traveladdict
Member
- Μηνύματα
- 1.380
- Likes
- 1.345
- Επόμενο Ταξίδι
- Λος Άντζελες
- Ταξίδι-Όνειρο
- ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Λονδίνο, 23 Δεκεμβρίου/PRNewswire/ —
Από τη δεκαετία του 90, που άρχισε να αναπτύσσεται η διαδικτυακή τουριστική βιομηχανία και οι low cost/low frills εταιρίες, πολλοί προέβλεψαν το τέλος του κλασικού τουριστικού πρακτορείου.
Οι φήμες και οι προβλέψεις όμως έπεσαν έξω: Μετά από μια δύσκολη περίοδο στην αρχή μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2000, τα τουριστικά γραφεία της Βρετανίας άρχισαν να ανακάμπτουν.
Ο αντιπρόσωπος του DialAFlight λέει:
“Πριν λίγα χρόνια, όλοι πίστευαν ότι οι μέρες των παραδοσιακών τουριστικών γραφείων είναι μετρημένες. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι έκλειναν τις διακοπές τους από το Διαδίκτυο, για να περιορίσουν τους μεσάζοντες και να εξοικονομήσουν χρήματα.
Φαίνεται όμως, ότι πολύς κόσμος αρχίζει να εκτιμά την αξία ενός μεσάζοντα όταν κλείνει τις διακοπές του. Το να κλείνεις τις διακοπές σου από το Διαδίκτυο μπορεί να σου γλιτώσει κάποια χρήματα, αλλά είναι πολύ πιο χρονοβόρο από το να τηλεφωνήσεις σε έναν ταξιδιωτικό πράκτορα, που θα σου βρει όλες τις πιθανές λύσεις στο πρόβλημα σου”.
“Το Διαδίκτυο είναι εξαιρετικό για να κλείνεις απλά εισιτήρια από το ένα σημείο στο άλλο, όπως από το Λονδίνο στη Μαδρίτη για παράδειγμα και το αποδεικνύει η επιτυχία των εταιριών no-frills, όπως η Easyjet και η Ryanair. Οι καλύτερες τιμές όμως για τις μακρινές και πιο πολύπλοκες πτήσεις σπάνια βρίσκονται στο Διαδίκτυο”.
“Επίσης, το κοινό αρχίζει και συνειδητοποιεί ότι οι εταιρίες low frills δεν σημαίνουν απαραίτητα και χαμηλό κόστος. Όταν οι εταιρίες χαμηλού κόστους άρχισαν τις υπηρεσίες τους, έπιασαν στον ύπνο τις παραδοσιακές αεροπορικές εταιρίες, με απίστευτες προσφορές όπως με 99 πένες η πτήση.
Τα τελευταία χρόνια όμως, οι μεγάλες εταιρίες έκαναν άλματα σ’αυτόν τον τομέα, στο σημείο να είναι πολλές φορές φτηνότερες από τις εταιρίες χαμηλού κόστους, αν προσθέσει κανείς όλες τις έξτρα χρεώσεις, όπως φόροι, αποσκευές και booking fees”.
“Ένας άλλος λόγος που όλο και περισσότεροι γυρίζουν την πλάτη στις φτηνές εταιρίες είναι ότι στο σύνολο, το επίπεδο εξυπηρέτησης είναι πολύ χαμηλό, κυρίως όταν κάτι πάει στραβά και φαίνεται ότι όλο και πιο πολύς κόσμος προτιμά να πληρώσει κάτι παραπάνω για καλύτερη εξυπηρέτηση του”.
Από τη δεκαετία του 90, που άρχισε να αναπτύσσεται η διαδικτυακή τουριστική βιομηχανία και οι low cost/low frills εταιρίες, πολλοί προέβλεψαν το τέλος του κλασικού τουριστικού πρακτορείου.
Οι φήμες και οι προβλέψεις όμως έπεσαν έξω: Μετά από μια δύσκολη περίοδο στην αρχή μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2000, τα τουριστικά γραφεία της Βρετανίας άρχισαν να ανακάμπτουν.
Ο αντιπρόσωπος του DialAFlight λέει:
“Πριν λίγα χρόνια, όλοι πίστευαν ότι οι μέρες των παραδοσιακών τουριστικών γραφείων είναι μετρημένες. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι έκλειναν τις διακοπές τους από το Διαδίκτυο, για να περιορίσουν τους μεσάζοντες και να εξοικονομήσουν χρήματα.
Φαίνεται όμως, ότι πολύς κόσμος αρχίζει να εκτιμά την αξία ενός μεσάζοντα όταν κλείνει τις διακοπές του. Το να κλείνεις τις διακοπές σου από το Διαδίκτυο μπορεί να σου γλιτώσει κάποια χρήματα, αλλά είναι πολύ πιο χρονοβόρο από το να τηλεφωνήσεις σε έναν ταξιδιωτικό πράκτορα, που θα σου βρει όλες τις πιθανές λύσεις στο πρόβλημα σου”.
“Το Διαδίκτυο είναι εξαιρετικό για να κλείνεις απλά εισιτήρια από το ένα σημείο στο άλλο, όπως από το Λονδίνο στη Μαδρίτη για παράδειγμα και το αποδεικνύει η επιτυχία των εταιριών no-frills, όπως η Easyjet και η Ryanair. Οι καλύτερες τιμές όμως για τις μακρινές και πιο πολύπλοκες πτήσεις σπάνια βρίσκονται στο Διαδίκτυο”.
“Επίσης, το κοινό αρχίζει και συνειδητοποιεί ότι οι εταιρίες low frills δεν σημαίνουν απαραίτητα και χαμηλό κόστος. Όταν οι εταιρίες χαμηλού κόστους άρχισαν τις υπηρεσίες τους, έπιασαν στον ύπνο τις παραδοσιακές αεροπορικές εταιρίες, με απίστευτες προσφορές όπως με 99 πένες η πτήση.
Τα τελευταία χρόνια όμως, οι μεγάλες εταιρίες έκαναν άλματα σ’αυτόν τον τομέα, στο σημείο να είναι πολλές φορές φτηνότερες από τις εταιρίες χαμηλού κόστους, αν προσθέσει κανείς όλες τις έξτρα χρεώσεις, όπως φόροι, αποσκευές και booking fees”.
“Ένας άλλος λόγος που όλο και περισσότεροι γυρίζουν την πλάτη στις φτηνές εταιρίες είναι ότι στο σύνολο, το επίπεδο εξυπηρέτησης είναι πολύ χαμηλό, κυρίως όταν κάτι πάει στραβά και φαίνεται ότι όλο και πιο πολύς κόσμος προτιμά να πληρώσει κάτι παραπάνω για καλύτερη εξυπηρέτηση του”.