emouli
Member
- Μηνύματα
- 1.239
- Likes
- 3.531
- Ταξίδι-Όνειρο
- Καταρράκτες Βικτώρια, ε;
Μ' έφαγε στη στροφή η καρφίτσα!
Με τον κωδικο κρατησης θα μπεις και θα κανεις τσεκ ιν και θα εκτυπωσεις τα boarding pass.Έλα ντε; Κι εγώ απορώ με τον εαυτό μου
Λοιπόν όλα, καλά, τα έκλεισα τα εισιτήρια και το δέχτηκε κανονικά με Visa Electron. Mου έστειλαν και email έχει έναν κωδικό λογικά ο κωδικός της κράτησης. Τι κάνω τον εκτυπώνω; Αριθμούς ταυτότητας δεν μου ζήτησε πουθενά... Μου τους ζητάει όταν κάνω check in?
Αυτό που θα έκανα εγώ μιας που τους ενδιαφέρει πολύ η δημόσια εικόνα τους είναι να έκανα αρχικά ένα add στη σελίδα του στο facebook και να πόσταρα εκεί το πρόβλημα μου. Απ' όσο έχω δει απαντάνε αμέσως και ψάχνουν να βρουν λύση. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα να το δοκιμάσεις.Καλησπερα σε ολους,
εκλεισα εισητηριο με την easyjet για να ταξιδεψω απο τον Λονδινο στο Aμστερνταμ πριν περιπου 2 μηνες. Ειχα δει και εγω το θεμα με την ημερομηνια ληξης και ειχα επικοινωνησει με το customer service και μου ειπαν το κλασσικο με την 5ετια. Οταν ομως πηγα στο αεροδρομιο του Λονδινου η υπαλληλος εκει δεν μου επετρεψε τελικα να ταξιδεψω λεγοντας μου οτι εχει ληξη η ταυτοτητα μου και ειμαι παρανομη!!!!!!!!! Η ταυτορητα μου εχει εκδοθει το 2002 επομενως η 15ετια δεν εχει περασει. Αυτη η υπαλληλος ειχε παρει το immigration office του amsterdam και ειπε οτι εχω ταυτοτητα χωρις ημερομηνια ληξης... προφανως δεν ανεφερε οτι προκειται για ελληνικη.
Το θεμα ειναι οτι εκλεισα νεα πτηση για την επομενη μερα με σκοπο να παρω αποζημιωση οπως μου ειπαν απο το customer service. Φυσικα την επομενη μερα ταξιδεψα κανονικα μιας και ηταν διαφορετικη υπαλληλος. Εδω και ενα μηνα ειμαι σε επικοινωνια μαζι τους για την αποζημιωση για την πτηση και τον εξεφτελισμο που ειχα υποστει στο αεροδρομιο. Χθες λοιπον μου ανακοινωσαν οτι δεν δικαιουμαι αποζημιωση γιατι αυτοι εκαναν οτι τους ειπε το immigration office. Αν τους ειχε ενημερωσει οτι ειναι ελληνικη δεν θα υπηρχε προβλημα καθως την επομενη μερα πηγα στο Αμστερνταμ κανονικα καθως οι Ελληνικες ταυτοτητες ΔΕΝ ληγουν.
Γνωριζει κανεις τι μπορω να κανω απο εδω και περα?
Ποιοι αριθμοί να μην φαίνονται πουθενά; Του διαβατηρίου; Δεν θυμάμαι να φαίνεται στο boarding pass ο αριθμός διαβατηρίου, βασικά είμαι σχεδόν σίγουρος.να παραθέσω και γω το πρόβλημα μου το οποίο με έχει αγχώσει απο χθες; αν και έχω ταξιδέψει πολλές φορές με την εταιρεία χθες έκανα ηλεκτρονικό check in για ταξίδι απο Θεσσαλονίκη Ρώμη και Ρώμη Ντουμπρόβνικ. Δεν έχω καινούρια ταυτότητα και χρησιμοποιώ διαβατήριο. Δεν μου ζήτησε πουθενά τους αριθμούς διαβατηρίων ειδικά για το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη Ρώμη και αντίστροφα και μου ζήτησε μόνο για Ρώμη Ντουμπρόβνικ ούτε καν για την επιστροφή με αποτέλεσμα όταν εκτύπωσα τα boarding pass να μη φαίνονται πουθενά οι αριθμοί παρά μόνο σε ένα δρομολόγιο. Λέτε να έχω πρόβλημα και να μη μπορώ να ταξιδέψω; έχει αντιμετωπίσει κανένας παρόμοια κατάσταση; τα φώτα σας pleaseeee??