• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

ΗΠΑ Αναζήτηση εισιτηρίων για Η.Π.Α.

D

Delmem38110

Guest
Τα 320neo έχουν σχεδόν 6500 χλμ, αλλά και πάλι δεν φτάνουν για Νέα Υόρκη, έκανα λάθος πριν.
αυτά που παρέλαβε η Αιγαίου κάνουν 4600 μέγιστο.
Η AEGEAN παρέλαβε το πρώτο «μεγάλο» αεροσκάφος της οικογένειας A320neo, το Airbus A321neo | About Aegean
AIRBUS A321neo | About Aegean
το οικονομικό κομμάτι της ας το αφήσουμε στο ίδια την εταιρεία, μέχρι τώρα τα πάει λαμπρά.
για το πως θα ήθελε να ταξιδεύει ο καθένας μας και πως το κάνει είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.
η κοπα έχει βάλει κρεβάτια σε πτήσεις από Παναμά για αρκετούς προορισμούς (EZE PTY, PTY SFO) στα καινούρια 737 max9
(είναι ο μεγαλύτερος αδερφός από τα max, είχαν καθηλωθεί για σχεδόν ένα χρόνο)
δεν τα λες τεράστια.
 

orestcrete

Member
Μηνύματα
2.667
Likes
10.332
Επόμενο Ταξίδι
Iceland
Ταξίδι-Όνειρο
New Zealand
Η συμφωνία open skies μεταξυ ΕΕ και ΗΠΑ θα επέτρεπε στην Aegean αν ηθελε να εκτελέσει το δρομολόγιο με ενδιάμεσο σταθμό ανεφοδιασμού στην ΕΕ (π.χ. DUB ή SNN) και με τα υπάρχοντα neo.
Το πρόβλημα με αυτό το δρομολόγιο, πέρα από τα προφανή κόστη (αλλαγή πληρωμάτων στο σταθμό ανεφοδιασμού και στις ΗΠΑ κλπ), είναι ότι θα έμπαινε σε μια αγορά ήδη κορεσμένη με χαμηλά περιθώρια κέρδους και επιπλέον θα χάλαγε το brand name της παρέχοντας υποβαθμισμένο επίπεδο υπηρεσιών σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ειδικά στη bussiness class απ'όπου θα περίμενε τα κέρδη.

Γιατι 10ωρη+ πτήση με τα 320neo έτσι κι αλλιώς εγώ δεν κανω εκτός αν η τιμή είναι εντελώς στα πατώματα, και το ίδιο θα πρότεινα και για σας. Ε, δε θα πλήρωνα ποτέ business class τιμή για να παω με τέτοιο αεροπλάνο και στο καθισμα της Aegean, όταν ο ανταγωνισμός μου προσφέρει full κρεβατι στα ίδια πάνω κάτω χρήματα.
για το πως θα ήθελε να ταξιδεύει ο καθένας μας και πως το κάνει είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.
η κοπα έχει βάλει κρεβάτια σε πτήσεις από Παναμά για αρκετούς προορισμούς (EZE PTY, PTY SFO) στα καινούρια 737 max9
(είναι ο μεγαλύτερος αδερφός από τα max, είχαν καθηλωθεί για σχεδόν ένα χρόνο)
δεν τα λες τεράστια.
Κώστα, συμφωνούμε ότι δεν έχει κανένα νόημα για την Aegean να μπει σε ένα κορεσμένο δρομολόγιο.

Όσο για τα υπόλοιπα, σορρυ εάν σας στο χαλάω, αλλά εδώ μιλάμε για την (μ)πλέμπα που ταξιδεύει με Economy, τα υπόλοιπα περί ορέξεως κολοκυθόπιτα..
 
Last edited:

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Κώστα, συμφωνούμε ότι δεν έχει κανένα νόημα για την Aegean να μπει σε ένα κορεσμένο δρομολόγιο.

