Σαν δεν ντρέπονται όλοι τους όσοι σχετίζονται με αυτό το αισχος;Απαντω μονος μου μια και πραγματοποιησα το ταξιδι για την περιπτωση που ενδιαφερεται καποιος
Θεσσαλονικη-Βελιγραδι 20 ωρες !!!(αντι για 14) το τρενο σταματουσε στα καλα καθουμενα στη μεση του πουθενα χωρις εμφανη λογο(πχ να περιμενει καποιο αλλο τρενο να περασει τη μονη γραμμη) μεγαλυτερη σταση 2μιση ωρες!
Βελιγραδι-Θεσσαλονικη 17 ωρες,(χωρις μεγαλες στασεις) προφανως οι ωρες που ανακοινωνουν ειναι ψευτικεςγια να προσελκυουν κοσμο, σε κανενα, μα σε κανενα ενδιαμεσο σταθμο δεν επιασε τον προβλεπομενο χρονο. δεν ξερω αν οι ωρες ειναι υπολογισμενες για καποιο αλλο ταχυτερο συρμο.
Στα συνορα δεν υπηρχαν καθυστερησεις ισως επειδη δεν ειχε πολυ κοσμο (φανταστειτε να καθυστερουσαμε και εκει)
Τα βαγονια ειναι παλια, 1 κλινοθεσιο, 1 κουπε, 2 απλα με 3 θεσεις σε καθε σειρα ΧΩΡΙΣ air condition,οταν το τρενο σταματουσε ψηνομασταν.
Οι τουαλετες βρωμικες, και στα 2 απλα βαγονια δεν ειχαν καθολου νερο.
Και το κυριοτερο στο τρενο δεν πουλανε ΟΥΤΕ ΝΕΡΟ,(παρα τη διαβεβαιωση στα εκδοτηρια) προμηθευτειτε οσο μπορειτε γιατι με τη ζεστη και τις καθυστερησεις θα κορακιασετε.
Δεν ξερω γιατι αλλα μου δημιουργηθηκε η εντυπωση οτι η γραμμη εγκαινιαστηκε βιαστικα για επικοινωνιακους λογους με συνθηκες δεκαετιας 80,(θεσσαλονικη-γευγελη δεν υπαρχει καν τρενο, αλλα τουριστικο λεωφορειο) γιαυτο και τελικα ελαχιστοι την χρησιμοποιουν στο μεγιστο μηκος της.
Αν σας αρεσουν τα ταξιδια με τρενο και ξεκινησετε προετοιμασμενοι για καθυστερησεις και γεματοι προμηθειες θα απολαυσετε απειρο πρασινο,
αλλιως παρτε αεροπλανο.
και το κερασακι στην τουρτα (θυμιζω εχουμε 2017)
οχι μονο δεν μπορεις να κλεισεις ηλεκτρονικα εισητηρια αλλα δεν εχουν περασει καν το δρομολογιο στο συστημα με αποτελεσμα να εκδιδονται χειρογραφα ( υπαλληλος εκανε 15 λεπτα για 2 εισητηρια μετ επιστροφης) Ελλας το μεγαλειο σου!!!
Πόσο κοστίζει αυτό με την gea tours από Θεσσαλονίκη??κάθε μέρα??Γιατί να ταξιδέψεις με τρένο όταν υπάρχουν τόσες λεωφορειακές εταιρείες στη Θεσσαλονίκη. Και κυρίως όταν υπάρχει η Gea tours, που κάνει τη διαδρομή με 9θέσια βαν σε 6-8 ώρες στο βραδινό δρομολόγιο τουλάχιστον.
Ναι καθημερινα. 80 ευρω με επιστροφη. Δεν εχει στανταρ ωρες. Πρεπει να επικοινωνησεις μαζι τους στα αγγλικα με mail ή τηλεφωνικα. Αξιζει ομως. Συνηθως εχουν και πρωι και απογευμα δρομολογιο.Πόσο κοστίζει αυτό με την gea tours από Θεσσαλονίκη??κάθε μέρα??
Ναι το ανέβασαν 10 ευρώ. Οι περισσότερες εταιρείες το έχουν 85€. Και πάλι όμως συμφέρει γιατι είναι πολύ πιο γρήγορο και ευέλικτο. Εγώ απλά ανέφερα και αυτή την εναλλακτική. Δεν βρίσκω το λόγο να επιλέξεις το τρένο.Στην σελίδα τους λένε 90 ευρω - http://geatours.rs/prevoz/solunska-regija.
Καλή τιμή, εάν συγκρίνουμε με ΚΤΕΛ Μεσσηνίας που αντίστοιχα χιλιόμετρα (Θεσσαλονίκη - Καλαμάτα) τα πληρώνεις 71 ευρω μονή διαδρομή.
Βέβαια το αρχικό ποστ μιλούσε για τρένο όπου με ένα 70άρι πηγαινοέρχεσαι και με κλινάμαξα αν ξεχάσεις τα χιλιάδες προβλήματα.
Αλλά που θα πάει θα βελτιωθεί η κατάσταση. Σε μερικά χρόνια θα έχουμε να διαλέξουμε και το ποταμόπλοιο.
γιατι σε ολες τις σοβαρες χωρες εντος και εκτος ευρωπης (σοβαρες ειπα όχι πλουσιες) για τετοιες χιλιομετρικες αποστασεις το τρενο (αν δεν θελεις αεροπλανο) ειναι μονοδρομος για λογους που ξερουμε ή φανταζομαστε ολοι μας. δεν υπαρχει συγκριση νομιζω, εκτος φυσικα απο τη χωρα μας και τα συμφεροντα που απαξιωνουν εδω και δεκαετιες τον σιδηροδρομο...Γιατί να ταξιδέψεις με τρένο όταν υπάρχουν τόσες λεωφορειακές εταιρείες στη Θεσσαλονίκη. Και κυρίως όταν υπάρχει η Gea tours, που κάνει τη διαδρομή με 9θέσια βαν σε 6-8 ώρες στο βραδινό δρομολόγιο τουλάχιστον.