Λοιπόν ας πάρουμε λιγο τα πραγματα με τη σειρά.Το αεροδρόμιο Βενιζέλος για παράδειγμα είναι στο δήμο Σπατών-Αρτέμιδας στον οποίο κατοικώ κιολας και ο οποιος είναι εκτός πολεοδομικούΦίλε, ούτε η Πάτρα ούτε η Αθήνα ούτε καμία άλλη πόλη έχει ή κατέχει αεροδρόμιο (επίσης η λέξη πόλη δεν είναι θεσμική, υπάρχουν μόνο διοικητικοί δήμοι) γιατί τα αεροδρόμια ανήκουν στο δημόσιο. Δεν υπάρχουν αντιστοιχίες πόλη-αεροδρόμιο .Στα ταξίδια σου θα έχεις δει οτι υπάρχουν αεροδρόμια 1-2 ώρες μακριά απο την κοντινή μεγάλη πόλη γιατί εκεί βόλευε να φτιαχτεί. Στο αεροδρόμιο του Αράξου η Ryanair προγραμμάτισε πτήσεις για να κερδίσει απο τους κατοίκους της Πάτρας, της τρίτης μεγαλύτερης πόλης της Ελλάδας που μπορούν να καλύψουν πληθυσμιακά τα δρομολόγια και όχι για τα χωριά εκεί γύρω. Όλα αυτά τα " η Πάτρα δεν έχει αεροδρόμιο" κλπ. είναι άτοπα. Καμία πόλη δεν "έχει" αεροδρόμιο.Και πολλά αεροδρόμια έχουν άσχετα με την κοντινή πόλη ονόματα στην IATA. Μακάρι να ήταν και στην Πάτρα πιο κοντά αλλά δε νομίζω να φτιαχτεί ποτέ γιατί δεν υπάρχει χώρος ούτε πολιτική βούληση ,αλλά πραγματικά δεν καταλαβαίνω προς τι αυτή η εμμονή σου με τον Άραξο.
Μερικα δημογραφικα ομως για να ειμαστε ακριβεις. Πληθυσμος της Πατρας το 2011 213,984 κατοικοι. Πληθυσμος ολης της περιφερειας δυτικης Ελλαδας(που περιλαμβανει και Αγρινιο κλπ) επισης το 2011 679,796 κατοικοι... Μη φουσκωνουμε τα νουμερα...Επισης προβλεψη μου είναι πως αυτο το αεροδρομιο θα
γιγαντωθει ραγδαια και θα υπάρξουν και γραμμες εσωτερικου .'οπως λογου χαρη συνδεση με την Θεσσαλονικη.Οι λογοι ειναι προφανείς,μιλάμε για μια πόλη 300.000 χιλιάδων κατοίκων οπου μαζι με
τον νομο ηλειας αλλα και νοτιας αιτωλοακαρνανιας που θα εξυπηρετεί κοντευει το εκατομύριο η περιοχή.Αν συνυπολογίσουμε οτι θα κατασκευαστει και πίστα φορμουλα 1 στην Πάτρα αλλά και το
τουριστικο ενδιαφερον που παρουσιάζει η αρχαία Ολυμπία αλλά και οι υπεροχες παραλίες της
δυτικής Πελλοπονήσου θα πρέπει να μαστε γκαβοι αν δεν μπορούμε να δούμε ποσο δυνατα θα εξελιχθει το αεροδρομιο της πρωτεύουσας της Δυτικής Ελλαδος,
το αεροδρόμιο της Πάτρας
Γιατί όμως; Είναι η ταυτότητά τους, έχει λατινικούς χαρακτήρες, δεν είναι ούτε δίπλωμα ούτε βιβλιάριο υγείας, δεν καταλαβαίνω. Επίσης είναι οι μόνες ταυτότητες που είναι σαν τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές (μέγεθος και μορφή πιστωτικής κάρτας), όχι σαν τις δικές μας τις απαρχαιωμένες.Οι ταυτότητες αστυνομικών (όπως και βιβλιάρια ασθενείας, προσωρινές βεβαιώσεις κλπ) ενώ ισχύουν αντί ταυτότητας εντός του κράτους, δεν αποτελούν ταξιδιωτικά έγγραφα.
Κανονικά, ταξιδιωτικό έγγραφο είναι μόνο το διαβατήριο. Για την ειδική περίπτωση της Ευρωπαϊκής ένωσης, υπογράφηκαν συνθήκες (Σέγκεν κλπ) που επιτρέπουν επίσης, αντί για διαβατήριο, και συγκεκριμένους ακόμα τύπους εγγράφων από κάθε χώρα. Η ταυτότητα των αστυνομικών δεν είναι ένα από τα έγγραφα αυτά.Γιατί όμως; Είναι η ταυτότητά τους, έχει λατινικούς χαρακτήρες, δεν είναι ούτε δίπλωμα ούτε βιβλιάριο υγείας, δεν καταλαβαίνω. Επίσης είναι οι μόνες ταυτότητες που είναι σαν τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές (μέγεθος και μορφή πιστωτικής κάρτας), όχι σαν τις δικές μας τις απαρχαιωμένες.
Ξέρει κανείς τί ισχύει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες για τέτοια επαγγέλματα; έχουν διαφορετικές ταυτότητες από των "απλών" πολιτών;
Μερικα δημογραφικα ομως για να ειμαστε ακριβεις. Πληθυσμος της Πατρας το 2011 213,984 κατοικοι. Πληθυσμος ολης της περιφερειας δυτικης Ελλαδας(που περιλαμβανει και Αγρινιο κλπ) επισης το 2011 679,796 κατοικοι... Μη φουσκωνουμε τα νουμερα...
Μου έλυσες την απορία, ευχαριστώ! (νόμιζα στη Σένγκεν περιλαμβανόταν πάσης φύσεως ταυτότητες των κρατών-μελών)Κανονικά, ταξιδιωτικό έγγραφο είναι μόνο το διαβατήριο. Για την ειδική περίπτωση της Ευρωπαϊκής ένωσης, υπογράφηκαν συνθήκες (Σέγκεν κλπ) που επιτρέπουν επίσης, αντί για διαβατήριο, και συγκεκριμένους ακόμα τύπους εγγράφων από κάθε χώρα. Η ταυτότητα των αστυνομικών δεν είναι ένα από τα έγγραφα αυτά.
Αποκλινουν 40%. Η αναπτυξη που λες για το αεροδρομιο μεταφραζεται ως δρομολογια της Ryan. Αντε και charterαρακια το καλοκαιρι σε μια περιοχη που γενικα δεν ειναι στις πρωτες προτιμησεις των ξενων για παραθερισμο, ειδικα αν την συγκρινουμε με το νομο Μεσσηνιας. Regular εταιριες δεν προκειται να πεταξουν για αυτο το αεροδρομιο, εδω δεν πετανε για Θεσσαλονικη που εχει 1,000,000 κοσμο. Συν οτι σε αποσταση 250km απο την Πατρα υπαρχει το Βενιζελος που εξυπηρετει κυριως τις αναγκες των κατοικων της πολης.Ακόμα και με αυτά τα νούμερα που παραθέτεις τα οποία πράγματι ισχύουν απο την τελευταία απογραφή και που άλλωστε δεν αποκλίνουν πολύ της δικής μου στρογγυλοποιησης που ανέφερα στο κειμενο μου...δεν αλλάζουν την ουσία των πραγμάτων.Οτι δηλαδη το συγκεκριμενο αεροδρόμιο είναι της Πάτρας και οτι η επιβατική κινηση του θα αυξηθεί συγκλονιστικά στο άμεσο μέλλον για τους λόγους που έχω ήδη αναφέρει.
Λοιπόν, βρήκα μόλις την υπουργική απόφαση για το ανωτέρω θέμα (αριθ. 6011/2/67-ιη από 24-10-2009 εγκύκλιος και αριθ. 6011/2/67-λθ από 4-3-2010) η οποία αναφέρει ότι "από 1-4-2010 τα νέα υπηρεσιακά δ.τ. αστυνομικού προσωπικού δύνανται να χρησιμοποιούνται και ως ταξιδιωτικά έγγραφα στις χώρες της Ε.Ε. και Σένγκεν. Καθώς και μια αντίστοιχη (16/9/2011) που λέει ότι το Υπουργείο Εξωτερικών της Βουλγαρίας αναγνωρίζει τις εν λόγω ταυτότητες ως ταξιδιωτικά έγγραφα.Κανονικά, ταξιδιωτικό έγγραφο είναι μόνο το διαβατήριο. Για την ειδική περίπτωση της Ευρωπαϊκής ένωσης, υπογράφηκαν συνθήκες (Σέγκεν κλπ) που επιτρέπουν επίσης, αντί για διαβατήριο, και συγκεκριμένους ακόμα τύπους εγγράφων από κάθε χώρα. Η ταυτότητα των αστυνομικών δεν είναι ένα από τα έγγραφα αυτά.
Σε ολες τις εταιριες ισχυει αυτο.Και οχι μονο υγρα αλλα και κρεμες....Για υγρά μέχρι 100ml επιτρέπεται;
Και αυτό σε σακουλίτσα σφραγισμένη;
Και γιατί το καμουφλάρουν έτσι που να μοιάζει με επαρχιακό σταθμό του ΚΤΕΛ; Για να μην το ματιάσουν;Οτι δηλαδη το συγκεκριμενο αεροδρόμιο είναι της Πάτρας και οτι η επιβατική κινηση του θα αυξηθεί συγκλονιστικά στο άμεσο μέλλον