frenchman
Member
- Μηνύματα
- 623
- Likes
- 1.496
- Επόμενο Ταξίδι
- Venice
- Ταξίδι-Όνειρο
- Antarctica
7η μέρα (part 1)
Shark Cage Diving
Αυτή η μέρα κρύβει ένα μεγάλο ΑΧ....
Δεν θυμάμαι αν ανέφερα νωρίτερα στην ιστορία μας ότι ο λόγος που μπήκε το Cape Town στην ταξιδιωτική μας κουβέντα, και πολύ πριν ανακαλύψω Table Mountain, whale watching και άλλα ωραία, ήταν ένας... Αυτός..
Τους 11 μήνες που περιμέναμε μέχρι το ταξίδι μας είχα κάνει μια έρευνα για το που θα έπρεπε να πάμε για Shark Diving, σε ποια περιοχή υπάρχει μεγαλύτερη δραστηριότητα, ποια εταιρία προσφέρει τις καλύτερες προϋποθέσεις και πολλά άλλα. Το συμπέρασμα που βγήκε μέσα από φορουμ, tripadvisor και διαφορά sites ήταν πως η πιο ασφαλής επιλογή ήταν η "πρωτεύουσα" των καρχαριών και ένα από τα 3 καλύτερα σημεία παγκοσμίως για να δεις τον Λευκό καρχαρία, το Gansbaai (Αυστραλία και Γουαδελούπη τα άλλα 2).
Συνεχίζοντας την έρευνα μου, έμαθα για ένα φυσικό φαινόμενο σε εξέλιξη και τώρα που σας γράφω που συμβαίνει στα νερά της Νοτίου Αφρικής. Τι συμβαίνει λοιπόν? Ένα άγριο κυνήγι των καρχαριών! Μα ποιο ζώο κυνηγάει τον φοβερό Λευκό (πέρα από τον άνθρωπο) θα ρωτήσετε και με το δίκιο σας? Οι όρκες είναι η απάντηση, φάλαινες δολοφόνοι όνομα και πράγμα δηλαδή, οι οποίες κυνηγούν ανελέητα τους καρχαρίες, με στόχο να φάνε το πλούσιο σε θερμίδες συκώτι τους. Οι καρχαρίες όπως μας εξήγησαν και οι βιολόγοι αργότερα έχουν αισθανθεί την απειλή με αποτέλεσμα οι θεάσεις να είναι πολύ πιο αραιές.
Το συμπέρασμα που έβγαινε από τις κριτικές στο tripadvisor ήταν πως το ποιο πιθανό είναι να δεις έναν Λευκό καρχαρία σε αντίθεση με παλαιότερα που έβλεπες 6-7. Και κάποιες σκόρπιες κριτικές που έλεγαν πως δεν είδαν κανέναν..
Επιστροφή στην ιστορία μας λοιπόν, το ξυπνητήρι χτύπησε για ένα ακόμα πρωινό πολύ νωρίς καθώς είχαμε μια διαδρομή 2,5 - 3 ώρες προς το Gangsbaii. Φτάνοντας μπήκαμε στις εγκαταστάσεις της Marine Dynamics (http://www.sharkwatchsa.com/en/home/), μας καλωσόρισαν και πήγαμε σε ένα χώρο για να φάμε το πρωινό που συμπεριλαμβανόταν στο πακέτο. Να πω εδώ πως το κόστος ήταν 115 ευρώ / άτομο.
Κάποια στιγμή, μας μάζεψε η βιολόγος και μας έκανε μια πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση για τους καρχαρίες, την ζωή τους, το πόσο ανεξερεύνητα είναι ακόμα κάποια σημεία της ζωης τους, αλλά και την κατάσταση που επικρατεί αυτήν την περίοδο. Ορατότητα 1m μαξ και καμία θέαση εδώ και 2 εβδομάδες... Εκεί εγώ απογοητεύτηκα αρκετά αφού κατάλαβα ότι bye bye Great White Shark, είχαμε φτάσει τόσο μακριά και μάλλον δεν θα έκανα το παιδικό μου όνειρο πραγματικότητα.
Αφού προσπεράσαμε τα διαδικαστικά, σωσίβια κλπ, περπατήσαμε προς το λιμανάκι για να επιβιβαστούμε στην βάρκα που θα μας πήγαινε στο σημείο. Τους καλοκαιρινούς μήνες αγκυροβολούν στο "Shallows", και τους χειμερινούς στο Dyer Island. Σχεδόν αμέσως εμφανίστηκαν κάποιοι Copper Sharks, οι οποίοι παρέμειναν κοντά μας όλο το 3ωρο που παραμείναμε εκεί. Πρόκειται για εντυπωσιακά ψάρια που έχουν πάρει την ονομασία τους από τον χρωματισμό της ράχης τους, και το μέγεθος τους ήταν περίπου 2-3 μέτρα. Το να βλέπεις τους καρχαρίες στο φυσικό τους περιβάλλον ήταν μια καλή εμπειρία, ίσως να ήταν πολύ καλύτερη αν δεν υπήρχε η προσδοκία να δεις το big boss.
Φορέσαμε όλοι τις στολές μας και μπαίναμε ανά οχτάδες στο κλουβί, παραδεχτήκαμε όλοι βέβαια ότι λόγω θολούρας η εικόνα από ψηλά ήταν πολύ καλύτερη. Όσο γινόταν όλη αυτή η διαδικασία, υπήρχαν μέλη του πληρώματος που προσπαθούσαν να προσελκύσουν τους καρχαρίες είτε με έλαια κ αίμα ψαριών, είτε με κάτι κεφάλια δεμένα σε ένα σχοινί που είχε στόχο να τους οδηγήσει μπροστά στο κλουβί.
Κάποια στιγμή και αφού βουτήξαμε όλοι (όσοι ήθελαν και 2 φορές) πήραμε τον δρόμο της επιστροφής, όπου μας περίμεναν ζεστές φακές με ψωμάκι, ότι έπρεπε μετά από τόσο κρύο. Στην συνέχεια μας μίλησε ο έτερος βιολόγος της ομάδας για τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν οι καρχαρίες από τους ανθρώπους και γενικά για την ανάγκη αλλαγής νοοτροπίας. Μπορώ να πω ότι οι 2 αυτές ομιλίες μου άρεσαν πολύ και ήταν στα +
Στον δρόμο προς το λιμανάκι
Το σκάφος
Το κλουβί με.. τους τρελούς!
Καλώς τα παιδιά!
Πεινάσαμε
Για να έχετε εικόνα της θολούρας
Shallows όνομα και πράγμα (10 μετρα βάθος)
H μόνη ψιλοκαλή υποβρύχια λήψη, πολύ κοντινή μάλιστα
Γυρνώντας στην Αθήνα, και ψιλοαπογοητευμένος ακόμα, έψαξα λίγο ακόμα το θέμα των Λευκών στην περιοχή, και θυμήθηκα ένα σχόλιο από τα χιλιάδες που είχα διαβάσει. Αυτό το σχόλιο έγραφε "Ξεχάστε το Gangsbaii, πηγαίνετε Mossel Bay εκεί έχουν πάει οι Λευκοί".
Έπρεπε να με είχε θορυβήσει αυτό το σχόλιο και να είχα ψαχτεί για Mossel Bay όπου όντως έχουν μαζευτεί οι καρχαρίες. Είναι βέβαια 10 ωρες ταξίδι πηγαινέλα από Cape Town αλλά θα το κάναμε χωρίς δεύτερη σκέψη..
Αυτά είχα να πω για το Shark Cage Diving, μια εμπειρία καλή και καθόλου τρομακτική, σίγουρα δεν ήταν το highlight του ταξιδιού μας, ίσως να είχαμε άλλη εντύπωση αν είχαμε δει τον big boy.
Άλλη μια φωτογραφία που μου ξέφυγε πριν
Shark Cage Diving
Αυτή η μέρα κρύβει ένα μεγάλο ΑΧ....
Δεν θυμάμαι αν ανέφερα νωρίτερα στην ιστορία μας ότι ο λόγος που μπήκε το Cape Town στην ταξιδιωτική μας κουβέντα, και πολύ πριν ανακαλύψω Table Mountain, whale watching και άλλα ωραία, ήταν ένας... Αυτός..
Τους 11 μήνες που περιμέναμε μέχρι το ταξίδι μας είχα κάνει μια έρευνα για το που θα έπρεπε να πάμε για Shark Diving, σε ποια περιοχή υπάρχει μεγαλύτερη δραστηριότητα, ποια εταιρία προσφέρει τις καλύτερες προϋποθέσεις και πολλά άλλα. Το συμπέρασμα που βγήκε μέσα από φορουμ, tripadvisor και διαφορά sites ήταν πως η πιο ασφαλής επιλογή ήταν η "πρωτεύουσα" των καρχαριών και ένα από τα 3 καλύτερα σημεία παγκοσμίως για να δεις τον Λευκό καρχαρία, το Gansbaai (Αυστραλία και Γουαδελούπη τα άλλα 2).
Συνεχίζοντας την έρευνα μου, έμαθα για ένα φυσικό φαινόμενο σε εξέλιξη και τώρα που σας γράφω που συμβαίνει στα νερά της Νοτίου Αφρικής. Τι συμβαίνει λοιπόν? Ένα άγριο κυνήγι των καρχαριών! Μα ποιο ζώο κυνηγάει τον φοβερό Λευκό (πέρα από τον άνθρωπο) θα ρωτήσετε και με το δίκιο σας? Οι όρκες είναι η απάντηση, φάλαινες δολοφόνοι όνομα και πράγμα δηλαδή, οι οποίες κυνηγούν ανελέητα τους καρχαρίες, με στόχο να φάνε το πλούσιο σε θερμίδες συκώτι τους. Οι καρχαρίες όπως μας εξήγησαν και οι βιολόγοι αργότερα έχουν αισθανθεί την απειλή με αποτέλεσμα οι θεάσεις να είναι πολύ πιο αραιές.
Το συμπέρασμα που έβγαινε από τις κριτικές στο tripadvisor ήταν πως το ποιο πιθανό είναι να δεις έναν Λευκό καρχαρία σε αντίθεση με παλαιότερα που έβλεπες 6-7. Και κάποιες σκόρπιες κριτικές που έλεγαν πως δεν είδαν κανέναν..
Επιστροφή στην ιστορία μας λοιπόν, το ξυπνητήρι χτύπησε για ένα ακόμα πρωινό πολύ νωρίς καθώς είχαμε μια διαδρομή 2,5 - 3 ώρες προς το Gangsbaii. Φτάνοντας μπήκαμε στις εγκαταστάσεις της Marine Dynamics (http://www.sharkwatchsa.com/en/home/), μας καλωσόρισαν και πήγαμε σε ένα χώρο για να φάμε το πρωινό που συμπεριλαμβανόταν στο πακέτο. Να πω εδώ πως το κόστος ήταν 115 ευρώ / άτομο.
Κάποια στιγμή, μας μάζεψε η βιολόγος και μας έκανε μια πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση για τους καρχαρίες, την ζωή τους, το πόσο ανεξερεύνητα είναι ακόμα κάποια σημεία της ζωης τους, αλλά και την κατάσταση που επικρατεί αυτήν την περίοδο. Ορατότητα 1m μαξ και καμία θέαση εδώ και 2 εβδομάδες... Εκεί εγώ απογοητεύτηκα αρκετά αφού κατάλαβα ότι bye bye Great White Shark, είχαμε φτάσει τόσο μακριά και μάλλον δεν θα έκανα το παιδικό μου όνειρο πραγματικότητα.
Αφού προσπεράσαμε τα διαδικαστικά, σωσίβια κλπ, περπατήσαμε προς το λιμανάκι για να επιβιβαστούμε στην βάρκα που θα μας πήγαινε στο σημείο. Τους καλοκαιρινούς μήνες αγκυροβολούν στο "Shallows", και τους χειμερινούς στο Dyer Island. Σχεδόν αμέσως εμφανίστηκαν κάποιοι Copper Sharks, οι οποίοι παρέμειναν κοντά μας όλο το 3ωρο που παραμείναμε εκεί. Πρόκειται για εντυπωσιακά ψάρια που έχουν πάρει την ονομασία τους από τον χρωματισμό της ράχης τους, και το μέγεθος τους ήταν περίπου 2-3 μέτρα. Το να βλέπεις τους καρχαρίες στο φυσικό τους περιβάλλον ήταν μια καλή εμπειρία, ίσως να ήταν πολύ καλύτερη αν δεν υπήρχε η προσδοκία να δεις το big boss.
Φορέσαμε όλοι τις στολές μας και μπαίναμε ανά οχτάδες στο κλουβί, παραδεχτήκαμε όλοι βέβαια ότι λόγω θολούρας η εικόνα από ψηλά ήταν πολύ καλύτερη. Όσο γινόταν όλη αυτή η διαδικασία, υπήρχαν μέλη του πληρώματος που προσπαθούσαν να προσελκύσουν τους καρχαρίες είτε με έλαια κ αίμα ψαριών, είτε με κάτι κεφάλια δεμένα σε ένα σχοινί που είχε στόχο να τους οδηγήσει μπροστά στο κλουβί.
Κάποια στιγμή και αφού βουτήξαμε όλοι (όσοι ήθελαν και 2 φορές) πήραμε τον δρόμο της επιστροφής, όπου μας περίμεναν ζεστές φακές με ψωμάκι, ότι έπρεπε μετά από τόσο κρύο. Στην συνέχεια μας μίλησε ο έτερος βιολόγος της ομάδας για τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν οι καρχαρίες από τους ανθρώπους και γενικά για την ανάγκη αλλαγής νοοτροπίας. Μπορώ να πω ότι οι 2 αυτές ομιλίες μου άρεσαν πολύ και ήταν στα +
Στον δρόμο προς το λιμανάκι
Το σκάφος
Το κλουβί με.. τους τρελούς!
Καλώς τα παιδιά!
Πεινάσαμε
Για να έχετε εικόνα της θολούρας
Shallows όνομα και πράγμα (10 μετρα βάθος)
H μόνη ψιλοκαλή υποβρύχια λήψη, πολύ κοντινή μάλιστα
Γυρνώντας στην Αθήνα, και ψιλοαπογοητευμένος ακόμα, έψαξα λίγο ακόμα το θέμα των Λευκών στην περιοχή, και θυμήθηκα ένα σχόλιο από τα χιλιάδες που είχα διαβάσει. Αυτό το σχόλιο έγραφε "Ξεχάστε το Gangsbaii, πηγαίνετε Mossel Bay εκεί έχουν πάει οι Λευκοί".
Έπρεπε να με είχε θορυβήσει αυτό το σχόλιο και να είχα ψαχτεί για Mossel Bay όπου όντως έχουν μαζευτεί οι καρχαρίες. Είναι βέβαια 10 ωρες ταξίδι πηγαινέλα από Cape Town αλλά θα το κάναμε χωρίς δεύτερη σκέψη..
Αυτά είχα να πω για το Shark Cage Diving, μια εμπειρία καλή και καθόλου τρομακτική, σίγουρα δεν ήταν το highlight του ταξιδιού μας, ίσως να είχαμε άλλη εντύπωση αν είχαμε δει τον big boy.