Όσο για τα υπόλοιπα, σορρυ εάν σας στο χαλάω, αλλά εδώ μιλάμε για την (μ)πλέμπα που ταξιδεύει με Economy, τα υπόλοιπα περί ορέξεως κολοκυθόπιτα..
Η economy class έχει πολύ μικρή συμμετοχή στα κερδη σε ένα δρομολόγιο. Τα έσοδα έρχονται από τη bussiness class και ενδεχομένως το cargo. Αν λοιπόν εξετάζουμε τη βιωσιμότητα ενός δρομολογίου, θα πρέπει να την εξετάσουμε κι αυτή, ανεξαρτήτως του πως μας αρέσει να πετάμε.

Για τον άλλο που θέλει να αφησουμε τα οικονομικά για την εταιρία, δε μπορώ να κάνω κάτι, πως στέκεται η νομίζει η συγκεκριμένη συζήτηση χωρίς οικονομικά;
 

Manos46

Member
Μηνύματα
626
Likes
2.681
Ταξίδι-Όνειρο
???
Η βιωσιμότητα ενός δρομολογίου εξαρτάται από την πληρότητα. Κάτω από 80% πληρότητα σε ένα δρομολόγιο "μπαίνει μέσα" η εταιρεία. Σε ένα αεροπλάνο 180 θέσεων έρχεται το κέρδος από τις 10 business class θέσεις;; 🤔
 

orestcrete

Member
Μηνύματα
2.667
Likes
10.332
Επόμενο Ταξίδι
Iceland
Ταξίδι-Όνειρο
New Zealand
Εκανα μια έρευνα για ταξιδι Αθήνα-Νέα Υόρκη και βρηκα της εξής επιλογές:
Απευθείας:
1. United
2. American
3. Delta
4. Emirates
Με στάση:
5. Swiss Ζυρίχη
6. Lufthansa Φρανκφούρτη
7. Iberia Μαδρίτη
8. ITA Ρώμη
9. British Λονδίνο
10.AirFrance Παρίσι
11. Aegean και έπειτα JetBlue με στάση στο Λονδίνο
Ποια επιλογή είναι κατά τη γνώμη σας η καλύτερη;
Είναι τόσα πολλά τα κριτήρια που δεν υπάρχει σωστή απάντηση..

Κριτήριο 1: "Δώστε μου το πιο φθηνό εισιτήριο και δε με νοιάζει να κάτσω και στα φτερά"

Κατα καιρούς κυκλοφορούν κάτι απίστευτες προσφορές 250-300αρια για Νέα Υόρκη, στις οποίες όμως τις περισσότερες φορές δεν υπάρχει στο εισιτήριο βαλίτσα. Ειδικά στη περίπτωση της Lufthansa, θα δώσει ένα μπουκάλι νερό στο Αθήνα-Φρανκφούρτη (ή Μόναχο) και το μενού που έχει στο υπερατλαντικό είναι επιεικώς φτωχό, θα έχεις φάει σε 15 ώρες σύνολο ένα κομμάτι μαρούλι, μισή μπουκιά φαγητό τύπου λαζάνια, βούτυρο και ψωμί. Α και κανένα γλυκό της κακιάς ώρας. Και φυσικά το κόστος της βαλίτσας (νομίζω 80 ευρώ ανα σκέλος ?!), άρα θα σε έχουν δελεάσει με μια αρχική τιμή που είναι πλασματική.

Επομένως στο κριτήριο της φθηνότερης (αρχικής) τιμής, πρέπει πάντα να βλέπουμε τι συμπεριλαμβάνεται σε αυτό το εισιτήριο.

Κριτήριο 2: " Πείτε μου τι ώρα φτάνω και τι ώρα φεύγω"

Μεγάλη συζήτηση κι αυτή. Άλλοι θέλουν να φεύγουν από εδώ πρωί και να φτάνουν εκεί μεσημεροαπογευμα για να προλάβουν να δουν κάτι την πρώτη μέρα, άλλοι θέλουν να φεύγουν μεσημέρι/απόγευμα από Ελλάδα και να φτάνουν εκεί βράδυ και να πέφτουν να κοιμούνται. Αντίστοιχα και για την επιστροφή.

Δυο παραδείγματα:

1) η πτήση της Emirates, φεύγει από Αθήνα απόγευμα και φτάνει εκεί κατά τις 21:00. Μέχρι να πας στο ξενοδοχείο, το πολύ να φας ένα φαγητό στα όρθια και πας για ύπνο. Αντίστοιχα στην επιστροφή φεύγει από Νιούαρκ 23:30, πράγμα που σημαίνει ότι έχεις κάνει μπάνιο και check-out το πρωί, έχεις γεμάτη μέρα στη Νέα Υόρκη, πας ξενοδοχείο το βράδυ να πάρεις τα πράγματα σου και πας αεροδρόμιο. Άφιξη στην Αθήνα το απόγευμα της επόμενης μέρας, μπαίνεις σπίτι σου ουσιαστικά σχεδόν 30 ώρες χωρίς μπάνιο, εάν σκεφτείς ότι έχεις κάνει check-out από το πρωί, όλη μέρα στους δρόμους και με ύπνο αεροπλάνου και παλεύεις να κρατήσεις τον εαυτό σου ξύπνιο μέχρι το βράδυ για να κοιμηθείς μια φυσιολογική ώρα.

2) Η επιλογή της Turkish. Φεύγεις το πρωί 9 ώρα από Αθήνα, είσαι Νέα Υόρκη 5 το απόγευμα και έχεις όλο το απόγευμα/βράδυ μπροστά σου. Επιστροφή 13:00 το μεσημέρι, κάνεις check-out και πας απευθειας αεροδρόμιο. 'Αφιξη Αθήνα 8 το πρωί της επομένης, έχοντας πάρει την πρώτη πρωινη από Κωνσταντινούπολη.

Άλλοι προτιμούν την 1η κατηγορία, άλλοι προτιμούν την 2η κατηγορία.

Προσωπική άποψη, όσο με βόλεψε η πτήση αναχώρησης της Emirates, με κατέστρεψε η πτήση επιστροφής. Γύρισα σπίτι κουρέλι, κοιμήθηκα 21:00 και ξύπνησα κουκουβάγια μέσα στη νύχτα, το jet lag με χτύπησε κατακούτελα για 3 μέρες. Στην επιλογή της Turkish, και η αναχώρηση βολεύει και η επιστροφή (στον δικό μου τρόπο σκέψης) και όσες φορές την έχω χρησιμοποιήσει η προσαρμογή στην επιστροφή ήταν ευκολότερη.

Κριτήριο 3: "What about miles?"

Εάν είσαι μέλος σε κάποια συμμαχία (πχ. Star Alliance), τότε και αυτό μπαίνει σαν κριτήριο επιλογής. Για παράδειγμα η SAS δίνει αναλογία μιλίων στην economy 1:1 και σε υψηλότερες βαθμίδες 1,5 και 2:1, πράγμα που σημαίνει ότι για ένα economy εισιτήριο Αθήνα-Νέα Υόρκη μέσω Κοπεγχάγης, έχει σχεδόν 10000 μίλια, όταν για να διατηρήσεις την Silver κάρτα της Aegean χρειάζονται 8000 το χρόνο και στην Gold 12000. Δηλαδή με ένα υπερατλαντικό το χρόνο, έχεις καλύψει τις ανάγκες που χρειάζεσαι για την διατήρηση.

Η Lufthansa και η Turkish το έχουν δυσκολέψει λίγο και συνήθως το εισιτήριο επιστροφής το θεωρούν promotion και άρα δεν δίνει μίλια αναβάθμισης, έχω δει και εισιτήριο Turkish που τα θεωρούσε και τα δυο σκέλη promotion χωρίς μίλια.

Μπορεί να σου ακούγονται λίγο τραβηγμένα, αλλά ναι υπάρχει αρκετός κόσμος που τα κοιτάζει (όπως καταλαβαίνεις είμαι και εγώ ένας από αυτούς). Παρότι πλέον διατηρώ την Gold ανεξαρτήτως υπερατλαντικών, δεν κοιτάζω τις επιλογές εκτός Star Alliance, όταν υπάρχει επιλογή fast security control, lounge, +1 23kg βαλίτσα και πιθανότητες για upgrade.

Κριτήριο 4: "Να το συνδυάσουμε και με καμιά Ευρωπαϊκή μεγαλούπολη;"

Κατά καιρούς, ευρωπαϊκές εταιρείες βάζουν τρομερές προσφορές, αλλά με σημείο εκκίνησης πόλεις εκτός Ελλάδας.

Για παράδειγμα αυτή την στιγμή τρέχει προσφορά της TAP Portugal με 200-250 ευρώ για Σαν Φρανσίσκο (!!) από Μαδρίτη, Βαρκελώνη, Δουβλίνο και άλλες πόλεις. Οπότε για κάποιους που έχουν όρεξη, συνδυάζουν ένα 2μέρο/3μερο σε κάποια από αυτές τις πόλεις και ουσιαστικά πληρώνοντας ένα δεύτερο εισιτήριο, σύνολο με 300-350 Ευρώπη πας Αμερική, πας και Ευρώπη.

Το καλύτερο site για αυτές τις προσφορές είναι το fly4free.com .

Οπότε καλό είναι για επόμενα ποστ, όποιος ψάχνει το "καλύτερο" εισιτήριο για Νέα Υόρκη και κατ'επέκταση για Αμερική, φαίνεται ότι είναι προτιμότερο να σκεφτεί ποια κριτήρια τον εξυπηρετούν καλύτερα..
 
D

Delmem38110

Guest
Για τον άλλο που θέλει να αφησουμε τα οικονομικά για την εταιρία, δε μπορώ να κάνω κάτι, πως στέκεται η νομίζει η συγκεκριμένη συζήτηση χωρίς οικονομικά;
γιατί απλά τα οικονομικά μια τέτοιας εταιρείας είναι πιο περίπλοκα από ότι νομίζουμε, ακόμα και αν είσαι από τους καλύτερους οικονομικούς αναλυτές. δεν γνωρίζεις τα σχέδια τους
όπως βαδίζει μέχρι σήμερα μόνο θετικά παραδείγματα έχει δώσει.
έχει πολλά δυνατά δρομολόγια και πολύ καλή πληρότητα.
κινούνται απλά με μικρά βήματα.
 

grtravel

Member
Μηνύματα
56
Likes
42
Προφανώς αν εμπαινε στα υπερατλαντικά δρομολόγια η Aegean θα άλλαζε την business class της σε αυτα και δεν θα διέθετε μόνο 10 θεσεις. Άλλη η business της Ευρώπης άλλη των υπερατλαντικών.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Προφανώς αν εμπαινε στα υπερατλαντικά δρομολόγια η Aegean θα άλλαζε την business class της σε αυτα και δεν θα διέθετε μόνο 10 θεσεις. Άλλη η business της Ευρώπης άλλη των υπερατλαντικών.
Δηλαδή; Πόσα αεροπλάνα θα άλλαζε, και τι θα έκαναν αυτά όταν δεν πετούσαν για ΗΠΑ;
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Η βιωσιμότητα ενός δρομολογίου εξαρτάται από την πληρότητα. Κάτω από 80% πληρότητα σε ένα δρομολόγιο "μπαίνει μέσα" η εταιρεία. Σε ένα αεροπλάνο 180 θέσεων έρχεται το κέρδος από τις 10 business class θέσεις;; 🤔
Που τα βρηκατε αυτά; Οχι, λίγη σχέση έχει με την πληρότητα, περιασότερο έδει να κανει με το ναυλο που πληρώνει ο κάθε επιβατης. Ένα δρομολόγιο που γεμίζει με εισιτήρια των €10 και τίποτε ακριβότερο, δεν είναι καθόλου βιώσιμο.

Ένας επιβατης bussiness class αγοράζει το εισιτήριο του σε πολλαπλάσια τιμή από τον επιβάτη economy class, αλλά η μετακίνησή του κοστίζει στην εταιρία μόλις λίγο παραπάνω. Προφανως το περιθώριο κέρδους που έχει η εταιρία είναι εκεί...
 
D

Delmem38110

Guest
Που τα βρηκατε αυτά; Οχι, λίγη σχέση έχει με την πληρότητα, περιασότερο έδει να κανει με το ναυλο που πληρώνει ο κάθε επιβατης. Ένα δρομολόγιο που γεμίζει με εισιτήρια των €10 και τίποτε ακριβότερο, δεν είναι καθόλου βιώσιμο..
γι αυτό η ραιαν η γουιζ και η ιζυ έχουν βάλει λουκέτο. μα τι λες αγαπητέ μου.
🥱🥱🥱 που τα σπούδασες;
άσε τους ειδικούς να ασχοληθούν επί του θέματος. κι εμείς ας συνεχίσουμε να ταξιδεύουμε με ότι βολεύεται και μπορεί ο καθένας.
 

mourohavlos

Member
Μηνύματα
2.546
Likes
4.663
Για να μην πλατιάζουμε, η κάθε αεροπορική έχει διαφορετικό μοντέλο λειτουργίας, δε μπορούμε να το γενικεύσουμε. Σε όλες τις "κατηγορίες" παίζουν ρόλο τόσο η πληρότητα όσο και η αξία του ναύλου, αλλά σε διαφορετικό βαθμό. Οι low cost θέλουν να έχουν πληρότητα αλλά πολύ περισσότερο βγάζουν χρήματα από τα διάφορα fees που χρεώνουν (το οποίο έχει να κάνει και με την πληρότητα), οι regular προφανώς έχουν ανάγκη την ικανοποιητική πληρότητα αλλά επίσης την πώληση υψηλότερης κατηγορίας και ακριβότερων εισητηρίων.
 

Manos46

Member
Μηνύματα
626
Likes
2.681
Ταξίδι-Όνειρο
???
Για να μην πλατιάζουμε, η κάθε αεροπορική έχει διαφορετικό μοντέλο λειτουργίας, δε μπορούμε να το γενικεύσουμε. Σε όλες τις "κατηγορίες" παίζουν ρόλο τόσο η πληρότητα όσο και η αξία του ναύλου, αλλά σε διαφορετικό βαθμό. Οι low cost θέλουν να έχουν πληρότητα αλλά πολύ περισσότερο βγάζουν χρήματα από τα διάφορα fees που χρεώνουν (το οποίο έχει να κάνει και με την πληρότητα), οι regular προφανώς έχουν ανάγκη την ικανοποιητική πληρότητα αλλά επίσης την πώληση υψηλότερης κατηγορίας και ακριβότερων εισητηρίων.
Περίπου έτσι είναι αλλά ακόμα και στα υπερατλαντικά δρομολόγια οι business class είναι το πολύ 30-35 θέσεις και στην οικονομική είναι τουλάχιστον 300. Με απλά μαθηματικά ακόμα και μπακαλιστικα αν θέλετε, βάση το ποσό κόστιζε το εισιτήριο για Κούβα με την Turkish.2.500€ και 550€ αντίστοιχα, η αεροπορική θα βγάλει 87k στην business και 150k στην οικονομική, χωρίς να υπολογιστούν τα έξοδα των παροχών στην business.
Αν περίμεναν οι αεροπορικές να βγάλουν χρήματα από τους "πλούσιους" , θα υπήρχαν αεροπλάνα μόνο με business class θέσεις. Απλά δεν είναι βιώσιμο το μοντέλο...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.178
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom