Manos
Member
- Μηνύματα
- 261
- Likes
- 283
Τον Οκτώβριο, ανοίγοντας τον φάκελο του λογαριασμού της πιστωτικής μου κάρτας (Mastercard - Εθνικής), έπαθα ένα μικρό σοκ αφού είδα πως είχα χρεωθεί με δυο συναλλαγές από την Αμερική των οποίων το σύνολο ήταν γύρω στα 4000$ !
Η εταιρία είναι κάποια «Best Buy» και κατά το δέκατο τηλέφωνο στην υπηρεσία αμφισβήτησης συναλλαγών έμαθα πως το ίδιο πάθανε πολλοί Έλληνες που ταξίδεψαν το περασμένο καλοκαίρι στην Ισπανία, και όλοι χρεώθηκαν από την ίδια εταιρία.
Οπότε, ρίξτε μια ματιά στο λογαριασμό σας, όσοι πήγατε στην Ισπανία.
Μετά από κάποια τηλεφωνήματα, η Εθνική τράπεζα μου ζήτησε να καταθέσω την κάρτα μου σε κάποιο κατάστημα προς αντικατάσταση και να βγάλω φωτοτυπίες ΟΛΕΣ τις σελίδες του διαβατηρίου μου (υποθέτω για να διαπιστώσουν πως δεν πήγα στην Αμερική).
Καθόλου δεν με καθησύχασαν πάντως και δεν έλαβα μια ξεκάθαρη απάντηση που θα έπρεπε να μου πουν όπως «εφόσον δεν κάνατε αυτές τις συναλλαγές δεν πρόκειται να χρεωθείτε». Αντίθετα μου είπαν πως θα αργήσουν πολύ να μου απαντήσουν.
Σήμερα, δυο μήνες μετά τη χρέωση, τίποτα δεν έχει αλλάξει και απλώς περιμένω.
Εν πάση περιπτώσει, δεν με απασχολεί ιδιαίτερα η πολιτική αυτής της τράπεζας. Από την Εθνική δεν περίμενα και τίποτα καλύτερο.
Υποθέτω πως κάποια στιγμή θα δικαιωθώ.
.
Η εταιρία είναι κάποια «Best Buy» και κατά το δέκατο τηλέφωνο στην υπηρεσία αμφισβήτησης συναλλαγών έμαθα πως το ίδιο πάθανε πολλοί Έλληνες που ταξίδεψαν το περασμένο καλοκαίρι στην Ισπανία, και όλοι χρεώθηκαν από την ίδια εταιρία.
Οπότε, ρίξτε μια ματιά στο λογαριασμό σας, όσοι πήγατε στην Ισπανία.
Μετά από κάποια τηλεφωνήματα, η Εθνική τράπεζα μου ζήτησε να καταθέσω την κάρτα μου σε κάποιο κατάστημα προς αντικατάσταση και να βγάλω φωτοτυπίες ΟΛΕΣ τις σελίδες του διαβατηρίου μου (υποθέτω για να διαπιστώσουν πως δεν πήγα στην Αμερική).
Καθόλου δεν με καθησύχασαν πάντως και δεν έλαβα μια ξεκάθαρη απάντηση που θα έπρεπε να μου πουν όπως «εφόσον δεν κάνατε αυτές τις συναλλαγές δεν πρόκειται να χρεωθείτε». Αντίθετα μου είπαν πως θα αργήσουν πολύ να μου απαντήσουν.
Σήμερα, δυο μήνες μετά τη χρέωση, τίποτα δεν έχει αλλάξει και απλώς περιμένω.
Εν πάση περιπτώσει, δεν με απασχολεί ιδιαίτερα η πολιτική αυτής της τράπεζας. Από την Εθνική δεν περίμενα και τίποτα καλύτερο.
Υποθέτω πως κάποια στιγμή θα δικαιωθώ.
.
Last edited by a moderator: