• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Τανζανία Ζανζιβαρη..Chumbe island

maredia

Member
Μηνύματα
121
Likes
19
Επόμενο Ταξίδι
In my new place
Ταξίδι-Όνειρο
Φλοριανόπολις, Βραζιλία
Προχθες μου έστειλαν προσφορα για Ζανζιβάρη 1000 ευρώ αεροπορικο (μαζί με τους φόρους) με επιστροφή για 7 μέρες απο Μιλάνο-Μαλπένσα για Οκτώβρη+Δεκέμβρη.Δεν ξέρω αν είναι φθηνά πάντως εμένα καλό μου ακούγεται.
 

TENTEN

Member
Μηνύματα
249
Likes
31
Επόμενο Ταξίδι
θα δούμε...
Κοιτα και με swiss Air και με Emirates. Γνωστός μου έκλεισε για Dar es alam 808 ευρώ με την Emirates για μέσα Σεπτέμβρη.
 

go2dbeach

Member
Μηνύματα
6.017
Likes
9.784
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική
Ζανζιβάρη: Στόουν Τάουν, Η Κοραλλένια Πόλη

Παρθένα τροπική βλάστηση, τιρκουάζ νερά και ένας βυθός γεμάτος κοράλλια συνθέτουν ένα σκηνικό εξωτικό, στην καρδιά του δικού μας χειμώνα... ΚΕΙΜΕΝΟ: ΘΑΛΕΙΑ ΑΡΓΕΙΤΗ
asup.kathimerini.gr_kathnews_photos_02_01_09_02_01_09_261978_21.jpg
asup.kathimerini.gr_kathnews_images_dot_clear.gif
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΡΑΣ
Απέναντι από τις ακτές της Τανζανίας, μέσα από τα ζεστά νερά ξεπροβάλλει η Ζανζιβάρη με τη Στόουν Τάουν, την Πέτρινη Πόλη. Μια πόλη βγαλμένη από παραμύθι, με τα υγρά κελιά της να στοιχειώνουν από τα φαντάσματα χιλιάδων σκλάβων. Κι αν το παρελθόν είναι θλιβερό, το τώρα μοιάζει καλύτερο όταν ακολουθείς το Hakuna Matata («μην ανησυχείς») που είναι στάση ζωής για τους ντόπιους.
Ζανζιβάρη. Ενα νησί που διεκδίκησαν Σουμέριοι, Ασσύριοι, Αιγύπτιοι, Φοίνικες, Ινδοί, Κινέζοι, Πορτογάλοι, Αραβες, Ολλανδοί και Αγγλοι. Κι αυτό γιατί ήταν ο ιδανικός τόπος για εγκατάσταση και εμπόριο λόγω της στρατηγικής του θέσης, της φυσικής ομορφιάς και του ευχάριστου κλίματός του. Εδώ όπου άνθησε και παρήκμασε ο πολιτισμός Σουαχίλι, γεννήθηκε μια μεγάλη δύναμη στις αρχές του 19ου αιώνα χάρη στην πλούσια καλλιέργεια γαρίφαλου που μετέτρεψε το νησί στον μεγαλύτερο παραγωγό του αρωματικού μπαχαρικού στον κόσμο. Ο σουλτάνος εγκαταστάθηκε στο καινούργιο του παλάτι και η Ζανζιβάρη (από την περσική λέξη Zangh που σημαίνει νέγρος και το bar που σημαίνει ακτή), ή αλλιώς λοιπόν η «Ακτή των Νέγρων», έγινε το μεγαλύτερο σκλαβοπάζαρο της ανατολικής αφρικανικής ακτής. 50.000 σκλάβοι περνούσαν κάθε χρόνο από την αγορά της, ένα από τα πιο σημαντικά εμπορικά κέντρα της εποχής. Ακόμα είναι ζωντανές οι μνήμες αυτού του ελεεινού εμπορίου, ενώ τα σημάδια όλων όσοι πέρασαν και κυριάρχησαν βρίσκονται παντού στην Πέτρινη Παλιά Πόλη της Ζανζιβάρης· μια πόλη που σαγηνεύει με τα δαιδαλώδη δρομάκια, τα μπαλκόνια με τα λουλούδια, τις βαριές πόρτες με την μπρούντζινη διακόσμηση και τα πολύχρωμα παζάρια.
Μέσα στην αποπνικτική ζέστη του Νταρ Ελ Σαλάμ της Τανζανίας παίρνουμε ταξί μέχρι το λιμάνι απ' όπου το πλοίο φεύγει για τη Ζανζιβάρη. Κοινή εικόνα εδώ, ανάμεσα στο πλήθος, άντρες της φυλής Mασάι που περιμένουν στα σκαλοπάτια της προκυμαίας για να ταξιδέψουν. Οι φανταχτερές κόκκινες καρό κάπες τους, τα ξυρισμένα κεφάλια και τα απίστευτα ξεχειλωμένα αυτιά στα οποία κρεμούν τσαμπιά σκουλαρίκια, τούς κάνουν μια αληθινή πρόκληση για τον φωτογραφικό φακό, αλλά η φωτογράφισή τους γίνεται αδύνατη, αφού φαίνεται να ενοχλούνται ιδιαίτερα.
Το ταξίδι είναι αργό, τα νερά ήρεμα και πράσινα, οι συνταξιδιώτες μας λιγοστοί, εκ των οποίων μερικές κότες φυλακισμένες σ' ένα ψάθινο τσαντί, πεσκέσι σε κάποιο νησιώτη. Ξαφνικά στον απέραντο ορίζοντα ξεπροβάλλει στεριά, μετά μια σειρά από φοίνικες, ύστερα χρυσή άμμος να διακόπτει τη θάλασσα και τέλος η παλιά Πέτρινη Πόλη της Ζανζιβάρης. Η μοναδική ιστορική πόλη της Ανατολικής Αφρικής που ακόμα λειτουργεί όπως λειτουργούσε δύο αιώνες πριν. Ο πληθυσμός της είναι ένα μείγμα Αφρικανών, Αράβων, Ασιατών και Ευρωπαίων. Ευχάριστη έκπληξη αποτελεί το γεγονός ότι πολλοί ντόπιοι μπορεί να μας πλησιάσουν χαιρετώντας μας στα Ελληνικά μιας και αρκετοί απ' αυτούς έχουν δουλέψει σε ελληνικά πλοία και φαίνεται να συμπαθούν τους Ελληνες παρ' όλο που το λεξιλόγιό τους περιορίζεται κυρίως σε ύβρεις. Οπως μας εξηγηγούν, αυτές ήταν και οι λέξεις που άκουγαν στη διάρκεια του μπάρκου τους.
asup.kathimerini.gr_kathnews_photos_02_01_09_02_01_09_261978_71.jpg
asup.kathimerini.gr_kathnews_images_dot_clear.gif
Τα καταλύματα για τους ξένους, ποικίλα και για κάθε τσέπη. Αξίζει να επιλέξουμε κάποιο από τα κεντρικά που έχουν έντονη τη σφραγίδα της αραβικής αρχιτεκτονικής. Ας μην ξεχνάμε ότι εδώ αναμείχθηκαν οι Αραβες με τους ντόπιους φτιάχνοντας τη φυλή των Σουαχίλι.
Η περιπλάνησή μας στην παλιά πόλη θα αρχίσει κάτω από τον καυτό ήλιο. Πρόκειται για ένα λαβύρινθο από σοκάκια που οδηγούν σε αυλές, πλατείες και σε τόπους που ανήκουν στο παρελθόν. Τα σπίτια έχουν 2 - 3 πατώματα και περίτεχνα μπαλκόνια. Φτιαγμένα από πέτρα κοραλλιού, κλείνουν όλα μια εσωτερική αυλή. Το πιο ενδιαφέρον μέρος τους είναι οι σκαλιστές ξύλινες πόρτες που φέρουν κομμάτια από το Κοράνι και σύμβολα όπως τον λωτό, το ψάρι και τη χουρμαδιά. Πολλές απ' αυτές έχουν μπρούντζινα εξογκώματα, που σύμφωνα με τον θρύλο προστάτευαν το σπίτι από την επιδρομή των ελεφάντων.
Η καρδιά της πόλης χτυπάει φυσικά στην αγορά. Παντού υπαίθριοι πωλητές φρούτων, διαλαλούν την ποιότητα των παράξενων λαχανικών και φρούτων, όπως η κόκκινη μπανάνα, που «βράζουν» κάτω από τον τροπικό ήλιο. Η ψαραγορά, παρά τη βαριά μυρωδιά της, έχει και ιδιαίτερο χρώμα μιας και τα περισσότερα ψάρια εντυπωσιάζουν με την τελείως διαφορετική όψη από αυτά που έχουμε συνηθίσει στη Μεσόγειο. Οι ντόπιοι, αμήχανοι στη φωτογραφική μηχανή, δεν χάνουν ούτε λεπτό την ηρεμία και το χαμόγελό τους. Είπαμε, άλλωστε: «Hakuna Matata». Οι ίδιοι αδυνατούν να καταλάβουν γιατί οι λευκοί νευριάζουν, αγχώνονται ή δείχνουν προβληματισμένοι. Κι εμείς για να αντιμετωπίσουμε τις δυσκολίες που μπορεί να προκύψουν πρέπει να είμαστε ψύχραιμοι και φιλικοί, πράγμα που θα φέρει άμεσο αποτέλεσμα όταν έχουμε να κάνουμε με ντόπιους. Το ίδιο ισχύει ακόμα κι όταν κάποιοι γίνονται πιεστικοί προκειμένου να παίξουν τον ρόλο του ξεναγού ή για να μας οδηγήσουν σε ένα ξενοδοχείο που εκείνοι ξέρουν και συνήθως θα τους δώσει προμήθεια. Ενα ευγενικό και αποφασιστικό «όχι» θα τους αποθαρρύνει πιο εύκολα από μια νευριασμένη αποδοκιμασία.
Κάνοντας μια βόλτα πέρα από την αγορά, θα συναντήσουμε στις εισόδους των σπιτιών μικρά μαγαζάκια όπου ο καθένας δουλεύει την τέχνη του. Ράφτες μπροστά στις μηχανές τους, ξυλουργοί να δημιουργούν χρησιμοποιώντας το περίφημο ξύλο teak. Πολύ όμορφα είναι τα σεντούκια, ινδικής επιρροής, που θα βρούμε σε κάθε γωνιά του νησιού. Ακόμα κι αν δεν θέλουμε να ψωνίσουμε, αξίζει να γίνουμε ένα με το πλήθος χαζεύοντας τις φιγούρες που πάνε κι έρχονται. Τους άνδρες με τις κάτασπρες μακριές κελεμπίες τους και τα χαρακτηριστικά κεντητά καπελάκια, τις γυναίκες με τα μαύρα πέπλα και τα βαμμένα με χένα πόδια και χέρια, τους Ινδούς που κινούν το εμπόριο στην Τανζανία, τους κάθε λογής τουρίστες, ένα γιατρό από τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα, κάποιους Mασάι και τόσους άλλους να μπλέκονται μέσα σε ένα κύμα που μοιάζει να ξεχύνεται από κάθε γωνιά.
Ο δρόμος κατόπιν θα μας φέρει στο πιο εντυπωσιακό κτίριο της Πέτρινης Πόλης, το παλάτι του σουλτάνου (1870 - 88) το κομψό Beit - el - Ajaib ή αλλιώς «Σπίτι των Θαυμάτων» που όπως και το διπλανό του παλάτι Beit al Sahel έχουν μετατραπεί σε μουσεία. Επίσης επιβλητικό είναι και το λεγόμενο Αραβικό Φρούριο, μια ογκώδης κατασκευή που αντικρίζεις μόλις μπεις στο λιμάνι, φτιαγμένο το 1700 από τους Πορτογάλους. Τώρα στεγάζει γκαλερί με υπέροχα μπατίκ, ενώ στο προαύλιο κάθε βράδυ γίνονται παραστάσεις με τοπικούς χορούς και θέατρο.
asup.kathimerini.gr_kathnews_photos_02_01_09_02_01_09_261978_121.jpg
asup.kathimerini.gr_kathnews_images_dot_clear.gif
Κανείς δεν μπορεί να φύγει από το νησί χωρίς να επισκεφθεί την παλιά Αγορά Σκλάβων, μάρτυρα της τραγικής ιστορίας του τόπου, αλλά και αξιοθέατο που τραβάει το τουριστικό ενδιαφέρον και επομένως φέρνει χρήμα. Παρ' όλο που τώρα δεν βλέπεις τίποτα παρά μια Αγγλικανική Εκκλησία στον τόπο όπου γίνονταν οι αγοραπωλησίες σκλάβων, εδώ οι σκιές πέφτουν βαριά. Η εκκλησία ιδρύθηκε από τον Επίσκοπο Στηρ και τελείωσε το 1877, όταν απαγορεύτηκε το δουλεμπόριο. Στην κορυφή της στέκει το ρολόι που χάρισε ο σουλτάνος υπό τον όρο αυτή να μην υπερβαίνει σε ύψος τη στέγη του παλατιού. Στα υπόγεια θα επισκεφτούμε τα δύο μικρά υγρά κελιά όπου στοιβάζονταν 150 σκλάβοι μέχρι να οδηγηθούν στον στύλο όπου τους μαστίγωναν. Εκείνοι που δεν ούρλιαζαν από τον πόνο έπιαναν και τις υψηλότερες τιμές. Στη θέση του στύλου τώρα, υπάρχει ένα κομμάτι κόκκινο μάρμαρο για να θυμίζει το αίμα που χύθηκε εκείνους τους τρομακτικούς καιρούς. Τέλος, υπάρχει μια πλακέτα αφιερωμένη στον εξερευνητή Λίβινγκστοουν που αντιστάθηκε σθεναρά κατά της δουλείας χωρίς να αξιωθεί να δει τα αποτελέσματα της μάχης του. Ενας μικρός σταυρός, αριστερά από τον βωμό, φτιαγμένος από το ξύλο του δέντρου κάτω από το οποίο πέθανε ο διάσημος εξερευνητής, στέκει για να θυμίζει έναν άνθρωπο που εξακολουθούν να τιμούν σαν ήρωα όλοι οι μαύροι. Κανένας τους δεν φαίνεται να ξεχνά ότι για αιώνες αιχμαλωτίζονταν οι πρόγονοί τους για να πουληθούν στην συνέχεια στην Αραβία και την Ινδία. Το εμπόριο άνθησε τον 19ο αιώνα, όταν η ζήτηση αυξήθηκε από τους Γάλλους που απέκτησαν απέραντες φυτείες καφέ στον Μαυρίκιο και τη Ρεϊνιόν. Η Ζανζιβάρη έγινε το κέντρο αυτού του άθλιου εμπορίου.
Τώρα, οι απόγονοι των σκλάβων ζουν μια ήρεμη αν και φτωχική ζωή, φιλοσοφώντας τις αντιξοότητες με σύμμαχο τη θρησκεία. Η βαθιά θρησκευόμενη κοινωνία του νησιού ξυπνά και κοιμάται με τη φωνή του μουεζίνη που ακούγεται από τα 50 τζαμιά της Πέτρινης Πόλης, με πιο εντυπωσιακά εκείνα του Aγά Χαν και το ljumaa Mosque.
Λόγω της ζέστης, η μέρα αρχίζει νωρίς το πρωί. Η πόλη ησυχάζει το μεσημέρι, ενώ το απογευματάκι ξαναξυπνά για να ξεχυθεί στην ευθεία μπροστά απ' το λιμάνι. Εδώ μικροπωλητές αραδιάζουν ξυλόγλυπτα σε έβενο, ξύλινα σκεύη Mασάι, αφρικανικά μουσικά όργανα και παιχνίδια, όστρακα, κεραμικά, μπατίκ και ναΐφ ζωγραφιές. Ακριβώς δίπλα τους αχνίζουν πάγκοι με κάθε λογής λιχουδιά: φρεσκοτηγανισμένες πατάτες, κροκέτες λαχανικών, κεφτεδάκια, πίτες, ψητό χταπόδι και καλαμάρι. Ανάμεσα στους πάγκους ξεχωρίζουν εκείνοι που περνούν ζαχαροκάλαμα από μια ειδική χειροκίνητη πρέσα για να βγάλουν έναν γλυκό χυμό που οι ντόπιοι δείχνουν να εκτιμούν ιδιαιτέρως.
Ας απολαύσουμε την «ποικιλία» μας χαζεύοντας τις βάρκες mashua, μια κατασκευή από έναν κορμό δέντρου και χειροποίητα πανιά να πλέουν μέσα στον κόκκινο ήλιο που δύει στον ορίζοντα και πίσω από το Prison Island, όπως είναι πιο γνωστό το μικροσκοπικό νησί Changuu απέναντι από το λιμάνι· ένας καταπληκτικός τόπος για εξερεύνηση. Οσοι φτάνουν μέχρι την Πέτρινη Πόλη παίρνουν μία βάρκα για να καταλήξουν στα τιρκουάζ νερά που βρέχουν το νησί πάνω από τον κοραλλιογενή ύφαλο, φυσική προέκταση της στεριάς. Στο νησί ζουν λίγες γιγαντιαίες χελώνες που πιθανόν να είχαν εισαχθεί από τις Σεϋχέλλες κάποτε στην αρχή του 19ου αιώνα. Εδώ αξίζει να «χαθούμε» με μια μάσκα στον μοναδικό κόσμο του τροπικού βυθού, να περπατήσουμε μέσα στην πυκνή τροπική φύση του νησιού προς το ερειπωμένο κτίριο που λειτουργούσε σαν καραντίνα μέχρι πριν από 50 χρόνια. Πριν σουρουπώσει θα πάρουμε το δρόμο του γυρισμού, αφήνοντας πίσω μας τα τεράστια καβούρια - ερημίτες να πλημμυρίζουν την ακτή και να ανεβαίνουν στους φοίνικες για να δροσιστούν με μια ζουμερή καρύδα. Μέσα στην ξύλινη βάρκα, κόντρα στα κύματα του Ινδικού, θα αντικρίσουμε για τελευταία φορά τους φαγωμένους από τον χρόνο και την αρμύρα τοίχους της Στόουν Τάουν. Φτάνοντας στο λιμάνι, θα ξαποστάσουμε στην άσπρη αμμουδιά, ζαλισμένοι από την τροπική ζέστη. Hakuna Matata!
 
Last edited by a moderator:

go2dbeach

Member
Μηνύματα
6.017
Likes
9.784
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική
ΚΟΣΤΟΣ
Η Ζανζιβάρη μπορεί να γίνει ο παράδεισος εκείνων που αγαπούν τον χίπικο τρόπο ζωής, αλλά το κόστος ανεβαίνει όταν θελήσουμε κάποια στάνταρντ στη διαμονή, το φαγητό ή τις δραστηριότητες όπως είναι οι καταδύσεις. Το υψηλό κόστος του αεροπορικού εισιτηρίου καθώς και οι τιμές που αναβαίνουν τη high season φτάνουν το ατομικό κόστος στα 1.800 ευρώ για πέντε μόλις ημέρες. Εκείνοι που θα μείνουν σε πολυτελές ξενοδοχείο και θα πάρουν μαθήματα δύτη θα πρέπει να πληρώσουν πολύ παραπάνω. Υπάρχει βέβαια και η λύση να πετάξετε μέσω Dubai, όπου θα διανυκτερεύσετε μία νύχτα στον πηγαιμό και μία στον γυρισμό, κάνοντας έτσι το ταξίδι σας επταήμερο εξοικονομώντας συγχρόνως ένα σεβαστό ποσό. Αν επιλέξετε αυτή τη λύση και φτάσετε στη Ζανζιβάρη με το πλοίο από την Τανζανία και όχι απευθείας με αεροπλάνο, το κόστος πέφτει στα 1.400 ευρώ.
ΠΩΣ ΝΑ ΠΑΤΕ
Θα πετάξετε με την KLM (τηλ.:210-91.10.000), καθημερινά προς την πρωτεύουσα της Τανζανίας, το Νταρ Ελ Σαλάμ. Πολύ οικονομικότερη είναι η Emirates (τηλ.: 210-93.33.400) που πετάει επίσης καθημερινά, μέσω Dubai, όπου διανυκτερεύει τόσο στο πήγαινε όσο και στο έλα. Κατόπιν μπορείτε να πετάξετε μέχρι τη Ζανζιβάρη με την Air Tanzania (κόστος 68 δολάρια). Ενημερωθείτε για τις συνδέσεις από τον πράκτορά σας. Ο πιο οικονομικός και ενδιαφέρων τρόπος είναι διά θαλάσσης. Ιπτάμενα δελφίνια, catamaran ή απλά πλοία θα σας μεταφέρουν από το λιμάνι του Dar El Salaam στη Ζανζιβάρη. Η Sea Express Service με τα ιπτάμενά της (1,5 ώρα) κοστίζει 35 - 40 δολάρια, ενώ οικονομικότερο είναι το αργό φέρι Flying Horse (20 δολάρια) που κάνει 4 ώρες. Ο φόρος του λιμανιού κοστίζει 5 δολάρια. Εισιτήρια θα βρείτε στο λιμάνι ή σε κάποιο πράκτορα της πρωτεύουσας.
ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ
asup.kathimerini.gr_kathnews_photos_02_01_09_02_01_09_261978_231.jpg
asup.kathimerini.gr_kathnews_images_dot_clear.gif
Το κλίμα είναι τροπικό όλο το χρόνο με τον Φεβρουάριο να είναι ο πιο ζεστός μήνας (39° C), ενώ τον Αύγουστο πέφτει στους 21° C. Η καλύτερη εποχή για να επισκεφθείτε τη Ζανζιβάρη είναι από τον Ιούνιο μέχρι τον Οκτώβριο. Κι επειδή το ταξίδι κοστίζει προγραμματίστε το εγκαίρως!
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ
Με τα πόδια θα ανακαλύψετε όλη τη Στόουν Τάουν. Εύκολα θα εξερευνήσετε τις γύρω περιοχές νοικιάζοντας αυτοκίνητο (50 - 70 δολάρια) ή μοτοσικλέτα (30 δολάρια). Καλή λύση είναι να κανονίσετε τουρ με ένα ταξί. Τέλος, με λιγότερο από ένα ευρώ θα κάνετε διαδρομές στο νησί παίρνοντας τα daladalas, τα ανοιχτά φορτηγάκια για τουρίστες.
ΝΟΜΙΣΜΑ
Το αμερικανικό δολάριο θα σας ανοίξει τις πόρτες στα ξενοδοχεία, τα καλά εστιατόρια, τα ταξιδιωτικά που οργανώνουν εξορμήσεις για δύτες. Το τοπικό νόμισμα είναι το τανζανικό σελίνι, Tsh (1 ευρώ=1.500 Tsh περίπου, με τις ισοτιμίες να αλλάζουν συνεχώς).
ΠΟΥ ΝΑ ΜΕΙΝΕΤΕ
(Κωδικός 00255-024)
Η Ζανζιβάρη, από τα πιο κοσμοπολίτικα μέρη της Αφρικής, προσφέρει μια μεγάλη γκάμα πολυτελών ξενοδοχείων, πανσιόν και παραθαλάσσιων ξενώνων. Οι τιμές κυμαίνονται από 300 δολάρια με πλήρη διατροφή στα πολυτελή ξενοδοχεία μέχρι τα 10 δολάρια για μια απλή πανσιόν με κοινό μπάνιο. Μπορείτε να ενημερωθείτε από τις μπροσούρες που διαθέτει το αεροδρόμιο και το λιμάνι. Μερικά καλά ξενοδοχεία είναι:
Zanzibar Serena Inn, υπερπολυτελές ξενοδοχείο δίπλα στη θάλασσα, παράρτημα του Serena Lodges & Hotels group με κάπως πιο ανεβασμένες τιμές (τηλ.: 2233587, [email protected], 220 - 265 δολάρια).
Beyt al-Chai, με 6 καλαίσθητα δωμάτια διακοσμημένα με έπιπλα εποχής και υπέροχες σουίτες του Σουλτάνου να βλέπουν στη θάλασσα (τηλ.: 0747-444111,Beyt al Chai::Home, 100 - 225 δολάρια).
Mbweni Ruins Hotel, 5 χλμ. νότια της πόλης, μέσα σε υπέροχους κήπους δίπλα σε μαγκρόβια δάση (τηλ.: 2235478-9, Zanzibar, Mbweni Ruins Hotel, 100 - 180 δολάρια).
Emerson & Green, ξενοδοχείο με αριστοκρατικό χαρακτήρα και καλό εστιατόριο με υπέροχη θέα του λιμανιού (τηλ.: 0747-423266,www.emerson-green.com,165 - 200 δολάρια).
Tembo House Hotel, το πιο αγαπητό ξενοδοχείο του νησιού, αφού βλέπει τη θάλασσα, έχει όλες τις ανέσεις, πισίνα, μεγάλο παραθαλάσσιο restaurant (τηλ.: 2233005, Welcome to Tembo House Hotel::- Official Site, 85 - 95 δολάρια).
Dhow Palace Hotel. Kαλοφτιαγμένο, σε παραδοσιακό στυλ, ξενοδοχείο με δωμάτια κλιματιζόμενα. (τηλ.: 2233012, [email protected], 60 - 90 δολάρια).
Mazsons Hotel. Ανετο ξενοδοχείο σε οικονομική τιμή (τηλ.: 2233694, [email protected], 60 - 80 δολάρια).
Baghani House Hotel. Aτμοσφαιρικό ξενοδοχείο με παραδοσιακά έπιπλα zanzibari. (τηλ.:2235654, [email protected], 50 - 60 δολάρια).
ΠΟΥ ΝΑ ΦΑΤΕ
Τα περισσότερα εστιατόρια σερβίρουν συνδυασμό τοπικής και διεθνούς κουζίνας. Θα βρείτε κινεζικό, ινδικό, ιταλικό, ακόμα και γαλλικό φαγητό! Αν όμως θελήσετε να δοκιμάσετε κάτι διαφορετικό και απίστευτα φτηνό δεν έχετε παρά να επισκεφθείτε την προβλήτα, μπροστά στα κύματα του Ινδικού, όπου υπαίθριοι πάγκοι σας περιμένουν με φρέσκιες πίτες, τηγανητές πατάτες, κεφτέδες, κροκέτες, σουβλάκια, χταπόδι και ψιλοκομμένα λαχανικά, ενώ θα πιείτε φρέσκο, γλυκό χυμό ζαχαροκάλαμου. Ολα ετοιμάζονται μπροστά στα μάτια σας και το περιβάλλον θα σας μείνει αξέχαστο, αφού μπροστά σας ένας κατακόκκινος ήλιος δύει μέσα στη θάλασσα. Για κάτι πιο επίσημο δοκιμάστε:
• La Fenice. Παραλιακό ιταλικό φαγητό. Απολαύστε το σπιτικό παγωτό μπροστά στα τιρκουάζ νερά.
• Μοnsoon Restaurant. Τέλεια διακοσμημένο εστιατόριο με μαξιλάρες στο πάτωμα, σερβίρει κουζίνα swahili με την υπόκρουση της τοπικής μουσικής taarab.
• Sweet Easy. Δημοφιλές εστιατόριο με άνετη ατμόσφαιρα και καλή αφρικανική και ταϊλανδέζικη κουζίνα.
• Για εκλεπτυσμένο δείπνο θα φάτε στο Zanzibar Serena Inn. Ο μπουφές swahili ανοίγει κάθε Τετάρτη με 25 δολάρια.
• Το δείπνο στο roof top εστιατόριο του Emerson's & Green είναι μια αξέχαστη εμπειρία ειδικά το σούρουπο. Την Παρασκευή θα σας συνοδέψουν χοροί και μουσική με drums.
• Επισκεφθείτε το Mercury's κοντά στο μέρος όπου γεννήθηκε ο θρυλικός Freddie Mercury των Queen. Θα φάτε θαλασσινά, πίτσα και θα απολαύσετε το ποτό σας μπροστά στο ηλιοβασίλεμα.
ΤΙ ΝΑ ΨΩΝΙΣΕΤΕ
Το νησί δίνει την ευκαιρία στους λάτρεις της αφρικανικής τέχνης να βρουν ό,τι επιθυμούν στα ειδικά μαγαζιά της πόλης που βρίσκονται στην Gizenga St αλλά και στους πάγκους των υπαίθριων πωλητών που κάθε βράδυ αραδιάζουν ξυλόγλυπτα, αγαλματάκια από έβενο, αφρικανικά παιχνίδια και μουσικά όργανα, ξύλινα σκεύη Masai καθημερινής χρήσης, κεραμικά, batik, υπέροχες ζωγραφιές naive, υφαντά και όστρακα. Εκείνο που θα πρέπει να αποφύγετε είναι η αγορά προϊόντων από σπάνια, υπό εξαφάνιση, είδη, όπως η πράσινη χελώνα και ο ελέφαντας.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
asup.kathimerini.gr_kathnews_photos_02_01_09_02_01_09_261978_351.jpg
asup.kathimerini.gr_kathnews_images_dot_clear.gif
• Οσοι φτάσουν εδώ αξίζει να δοκιμάσουν έστω και μια φορά κατάδυση στο Αρχιπέλαγος πάνω από τους μοναδικούς κοραλλιογενείς υφάλους. Τα καταδυτικά κέντρα νοικιάζουν εξοπλισμό αντί 5 - 15 δολάρια, ενώ πολλοί νοικιάζουν απλώς μια μάσκα. Τα πλοιάρια των εταιρειών θα σας μεταφέρουν στις ακτές του νησιού καθώς και στα κοντινά νησιά σε ολοήμερες εκδρομές που κοστίζουν από 20 - 50 δολάρια. Φημισμένο κέντρο είναι το One Ocean, The Zanzibar Dive Center(One Ocean :: The Zanzibar Dive Center).
• Mια καλή ματιά στην ενδοχώρα του νησιού δίνουν τα λεγόμενα Spice Tours όπου θα ξεναγηθείτε, αντί 10 δολαρίων, στις φυτείες μπαχαρικών και θα φάτε γεύμα που περιέχει αυτά τα αρωματικά. Συγχρόνως θα ξεναγηθείτε και σε γειτονικά αξιοθέατα.
• Αξίζει να γνωρίσετε μερικές από τις εξωτικές παραλίες του νησιού, ειδικά εκείνες της ανατολικής και βόρειας ακτής με τη λευκή άμμο και τους κοραλλιογενείς υφάλους. Μερικές έχουν πολύ κόσμο και ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις αλλά όλες διατηρούν την τροπική ομορφιά τους. Δημοφιλής είναι η κοντινή στην πρωτεύουσα Bububu και η Νungwi όπου θα βρείτε τους ψαράδες να ξεψαρίζουν τα δίχτυα τους πέρα από το τουριστικότατο ομώνυμο θέρετρο. Επισκεφθείτε την ήσυχη Kendwa, την ειδυλλιακή παραλία των δυτών Matemwe και τον τροπικό παράδεισο της Pongwe.
• Εκτός από το κοντινό Prison Island, πανέμορφα είναι και άλλα νησάκια του Αρχιπελάγους όπου θα φτάσετε από τη Στόουν Τάουν. Επισκεφτείτε τα μικροσκοπικά Bawi, Chapwani και Mnemba, τον τροπικό παράδεισο όπου οι δύτες θα κολυμπήσουν με μπαρακούντα. Μοναδικό οικοσύστημα είναι εκείνο του νησιού Chumbe που φιλοξενεί 200 είδη κοραλλιών και 370 είδη ψαριών. Οι τυχεροί εδώ θα κολυμπήσουν με δελφίνια και θαλάσσιες χελώνες.
• Δεν θα μπορούσατε να φύγετε από τη Ζανζιβάρη χωρίς να παρακολουθήσετε μια βραδιά με τη μουσική του Αρχιπελάγους, taarab. Πρόκειται για ένα μείγμα αραβικής, ινδικής και αφρικανικής μουσικής που παιζόταν στα παλάτια του σουλτάνου στις αρχές του 19ου αιώνα. Μπορείτε να την απολαύσετε στο Zanzibar Serena Inn, στο Culture Musical Club αλλά και στη διάρκεια του δεκαπενθήμερου εορτασμού, στις αρχές Ιουλίου, των χωρών του Ινδικού, το μοναδικό Festival of the Dhow Countries.
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
• Για να μπείτε στη χώρα θα πρέπει να έχετε visa και πιστοποιητικό εμβολιασμού για τον κίτρινο πυρετό. Συνιστάται και η λήψη χαπιών κατά της ελονοσίας.
• Επίσημη γλώσσα είναι η Kiswahili, ενώ ομιλούνται ευρέως τα Αγγλικά και τα Αραβικά.
• Να αναγνωρίσετε ότι ο φιλήσυχος και εγκάρδιος λαός έχει μια παράδοση τελείως διαφορετική από τη δική μας. Τιμήστε τους και μην παραβιάζετε τους κανόνες τους. Ο γυμνισμός απαγορεύεται, η κατανάλωση αλκοόλ δημοσίως προσβάλλει τα ήθη, όπως και η επίδειξη τρυφερότητας δεν συνηθίζεται. Προσβλητική επίσης μπορεί να είναι και η λήψη φωτογραφιών χωρίς τη συγκατάθεση των κατοίκων.






* Σημείωση: Οι τιμές διαμονής, ναύλων κτλ. που αναφέρονται στον εκάστοτε προορισμό, είναι αυτές που ίσχυαν κατά την χρονική περίοδο συγγραφής και δημοσίευσης του άρθρου και ενδέχεται να έχουν αλλάξει.

Πηγη:kathimerini.gr
 

GTS

Member
Μηνύματα
7.062
Likes
20.473
Ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις πολύτιμες πληροφορίες Ζωή! Θα χρειαστούν όταν θα πάμε, μετά από τη Τανζανία και τα λιοντάρια της βεβαίως βεβαίως..
 

xenos

Member
Μηνύματα
2.414
Likes
804
Επόμενο Ταξίδι
Ν.Α Ασια
Ταξίδι-Όνειρο
Bανουατου/Tαιλανδη
Παντου πειρασμους εχει αυτος ο πλανητης,και της
go2dbeach δεν της ξεφευγει τιποτα.
Ευτυχως,:clap:
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.653
Μηνύματα
906.324
Μέλη
39.402
Νεότερο μέλος
Nefeli Iakovou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom