Δεν ισχύει πλέον από ότι κατάλαβα από μια ματιά που έριξα σε κάποιες ημέρες αλλά εφόσον η εταιρία είναι διαμεσολαβητής και δεν τα κλείνεις από τις ίδιες τις αεροπορικές εταιρίες πιστεύω ότι δεν θα αναγνωρίσει το λάθος που έκανε. Αν μάθει κάποιος κάτι νέο να το γράψει. Εχω περιέργεια για το ποια θα είναι η εξέλιξη
Ωχ ωχ ωχ!!! Μα πως εγινε αυτο??? Μολις ελαβα e mail επιβεβαιωσης κρατησης...χωρις να κανω τιποτα εγω! Τρωει κολληματα αυτος ο υπολογιστης και κλεινει εισιτήρια μονος του... Μαλλον θα παρω καινουριο.
Ευχαριστούμε @ThanasisU2
Unfortunately Air Europa made a mistake in pricing the Havana tickets. They forgot to include the fuel surcharge in the price of the ticket. As this is more than 300 euro’s per ticket, the price they have offered to you, is not a realistic price for the ticket. Therefore all tickets booked yesterday to Havana are cancelled. As your ticket is cancelled, we will proceed to refund your booking (total booking amount) into the account you used to pay for the booking. Depending on your bank or credit card it can take up to 5 working days for the refund to be in your account.
We sincerely regret the inconveniences this is causing and would like to apologize to you on behalf of Air Europa. Should you wish to make a new booking, Air Europa has corrected their mistake, so we kindly refer you to our website for further assistance."