• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Ισλανδία Ισλανδία...Όνειρο ζω???... Κι όμως υπάρχει!!!

Μηνύματα
56
Likes
377
Ταξίδι-Όνειρο
Παντου
Εκανα μια προσπαθεια να το φωτογραφισω αλλα χωρις ιδιαιτερο αποτελεσμα. Μακαρι να ειχα μια φωτογραφικη μηχανη υψηλων δυνατοτητων, δυστηχως η φωτογραφικη μου ειναι απλη, απλουστατη,οχι για πολλα , βγαζει μεν αξιοπρεπεις φωτογραφιες αλλα μονο την ημερα. Το σελας για να φωτογραφηθει σωστα χρειαζεται κατι καλυτερο απο την ταπεινη μου sony wsc-120 εαν θυμαμαι καλα...

Γενικως εχω ανεβασει περιπου 90 φωτογραφιες της Ισλανδιας στη gallery και αλλες 200 εδω Reynisfjara beach Iceland | Flickr - Photo Sharing!

στο μελλον θα ανεβασω φωτογραφιες και απο το 3ο μου ταξιδι.
 
Μηνύματα
56
Likes
377
Ταξίδι-Όνειρο
Παντου
Με το βλεμμα και τη σκεψη στο χθες κατευθυνομαστε προς το Skaftafel, εθνικο παρκο νοτια του παγετωνα Vatnajokul. Εκει θα μας περιμενει ο Einar Sigurdson, τοπικος ξεναγος και ιδιοκτητης οικογενειακης επιχειρησης τουριστικων δραστηριοτητων. Ο τυπος ειναι πραγματικα εξαιρετικος, εχοντας δοκιμασε διαφορους και διαφορα σην Ισλανδια τον συνιστω με τις μπαντες, για οποιον τυχει και βρεθει προς τα εκει!
http://www.localguide.is/localguide/Local_Guide.html
Oχι δε παιρνω ποσοστα! :rolleyes:

Συνεπης στο ραντεβου μας, 9:00 ακριβως στο τουριστ σεντερ του Skaftafel. Οπως καο ο Einar.
Σημερα εχει αναρριχηση στον παγο. Μετα απο 1 ωρα διaδρομη στον παγετωνα Svinafelsjokul (εμπειρια!) φτασαμε στο σημειο της αναρριχησης. Απο αναρριχηση γνωριζαμε ,αλλα τελικα δεν απαιτειτο προηγουμενη εμπειρια, για το συγκεκριμενο επιπεδο αναρριχησης τουλαχιστον.Δε θα μπω σε τεχνικες λεπτομερειες, η δραστηριοτητα κρατησε περιπου 1 ωρα και μας αφησε καταενθουσιασμενους!

...Τα χερια μας αξινες τα ποδια μας καρφια...​
Χρονος για χασιμο δεν υπαρχει, ακολουθει ενα συντομο hiking, 20 λεπτα, προς τον καταρρακτη Svartifoss με το φοντο απο στηλες βασαλτη, με αφετηρια το τουριστ σεντερ του Skaftafel. O Svartifoss αξιζει αυτη την επισκεψη και με το παραπανω.​
Φευγουμε​
Παμε Jokulsarlon​
Ακολουθωντας μια απολαυστικοτατη διαδρομη στη νοτιοανατολικη ακτη, η λιμνη με τα παγοβουνα απεχει 70 κμ περιπου.​
Φτασαμε μεσημερακι αργα στη λιμνη. Τα λογια ειναι περιττα για το συγκεκριμενο μερος, πολυδιαφημισμενο αλλωστε και με αμετρητο υλικο απο αναριθμητες πηγες, οποτε δεν εχω να προσθεσω κατι. Οσο για φωτογραφιες εχω αρκετες στη γκαλερυ αλλα και σε προηγουμενο μου συνδεσμο στο Flickr.http://www.flickr.com/photos/80872230@N02/7414833974/
Ξοδεψαμε αρκετες ωρες εκει. Και το βραδυ το περασαμε στο Hali guesthouse, 15 km μετα τη λιμνη. Αξιοπρεπες, με ιδιαιτερα φιλικους ιδιοκτητες, θεα στους παγετωνες και στη θαλασσα και συμπαθητικη κουζινα, αν και ακριβη.​
Τακτοποιησαμε τα πραγματα στο δωματιο μας και καναμε τον απολογισμο της ημερας, σημερα περασαμε τέλεια, για ακόμη μια ημέρα!​
Πίνοντας ένα ζεστό τσάι λιγο πριν παμε για ύπνο παρατηρούσαμε το πολύχρωμο καθιστικο, ενώ το μυαλό μας ηταν στο αυριανο​
Μπλε​
 
Μηνύματα
56
Likes
377
Ταξίδι-Όνειρο
Παντου
Ειναι 8 το πρωι και τηλεφωνο στον Einar. Εχω αγωνια!

Θα στεκει ακομα το σπηλαιο απο παγο? ειναι το τελευταιο που εχει απομεινει στην ανατολικη ακτη.

-Ναι, ειναι ακομα εδω μαζι μας και ασφαλες 100%.
-Ουφ!
Και φευγουμε κατα τις 9 για τη Jokulsαrlon. Εκει θα μας περιμενει ξανα ο Einar.
Μαζι με ενα ζευγαρι απο ντοπιους , μετα απο μιση ωρα κακοτραχαλης διαδρομης με το τζιπ, φτανουμε σε αδιεξοδο. Ακολουθει περπατημα 10 λεπτων και φτασαμε στον προορισμο μας.

Το Σελας ο κυριαρχος ψηλα στον ουρανο.
Στα επιγεια...?
Η εισοδος του σπηλαιου μου αποκαλυπτει κρυμενες διαστασεις.
Μπαινω μεσα και η καρδια μου σπαει...

Απο τα Highlights της ζωης μου...
Στο γνωστο συνδεσμο μπορειτε να ριξετε μια ματια http://www.flickr.com/photos/80872230@N02/7414833974/

Μετα απο 2 ωρες επιστρεψαμε ξανα στη Jokulsarlon, ποτε δε τη βαριεμαι αυτη τη λιμνοθαλασσα!
Εκει παραμειναμε ως το απογευμα.
Το βραδυ μειναμε στη φαρμα Arnanes,στην εισοδο της πολης Hofn. Σε ωραια περιοχη, πολυ ωραια η θεα στους παγετωνες, η φαρμα αξιοπρεπεστατη και οι ιδιοκτητες εξαίρετοι.
Το βραδυ πηγαμε για υπαιθριο σπα στο Hofel, λιγα χιλιομετρα απο τον περιφερειακο δρομο.
Οταν επιστρεψαμε καθισαμε στο μπαλκονι μας το οποιο εβρισκετο στον δευτερο οροφο και ειχε Βορινό προσανατολισμο. Ειχαμε και παρεα. Μαζι μας ητανε και το Σέλας.

...Εχουμε γινει κολλητοι πλεον!!!​
 
Μηνύματα
56
Likes
377
Ταξίδι-Όνειρο
Παντου
30/4/2013​
Σημερα το προγραμμα περιλαμβανει κυριως οδηγηση. Και φυγαμε για τα ανατολικα φιορδ.

Απο το Ηofn μεχρι το Seydisfjiordur και ακολουθωντας οσο μπορουμε την ακτογραμμη, θα πρεπει να γραψαμε τουλαχιστον 500 χιλιομετρα. 500 χιλιομετρα ευχαριστης οδηγησης καθως τα ανατολικα φιορδ προσφερουν ποικιλες ενναλαγες τοπιου. Σε συνδυασμο μαλιστα και με τα στοιχεια της φυσης ,αντικρυσαμε καποιες σουρρεαλιστικες εικονες. Ειδαμε ρυακι να...ανεβαινει, και στη συνεχεια καταρρακτη μετα την πτωση του να πηγαινει προς τα πανω. Η τρέλα του αερα στην Ισλανδια ειναι ενα θεμα!

Περνωντας απο το αδιαφορο Egilsstadir στο οποιο τελικα διανυκτερευσαμε, μια επισκεψη στο Seydisfjordur επιβαλλεται. Νορβηγικη αρχιτεκτονικη στην Ισλανδια,χτισμενο στην αρχη ενος πολυ στενου φιορδ, παραυτα με οπτικη παραφωνια τα παρακειμενα εργοστασια, μας αρεσει πολυ αυτο το χωριουδακι, οι αντανακλασεις των βουνων στα νερα του κλειστου αυτου κολπου δημιουργουν εναν πελωριο καθρεπτη στον οποιο θελουμε να διανυκτερευσουμε. Δυστηχως δε τα καταφεραμε διοτι δε βρηκαμε δωματιο. Το hostel γεματο και ολα τα υπολοιπα κλειστα λογω χαμηλης σεζον.

Παντως η φαρμα στην οποια διανυκτερευσαμε λιγο εξω απο το Egilstadir τα κερδισε τα χρηματα μας με το σπαθι της. Ειμασταν περικυκλωμενοι απο Ελατα, σπανιο στην Ισλανδια, και απο το μπαλκονι μας βλεπαμε 2 λιμνες, μια στα 2 χιλιομετρα και μιαν αλλη μικρη στα 2 μετρα, ιδιωτικη!

Καληνυχτα
 

Menia21

Member
Μηνύματα
781
Likes
2.049
Επόμενο Ταξίδι
Το σχεδιάζω...
Ταξίδι-Όνειρο
Photography trip
Αργείς Κωνσταντίνε, αργείς!!! Να γράφεις πιο συχνά!!! :p
 
Μηνύματα
56
Likes
377
Ταξίδι-Όνειρο
Παντου
Ασπρο-Μαυρο​
Εχθες 30/4 ειχαμε + 12 βαθμους θερμοκρασια. Οχι κι ασχημα για τελη Μαρτιου! Και σημερα +12 εχουμε. Και ηλιοφανεια αλα Ελλάς!
Detifoss.
Μετα απο το Egilstadir, κατευθυνομαστε δυτικα προς Detifoss. H διαδρομη μαλλον μονοτονη.
Οταν στριβουμε ομως δεξια για τη δυτικη πλευρα του καταρρακτη, απο τον καινουργιο ασφαλτοδρομο, η διαδρομη αλλαζει χρωμα. Το απολυτο μαυρο , βομβαρδισμενο με μαυρες πετρες. Παντου. Λενε οτι προερχονται απο παλαιοτερη εκρηξη του Krafla. Γουσταραμε τρελά τη διαδρομη μεχρι να φτασουμε στον Detifoss. Και μεχρι να φτασουμε χιονιζε, στον ηδη χιονισμενο καταρρακτη. Η παρενεργεια στην ομορφαδα που προσεδωσε το χιονι στο μαυρο-αγριο-γρανιτενιο φοντο του καταρρακτη, ειναι οτι δε μας αφησε να τον πλησιασουμε πολυ. Οι σκαλες που οδηγουσαν στην κοντινοτερη πλατφορμα ητανε θαμενες μεσα στο χιονι.
Ουσιαστικα τον ειδαμε απο σχετικα μακρυα.Μου εμεινε μια πικρα διοτι δεν μπορεσα να αντικρυσω αυτο που περιμενα, αυτο που υπαρχει στα αληθεια. Ευτηχως τα καταφερα στο τριτο μου ταξιδι!

Ας παραμεινουμε στο δευτερο...

Επιστρεφοντας, ριξαμε μια σκαστη ματια στο Mordudalur με τις χορτοσκεπες και γραμμη για myvatn. Μετα απο τον Detifoss το χιονι εξαφανιστηκε. Κοντα στη Myvatn ξαναεμφανιστηκε. Και ητανε πυκνο. Οταν πηγαμε στο Namafjoll, στη γη της φωτιας, το χιονι αρχισε να επικρατει στην περιοχη...
Φτανοντας στη Myvatn, μειναμε στο εξαιρετικο ξενοδοχειο Reynilid, σε σχετικα καλη τιμη για την κατηγορια του και μαλιστα ημιδιατροφη, με δειπνο Gourmet. Εξαιρετικο ξενοδοχειο, αξιζει καθε ευρω. Ιδιοκτητες-προσωπικο-συμπεριφορα 10 με τονο!

Πηγαινουμε σε καποια αξιοθεατα τριγυρω οπως ο κρατηρας Hverfell( αξιζει), και μετα σειρα εχουν τα Myvatn nature baths.

Πλεον χιονιζει με το τουλουμι, το εχει στρωσει παντου και μερος της λιμνης αρχιζει να παγωνει.Η ορατοτητα σχετικα περιορισμενη απο τη βαρια χιονοπτωση, απο την ασφαλτο αναδυεται παγωμενος ατμος και φτανουμε στα nature baths.

Γαλαζια τα νερα τους και ειμαστε μονο οι δυο μας. Μεσα το νερο σε καποια σημεια αγγιζει τους 45 βαθμους, οριακο, το αντεχεις -δε το αντεχεις. Οτι μελος του σωματος ομως προεξεχει απο το νερο, ειναι στο αλλο ακρο...
Ουτε λιγο ουτε πολυ, ενιωθα σα να φορουσα ενα μονιμο κρανος στο κεφαλι! Σε λιγοτερο απο 10 δεύτερα ,το νερο στα μαλλια εχει παγωσει.Ακομη και τα μαλλια της Αννας που ειναι μακρυα, μπορουσαν να σταθουν ακινητα προς καθε υψος και κατευθυνση!

το θυμαμαι και γελαω...

Ειμαστε μεσα στη λιμνη και ολα τριγυρω χιονισμενα, μαυρη λαβα σε αντιθεση με το λευκο χιονι, τα νερα γαλαζια και αχνιστα, βαρια χιονοπτωση. Απλα το καλυτερο σπα που εχω κανει στη ζωη μου. Δε θα ξανακανω καλυτερο το ξερω.
Στο Εgilstadir ειχαμε + 12. Στα nature baths το θερμομετρο δειχνει -12 , δηλαδη 24 βαθμοι μεταβολη θερμοκρασιας την ιδια ημερα. Οσο για το σωμα, αυτο κι αν δεχτηκε μεταβολη. +45 μεσα και -12 εξω.
Συνολο, 57 βαθμοι μεταβολη.Αντεχω!
Δυσκολευτηκαμε πολυ να μπουμε, διοτι δε μπορουσαμε!
Δυσκολευτηκαμε πολυ να βγουμε, διοτι δε θελαμε!

Ο καιρος σε αυτη τη χωρα ειναι θεοπάλαβος! σχεδον ποτέ γκρί !
Σχεδον παντα Ασπρο-Μαυρο​
 

makisg

Member
Μηνύματα
4.933
Likes
16.828
Επόμενο Ταξίδι
Μιλάνο-Βερόνα-Μολβένο.
Ταξίδι-Όνειρο
Νησιά Φίτζι
καλώς τονε κι'ας άργησε.
 
Μηνύματα
56
Likes
377
Ταξίδι-Όνειρο
Παντου
:D
Το σπηλαιο​
Την επομενη μερα 1/04, οταν ξυπνησαμε, χρειαζομασταν γυαλια ηλιου επειγοντως. Τα παντα χιονισμενα , η λιμνη παγωμενη σε μεγαλη εκταση, απνοια, καθαρος ουρανος 100% και ενας ηλιος εκτυφλωτικος. Η αντανακλαση του ηλιου στο χιονι κανει σημερα τη διαφορα. Οταν ομως μετα το πρωινο πηγαμε στο αυτοκινητο, προκειμενου να κανουμε μια περιηγηση, συναντησαμε το εξης εμποδιο. Κατω απο το Tuscon μας υπηρχε ενα σπηλαιο. Πυκνοι σταλακτίτες καλυπτουν τα παντα.Γυρω και κατω απο τις ροδες, γενικως κατω απο το αμαξωμα και μεχρι το εδαφος,παντου. Το τιμονι φυσικα δε γυριζει. Δε βοηθουσε και ο καιρος που ητανε ακομα μειον-.​
Μας πηρε 2 ωρες να σπασουμε τον παγο, αλλα οταν τελικα τον σπασαμε φυγαμε για την περιηγηση. Στο δρομο ο Godafoss. Πνίγηκε ο καταρρακτης, τον επνιξε το χιονι!​
Γυρισαμε ολα τα αξιοθετα της Myvatn , και παλι με εντονη χιονοπτωση, γενικα προτιμω τη Myvatn το χειμωνα, με διαφορά!​
Δεν απομακρυνθηκαμε πολυ σημερα, αυριο θα παμε στο Husavik. Το βραδυ αφεθηκαμε στο εξαιρετικο δειπνο και μετα η Αννα εδωσε ρεσιταλ πιανου στο καθιστικο, με τους τουριστες να χαζευουν τα κοσμηματα που φορουσε και κατασκευαζει η ιδια . Ξεχασα να αναφερω οτι πριν 2 μερες στη φαρμα Arnanes, η ιδιοκτητρια χαλβαδιαζε και τελικα αγορασε τα σκουλαρικια της Αννας . Εκει επιτοπου. Μπορει η Ισλανδια να εχει πολλα , κοσμηματα ομως δεν εχει με τιποτα (δε μιλαω για χρυσα, για φο) . Εκτος απο χάλια, ειναι και πανακριβα. Αυτο σας το λεω εγω που δεν εχω ΙΔΕΑ απο κοσμηματα, αληθεια! Τα σκουλαρικια η Αννα θα τα εδινε 25 ευρω στην Ελλαδα. Της προσφερε 150! ντραπηκαμε και της πηραμε μονο 50 ! :D και μετα η ιδιοκτητρια χορευε απο τη χαρα της :p
Ας το παρουμε λιγο χαλαρα σημερα ειπαμε , αυριο εχουμε οδηγηση, θα παμε στο Husavik για Whalewatching και μετα Akureyri .​
Σαφρίδιααα...μαρίδαααα....αθερίναααα...​
 

makisg

Member
Μηνύματα
4.933
Likes
16.828
Επόμενο Ταξίδι
Μιλάνο-Βερόνα-Μολβένο.
Ταξίδι-Όνειρο
Νησιά Φίτζι
Κωνσταντίνε θα μας κακομάθεις κάθε μέρα. μην ξεχνάς να βάζεις φωτογραφίες.
 
Μηνύματα
56
Likes
377
Ταξίδι-Όνειρο
Παντου
Ηρθανε...​
2/4 σημερα, και θα παμε να δουμε φαλαινες. Γαβ. Ξεκινωντας απο την καραχιονισμενη Myvatn, με απνοια και εκτυφλωτικο ηλιο και προορισμο το Χούσαβικ, εκτος απο τη μουσικη της επιλογης μας ακουγαμε ακομη τριξιματα και κατακρημνησεις απο τους αμετρητους παγους που εξακολουθουσαν να παρευρισκονται(απο χθες) σε πολλα σημεια του αμαξωματος, και ειδικα κατω απο τα φτερα.

Απνοια, ηλιος, χιονι, παγωμενες λιμνες και ποταμια, καταρρακτακια, δημιουργουν κατι, μα κατι κορνιζες...

Πιστευα οτι whalewatching κανεις στη θαλασσα. Εμεις καναμε πανω σε εναν καθρεπτη. Γαβ.

Επανω στην ξυλινη ψαροβαρκα , ημασταν 4 ατομα. Και οταν επιστρεψαμε απο το τουρ, μας φωτογραφησαν ως τους πρωτους τουριστες που ανοιξαν τη σεζον.Μαλιστα ειδαμε και τα μουτρα μας σε ηλεκτρονικη εφημεριδα, μας αναγνωρισε ο τυπος με τον οποιο καναμε αναρριχηση και μας εστειλε το λινκ. Ευχαριστουμε Einar!

Τωρα, τι εγινε στο τουρ.

Δευτερη προσπαθεια, η πρωτη στο Ρευκιαβικ αποτυχημενη.
Ξεκιναμε σε θαλασσα καθρεπτη με απνοια και σπασμωδικη ηλιοφανεια. Ως βαρκαδα, ηταν εντυπωσιακη καθως περνασουμε διπλα απο τα χιονισμενα βουνα του κολπου του Χουσαβικ.
Ολα τελεια λοιπον, εκτος απο μια μικρη ασημαντη λεπτομερεια. Οχι φαλαινες δεν ειδαμε, οχι δελφινια, ουτε καν αφρόψαρα, σε καποια φαση νομιζω ειδα ενα φυκι, νομιζω.
Ποδαρικο στη σεζον με δεύτερη σερι αποτυχια. Ηρθανε. Γαβ. Υπογραφη:


Τα γκαντεμοσκυλα​
Αφου πηραμε το δωρεαν εισητηριο για δευτερη δοκιμη οποτε θελουμε, γραμμη για το Akureyri.​
Φτασαμε απογεματακι και βρηκαμε μια φαρμα που ανηκει στην Ομοσπονδια Icelandic farm holidays.​
Ειχαμε κουπονια αλλα οχι τηλεφωνο, οποτε πηγαμε ετσι χυμα.​
Δεν εχουμε παραπονο, μας υποδεχτηκαν οι ανθρωποι με πορτες ανοιχτες, ολα πεντακαθαρα, Ισλανδικα τραγουδια στη ρεσεψιον, μεχρι και φαγητο μας ειχαν ετοιμο οι ανθρωποι στο φουρνο να μοσχομυριζει και να μας περιμενει. Μεχρι και το τζακιΝωρ μας ειχαν αναμμενο, οι άνθρωποι. Το μονο που ελειπε ηταν...οι άνθρωποι!​
Ναι,πανω απο μιση ωρα, περιμεναμε, ψαξαμε , αναζητησαμε, φωναξαμε.μπα.​
Ολα χυμα . Κινητα, πιστωτικες, κλειδια κλπ, κλπ. Η χαρα του κλεφτη.​
Εμεις ομως σαν καλα παιδια που ειμαστε δεν κλεψαμε τιποτα περισσοτερο απο 2 ποτηρια νερο.​
Ειχαμε κι αλλες επιλογες στην περιοχη, οποτε καταληξαμε σε μια αξιοπρεπεστατη φαρμα 2-3 χιλιομετρα πιο μακρυα με υπεροχη θεα στο φιορδ.​
Νωρις το βραδυ, περπατησαμε λιγακι στο αγαπημενο μου Akureyri.​
Πριν παμε για υπνο, η βραδυα εκλεισε με χαλαρωση στο εξωτερικο τζακουζι. Κατω χαμηλα το φιορδ του Akureyri( Eyjafjordur).​
Πανω ψηλα το Σελας​
 

Menia21

Member
Μηνύματα
781
Likes
2.049
Επόμενο Ταξίδι
Το σχεδιάζω...
Ταξίδι-Όνειρο
Photography trip
Κι άλλο, κι άλλο!!!!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.661
Μηνύματα
906.997
Μέλη
39.409
Νεότερο μέλος
vasmilona

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom