• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Γενικά Δικαιούμαι αποζημίωση και πως τη διεκδικώ?

pavlito

Member
Μηνύματα
60
Likes
20
Καλησπερα.Στις 31 Οκτωβριου πετουσα με ryanair απο Μπανια Λουκα (Βοσνια Ερζεγοβινη) προς Μιλανο Μπεργκαμο.Ενω αναμεναμε στην πυλη για επιβιβαση μας ενημερωσαν οτι η πτηση ακυρωθηκε και θα μεταφερθουμε με λεωφορεια στο Ζαγκρεμπ Κροατιας για να παρουμε απο εκει πτηση για Μιλανο.Γνωριζετε πως μπορω να κινηθω για αποζημιωση;Μεσω της ryanair δε μου δεχοταν την αιτηση αποζημιωσης...Να απευθυνθω στην airhelp?Εν τω μεταξυ ουτε νερο δε μας προσεφεραν τοσες ωρες...κανονικα επρεπε να φτασουμε 9 το πρωι μιλανο και φτασαμε 6 το απογευμα και οπως ανεφερα απο αλλη πολη.
 

tzenipan

Member
Μηνύματα
253
Likes
1.040
Επόμενο Ταξίδι
Νεα Υορκη
Ταξίδι-Όνειρο
Αργεντινη
Θα ήθελα να μάθω αν γνωρίζει κάποιος εαν οι αεροπορικές εταιρείες αποζημιώνουν σε περιπτώσεις καθυστερήσεων ή αν χαθούν οι αποσκευές κλπ αν δεν εχει γίνει εξτρα ασφάλεια. Αναφέρομαι στην british για υπερατλαντικό ταξίδι
 
Μηνύματα
81
Likes
375
Σίγουρα αν είναι αεροπορικές εταιρείες της Ε.Ε., από ότι ξέρω. Αν δεν είναι ......εγώ περιμένω ακόμα απάντηση για πτήση της Air Serbia που ακυρώθηκε το καλοκαίρι. Υπάρχουν γραφεία που αναλαμβάνουν την διεκπεραίωση, ψάξε το στο Google.
 

tzenipan

Member
Μηνύματα
253
Likes
1.040
Επόμενο Ταξίδι
Νεα Υορκη
Ταξίδι-Όνειρο
Αργεντινη
Σίγουρα αν είναι αεροπορικές εταιρείες της Ε.Ε., από ότι ξέρω. Αν δεν είναι ......εγώ περιμένω ακόμα απάντηση για πτήση της Air Serbia που ακυρώθηκε το καλοκαίρι. Υπάρχουν γραφεία που αναλαμβάνουν την διεκπεραίωση, ψάξε το στο Google.
προκειται να πεταξω και προβληματιζομαι αν πρεπει να κάνω εξτρα ταξιδιωτικη ασφαλεια...εκανα υγειας μονο
 
Μηνύματα
81
Likes
375
προκειται να πεταξω και προβληματιζομαι αν πρεπει να κάνω εξτρα ταξιδιωτικη ασφαλεια...εκανα υγειας μονο
Τι να πω...δεν γίνονται και κάθε μέρα ακυρώσεις. Τι καλύπτει η ταξιδιωτική ασφάλεια πυ λες. Πάντως αν χρησιμοποιήσεις εταιρεία της Ε.Ε. οι νόμοι είναι αυστηροί και θα σε αποζημιώσουν (αχρείαστο να είναι βέβαια).
 

tzenipan

Member
Μηνύματα
253
Likes
1.040
Επόμενο Ταξίδι
Νεα Υορκη
Ταξίδι-Όνειρο
Αργεντινη
Τι να πω...δεν γίνονται και κάθε μέρα ακυρώσεις. Τι καλύπτει η ταξιδιωτική ασφάλεια πυ λες. Πάντως αν χρησιμοποιήσεις εταιρεία της Ε.Ε. οι νόμοι είναι αυστηροί και θα σε αποζημιώσουν (αχρείαστο να είναι βέβαια).
Πρόκειται για την british.. Ναι σίγουρα δεν γίνονται ακυρώσεις συχνά αλλά μπορεί μια καθυστέρηση να μου στοιχίσει την μετεπιβιβαση.. Ευχαριστώ για την απάντηση
 

rafaela 14

Member
Μηνύματα
36
Likes
95
Ταξίδι-Όνειρο
Νησί του Πάσχα
Καλησπέρα, είχα πρόσφατα καθυστέρηση πτήσης με αποτέλεσμα να χάσω την πτήση ανταπόκρισης (ίδια εταιρεία, μια κράτηση) και να φτάσω την επόμενη μέρα στον τελικό προορισμό μου. Έκανα αίτηση στην aegean 7/6 για αποζημίωση (έγραψα και έκθεση με παράπονα και το τι έγινε) αλλά ακόμη δεν έχω λάβει κάποια απάντηση ενώ έλεγε 10 μέρες στο email που έλαβα από αυτούς. Σκέφτομαι να απευθυνθώ στην airhelp. Την έχει χρησιμοποιήσει κάποιος? Επίσης μήπως πρέπει πρώτα να λάβω απάντηση από aegean?
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.315
Likes
2.150
Καλησπέρα, είχα πρόσφατα καθυστέρηση πτήσης με αποτέλεσμα να χάσω την πτήση ανταπόκρισης (ίδια εταιρεία, μια κράτηση) και να φτάσω την επόμενη μέρα στον τελικό προορισμό μου. Έκανα αίτηση στην aegean 7/6 για αποζημίωση (έγραψα και έκθεση με παράπονα και το τι έγινε) αλλά ακόμη δεν έχω λάβει κάποια απάντηση ενώ έλεγε 10 μέρες στο email που έλαβα από αυτούς. Σκέφτομαι να απευθυνθώ στην airhelp. Την έχει χρησιμοποιήσει κάποιος? Επίσης μήπως πρέπει πρώτα να λάβω απάντηση από aegean?
Απο την στιγμη που σε εβαλαν σε αλλη πτηση χωρις χρεωση και λογικα σου πληρωσαν την εξτρα διαμονη σου δε πιστευω οτι μπορεις να κερδισεις κατι αλλο απο την ετζιαν...ισως καποιο ποσο για προσωπικα εξοδα(φαγητο)...αν τωρα δε σου καλυψαν τιποτα μπορεις να το κυνηγησεις αλλα να ξερεις ολες αυτες οι εταιρειες κρατανε το μερτικο τους...
 

tatooine

Member
Μηνύματα
2.180
Likes
8.518
Καλησπέρα, είχα πρόσφατα καθυστέρηση πτήσης με αποτέλεσμα να χάσω την πτήση ανταπόκρισης (ίδια εταιρεία, μια κράτηση) και να φτάσω την επόμενη μέρα στον τελικό προορισμό μου. Έκανα αίτηση στην aegean 7/6 για αποζημίωση (έγραψα και έκθεση με παράπονα και το τι έγινε) αλλά ακόμη δεν έχω λάβει κάποια απάντηση ενώ έλεγε 10 μέρες στο email που έλαβα από αυτούς. Σκέφτομαι να απευθυνθώ στην airhelp. Την έχει χρησιμοποιήσει κάποιος? Επίσης μήπως πρέπει πρώτα να λάβω απάντηση από aegean?
Φυσικά και θα πάρεις αποζημίωση.
Ξέρουν τους κανονισμούς της ΕΕ και θα απαντήσουν. Λίγη αναμονή.
Οι τρίτες εταιρίες παίρνουνε προμήθεια.

Δικαιώματα επιβατών αεροπορικών μεταφορών - Your Europe

Χάσατε πτήση ανταπόκρισης
Οι πτήσεις ανταπόκρισης είναι αναγκαίες όταν απαιτούνται περισσότερες από μία πτήσεις για την άφιξη στον τελικό προορισμό.

Αν χάσατε πτήση ανταπόκρισης και φθάσατε στον τελικό σας προορισμό με καθυστέρηση άνω των 3 ωρών, δικαιούστε αποζημίωση, η οποία υπολογίζεται ανάλογα με τη διάρκεια της καθυστέρησης και την απόσταση μέχρι τον τελικό προορισμό.

Δικαιούστε αποζημίωση εάν:

Ταξίδια από το Ηνωμένο Βασίλειο σε χώρα της ΕΕ
Από την 1η Ιανουαρίου 2021 οι κανόνες της ΕΕ για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών δεν εφαρμόζονται σε περιπτώσεις άρνησης επιβίβασης, ματαίωσης ή καθυστέρησης πτήσεων από το Ηνωμένο Βασίλειο προς την ΕΕ, εάν η πτήση εκτελείται από βρετανικό αερομεταφορέα ή άλλον αερομεταφορέα εκτός ΕΕ, ακόμη και αν η κράτηση για την πτήση έχει γίνει πριν από την ημερομηνία αυτή. Ωστόσο, οι κανόνες της ΕΕ εξακολουθούν να ισχύουν από την 1η Ιανουαρίου 2021 εάν η πτήση από το Ηνωμένο Βασίλειο προς την ΕΕ εκτελείται από αερομεταφορέα της ΕΕ, εκτός εάν έχετε ήδη λάβει αποζημίωση ή παροχές βάσει της νομοθεσίας του Ηνωμένου Βασιλείου.

Δικαιώματα επιβατών αεροπορικών μεταφορών - Your Europe

Αποζημίωση - καθυστέρηση κατά την άφιξη
Ποσό σε EURΑπόσταση
250έως 1.500 χλμ
400Άνω των 1.500 χλμ. για πτήσεις εντός της ΕΕ και για όλες τις άλλες πτήσεις από 1.500 έως 3.500 χλμ.
600Άνω των 3.500 χλμ
  • Εάν φθάσετε στον τελικό σας προορισμό με καθυστέρηση τουλάχιστον 3 ωρών δικαιούστε αποζημίωση αν η καθυστέρηση δεν οφείλεται σε έκτακτες περιστάσεις.
  • Εάν χάσετε πτήση ανταπόκρισης εντός της ΕΕ ή εκτός της ΕΕ όταν η πτήση ξεκίνησε από χώρα της ΕΕ, δικαιούστε αποζημίωση, αν φθάσετε στον τελικό σας προορισμό με καθυστέρηση άνω των 3 ωρών. Δεν έχει σημασία αν η αεροπορική εταιρεία που εκτελεί τις πτήσεις ανταπόκρισης είναι εγκατεστημένη εντός ή εκτός της ΕΕ.
  • Εάν αναχωρείτε από χώρα εκτός ΕΕ με τελικό προορισμό χώρα της ΕΕ, με πτήσεις ανταπόκρισης που εκτελούνται διαδοχικά από αερομεταφορείς εγκατεστημένους εντός ή εκτός της ΕΕ, ή μόνο από αερομεταφορείς της ΕΕ, μόνον οι πτήσεις που εκτελούνται από αερομεταφορείς της ΕΕ λαμβάνονται υπόψη όσον αφορά το δικαίωμα αποζημίωσης σε περίπτωση μεγάλης καθυστέρησης της άφιξης στον τελικό προορισμό.
  • Δεν δικαιούστε αποζημίωση αν χάσατε πτήσεις ανταπόκρισης λόγω καθυστερήσεων κατά τους ελέγχους ασφαλείας ή αν δεν τηρήσατε την ώρα επιβίβασης στην πτήση σας στο αεροδρόμιο ανταπόκρισης.
  • Σε περίπτωση που δεχθείτε να πάρετε πτήση προς διαφορετικό αεροδρόμιο από εκείνο της αρχικής κράτησης και φθάσετε με καθυστέρηση, δικαιούστε αποζημίωση. Η ώρα άφιξης που χρησιμοποιείται για τον υπολογισμό της καθυστέρησης είναι η ώρα άφιξης στο αεροδρόμιο που αναφέρεται στην αρχική κράτηση ή στον προορισμό που συμφωνήσατε με την αεροπορική εταιρεία. Τα έξοδα μεταφοράς από το εναλλακτικό αεροδρόμιο μέχρι το αεροδρόμιο της αρχικής κράτησης ή μέχρι τον συμφωνηθέντα προορισμό πρέπει να βαρύνουν την αεροπορική εταιρεία.
Προειδοποίηση
Εάν η αεροπορική εταιρεία σάς πρότεινε μεταφορά με άλλη πτήση και φτάσατε στον τελικό προορισμό σας με καθυστέρηση 2, 3 ή 4 ωρών, η αποζημίωσή σας μπορεί να μειωθεί κατά 50%.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.140
Likes
45.640
Καλησπέρα, είχα πρόσφατα καθυστέρηση πτήσης με αποτέλεσμα να χάσω την πτήση ανταπόκρισης (ίδια εταιρεία, μια κράτηση) και να φτάσω την επόμενη μέρα στον τελικό προορισμό μου. Έκανα αίτηση στην aegean 7/6 για αποζημίωση (έγραψα και έκθεση με παράπονα και το τι έγινε) αλλά ακόμη δεν έχω λάβει κάποια απάντηση ενώ έλεγε 10 μέρες στο email που έλαβα από αυτούς. Σκέφτομαι να απευθυνθώ στην airhelp. Την έχει χρησιμοποιήσει κάποιος? Επίσης μήπως πρέπει πρώτα να λάβω απάντηση από aegean?
Αν ευθυνεται η Aegean για την καθυστερηση παιρνεις κανονικα αναλογα με την αποσταση. Το μειλ το επιβεβαιωνει.
Μη μπλεξεις με τριτους, πιο πολυ θα αργησει.
 

Billouk

Member
Μηνύματα
528
Likes
1.685
Τί γινεται σε περιπτώσεις εξαργύρωσης μιλιών σε μέλος Star Alliance; Οι κρατήσεις γίνονται από το site της Aegean. Πού θα πρέπει να αποτανθώ;
 

tatooine

Member
Μηνύματα
2.180
Likes
8.518
Τί γινεται σε περιπτώσεις εξαργύρωσης μιλιών σε μέλος Star Alliance; Οι κρατήσεις γίνονται από το site της Aegean. Πού θα πρέπει να αποτανθώ;
Για καθυστερήσεις στον αερομεταφορέα όχι στον εκδότη.
Αν η αεροπορική είναι εκτός ΕΕ ισχύουν άλλοι κανονισμοί.
Για ακυρώσεις εισιτηρίου, αλλαγές, στην Αιγαίου.
Για αυθημερόν ακύρωση πτήσης από τον αερομεταφορέα και εφόσον δεν σε συμφέρει το καινούριο δρομολόγιο που προτείνει (αν προτείνει) μπορείς να βρεις λύση με την αιγαίου. Σε αυτή την περίπτωση ακυρώνουν την πτήση σε βάζουν σε καινούρια και δεν έχεις δικαίωμα αποζημίωσης γιατί άπλα διαγράφετε η προηγούμενη πτήση σου. Δεν πληρώνεις κάτι παραπάνω και η αλλαγή γίνετε μονό σε ίδιο ναύλο. Οικονομική σε οικονομική και πάει λέγοντας.
Αν έχεις κάνει τσεκ ιν στην πτήση πρέπει να το ακυρώσεις για να μπορέσει η αιγαίο να σε τακτοποιήσει κάπου άλλου. Συμπέρασμα, κάνουμε τσεκ ιν στο Αεροδρόμιο σε award εισιτήρια γιατί ποτέ δεν ξέρεις.
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.688
Μέλη
39.479
Νεότερο μέλος
dion1976

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom