maltakias
Member
- Μηνύματα
- 2.538
- Likes
- 3.226
- Επόμενο Ταξίδι
- Όπου λάχει
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού
Περιεχόμενα
Αμάξι-ιδέα που προκαλεί ονειρώξεις εδώ και δεκαετίες στους απανταχού fan της αυτοκίνησης και μόνο στο άκουσμά του.Αυτό ήταν είναι και θα είναι για εμένα η Ferrari.Μπορεί να έχει πάρει τη μορφή status symbol για κάποιους σήμερα,μπορεί και να μην είναι τίποτα παραπάνω από αυτό,όμως για όλους τους αληθινούς Tifosi είναι η αποτύπωση της σκληρής προσπάθειας,της προσήλωσης στο στόχο και του ονείρου ενός πραγματικού πρωτοπόρου.Του Enzo Ferrari.Του Commendatore,όπως τον φωνάζανε.
Όταν πριν 13 χρόνια πρωτοταξίδεψα στο εξωτερικό,ένας από τους κύριους λόγους ήταν αυτός.Μια επίσκεψη στο Maranello,το χωριό που αποτελεί έδρα της εταιρείας από το 1943 κι έπειτα.Αν και η πρώτη μου γνωριμία με το μέρος τότε ήταν σαφώς πιο συγκινητική,οι φωτογραφίες του τότε αποτυπώνονταν σε χαρτί κι έτσι -ελλείψει σαρωτή- θα αναγκαστώ να σας ξεναγήσω στην σημερινή μορφή του μουσείου που υμνεί τον αυτοκινητιστικό μύθο με το αλογάκι στο καπό.Η μορφή του έχει αλλάξει πλήρως,βλέπετε είναι δύσκολο ακόμα και οι πιο ρομαντικοί να παραμείνουν αδιάφοροι στην εμπορευματοποίηση,πόσο μάλλον που στο διάστημα που μεσολάβησε των επισκέψεών μου η εταιρεία κέρδισε 7 παγκόσμια πρωταθλήματα στην φόρμουλα ένα,πέντε εκ των οποίων με τον οδηγό-star της περασμένης δεκαετίας,Michael Schumacher.
Το ίδιο το χωριό είναι εντελώς αδιάφορο αν εξαιρέσεις τις γλάστρες με το αλογάκι που κοσμούν τους δρόμους και δεν έχουν αλλάξει πολύ από τότε.Οι κάτοικοί του νοιώθουν πολύ περήφανοι,και δικαιολογημένα,για τον τόπο τους και δεν θα ξεχάσω ποτέ μου μια γριούλα που ακούγοντάς μας να αναρωτιόμαστε σε ποιά στάση θα κατέβουμε όταν πρωτοεπισκεφτήκαμε το μέρος τότε,πετάχτηκε από το πίσω κάθισμα του λεωφορείου και μαντεύοντας τι ψάχνουμε (αφού η συζήτηση γινόταν στα ελληνικά) μας είπε στην νοηματική ότι θα μας ενημέρωνε η ίδια που θα κατέβουμε.
Το χωριό φιλοξενεί το εργοστάσιο της εταιρείας,αυστηρά ΜΗ επισκέψιμο για τους κοινούς θνητούς,το μουσείο και αρκετές μπουτίκ,καφέ και εστιατόρια που περιστρέφονται γύρω από το concept.Στα όρια της πόλης υπάρχει και η πίστα του Fiorano,όπου εδώ και δεκαετίες η φίρμα εξελίσσει μακριά από τα μάτια των περίεργων τα αγωνιστικά και όχι μόνο μοντέλα της.
Αλλά αρκετά σας κούρασα με την εισαγωγή.Η Galleria χωρίζεται σε δύο κύριες θεματικές ενότητες.Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και τα δρόμου.Κάθε τομέας εξέλιξης έχει γράψει και τις δικές του χρυσές σελίδες στην βίβλο των τεσσάρων τροχών.
Για ορεκτικό ο επισκέπτης παίρνει μια δόση από κλασσικά αγωνιστικά παλαιότερων δεκαετιών πριν φτάσει μέσα από μια νοητή συνέχεια στα σημερινά.
::: :::
::: ::: :::
Μηχανικός και οδηγός για την Alfa Romeo προπολεμικά.Η συνεργασία των δύο σιγά σιγά αποδυναμώθηκε και μετά τη λήξη του πολέμου ο Ferrari ανέπτυξε πλήρως την δική του εταιρεία προσπαθώντας μεταξύ άλλων να καθαρίσει και το όνομά του από την επίταξη του εργοστασίου του από το φασιστικό καθεστώς.
Η Scuderia -το αγωνιστικό κομμάτι της εταιρείας- είχε τα πάνω και τα κάτω της πολλές φορές στην ιστορία με πιο δραματική περίοδο αυτή από το 1983 εως το 1999 κατά την οποία δεν απέσπασε κανέναν τίτλο στην F1.Βέβαια αυτή ήταν απλώς μια παρένθεση στην συνολική ιστορία της αφού κατέχει σχεδόν όλα τα ρεκόρ στο σπορ.Ενδεικτικά έχει κατακτήσει τα περισσότερα πρωταθλήματα κατασκευαστών (16) και οδηγών (15),209 νίκες συνολικά σε Grand Prix,622 τερματισμούς στο podium και συνεχή παρουσία ως ομάδα από το 1950!
Η βόλτα συνεχίζεται ανάμεσα σε θηριώδεις κινητήρες,αυτοκίνητα και εξοπλισμούς που χάρισαν μοναδικές μνήμες σε εκατομμύρια θεατών εδώ και χρόνια.
::: :::
::: :::
Στο πέρασμα για την ενότητα των αυτοκινήτων παραγωγής στέκεται μια γυάλινη βιτρίνα με το γραφείο και μερικά από τα προσωπικά αντικείμενα του μπαρμπα-Enzo καθώς επίσης και σημαδιακά για την ιστορία της Scuderia τρόπαια όπως αυτό του διάσημου αγώνα ανοικτού δρόμου,Mille Miglia.Κανείς βέβαια δεν μπορεί να αντισταθεί στο να περιεργαστεί και κάποια επιβλητικά και μυώδη αγωνιστικά πρωτότυπα στο ενδιάμεσο.
::: ::: :::
Στη συνέχεια,υλικό για όνειρα από το τμήμα αυτοκινήτων παραγωγής του εργοστασίου και τις επιλογές που έχετε αν θέλετε να παραγγείλετε μία....
Όταν πριν 13 χρόνια πρωτοταξίδεψα στο εξωτερικό,ένας από τους κύριους λόγους ήταν αυτός.Μια επίσκεψη στο Maranello,το χωριό που αποτελεί έδρα της εταιρείας από το 1943 κι έπειτα.Αν και η πρώτη μου γνωριμία με το μέρος τότε ήταν σαφώς πιο συγκινητική,οι φωτογραφίες του τότε αποτυπώνονταν σε χαρτί κι έτσι -ελλείψει σαρωτή- θα αναγκαστώ να σας ξεναγήσω στην σημερινή μορφή του μουσείου που υμνεί τον αυτοκινητιστικό μύθο με το αλογάκι στο καπό.Η μορφή του έχει αλλάξει πλήρως,βλέπετε είναι δύσκολο ακόμα και οι πιο ρομαντικοί να παραμείνουν αδιάφοροι στην εμπορευματοποίηση,πόσο μάλλον που στο διάστημα που μεσολάβησε των επισκέψεών μου η εταιρεία κέρδισε 7 παγκόσμια πρωταθλήματα στην φόρμουλα ένα,πέντε εκ των οποίων με τον οδηγό-star της περασμένης δεκαετίας,Michael Schumacher.
Το ίδιο το χωριό είναι εντελώς αδιάφορο αν εξαιρέσεις τις γλάστρες με το αλογάκι που κοσμούν τους δρόμους και δεν έχουν αλλάξει πολύ από τότε.Οι κάτοικοί του νοιώθουν πολύ περήφανοι,και δικαιολογημένα,για τον τόπο τους και δεν θα ξεχάσω ποτέ μου μια γριούλα που ακούγοντάς μας να αναρωτιόμαστε σε ποιά στάση θα κατέβουμε όταν πρωτοεπισκεφτήκαμε το μέρος τότε,πετάχτηκε από το πίσω κάθισμα του λεωφορείου και μαντεύοντας τι ψάχνουμε (αφού η συζήτηση γινόταν στα ελληνικά) μας είπε στην νοηματική ότι θα μας ενημέρωνε η ίδια που θα κατέβουμε.
Το χωριό φιλοξενεί το εργοστάσιο της εταιρείας,αυστηρά ΜΗ επισκέψιμο για τους κοινούς θνητούς,το μουσείο και αρκετές μπουτίκ,καφέ και εστιατόρια που περιστρέφονται γύρω από το concept.Στα όρια της πόλης υπάρχει και η πίστα του Fiorano,όπου εδώ και δεκαετίες η φίρμα εξελίσσει μακριά από τα μάτια των περίεργων τα αγωνιστικά και όχι μόνο μοντέλα της.
Αλλά αρκετά σας κούρασα με την εισαγωγή.Η Galleria χωρίζεται σε δύο κύριες θεματικές ενότητες.Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και τα δρόμου.Κάθε τομέας εξέλιξης έχει γράψει και τις δικές του χρυσές σελίδες στην βίβλο των τεσσάρων τροχών.
Για ορεκτικό ο επισκέπτης παίρνει μια δόση από κλασσικά αγωνιστικά παλαιότερων δεκαετιών πριν φτάσει μέσα από μια νοητή συνέχεια στα σημερινά.
::: :::
::: ::: :::
Μηχανικός και οδηγός για την Alfa Romeo προπολεμικά.Η συνεργασία των δύο σιγά σιγά αποδυναμώθηκε και μετά τη λήξη του πολέμου ο Ferrari ανέπτυξε πλήρως την δική του εταιρεία προσπαθώντας μεταξύ άλλων να καθαρίσει και το όνομά του από την επίταξη του εργοστασίου του από το φασιστικό καθεστώς.
Η Scuderia -το αγωνιστικό κομμάτι της εταιρείας- είχε τα πάνω και τα κάτω της πολλές φορές στην ιστορία με πιο δραματική περίοδο αυτή από το 1983 εως το 1999 κατά την οποία δεν απέσπασε κανέναν τίτλο στην F1.Βέβαια αυτή ήταν απλώς μια παρένθεση στην συνολική ιστορία της αφού κατέχει σχεδόν όλα τα ρεκόρ στο σπορ.Ενδεικτικά έχει κατακτήσει τα περισσότερα πρωταθλήματα κατασκευαστών (16) και οδηγών (15),209 νίκες συνολικά σε Grand Prix,622 τερματισμούς στο podium και συνεχή παρουσία ως ομάδα από το 1950!
Η βόλτα συνεχίζεται ανάμεσα σε θηριώδεις κινητήρες,αυτοκίνητα και εξοπλισμούς που χάρισαν μοναδικές μνήμες σε εκατομμύρια θεατών εδώ και χρόνια.
::: :::
::: :::
Στο πέρασμα για την ενότητα των αυτοκινήτων παραγωγής στέκεται μια γυάλινη βιτρίνα με το γραφείο και μερικά από τα προσωπικά αντικείμενα του μπαρμπα-Enzo καθώς επίσης και σημαδιακά για την ιστορία της Scuderia τρόπαια όπως αυτό του διάσημου αγώνα ανοικτού δρόμου,Mille Miglia.Κανείς βέβαια δεν μπορεί να αντισταθεί στο να περιεργαστεί και κάποια επιβλητικά και μυώδη αγωνιστικά πρωτότυπα στο ενδιάμεσο.
::: ::: :::
Στη συνέχεια,υλικό για όνειρα από το τμήμα αυτοκινήτων παραγωγής του εργοστασίου και τις επιλογές που έχετε αν θέλετε να παραγγείλετε μία....
Attachments
-
60,6 KB Προβολές: 67