Traveller
Member
- Μηνύματα
- 3.938
- Likes
- 3.932
Τι είναι αυτό καινούργιο? Τι έχουν τα ελικοφόρα δηλαδή? Κατουράνε στο πηγάδι?
Αν έχουν και τέτοια λειτουργία, πάω πάσοΤι έχουν τα ελικοφόρα δηλαδή? Κατουράνε στο πηγάδι?
όχι ρε παιδιά,προς θεού! απλά μου φάνηκε λίγο περίεργος τύπος για αυτό το δρομολόγιο! αν θέλετε εξηγήστε μου και εμένα πού έχω λάθος!Τι είναι αυτό καινούργιο? Τι έχουν τα ελικοφόρα δηλαδή? Κατουράνε στο πηγάδι?
To λάθος που κάνεις είναι ότι θεωρείς τα ελικοφόρα αεροσκάφη δεύτερης διαλογής ... τα Q-400 π.χ που έχει η συγκεκριμένη εταιρία και πολλές άλλες ανάμεσα σε αυτές και η Ο.Α, είναι καινούργια, άνετα και φυσικά ασφαλέστατα... σε διαδρομές με περιορισμένη κίνηση ή σε διαδρομές που πρέπει να εκτελούνται πολλά δρομολόγια με λίγους επιβάτες, είναι εντελώς ασύμφορο οικονομικά να χρησιμοποιούνται jets... η εταιρίες λοιπόν έχουν διαλέξει ελικοφόρα... πίστεψέ με δεν υπάρχει τίποτε κακό σε αυτό... είναι το ίδιο αν όχι και περισσότερο ασφαλή...όχι ρε παιδιά,προς θεού! απλά μου φάνηκε λίγο περίεργος τύπος για αυτό το δρομολόγιο! αν θέλετε εξηγήστε μου και εμένα πού έχω λάθος!
Το πρόβλημα με τα ελικοφόρα δεν έχει να κάνει ούτε με την ασφάλεια ούτε με την άνεση. Έχει να κάνει με την ταχύτητα. Τα Q-400, πως να το κάνουμε, είναι λίγο της υπομονής.... Σε μικρές αποστάσεις, όπως π.χ. για τα Ελληνικά νησιά, το cruising speed είναι σχεδόν αμελητέος παράγοντας. Σε μεγαλύτερες αποστάσεις όμως, όπως π.χ. Θεσσαλονίκη - Βέρνη, η διαφορά στο χρόνο της διαδρομής είναι μεγάλη....To λάθος που κάνεις είναι ότι θεωρείς τα ελικοφόρα αεροσκάφη δεύτερης διαλογής ... τα Q-400 π.χ που έχει η συγκεκριμένη εταιρία και πολλές άλλες ανάμεσα σε αυτές και η Ο.Α, είναι καινούργια, άνετα και φυσικά ασφαλέστατα... σε διαδρομές με περιορισμένη κίνηση ή σε διαδρομές που πρέπει να εκτελούνται πολλά δρομολόγια με λίγους επιβάτες, είναι εντελώς ασύμφορο οικονομικά να χρησιμοποιούνται jets... η εταιρίες λοιπόν έχουν διαλέξει ελικοφόρα... πίστεψέ με δεν υπάρχει τίποτε κακό σε αυτό... είναι το ίδιο αν όχι και περισσότερο ασφαλή...
Μα το θέμα δεν ήταν ποτέ οι πτήσεις για Ελβετία - οκ, κάποιοι από τους Επιβάτες πήγαιναν όντως στην Ελβετία, αλλά η πλειοψηφία των επιβατών της Swiss μετεπιβιβαζόταν σε άλλα αεροπλάνα, για άλλους προορισμούς εντός ή εκτός Ευρώπης. Στη Βέρνη δεν υπάρχουν στην ουσία ανταποκρίσεις (πέραν από κάτι ελάχιστα της ίδιας μικρής εταιρίας...).Θελω να πιστευω οτι ειναι καλυτερα απο το να πετας μεσω Αθηνων για Ελβετια.
σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! δεν είναι οτι τα θεωρώ δευτερης διαλογής...έχω πετάξει με Q-400 της olympic air και μου φάνηκαν πολύ κλειστοφοβικά γι' αυτό και παραξενεύτηκα ( τα έχω συνδιασμένα στο μυαλό μου μονο για πτήσεις εσωτερικού). anyway thanks!To λάθος που κάνεις είναι ότι θεωρείς τα ελικοφόρα αεροσκάφη δεύτερης διαλογής ... τα Q-400 π.χ που έχει η συγκεκριμένη εταιρία και πολλές άλλες ανάμεσα σε αυτές και η Ο.Α, είναι καινούργια, άνετα και φυσικά ασφαλέστατα... σε διαδρομές με περιορισμένη κίνηση ή σε διαδρομές που πρέπει να εκτελούνται πολλά δρομολόγια με λίγους επιβάτες, είναι εντελώς ασύμφορο οικονομικά να χρησιμοποιούνται jets... η εταιρίες λοιπόν έχουν διαλέξει ελικοφόρα... πίστεψέ με δεν υπάρχει τίποτε κακό σε αυτό... είναι το ίδιο αν όχι και περισσότερο ασφαλή...
Και δεν πρόκειται και να πάρεις. Σιγά μη σου (μας) δώσουνε και λογαριασμό για τις επιχειρηματικές τους κινήσεις....Υ.Γ.: Ακόμα δεν έχω πάρει σαφή απάντηση από τους αρμοδίους (αεροδρόμια, επικοινωνία με email, κτλ) για ποιο λογο σταματάει το δρομολόγιό της η Swiss από τη Θεσ/νικη (όπως και η easyjet για Βασιλεια). Το είδα λίγο.. καχύποπτα αρχικά, αλλά it's ok, ας μην πω περισσότερα, δεν είναι επί του θέματος άλλωστε....
Εννοείται αυτό! Έτσι είναι, δυστυχώς ή ευτυχώς για εμάςΚαι δεν πρόκειται και να πάρεις. Σιγά μη σου (μας) δώσουνε και λογαριασμό για τις επιχειρηματικές τους κινήσεις....