[FONT=verdana, arial, helvetica]Κατεβαίνουνε για πρωινό και ετοιμαζόμαστε με αδιάβροχα
[FONT=verdana, arial, helvetica]Δεν ξερω ποσα μέτρα ειναι η ορατότητα, αλλα είναι λίγη.
κοντά στην γκρενομπλ ο δρόμος δεν φαινόταν
[FONT=verdana, arial, helvetica]Τελικα, πριν το gap κανουμε μια στάση.
Έχουμε αφήσει πίσω μας την πολύ μαυρίλα .
[FONT=verdana, arial, helvetica]μετα απο μερικά χλμ μια στάση στο Lac de Monteynard-Avignonet [FONT=verdana, arial, helvetica]βλέπουμε μετα απο μερες και αρκετα χλμ ΗΛΙΟ.
[FONT=verdana, arial, helvetica]Ισα που προλαβαίνουν να στεγνώσουν τα μπαγκάζια , και να πιουμε εναν καφε καθήμενοι εξω.
περναμε απο το ποταμό drac [FONT=verdana, arial, helvetica]και 300χλμ πριν την μεσόγειο και απο εδω και περα ο ηλιος ειναι μονιμος σύντροφος στους απίθανους επαρχιακους δρομους της Προβηγκίας. Εδω ηταν που όλη η προηγουμένη εγκράτεια λογο ολισθηρότητας, ξέσπασε σε λύσσα, που ειχε σαν αποτέλεσμα τα συνεχόμενα ουρλιαχτά της συνεπιβατιδας
[FONT=verdana, arial, helvetica]συνεχίζουμε για νότο γενικά και περνώντας απο την όμορφη sisteron,[FONT=verdana, arial, helvetica]καταλήγουμε απόγευμα στο vinon sur verdon [FONT=verdana, arial, helvetica]που εχει ενα camping διπλα στο ποταμό verdon.
αμέσως [FONT=verdana, arial, helvetica]απλώνουμε ολα τα ρούχα να φύγει η υγρασία, και για πρώτη φορά απο την πρωτη μερα, στέγνωσε η σκηνή .
Στα σβέλτα βγαίνουμε για φαγητό, γιατί δεν θα προλαβαίναμε τίποτα ανοικτό, μια και στα μέρη αυτά μετά της 9 μένεις νηστικός,
Βρίσκουμε μια πιτσαρία δίπλα απο το camping και δεν ρισκάρουμε να πάμε παρακάτω.
Ευτυχως!
Μετά απο πολύ προσπάθεια και γέλιο, με τον σερβιτόρο που δεν καταλάβαινε τίποτα αλλο εκτός απο γαλλικά, τελικά μιας και ο ιδιοκτήτης-μάγειρας ήταν Ιταλός, και ακουσε τους απιστευτους διαλόγους μας, πεταχτικε μια βόλτα απο την κουζίνα, και με αγγλικοιταλικα καταφέραμε να φάμε 2 υπέροχες πίτσες και να πιούμε ενα φανταστικό κρασί.
Άρχισαν να στρώνουν τα πράγματα σιγα σιγα λεμε.
Ενας ύπνος σε ζεστό πάνω απο 25c περιβάλλον, και νιώθεις οτι τόσες μέρες δεν κοιμόσουν,
απλά σφιγγόσουν για να μην τρεμουλιάζεις και τελικά ξυπνούσες (?) πιασμένος!
[FONT=verdana, arial, helvetica]το πρωινό είναι ηλιόλουστο.
μαζεύουμε την σκηνή με βαριά καρδιά, ξέροντας οτι πιθανόν να ξανα ανοιχτεί Ελλάδα.
βγάζουμε άλλη μια φώτο εξω απο το camping στο ποτάμι και ξεκινάμε για την θάλασσα.
[FONT=verdana, arial, helvetica]Φτάνουμε στο Σαν Τροπέ και βρίσκουμε αυτό που περιγράφουν όλοι
Τρελή κίνηση.
[FONT=verdana, arial, helvetica]Αιτία για να σταματήσουμε σε ενα μπαράκι στην παραλία για μια μπύρα.
[FONT=verdana, arial, helvetica]Εκεί συζητήσαμε με την γυναίκα απο που θα πάμε για να αποφύγουμε την κίνηση, αλλά η συνεννόηση ηταν για κλωτσιές
Αλλού έλεγα εγω, αλλού κατάλαβε αυτή.
Αποτέλεσμα ηταν να περνάω απο άλλο ενα ορεινό στροφιλίκι για να βγω στην autostrata, την στιγμή που εκείνη νόμιζε οτι θα πιάσουμε τον κεντρικό.
Κουρασμένη απο τοσα χλμ στροφών, ανέκραξε το θεϊκό.
"οχι αλλες στροφές @#$%!! θελω να παμε απο εκει που πανε οι νταλίκες!!! θελω ΕΥΘΕΙΑΑΑΑ!!:
[FONT=verdana, arial, helvetica]Και το πήρα ευθεία απο εκεί..............[FONT=verdana, arial, helvetica]μέχρι την alesandreia, καλύπτοντας μέχρι το βράδυ στις 11μμ 500 περίπου χλμ.[FONT=verdana, arial, helvetica]εχοντας δει σε fast forward ολη την γαλλική Ριβιέρα
[FONT=verdana, arial, helvetica]Ξενοδοχείο και ύπνο μέχρι το πρωί που φύγαμε για ancona- Ηγουμενιτσα.
Ετσι τελείωσε απλά, μετα απο 4000χλμ μια Αυγουστιάτικη βόλτα, κάτω απο τα βαριά σύννεφα της Ελβετίας και της Γαλλίας.
Πολύ ωραία η ιστορία σας, αλλά είχατε και αρκετή ταλαιπωρία λόγω καιρού.
Βέβαια αυτά συμβαίνουν στις Άλπεις.
Και εμείς Ιούλιο περάσαμε το πέρασμα του Αγίου Βερνάρδου και είχε 5 πόντους χιόνι. Ευτυχώς δεν ήμασταν με μηχανή αλλά με αυτοκίνητο.