• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιος - Οκτώβριος 2021 !

Η επιστροφή των τουριστικών γραφείων

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.345
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Λονδίνο, 23 Δεκεμβρίου/PRNewswire/ —
Από τη δεκαετία του 90, που άρχισε να αναπτύσσεται η διαδικτυακή τουριστική βιομηχανία και οι low cost/low frills εταιρίες, πολλοί προέβλεψαν το τέλος του κλασικού τουριστικού πρακτορείου.
Οι φήμες και οι προβλέψεις όμως έπεσαν έξω: Μετά από μια δύσκολη περίοδο στην αρχή μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2000, τα τουριστικά γραφεία της Βρετανίας άρχισαν να ανακάμπτουν.

Ο αντιπρόσωπος του DialAFlight λέει:
“Πριν λίγα χρόνια, όλοι πίστευαν ότι οι μέρες των παραδοσιακών τουριστικών γραφείων είναι μετρημένες. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι έκλειναν τις διακοπές τους από το Διαδίκτυο, για να περιορίσουν τους μεσάζοντες και να εξοικονομήσουν χρήματα.
Φαίνεται όμως, ότι πολύς κόσμος αρχίζει να εκτιμά την αξία ενός μεσάζοντα όταν κλείνει τις διακοπές του. Το να κλείνεις τις διακοπές σου από το Διαδίκτυο μπορεί να σου γλιτώσει κάποια χρήματα, αλλά είναι πολύ πιο χρονοβόρο από το να τηλεφωνήσεις σε έναν ταξιδιωτικό πράκτορα, που θα σου βρει όλες τις πιθανές λύσεις στο πρόβλημα σου”.

“Το Διαδίκτυο είναι εξαιρετικό για να κλείνεις απλά εισιτήρια από το ένα σημείο στο άλλο, όπως από το Λονδίνο στη Μαδρίτη για παράδειγμα και το αποδεικνύει η επιτυχία των εταιριών no-frills, όπως η Easyjet και η Ryanair. Οι καλύτερες τιμές όμως για τις μακρινές και πιο πολύπλοκες πτήσεις σπάνια βρίσκονται στο Διαδίκτυο”.
“Επίσης, το κοινό αρχίζει και συνειδητοποιεί ότι οι εταιρίες low frills δεν σημαίνουν απαραίτητα και χαμηλό κόστος. Όταν οι εταιρίες χαμηλού κόστους άρχισαν τις υπηρεσίες τους, έπιασαν στον ύπνο τις παραδοσιακές αεροπορικές εταιρίες, με απίστευτες προσφορές όπως με 99 πένες η πτήση.
Τα τελευταία χρόνια όμως, οι μεγάλες εταιρίες έκαναν άλματα σ’αυτόν τον τομέα, στο σημείο να είναι πολλές φορές φτηνότερες από τις εταιρίες χαμηλού κόστους, αν προσθέσει κανείς όλες τις έξτρα χρεώσεις, όπως φόροι, αποσκευές και booking fees”.
“Ένας άλλος λόγος που όλο και περισσότεροι γυρίζουν την πλάτη στις φτηνές εταιρίες είναι ότι στο σύνολο, το επίπεδο εξυπηρέτησης είναι πολύ χαμηλό, κυρίως όταν κάτι πάει στραβά και φαίνεται ότι όλο και πιο πολύς κόσμος προτιμά να πληρώσει κάτι παραπάνω για καλύτερη εξυπηρέτηση του”.
 

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.345
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Διακοπές μέσω ταξιδιωτικού πρακτορείου ή μέσω Internet;
Αυτό ήταν το θέμα εκπομπής στο αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο CNBC. Έρευνα της U.S.A. Today δείχνει ότι το ποσοστό της ικανοποίησης όσων κλείνουν τις διακοπές τους online μειώθηκε τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με τον καλεσμένο της εκπομπής, κλείνοντας μέσω κάποιου ταξιδιωτικού πράκτορα ο πελάτης καταρχήν γλυτώνει χρόνο και αγοράζει τις υπηρεσίες που πραγματικά θέλει αποφεύγοντας να πληρώσει φτηνά αγοράζοντας υπηρεσίες που δεν αξίζουν. Ο σωστός επαγγελματίας θα του δώσει ιδέες (για το τι μπορεί να κάνει στον προορισμό του) και θα είναι κοντά του για να τον διευκολύνει αν κάτι πάει στραβά. Ακόμη, σημαντική είναι η επιλογή του σωστού ταξιδιωτικού συμβούλου, που πέρα από τον έλεγχο για την αξιοπιστία του, καλό είναι να ανήκει σε κάποιο δίκτυο επαγγελματιών του κλάδου.
Δείτε την εκπομπή:

http://today.msnbc.msn.com/id/26184891/vp/46054707#46054707

Πηγή: omorfa taxidia


Δικό μου σχόλιο: Εμείς εδώ είμαστε 10 χρόνια πίσω σε τέτοια θέματα. Επειδή τώρα ανακαλύψαμε το ιντερνετ, νομίζουμε ότι ανακαλύψαμε την Αμερική και φερόμαστε σαν παντογνώστες.
Σιγά-σιγά τα πράγματα παίρνουν το δρόμο τους όμως και θα καταλάβουμε ότι οι "φτηνές" διακοπές μέσω ίντερνετ δεν είναι πανάκεια.
 
Last edited by a moderator:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

No members online now.

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.998
Μηνύματα
922.897
Μέλη
39.711
Νεότερο μέλος
vasia123

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom