xenos
Member
- Μηνύματα
- 2.414
- Likes
- 804
- Επόμενο Ταξίδι
- Ν.Α Ασια
- Ταξίδι-Όνειρο
- Bανουατου/Tαιλανδη
Πριν από μερικές εβδομάδες εγκαινιάστηκε στην Κίνα η μεγαλύτερη υπερθαλάσσια γέφυρα (Hangzhou Bay Bridge) του κόσμου.
Το μήκος της φτάνει τα 36 χιλιόμετρα και η δημιουργία της έσπασε το ρεκόρ των 32,5 χιλιομέτρων της γέφυρας Donghai, που βρίσκεται επίσης στην ευρύτερη περιοχή της Σανγκάης στην Κίνα.
Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, αρκεί να θυμηθούμε ότι η γέφυρα Ρίο-Αντίρριο έχει μήκος 2,8 χιλιόμετρα, δηλαδή είναι σχεδόν 13 φορές μικρότερη.
Όσο για το κόστος κατασκευής της; Η γέφυρα της Κίνας κόστισε 890 εκ. ευρώ, ποσό το οποίο θεωρήθηκε υψηλό αφού ήταν σαφώς μεγαλύτερο από το αρχικά υπολογισθέν. Πόσο είχε κοστίσει η δική μας γέφυρα;
630 εκ. ευρώ.
Το αν η χαώδης διαφορά στο κόστος ανα χιλιόμετρο (23,8 εκ. ευρώ στην Κίνα και 225 εκ. ευρώ σε μας) μπορεί να δικαιολογηθεί από τις κατασκευαστικές δυσκολίες του Ρίο-Αντίρριο ή από το υψηλότερο εργατικό κόστος (ανά εργάτη), αφήνεται στην κρίση του καθενός.
Για το ποιος πλήρωσε όμως αυτή τη διαφορά, τα πράγματα είναι σαφώς πιο ξεκάθαρα: Το κόστος των διοδίων για να πάει και να γυρίσει κάποιος από την γέφυρα Hangzhou Bay Bridge, καλύπτωντας συνολικά απόσταση 72 χιλιομέτρων φτάνει μετά βίας 14 ευρώ. Αντίστοιχα, για να πάει κάποιος και να έρθει από το Ριο-Αντίρριο, μια απόσταση δηλαδή περίπου 5,6 χιλιομέτρων πληρώνει 22,40 ευρώ.
Πηγη: ApoMesa.info: Ξ Ξ±ΟΞ±ΟΞΊΞ?Ξ½ΞΉΞΏ, Ξ½ΞΞ± & Ξ±Ξ½Ξ±Ξ»ΟΟΞ΅ΞΉΟ Ξ±ΟΟ ΞΌΞΟΞ±!
Το μήκος της φτάνει τα 36 χιλιόμετρα και η δημιουργία της έσπασε το ρεκόρ των 32,5 χιλιομέτρων της γέφυρας Donghai, που βρίσκεται επίσης στην ευρύτερη περιοχή της Σανγκάης στην Κίνα.
Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, αρκεί να θυμηθούμε ότι η γέφυρα Ρίο-Αντίρριο έχει μήκος 2,8 χιλιόμετρα, δηλαδή είναι σχεδόν 13 φορές μικρότερη.
Όσο για το κόστος κατασκευής της; Η γέφυρα της Κίνας κόστισε 890 εκ. ευρώ, ποσό το οποίο θεωρήθηκε υψηλό αφού ήταν σαφώς μεγαλύτερο από το αρχικά υπολογισθέν. Πόσο είχε κοστίσει η δική μας γέφυρα;
630 εκ. ευρώ.
Το αν η χαώδης διαφορά στο κόστος ανα χιλιόμετρο (23,8 εκ. ευρώ στην Κίνα και 225 εκ. ευρώ σε μας) μπορεί να δικαιολογηθεί από τις κατασκευαστικές δυσκολίες του Ρίο-Αντίρριο ή από το υψηλότερο εργατικό κόστος (ανά εργάτη), αφήνεται στην κρίση του καθενός.
Για το ποιος πλήρωσε όμως αυτή τη διαφορά, τα πράγματα είναι σαφώς πιο ξεκάθαρα: Το κόστος των διοδίων για να πάει και να γυρίσει κάποιος από την γέφυρα Hangzhou Bay Bridge, καλύπτωντας συνολικά απόσταση 72 χιλιομέτρων φτάνει μετά βίας 14 ευρώ. Αντίστοιχα, για να πάει κάποιος και να έρθει από το Ριο-Αντίρριο, μια απόσταση δηλαδή περίπου 5,6 χιλιομέτρων πληρώνει 22,40 ευρώ.
Πηγη: ApoMesa.info: Ξ Ξ±ΟΞ±ΟΞΊΞ?Ξ½ΞΉΞΏ, Ξ½ΞΞ± & Ξ±Ξ½Ξ±Ξ»ΟΟΞ΅ΞΉΟ Ξ±ΟΟ ΞΌΞΟΞ±!
Attachments
-
56,4 KB Προβολές: 83