διαθέσιμο στο trip.com (δεν είχαν συνεργασία με μια από τις 2 αεροπορικές), οπότε πήγα στο mytrip.com.
 

STKF

Member
Μηνύματα
1.237
Likes
6.360
Περίμενα με την πείρα που έχεις να προσέχεις καλύτερα για να μη παραπονιέσαι μετά
Η διαφορά του έμπειρου με τον άπειρο είναι ότι ο πρώτος έχει λιγότερες πιθανότητες να κάνει λάθος. Όχι ότι είναι αλάνθαστος.
 

Señor_Nada

Member
Μηνύματα
1.692
Likes
9.478
Ταξίδι-Όνειρο
Άβυσσος
Θα πρότεινα να μετονομαστεί το τοπικ σε προσοχή αγορές εισιτηρίων μόνο από τις αεροπορικές και να γίνει και sticky. Οι διαφορές στις τιμές είναι μεγάλες προφανώς αλλά όταν στραβώνει το πράγμα αρχίζει το μπλέξιμο.

Είναι εύκολο να βρεις ιστορίες τρόμου και για την trip.com.

Η πιο εύκολη πρόβλεψη είναι ότι η gotogate αργά ή γρήγορα θα μας χαιρετήσει. Η τακτική είναι γνωστή, η εταιρεία κλείνει, εμφανίζεται μια νέα, πιθανότατα με τα ίδια άτομα από πίσω και ο κύκλος συνεχίζεται.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.310
Likes
46.389
Στη trip.com κλεινω με αυστηρα κριτηρια: οταν το εισιτηριο ειναι με low cost και κοστιζει κανενα 20ρικο ενω εχω back up plan να βγαλω αλλο. Δεν την απορριπτω αλλα το 2024 δεν εκλεισα κανενα γιατι απλα τα εισιτηρια αυξηθηκαν πια για να σπαω πλακα με τα 20ρικα. Παντως ειχα μεινει ευχαριστημενη οποτε τη χρησιμοποιησα.
Με τη booking εκλεισα μονο 2 εισιτηρια το 2024 για ταξιδι που ακυρωσα και με promo κοστισε 6 ευρω η καθε πτηση. Δηλαδη παλι για πλακα.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.578
Likes
9.774
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Θα πρότεινα να μετονομαστεί το τοπικ σε προσοχή αγορές εισιτηρίων μόνο από τις αεροπορικές
Οχι, δεν συμφωνω, μην ισοπεδωνουμε. Εχω παρει πολλες φορες εισητηρια ΙΤΑ, Aegean με -20% εκπτωση. Ε οκ αμα τυχει κατι θα εχω κανα τηλ παραπανω, αξιζε τον κοπο, οι προφυλαξεις και τα ρισκα ειναι γνωστα. Με τη δε Aegean πηρα συνδυασμο πτησεων απο booking με ενιαιο κωδικο που δεν πωλουνταν στο σαιτ της Aegean.
 

Señor_Nada

Member
Μηνύματα
1.692
Likes
9.478
Ταξίδι-Όνειρο
Άβυσσος
Οχι, δεν συμφωνω, μην ισοπεδωνουμε. Εχω παρει πολλες φορες εισητηρια ΙΤΑ, Aegean με -20% εκπτωση. Ε οκ αμα τυχει κατι θα εχω κανα τηλ παραπανω, αξιζε τον κοπο, οι προφυλαξεις και τα ρισκα ειναι γνωστα. Με τη δε Aegean πηρα συνδυασμο πτησεων απο booking με ενιαιο κωδικο που δεν πωλουνταν στο σαιτ της Aegean.
Τηλέφωνα σε ποιους; Δεν είναι κυριολεκτικά ανύπαρκτο το customer service τους;

Προφανώς αν όλα πάνε καλά είναι πολύ καλύτερη επιλογή, όταν στραβώσει το πράγμα το γίνεται; Δεν ψήνομαι να πληρώσω εισιτήριο τελευταίας στιγμής, ούτε να ψάχνω μόνος μου πως θα καταφέρω να γυρίσω πίσω στην ώρα μου.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.830
Μηνύματα
915.716
Μέλη
39.581
Νεότερο μέλος
panharala

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom